İhalePRO’nın yenilenen arayüzü ile tanışın!
Yeni Sürümde İncele

2018/89723 - Tıbbi Sarf Malzeme Satın Alınacaktır

İhale No 2018/89723
Sektör Tıbbı İlaç ve Sarf Malzemeler
Tıbbı Cihazlar ve Bakımı
İdare EGE ÜNİVERSİTESİ Uygulama ve Araştırma Hastanesi
Şikayet Bedeli 101.344,00 TL
Yaklaşık Bedel 8.447.946 ile 33.791.911 TL arası
İhale Tipi Mal Alımı
İhale Usulü Açık İhale
İhale İli İzmir
İşin İli İzmir
Yayın Tarihi 6 Mart 2018
İhale Tarihi 4 Nisan 2018 10:00

Temel

1.500 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Kamu İhaleleri
  • E-İhaleler
  • İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
  • Doğrudan Temin İhaleleri
  • Sınırsız İhale Takibi
  • Sınırsız İhale Alarmı
  • Günlük İhale Raporu

Kurumsal

3.000 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Temel Paket Dahil
  • AB İhaleleri
  • İhale Sonuçları
  • Kazanan Firmalar
  • İhale Arşivi
  • KİK Kararları
  • Yasaklı Firma Sorgulama

 

TIBBİ SARF MALZEME SATIN ALINACAKTIR

UYGULAMA VE ARAŞTIRMA HASTANESİ YÜKSEKÖĞRETİM KURUMLARI EGE ÜNİVERSİTESİ

41 KALEM MUHTELİF TIBBİ, TIBBİ SARF MALZEME ALIMI alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2018/89723
1-İdarenin
a) Adresi : ANKARA CAD. 35100 BORNOVA/İZMİR
b) Telefon ve faks numarası : 02323435274 - 02323730083
c) Elektronik Posta Adresi : donersermaye@mail.ege.edu.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu malın

a) Niteliği, türü ve miktarı : 41 KALEM MUHTELİF TIBBİ, TIBBİ SARF MALZEME ALIMI
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : Ege Üniversitesi Döner Sermaye İşletme Müdürlüğü Taşınır Kayıt Kontrol Birimi Bornova-İZMİR
c) Teslim tarihi : Sözleşmenin imzalanmasına müteakip verilecek işe başlama talimatının tebliğinden itibaren işe başlanacak ve 15 gün içinde sipariş miktarı teslim edilmek kaydıyla malzemenin tamamı 29.03.2019 tarihine kadar peyderpey teslim edilecektir.


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : Ege Üniversitesi Döner Sermaye İşletme Müdürlüğü (İhale Salonu) Bornova-İZMİR
b) Tarihi ve saati : 04.04.2018 - 10:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği veya serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir veya noter tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren belge, standart forma uygun belge,

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyimini gösteren belgeler:
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kesin kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin % 30 oranından az olmamak üzere ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler veya teknolojik ürün deneyim belgesi.
4.3.2.
4.3.2.1. Standarda ilişkin belgeler:

İstekliler 40. kalem (Rezervuar, Ventrıkuler, Pedıatrık) için ISO ve CE Belgesini sunacaklardır.

4.3.2.2. Yetkili kurum ve kuruluşlara kayıtla ilgili belgeler:

a)Teklif edilen ürün, T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankası’na (TITUBB) ‘a veya Ürün Takip Sistemi (UTS)'ne kayıtlı olmalıdır. b) Malzemeyi teklif eden firma; üretici, ithalatçı veya bayi olarak T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankası’na (TITUBB) veya Ürün Takip Sistemi (UTS)'ne kayıtlı olmalı ve kayıtlı olduğuna dair belgeyi ibraz etmelidir. c) İstekliler, tekliflerini elektronik ortamda www.titubb.org adresinden (İhale Bildirim Yazılımı) hazırlayarak (cd,dısc,usb vb) idareye sunacaklardır.Ayrıca, elektronik ortamda sunacakları teklif cd’sinin bilgisayar çıktısını da alarak teklifleriyle birlikte sunacaklardır. 18. Kalem için hazırlanan Cd 'de teknik şartnamede belirtilen tip ve ölçülere göre onaylı barkod numaraları belirtilecektir.

4.3.3. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:

İstekliler, 1., 2. ihale kalemlerinden herhangi biri için en az 5 (beş) adet ürün numunesini,

3., 4., 5.,6. ihale kalemlerinden herhangi biri için en az 1 (bir) adet ürün numunesini ve tüm ölçülerin belirtildiği ürünü tanıtan broşür/katalog, vb.

7., 8., 9. ihale kalemlerinden herhangi biri için en az 1 (bir) adet ürün numunesini ve tüm ölçülerin belirtildiği ürünü tanıtan broşür/katalog, vb.

10., 11., 12., 13., 15., 16., 22., 23., 24., 30., 31., 32., 38., 39., 40., 41. ihale kalemleri için ürün numunelerini,

14., 21., 26., 37. ihale kalemleri için en az 5 (beş) adet ürün numunesini,

17., 18., 19., 20. ihale kalemlerinden her biri için en az 1 (bir) adet ürün numunesini,

25. ihale kalemi için 5 (beş) adet ürün numunesini,

27., 28., 29. ihale kalemlerinden her biri için en az 50 (elli) adet ürün numunesini,

33., 34., 35. ihale kalemleri için en az 100 adet ürün numunesini,

36. ihale kalemi için en az 4 (dört) adet ürün numunesini,

İhale Komisyonunca incelenmek üzere komisyon adına teslim alacak olan Malzeme Planlama Birimi’ne (Teklif cetvelinin fiyatsız bir örneği ile birlikte) ihale saatinden bir saat öncesine kadar teslim edeceklerdir. Numuneler için herhangi bir ücret talep edilmeyecek olup, numunelerini, teslim etmeyen istekliler ihale komisyonunca değerlendirme dışı bırakılacaktır.

4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.

Kamu veya Özel Sağlık Sektörlerine muhtelif tıbbi malzeme, tıbbi sarf malzeme satışı işi benzer iş olarak kabul edilecektir.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açık olup yerli malı teklif eden istekliye ihalenin 1., 2., 21., 11., 38., 29., 20., 7., 24., 28., 34., 14., 25., 8., 22., 5., 27., 35., 18., 19., 17., 26., 4., 3., 10., 33., 6., 15., 9.kısımlarında %15(On Beş ) oranında fiyat avantajı uygulanacaktır.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 50 TRY (Türk Lirası) karşılığı Ege Üniversitesi Döner Sermaye İşletme Müdürlüğü Bornova-İZMİR adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Ege Üniversitesi Döner Sermaye İşletme Müdürlüğü Bornova-İZMİR adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 120 (yüz yirmi) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
13. Diğer hususlar:
İhale, Kanunun 38 inci maddesinde öngörülen açıklama istenmeksizin ekonomik açıdan en avantajlı teklif üzerinde bırakılacaktır.

 

Cetvel Adı Miktar Birim
TUP, ENDOTRAKEAL NO:4,0 SPIRALLI, KAFSIZ 750 adet
TUP, ENDOTRAKEAL NO:5,0 SPIRALLI, KAFSIZ 20 adet
TUP, ENDOTRAKEAL, NAZAL NO:5,5 KAFLI N TIP 6 adet
TUP, ENDOTRAKEAL, NAZAL NO:6,5 KAFLI N TIP 65 adet
TUP, ENDOTRAKEAL, NAZAL NO:7,0 KAFLI N TIP 270 adet
TUP, ENDOTRAKEAL, NAZAL NO:7,5 KAFLI N TIP 105 adet
TUP, ENDOTRAKEAL NO:7,0 KAFLI, SUBGLOTIK ASPIRASYON KANALLI 94 adet
TUP, ENDOTRAKEAL NO:7,5 KAFLI, SUBGLOTIK ASPIRASYON KANALLI 300 adet
TUP, ENDOTRAKEAL NO:8,0 KAFLI, SUBGLOTIK ASPIRASYON KANALLI 185 adet
IGNE, KILIFLI, PERKUTAN GIRISIM ICIN 110 adet
TEL, SPIRAL, TAS CIKARMA ICIN 5 adet
SET, NEFROSTOMI, 8F, ZORLU 335 adet
SET, NEFROSTOMI 8F 48 adet
SONDA, FOLEY 6F SILIKON, IKI YOLLU 630 adet
IGNE, SISTOSKOPIK UYGULAMA ICIN 5,0F 20 adet
SOLUSYON, KORUYUCU, EPITEL DOKU, KONDROITIN SULFAT 39 adet
POMPA, KONTROL, ARTIFISYEL SFINKTER PROTEZ SETI ICIN 30 adet
KAF, TIKAMA, ARTIFISYEL SFINKTER PROTEZ SETI ICIN 30 adet
BALON, BASINC DUZENLEME, ARTIFISYEL SFINKTER PROTEZ SETI ICIN 30 adet
KIT, AKSESUAR, ARTIFISYEL SFINKTER 30 adet
TORBA, IDRAR, STANDART 87.000 adet
SET, YIKAMA, TORBASI,MANUEL 100 adet
PIPET, BIYOPSI 58 adet
SET, NEBULIZATOR, ULTRASONIK 550 adet
ENJEKTOR, TRANSFER 1CC 1.000 adet
IGNE UCU, DUZ, SARI 55.000 adet
IGNE, KAN ALMA, SARI NO:20 125.000 adet
IGNE, KAN ALMA, YESIL NO:21 470.000 adet
IGNE, KAN ALMA, SIYAH NO:22 38.000 adet
KONSANTRE, BIKARBONAT, TOZ(HEMODIYALIZ ICIN) 900 GR 9.500 adet
SERIT, GOZ YASI AKIS TESTI ICIN (SCHIRMER STRIP) 800 adet
ORTU, MASA, AMELIYATHANE, STERIL 1.500 adet
ELDIVEN, TIBBI, KUCUK, NONSTERIL, NITRIL 2.500.000 adet
ELDIVEN, TIBBI, ORTA, NONSTERIL, NITRIL 2.500.000 adet
ELDIVEN, TIBBI, BUYUK, NONSTERIL, NITRIL 2.000.000 adet
SET, ORTU, CERRAHI, STERIL, TEK KULLANIMLIK 3.500 adet
ORTU, DELIKLI SVK 12.000 adet
DEZENFEKTAN ENDOSKOP FLEKSİBLE 150 litre
KANAMA DURDURUCU, FIBRILER 5X10CM SELULOZ, EMILEBILEN 350 adet
REZERVUAR, VENTRIKULER, PEDIATRIK 2 adet
JEL, ULTRASONOGRAFI (EKO-JEL) 3.000 litre
İhale Sonuç İlanlarını Görebilmek İçin Üye Girişi Yapınız Yada Üye Olunuz

Üye Girişi - Üye Ol
İhale Sonuç İlanlarını Görebilmek İçin Üye Girişi Yapınız Yada Üye Olunuz

Üye Girişi - Üye Ol

Temel

500 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama

Kurumsal

1000 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama
  • +
  • İhale Sonuç İlanları
  • İlansız İhale Sonuçları
  • Sonuç Alarmları
  • KİK Kararları
  • Firma ve Rakip Analizleri
  • Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
  • İhale Öncesi Olası Rakipler
  • İdare Analizleri
  • Bütçe Tahminleri
  • Yüklenicileri
  • Yaklaşık Maliyet Analizleri
  • Sektör Analizleri
  • Sektördeki Öncü Firmalar
  • İş Dağılımları
  • Pazar Araştırmaları
  • Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
  • Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
  • Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)