İhalePRO’nın yenilenen arayüzü ile tanışın!
Yeni Sürümde İncele

2017/361027 - Tıbbi Sarf Malzeme Satın Alınacaktır

İhale No 2017/361027
Sektör Tıbbı İlaç ve Sarf Malzemeler
İdare İZMİR KUZEY KAMU HASTANELERİ BİRLİĞİ
Şikayet Bedeli 101.344,00 TL
Yaklaşık Bedel 8.447.946 ile 33.791.911 TL arası
İhale Tipi Mal Alımı
İhale Usulü Açık İhale
İhale İli İzmir
İşin İli İzmir
Yayın Tarihi 24 Temmuz 2017
İhale Tarihi 16 Ağustos 2017 10:00

Temel

1.500 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Kamu İhaleleri
  • E-İhaleler
  • İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
  • Doğrudan Temin İhaleleri
  • Sınırsız İhale Takibi
  • Sınırsız İhale Alarmı
  • Günlük İhale Raporu

Kurumsal

3.000 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Temel Paket Dahil
  • AB İhaleleri
  • İhale Sonuçları
  • Kazanan Firmalar
  • İhale Arşivi
  • KİK Kararları
  • Yasaklı Firma Sorgulama

 

TIBBİ SARF MALZEME SATIN ALINACAKTIR

İZMİR KUZEY BÖLGESİ KAMU HASTANELERİ BİRLİĞİ GENEL SEKRETERLİĞİ

2017-2018 YILLARI (9 AYLIK) DİŞ KLİNİĞİ TIBBİ SARF MALZEME ALIMI alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2017/361027
1-İdarenin
a) Adresi : SÜMER MAH. 451 SOK. NO:2 KONAK/İZMİR
b) Telefon ve faks numarası : 2324443501 - 2324847486
c) Elektronik Posta Adresi : khb35k.malisatinalma@saglik.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu malın

a) Niteliği, türü ve miktarı : BU İHALE 61 KALEM OLUP, DİŞ KLİNİĞİ TIBBİ SARF MALZEMESİ ALINACAKTIR.
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yerleri : İZMİR KAMU HASTANELERİ BİRLİĞİ KUZEY GENEL SEKRETERLİĞİNE BAĞLI SAĞLIK TESİSLERİ
c) Teslim tarihleri : SÖZLEŞMENİN İMZALANMASINA MÜTEAKİP 01.07.2017 TARİHİNDE KURUMLARIN YAZILI TALEBİ DOĞRULTUSUNDA 30 GÜN İÇİNDE İLK PARTİ TESLİMİ YAPILACAKTIR. DİĞER PARTİLER KURUMLARIN YAZILI TALEPLERİ DOĞRULTUSUNDA AŞAĞIDAKİ TESLİM PROGRAMI ÇERÇEVESİNDE YAPILACAKTIR. İŞİN BAŞLAMA SÜRESİ VE BİTİŞ SÜRESİ 01.10.2017-30.06.2018 TARİHLERİ ARASIDIR. ACİL DURUMLAR HARİÇTİR. MALZEMELER AŞAĞIDAKİ TESLİMAT PROGRAMINA GÖRE YAPILACAKTIR. 01.10.2017-31.10.2017 TARİHLERİ ARASINDA YAZILI TALEBE İSTİNADEN MALZEME TESLİMATI YAPILACAKTIR 01.12.2017-31.12.2017 TARİHLERİ ARASINDA YAZILI TALEBE İSTİNADEN MALZEME TESLİMATI YAPILACAKTIR. 01.02.2018-28.02.2018 TARİHLERİ ARASINDA YAZILI TALEBE İSTİNADEN MALZEME TESLİMATI YAPILACAKTIR. 01.04.2018-30.04.2018 TARİHLERİ ARASINDA YAZILI TALEBE İSTİNADEN MALZEME TESLİMATI YAPILACAKTIR. 01.06.2018-30.06.2018 TARİHLERİ ARASINDA YAZILI TALEBE İSTİNADEN MALZEME TESLİMATI YAPILACAKTIR.


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : İZMİR KAMU HASTANELER BİRLİĞİ KUZEY GENEL SEKRETERLİĞİ-Merkezi Satınalma Birimi-Sümer Mh. 451 Sk. No.2 Konak
b) Tarihi ve saati : 16.08.2017 - 10:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1.
4.3.1.1. Ürünlerin piyasaya arzına ilişkin belgeler:

TIBBİ CİHAZ YÖNETMELİĞİ KAPSAMINDAKİ ÜRÜNLERİN, SAĞLIK BAKANLIĞI ULUSAL BİLGİ BANKASI BARKOD NUMARALARI İLE TEDARİKÇİLER VE BAYİLERİN BAYİ ONAYLARININ BULUNMASI ZORUNLUDUR. BAYİ TANIMLAYICI NUMARALARININ VE ÜRÜNLERİN UBB ÇIKTILARININ İHALE DOSYASINDA BULUNMASI ZORUNLUDUR. YÖNETMELİK KAPSAMI DIŞINDAKİ MALZEMELER İÇİN KAPSAM DIŞI OLDUĞUNA DAİR BEYAN-BELGE SUNULMALIDIR.

4.3.1.2. Yetkili kurum ve kuruluşlara kayıtla ilgili belgeler:

1-İl Sağlık Müdürlüklerince verilen Tıbbi Cihaz Satış Merkezi Yetki Belgesi ihale dosyasında sunulacaktır.

2-Yerli malı teklif edecek olan istekliler "Yerli Malı Belgesi" ni teklif dosyasında sunacaktır.

4.3.2. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:

1-İSTENİLEN ÜRÜNLERE AİT PİYASAYA ARZ EDİLMİŞ HALİYLE 2 (İKİ) ADET NUMUNE SUNMAK ZORUNDADIR.

2-NUMUNELER İHALEDEN ÖNCE İDAREYE TESLİM EDİLECEK OLUP, DÜZENLENEN NUMUNE TESLİM TUTANAKLARI TEKLİF ZARFININ İÇİNDE BULUNMALIDIR. NUMUNELER  ŞAHİT NUMUNELER VE KULLANILACAK NUMUNELER OLARAK AYRILACAK VE ÜZERLERİNE HANGİ FİRMA VE KALEME AİT OLDUĞUNA DAİR ETİKET YAPIŞTIRILACAKTIR.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açık olup yerli malı teklif eden istekliye ihalenin tamamında % 15 (yüzde on beş ) oranında fiyat avantajı uygulanacaktır.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 100 TRY (Türk Lirası) karşılığı Döküman Satış Bedeli İdaremizin Halk Bankası İzmir Şubesi nezdindeki TR390001200943000005000030 İBAN Nolu Hesabına şirket adı ve vergi dairesi ve numarasının dekontun açıklama kısmında belirtilerek yatırılması , döküman bedelinin İdarenin hesabına yatırıldığına ilişkin dekont ile birlikte İzmir İli Kuzey Kamu Hastaneler Birliği Genel Sekreterliği Satınalma Biriminden İhale Dökümanı alınabilir. adresinden satın alınabilir.
İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil yurtiçi için 110 TRY (Türk Lirası), yurtdışı için 120 TRY (Türk Lirası) doküman bedelini HALK BANKASI TR39 0001 2009 4300 0005 0000 30 yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler, ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ve adına ihale dokümanı satın alınacak gerçek/tüzel kişiye ait TC Kimlik/Vergi Kimlik numarası bilgisi ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır. İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir. İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz. Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar İZMİR KAMU HASTANELER BİRLİĞİ KUZEY GENEL SEKRETERLİĞİ-Merkezi Satınalma Birimi-Sümer Mh. 451 Sk. No.2 Konak adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 120 (yüz yirmi) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
13. Diğer hususlar:
İhale, Kanunun 38 inci maddesinde öngörülen açıklama istenmeksizin ekonomik açıdan en avantajlı teklif üzerinde bırakılacaktır.

 

Cetvel Adı Miktar Birim
BESLEME AKRILIĞI (YUMUŞAK) 61 kutu
ALÇI BIÇAĞI (PLASTIK SAPLI) 151 adet
AMALGAM ZIMPARASI 464 paket
AMALAGAM TOZU (%45 AG'LIK) 22 kutu
AMALGAM TOZU (%70'LIK AG'LIK) 3 kutu
CİVA 22 adet
ZIMPARA MANDRENİ 337 adet
KOMPOMER DOLGU 388 kutu
DENTIN PİNİ 481 kutu
DIŞ ZIMPARALARI 78 paket
KANAL DEZENFEKTANI 33 kutu
DEVİTALİZAN PAT (ARSENİK İÇERMEYEN) 290 adet
KALSIYUM HİDROKSİT (IŞIKLA SERTLEŞEN) (TIP 1) 741 kutu
KALSIYUM HİDROKSİT (IŞIKLA SERTLEŞEN) (TIP 2) 251 kutu
KANAL DOLGU PATI 1 21 adet
KANAL EĞESİ C FILES 243 adet
SPREADER (15) 232 kutu
SPREADER (20) 232 kutu
SPREADER (25) 344 kutu
SPREADER (30) 232 kutu
SPREADER (35) 232 kutu
SPREADER (40) 232 kutu
TİRNEF 2.855 kutu
DENTİN HASSASİYET GİDERİCİ 286 kutu
DENTİN HASSASİYET GİDERİCİ (IŞIKLA SERTLEŞEN) 89 kutu
HEMOSTATIK AHŞAP KAMA 265 paket
FREZ ROND ÇELİK ANGULDRUVA 29.475 adet
LAK FIRÇASI 292 adet
ÖLÇÜ KAŞIĞI ÖN DIŞLI ARKA DIŞSIZ METAL ALT ÖLÇÜ KAŞIĞI 1 NUMARA 137 adet
ÖLÇÜ KAŞIĞI ÖN DİŞLİ ARKA DİŞSİZ METAL ÜST ÖLÇÜ KAŞIĞI 1 NUMARA 137 adet
SEPARE KARBON 15 kutu
BEYAZ SAMUR FIRÇA 187 adet
POLISAJ MOTORU IÇIN BEYAZ KIL FIRÇA 127 adet
HEMOSTATİK SÜNGER 579 kutu
SAKŞIN (TÜKÜRÜK EMİCİ DISPOSABLE) 7.093 paket
CERRAHİ ASPİRATÖR UCU 5.287 adet
GEÇİCİ KRON KÖPRÜ YAPIŞTIRICI 435 adet
DOKU KONTROL SETI HEMOSTATIK JEL RETRAKSIYON SETI IPLIK YERLEŞTIRME FULVARI KITI 9 set
PETRİ KUTUSU CAM 868 adet
ORTODONTI ÇELIK ARK TELI (0,7 MM) 8 rulo
ORTODONTİ ÇELİK ARK TELI (0,8 MM) 7 rulo
KANAL ÇİVİSİ (POST VİDA) 78 kutu
KAVİTRON UCU TIP 7 4 adet
ÇOCUK ÖLÇÜ KAŞIĞI ALT 441 adet
ÇOCUK ÖLÇÜ KAŞIĞI ÜST 441 adet
KRON KÖPRÜ SÖKÜCÜ (HAVALI OTOMATİK) 36 adet
SERAMIK KRONLARDA CILA LASTIĞI LASTIĞI 112 set
ÇAPRAZ ÖRGÜ LİFLİ FİBER SPLINT 19 adet
FREZ CERRAHİ PİYASEMEN İÇİN PASLANMAZ ÇELİK 37 adet
KRON KÖPRÜ SÖKÜCÜ (MEKANİK SİSTEMLİ) 467 adet
DİL EKARTÖRÜ (SAĞ) 10 adet
DİL EKARTÖRÜ (SOL) 10 adet
PLASTİK BARDAK 1.934.775 adet
KOMPOZIT DOLGU (IŞIKLA SERTLEŞEN ) TIP 3 4.267 adet
TEK KULLANIMLIK KAPLAR 571 paket
ALKOL LAMBASI (METAL) 373 adet
ARTIKÜLASYON KAĞIDI-ISIRTMA KAĞIDI AT NALI 1.120 kutu
KOMPOZIT DOLGU (IŞIKLA SERTLEŞEN ) TIP 2 59 adet
DİŞ PLASTIK (28'LIK) TIP 1 11.497 adet
DÖNER EĞE (NI-TI) TIP 1 670 kutu
KAİDE LAKI 283 kutu
İhale Sonuç İlanlarını Görebilmek İçin Üye Girişi Yapınız Yada Üye Olunuz

Üye Girişi - Üye Ol
İhale Sonuç İlanlarını Görebilmek İçin Üye Girişi Yapınız Yada Üye Olunuz

Üye Girişi - Üye Ol

Temel

500 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama

Kurumsal

1000 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama
  • +
  • İhale Sonuç İlanları
  • İlansız İhale Sonuçları
  • Sonuç Alarmları
  • KİK Kararları
  • Firma ve Rakip Analizleri
  • Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
  • İhale Öncesi Olası Rakipler
  • İdare Analizleri
  • Bütçe Tahminleri
  • Yüklenicileri
  • Yaklaşık Maliyet Analizleri
  • Sektör Analizleri
  • Sektördeki Öncü Firmalar
  • İş Dağılımları
  • Pazar Araştırmaları
  • Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
  • Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
  • Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)