İhalePRO’nın yenilenen arayüzü ile tanışın!
Yeni Sürümde İncele

2017/251358 - Tıbbi Sarf Malzeme Satın Alınacaktır

İhale No 2017/251358
Sektör Tıbbı İlaç ve Sarf Malzemeler
İdare UŞAK KAMU HASTANELERİ BİRLİĞİ
Şikayet Bedeli 101.344,00 TL
Yaklaşık Bedel 8.447.946 ile 33.791.911 TL arası
İhale Tipi Mal Alımı
İhale Usulü Açık İhale
İhale İli Uşak
İşin İli Uşak
Yayın Tarihi 26 Mayıs 2017
İhale Tarihi 20 Haziran 2017 10:00

Temel

1.500 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Kamu İhaleleri
  • E-İhaleler
  • İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
  • Doğrudan Temin İhaleleri
  • Sınırsız İhale Takibi
  • Sınırsız İhale Alarmı
  • Günlük İhale Raporu

Kurumsal

3.000 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Temel Paket Dahil
  • AB İhaleleri
  • İhale Sonuçları
  • Kazanan Firmalar
  • İhale Arşivi
  • KİK Kararları
  • Yasaklı Firma Sorgulama

 

TIBBİ SARF MALZEME SATIN ALINACAKTIR

UŞAK İLİ KAMU HASTANELERİ BİRLİĞİ GENEL SEKRETERLİĞİ

KVC SARF MALZEME ALIMI İŞİ alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2017/251358
1-İdarenin
a) Adresi : CUMHURİYET MAHALLESİ 1. EMLAK SOKAK NO: 39 64100 MERKEZ/UŞAK
b) Telefon ve faks numarası : 2762167000 -6512/6516 - 2762238477
c) Elektronik Posta Adresi : ukhbmsb@hotmail.com
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu malın

a) Niteliği, türü ve miktarı : 54 kalem KVC SARF MALZEME ALIMI İŞİ -mal alımı
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : UŞAK İLİ KAMU HASTANELERİ BİRLİĞİ GENEL SEKRETERLİĞİ UŞAK ÜNİVERSİTESİ TIP FAKÜLTESİ EĞİTİM VE ARAŞTIRMA HASTANESİ
c) Teslim tarihi : Sözleşme imzalanmasına müteakip malzemeler Kamu Hastaneleri Birliği Uşak Üniversitesi Tıp Fakültesi Eğitim ve Araştırma Hastanesi ilgili ambarına 10 parti halinde teslim edilecektir. İlk parti sözleşmenin imzalanmasına müteakip 10 iş günü içerisinde, ikinci parti 2017 Eylül ayının ilk 7 iş günü içerisinde, Üçüncü parti 2017 Kasım ayının ilk 7 iş günü içerisinde, Dördüncü parti 2018 Ocak ayının ilk 7 iş günü içerisinde, Beşinci parti 2018 Mart ayının ilk 7 iş günü içerisinde , Altıncı parti 2018 Mayıs ayının ilk 7 iş günü içerisinde, Yedinci parti 2018 Temmuz ayının ilk 7 iş günü içerisinde, Sekizinci parti 2018 Eylül ayının ilk 7 iş günü içerisinde, Dokuzuncu parti 2018 Kasım ayının ilk 7 iş günü içerisinde, Onuncu parti 2019 Ocak ayının ilk 7 iş günü içerisinde, Uşak Üniversitesi Tıp Fakültesi Eğitim Ve Araştırma Hastanesi ilgili ambarına teslim edilecektir. Hastanenin acil ihtiyaçlarının olması halinde İl Stok Koordinasyon Birimi tarafından sipariş verildikten sonra malzemeler 7 iş günü içerisinde Uşak Üniversitesi Tıp Fakültesi Eğitim Ve Araştırma Hastanesi ilgili deposuna teslim edilecektir. Sözleşmenin süresi 30.04.2019 tarihine kadardır.


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : UŞAK İLİ KAMU HASTANELERİ BİRLİĞİ GENEL SEKRETERLİĞİ SATIN ALMA BİRİMİ
b) Tarihi ve saati : 20.06.2017 - 10:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1.
4.3.1.1. Yetkili kurum ve kuruluşlara kayıtla ilgili belgeler:

Teklif edilen malzemeler, T.C. İlaç Ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankası´na (TITUBB) kayıt belgesine haiz olmalı ve TITUBB´da "Sağlık Bakanlığı tarafından onaylıdır.'' ibaresi bulunmalıdır ve bu husus ihalede de belgelendirilmelidir. Sağlık Bakanlığı onay tarihi en geç ihale tarihi itibari ile olmalıdır. Teklif veren isteklilere verilmiş yetki belgesi de teklife eklenecektir. ( TITUBB bayi bilgi formu)

T.C. Sağlık Bakanlığı İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankası´na kayıt zorunluluğu bulunmayan Tıbbi Sarf Malzemeler için üretici firma veya ithalatçı firmanın yönetmelik kapsamında olmadığına dair beyanı ya da resmi makamlarca verilen kapsam dışı olduğunu gösteren belgenin sunulması halinde Tıbbi Sarf Malzemelere ait T.C. Sağlık Bakanlığı İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankası´na kayıtlı olduğuna dair belge aranmayacaktır.

Firmalar teklif ettikleri malzemelere ait UBB ve SUT kodlarını birim fiyat teklif cetvelinde veya ekli bir listede belirteceklerdir. 

4.3.2. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:

1. İstekliler teklif ettiklere kalemler için verdikleri numunelerin üzerine firma ismini ve ürünün ihaledeki sıra numarasını belirtilen etiket yapıştıracaklardır. Alımına çıkılan malzemelerin orijinal ambalajlarında; 

* Süturlar için en az 3'er adet,

* 24., 25., 35., 38., 40., 41., 50., 51. ve 52. kalemler için en az 1'er adet,

* Diğer kalemler için en az 2'şer,

olmak üzere teklif etmiş olduğu kalemlere ait numunelerini İhale tarih ve saatine kadar ihale komisyonuna bir tutanakla teslim edeceklerdir. 

Numuneler teknik uzman üyelerce teknik şartnamede belirtilen özelliklere göre incelenecek ve gerek görüldüğü takdirde denenerek değerlendirilecektir. Numune teslim etmeyen isteklilerin numune teslim etmediği kalem/kalemlere ait teklifleri değerlendirmeye alınmayacaktır.

2. Ayrıca 9., 10. ve 11. kalemlere teklif veren istekliler teknik şartnamede belirtilen şartlara uygunluğunu teyit etmek için ayrıntılı teknik bilgilerin yer aldığı katalog veya teknik bilgi veya yazılar teklif dosyası içerisinde verilmesi gerekmektedir.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. Bu ihaleye sadece yerli istekliler katılabilecek olup yerli malı teklif eden yerli istekliye ihalenin tamamında % 15 (on beş) oranında fiyat avantajı uygulanacaktır.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 100 TRY (Türk Lirası) karşılığı UŞAK İLİ KAMU HASTANELERİ BİRLİĞİ GENEL SEKRETERLİĞİ SATINALMA BİRİMİ adresinden satın alınabilir.
İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil 110 TRY (Türk Lirası) doküman bedelini Genel Sekreterliğimizin Türkiye Halk Bankası Uşak Şubesi TR200001200978200006100047 IBAN nolu hesabına yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler, ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ve adına ihale dokümanı satın alınacak gerçek/tüzel kişiye ait TC Kimlik/Vergi Kimlik numarası bilgisi ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır. İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir. İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz. Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar UŞAK İLİ KAMU HASTANELERİ BİRLİĞİ GENEL SEKRETERLİĞİ SATIN ALMA BİRİMİ adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 60 (altmış) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
13. Diğer hususlar:
İhale, Kanunun 38 inci maddesinde öngörülen açıklama istenmeksizin ekonomik açıdan en avantajlı teklif üzerinde bırakılacaktır.

 

Cetvel Adı Miktar Birim
CERRAHİ SÜTUR POLİPROPİLEN NO: 7/0 ÇİFT Y.İ 8 MM 1.200 adet
CERRAHİ SÜTUR POLİPROPİLEN NO: 7/0 ÇİFT Y.İ. 10 MM 360 adet
CERRAHİ SÜTUR POLİPROPİLEN NO: 7/0 ÇİFT Y.İ. 13 MM 648 adet
CERRAHİ SÜTUR POLİPROPİLEN NO: 4/0 ÇİFT Y.İ. 25MM 600 adet
CERRAHİ SÜTUR POLİPROPİLEN NO: 5/0 ÇİFT Y.İ. 13 MM-17 MM 360 adet
CERRAHİ SÜTUR POLİPROPİLEN NO: 6/0 ÇİFT Y.İ. 13 MM 1.200 adet
CERRAHİ SÜTUR POLİPROPİLEN NO: 7/0 ÇİFT Y.İ. 8 MM KALSİFİYE DAMARLAR İÇİN 120 adet
CERRAHİ SÜTUR POLİPROPİLEN NO: 6/0 ÇİFT Y.İ 10 MM KALSİFİYE DAMARLAR İÇİN 60 adet
CERRAHİ SÜTUR POLYESTER NO: 2/0 25 MM YUVARLAK ÇİFT 900 adet
CERRAHİ SÜTUR POLYESTER 2/0 16MM ÇİFT PLEDGETLİ 600 adet
CERRAHİ SÜTUR POLYESTER NO: 2/0 25 MM YUVARLAK ÇİFT PLEDGETLİ 600 adet
AORTIC KANÜL 7MM/21F (KV1067) 100 adet
AORTIC KANÜL 8MM/24F (KV1067) 20 adet
AORTIC PUNCH 4.0 (KV1385) 40 adet
AORTİK ROOT (KÖK) KANÜL (KV1060) 100 adet
BİYOLOJİK DOKU YAPIŞTIRICI (OR4160) 60 adet
DACRON TÜP GREFT (26-28-30-32) (KV1108) 16 adet
DAMAR GREFTİ SPRALLİ 6 MM (KV2014) 15 adet
DAMAR GREFTİ SPRALLİ 8 MM (KV2014) 10 adet
DAMAR GREFTİ SPRALLİ 10 MM (KV2014) 3 adet
GEÇİCİ PACE MAKER TELİ (KV1384) 120 adet
İNTRAKORONER ŞANT (KV1353) 10 adet
DAMAR ASKISI LASTİK TAPE 100 adet
KARDİYOPLEJİ SETİ ÇİFT GİRİŞLİ (KV1062) 300 adet
KAROTİS SHUNT (KV1386) 5 adet
KONNEKTÖR 3/8 1/4 DÜZ MUSLUKLU (KV1378) 30 adet
KONNEKTÖR 1/2 1/2 DÜZ (KV1378) 100 adet
KONNEKTÖR 1/4 1/4 DÜZ MUSLUKLU (KV1378) 50 adet
KONNEKTÖR 1/4 1/4 1/4 Y (KV1213) 60 adet
KONNEKTÖR 3/8 3/8 1/2 Y (KV1213) 150 adet
KONNEKTÖR 3/8 3/8 DÜZ MUSLUKLU (KV1378) 200 adet
KONNEKTÖR 3/8 3/8 3/8 Y (KV1213) 100 adet
LİGA CLİPS MEDİUM (KV1375) 5.100 adet
LİGA CLİPS SMALL (KV1375) 5.100 adet
MEMBRAN OKSİJENATÖR YETİŞKİN (KV1032) 300 adet
RADİAL ARTER KATATERİ NO:18 (OR4520) 50 adet
RETROGRAD KARDİYOPLEJİ KANÜLÜ (KV1061) 40 adet
STERNUM KABLO İMPLANTI (KV4007) 50 adet
STERNUM TELİ NO:5 1.200 adet
TEFLON FELT (KV1142) 30 adet
TUBİNG SETLER ADULT (KAPLAMASIZ) FİLTRELİ (KV1058) 300 adet
TWO STAGE VENÖZ KANÜL 34/46F (KV1070) 50 adet
TWO STAGE VENÖZ KANÜL 36/50F (KV1070) 50 adet
VASKÜLER TURNİKE KİT (KV1368) 200 adet
VENÖZ KANÜL DÜZ 32F (KV1075) 20 adet
VENÖZ KANÜL DÜZ 36F (KV1075) 20 adet
VENÖZ KANÜL EĞRİ 28F (KV1075) 20 adet
SAFEN VEN KANÜLÜ (KV1392) 80 adet
TORAKS KATETERİ KIVRIK 100 adet
PTFE, KARDİOVASKÜLER YAMA (KV1138) 3 adet
FEMORAL ARTER KANÜL (KV1046) 2 adet
FEMORAL VENÖZ KANÜL (KV1046) 2 adet
CERRAHİ SÜTUR POLİPROPİLEN NO: 3/0 ÇİFT Y.İ 26 MM 240 adet
ACT TEST KÜVETI (ETKINLEŞTIRILMIŞ PIHTILAŞMA ZAMANI) 2.100 adet
İhale Sonuç İlanlarını Görebilmek İçin Üye Girişi Yapınız Yada Üye Olunuz

Üye Girişi - Üye Ol
İhale Sonuç İlanlarını Görebilmek İçin Üye Girişi Yapınız Yada Üye Olunuz

Üye Girişi - Üye Ol

Temel

500 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama

Kurumsal

1000 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama
  • +
  • İhale Sonuç İlanları
  • İlansız İhale Sonuçları
  • Sonuç Alarmları
  • KİK Kararları
  • Firma ve Rakip Analizleri
  • Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
  • İhale Öncesi Olası Rakipler
  • İdare Analizleri
  • Bütçe Tahminleri
  • Yüklenicileri
  • Yaklaşık Maliyet Analizleri
  • Sektör Analizleri
  • Sektördeki Öncü Firmalar
  • İş Dağılımları
  • Pazar Araştırmaları
  • Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
  • Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
  • Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)