İhalePRO’nın yenilenen arayüzü ile tanışın!
Yeni Sürümde İncele

2017/201475 - Tıbbi Sarf Malzeme Satın Alınacaktır

İhale No 2017/201475
Sektör Tıbbı İlaç ve Sarf Malzemeler
İdare UŞAK KAMU HASTANELERİ BİRLİĞİ
Şikayet Bedeli 152.021,00 TL
Yaklaşık Bedel 33.791.911 ile 253.439.417 TL arası
İhale Tipi Mal Alımı
İhale Usulü Açık İhale
İhale İli Uşak
İşin İli Uşak
Yayın Tarihi 2 Mayıs 2017
İhale Tarihi 30 Mayıs 2017 10:00

Temel

1.500 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Kamu İhaleleri
  • E-İhaleler
  • İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
  • Doğrudan Temin İhaleleri
  • Sınırsız İhale Takibi
  • Sınırsız İhale Alarmı
  • Günlük İhale Raporu

Kurumsal

3.000 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Temel Paket Dahil
  • AB İhaleleri
  • İhale Sonuçları
  • Kazanan Firmalar
  • İhale Arşivi
  • KİK Kararları
  • Yasaklı Firma Sorgulama

 

TIBBİ SARF MALZEME SATIN ALINACAKTIR

UŞAK İLİ KAMU HASTANELERİ BİRLİĞİ GENEL SEKRETERLİĞİ

TIBBİ SARF MALZEME ALIMI İŞİ alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2017/201475
1-İdarenin
a) Adresi : CUMHURİYET MAHALLESİ 1. EMLAK SOKAK NO: 39 64100 UŞAK MERKEZ/UŞAK
b) Telefon ve faks numarası : 2762167000-6516 - 2762238477
c) Elektronik Posta Adresi : ukhbmsb@hotmail.com
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu malın

a) Niteliği, türü ve miktarı : 134 KALEM TIBBİ SARF MALZEME/MAL ALIMI
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : Uşak Kamu Hastaneleri Birliği Uşak Ünv. Tıp Fak. Eğt. ve Arş. Hastanesi Tıbbi Sarf Deposu
c) Teslim tarihi : Sözleşme imzalanmasına müteakip malzemeler Kamu Hastaneleri Birliği Uşak Üniversitesi Tıp Fakültesi Eğitim ve Araştırma Hastanesi ilgili ambarına 8 parti halinde teslim edilecektir. İlk parti sözleşmenin imzalanmasına müteakip 10 iş günü içerisinde, ikinci parti 2017 Eylül ayının ilk 7 iş günü içerisinde, Üçüncü parti 2017 Kasım ayının ilk 7 iş günü içerisinde, Dördüncü parti 2018 Şubat ayının ilk 7 iş günü içerisinde, Beşinci parti 2018 Mayıs ayının ilk 7 iş günü içerisinde , Altıncı parti 2018 Ağustos ayının ilk 7 iş günü içerisinde, Yedinci parti 2018 Kasım ayının ilk 7 iş günü içerisinde, Sekizci parti 2019 Şubat ayının ilk 7 iş günü içerisinde, Uşak Üniversitesi Tıp Fakültesi Eğitim Ve Araştırma Hastanesi ilgili ambarına teslim edilecektir. Hastanenin acil ihtiyaçlarının olması halinde İl Stok Koordinasyon Birimi tarafından sipariş verildikten sonra malzemeler 7 iş günü içerisinde Uşak Üniversitesi Tıp Fakültesi Eğitim Ve Araştırma Hastanesi ilgili deposuna teslim edilecektir. Sözleşmenin süresi 31.03.2019 tarihine kadardır.


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : Uşak İli Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreterliği Merkezi Satın Alma Birimi İhale Odası
b) Tarihi ve saati : 30.05.2017 - 10:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1.3. İhale konusu malın satış faaliyetinin yerine getirilebilmesi için ilgili mevzuat gereğince alınması zorunlu izin, ruhsat veya faaliyet belgesi veya belgeler:

  8.kalem, 26.kalem, 27.kalem, 28.kalem ve101. Kalemler için teklif veren istekliler "Biyosidal Ürün Ruhsatnamesi" belgesini ihale dosyasında sunmalıdır.

 


4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1.
4.3.1.1. Ürünlerin piyasaya arzına ilişkin belgeler:

7.kalem, 8.kalem, 26.kalem, 27.kalem ve 28.kalemler için teklif veren istekliler "Malzeme Güvenlik Bilgi Formu" belgesini ihale dosyasında sunmalıdır.

4.3.1.2. Yetkili kurum ve kuruluşlara kayıtla ilgili belgeler:
İstekliler teklif mektuplarında teklif ettikleri kalemlerin ihale sıra numarasını, markasını ve UBB barkod numaralarını belirtileceklerdir. Teklif edilen sarf malzemeler TİTUBB(Türkiye İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankası) kayıt belgesine haiz olmalı ve TİTUBB’da “Sağlık Bakanlığı  tarafından onaylıdır.”ibaresi bulunmalıdır ve bu husus ihalede de belgelendirilmelidir.Onay tarihi en geç ihale tarihi itibari ile olmalıdır.Teklif veren isteklilere verilmiş yetki  belgesi de teklife eklenecektir.(TİTUBB bayi bilgi formu) T.C. Sağlık Bakanlığı İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankası´na kayıt zorunluluğu bulunmayan  Sarf Malzemeler için üretici firma veya ithalatçı firmanın yönetmelik kapsamında olmadığına dair beyanı ya da resmi makamlarca verilen kapsam dışı olduğunu gösteren belgenin sunulması halinde Tıbbi Sarf Malzemelere ait T.C. Sağlık Bakanlığı İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankası´na kayıtlı olduğuna dair belge aranmayacaktır.

 

 

4.3.2. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:

a-İstekliler verdikleri numunelerin üzerine firma ismini ve ürünün ihaledeki sıra numarasını belirtilen etiket yapıştıracaklardır. Alımına çıkılan malzemelerden orijinal ambalajlarında; 

* Birimi ‘LİTRE’ olan malzemeler için en az 1(bir)’er adet,

* Set halinde olan malzemeler için en az 2(iki)’şer set,

* 85. kalem için en az 1(bir) adet,

* 1., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 21., 22., 23., 24., 25., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40., 41., 42., 79., 81., 84., 86., 88., 89., 108., 114., 115., 125., 129., 130. kalemler için en az 1(bir)’er paket,

* 103., 105., 106., 116., 117., 118., 119., 120., 121., ve 122. kalemler için en az 1(bir)’er rulo,

* 3., 4., 5., 29., 30., 31., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56. ve 128. kalemler için en az 5’er adet,

* Ve diğer kalemler için en az 2(iki)’şer adet olmak üzere;

  ihale tarih ve saatine kadar teklif etmiş olduğu kalemlere ait  numunelerini ihale komisyonuna bir tutanakla  teslim edeceklerdir. 

Numuneler teknik uzman üyelerce teknik şartnamede belirtilen özelliklere göre incelenecek ve gerek görüldüğü takdirde denenerek değerlendirilecektir. Numune teslim etmeyen isteklilerin numune teslim etmediği kalem/kalemlere ait teklifleri değerlendirmeye alınmayacaktır.

 b. Teklif veren istekliler 28.kalem için teknik ihale dokümanında belirtilen şartlara uygunluğunu teyit etmek için ayrıntılı teknik bilgilerin yer aldığı  katalog ve fotoğrafları teklif dosyasının içerisinde verilmesi gerekmektedir.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 100 TRY (Türk Lirası) karşılığı Uşak İli Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreterliği Merkezi Satın Alma Birimi adresinden satın alınabilir.
İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil 110 TRY (Türk Lirası) doküman bedelini Halk Bankası Uşak Şub. TR200001200978200006100047 IBAN' yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler, ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ve adına ihale dokümanı satın alınacak gerçek/tüzel kişiye ait TC Kimlik/Vergi Kimlik numarası bilgisi ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır. İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir. İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz. Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Uşak İli Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreterliği Merkezi Satın Alma Birimi İhale Odası adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 120 (yüz yirmi) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
13. Diğer hususlar:
İhale, Kanunun 38 inci maddesinde öngörülen açıklama istenmeksizin ekonomik açıdan en avantajlı teklif üzerinde bırakılacaktır.

 

Cetvel Adı Miktar Birim
ABESLANG (DİL BASACAĞI TAHTA) YETİŞKİN NON STERİL 615.000 adet
AĞIZ BAKIM SETİ 3.000 adet
ALÇI ALTI PAMUK 10 CM X 1,5 M 21.000 adet
ALÇILI SARGI NATUREL 10CM X 2M 19.300 adet
ALÇILI SARGI NATUREL 20CM X 2M 14.300 adet
ALERJİ TESTİ FLAKONLARI 288 flakon
ALKOL (ETİL ALKOL) % 96 LIK 5.800 litre
ANTİSEPTİK SOLÜSYON (POLİVİDON İYOT %10) 4.850 litre
APLİCATÖR DERİ PRİCK TESTİ 5.800 adet
ASPİRASYON SETİ KOMPLE 7.400 adet
ASPİRASYON TORBASI RECEPTAL 2000 CC 4.000 adet
ASPİRASYON UCU 500 adet
ASPİRATÖR BAĞLANTI HORTUMU 4.800 adet
BİSTÜRİ UCU NO:11 13.300 adet
BİSTÜRİ UCU NO:12 1.800 adet
BİSTÜRİ UCU NO:15 30.800 adet
BİSTÜRİ UCU NO:20 2.100 adet
BİSTÜRİ UCU NO:21 17.000 adet
BİSTÜRİ UCU NO:22 21.100 adet
BÖBREK KÜVET 400 adet
BRANÜL İ.V KANÜL NO:16 GRİ 1.100 adet
BRANÜL İ.V KANÜL NO:20 PEMBE 92.000 adet
BRANÜL İ.V KANÜL NO:22 MAVİ 311.000 adet
BRANÜL İ.V KANÜL NO:24 SARI 97.000 adet
BRANÜL İ.V KANÜL NO:26 MOR 3.500 adet
CERRAHİ EL DEZENFEKTANI ( HİPİTİNOL )( KLORHEKSİDİN GLUKONAT % 4 ) 1.250 litre
CİLT TEMİZLEME SOLÜSYONU ( POLİVİDON İYOT %7,5 ) ( LİKİT SABUN ) 670 litre
EL DEZENFEKTANI ( EL ANTİSEPTİK SOLÜSYONU ) 12.400 adet
ELASTİK BANDAJ 10 CM 4.310 adet
ELASTİK BANDAJ 15CM 17.300 adet
ELASTİK BANDAJ 20 CM 7.750 adet
ELDİVEN NONSTERİL ( SMALL) 1.950.000 adet
ELDİVEN NONSTERİL ( MEDİUM ) 1.830.000 adet
ELDİVEN NONSTERİL ( LARGE ) 385.000 adet
ELDİVEN STERİL NO:7 ( CERRAHİ ) 49.900 çift
ELDİVEN STERİL NO:7.5 ( CERRAHİ ) 67.860 çift
ELDİVEN STERİL NO:8 ( CERRAHİ ) 20.880 çift
ELDİVEN NONSTERİL NİTRİL (SMALL) 550.000 adet
ELDİVEN NONSTERİL NİTRİL (MEDİUM) 614.000 adet
ELDİVEN NONSTERİL NİTRİL (LARGE) 290.000 adet
ELDİVEN STERİL CERRAHİ PUDRASIZ NO:6,5 2.700 çift
ELDİVEN STERİL CERRAHİ PUDRASIZ NO:8,5 600 çift
ENJEKTÖR İNSÜLİN 99.000 adet
ENJEKTÖR İĞNE UCU SARI 62.000 adet
ENJEKTÖR İĞNE UCU PEMBE 63.000 adet
ENJEKTÖR İĞNE UCU SİYAH 191.000 adet
ENJEKTÖR İĞNE UCU YEŞİL 137.800 adet
ENJEKTÖR 2 CC YEŞİL UÇLU 131.400 adet
ENJEKTÖR 2 CC TURUNCU UÇLU 41.400 adet
ENJEKTÖR 5 CC SİYAH UÇLU 27.000 adet
ENJEKTÖR 5 CC YEŞİL UÇLU 903.000 adet
ENJEKTÖR 10 CC SİYAH UÇLU 44.500 adet
ENJEKTÖR 10 CC YEŞİL UÇLU 980.000 adet
ENJEKTÖR 20 CC YEŞİL UÇLU 85.800 adet
ENJEKTÖR 50 CC KONİK UÇLU 11.430 adet
ENJEKTÖR 50 CC YEŞİL UÇLU 3.480 adet
ESMARK BANDAJ 10 CM 36 adet
ESMARK BANDAJ 15 CM 36 adet
FLASTER BEZ 5 CM * 5 M 16.450 adet
FLASTER ENJEKSİYON BANDI 113.500 adet
FLASTER SURGİCEL PORLU 5CM X 5M 11.300 adet
FLASTER SURGİCEL PORLU 10X10 20.400 adet
FLASTER KAĞIT 8.050 adet
FOLEY SONDA SİLİKONLU NO: 6 30 adet
FOLEY SONDA SİLİKONLU NO: 8 30 adet
FOLEY SONDA SİLİKONLU NO:10 30 adet
FOLEY SONDA SİLİKONLU NO: 18 800 adet
FOLEY SONDA SİLİKONLU NO: 20 240 adet
FOLEY SONDA NO: 6 40 adet
FOLEY SONDA NO: 8 40 adet
FOLEY SONDA NO: 10 40 adet
FOLEY SONDA NO: 12 90 adet
FOLEY SONDA NO: 14 860 adet
FOLEY SONDA NO: 16 4.320 adet
FOLEY SONDA NO: 18 11.320 adet
FOLEY SONDA NO: 20 2.845 adet
FOLEY SONDA ÜÇ YOLLU NO:20 390 adet
FOLEY SONDA ÜÇ YOLLU NO:22 750 adet
FOTOTERAPİ GÖZ BANDI ORTA BOY 2.500 adet
GAZLI BEZ 85.100 metre
SPANÇ 10 X 10 XR'Lİ 383.000 adet
GLİSERİN SIVI 35 litre
GÖBEK KLEMBİ 6.050 adet
GÖĞÜS ELEKTRODU 189.000 adet
GÜMÜŞ NİTRAT DAMLALI ÇUBUK 765 adet
HASTA ALTI BEZİ 61.130 adet
HASTA SABİTLEYİCİ (EL) 300 adet
İDRAR TORBASI MUSLUKLU 34.000 adet
İNSÜLİN KALEMİ UCU 37.000 adet
KAPKON KONNEKTÖRÜ 150 adet
GAZ KOMPRES BATIN 20*25 CM (8 KAT) X-R'LI 8.500 adet
GAZ KOMPRES BATIN 45*45 CM (8 KAT) X-R'LI 100.050 adet
KOTER KALEMİ EL KUMANDALI DİSPOSABLE 12.970 adet
KOTER PLAĞI YETİŞKİN DİSPOSABLE (TEK KULLANIMLIK) 10.700 adet
KUSMUK POŞETİ 14.000 adet
KÜRTAJ KANÜLÜ NO:4 220 adet
KÜRTAJ KANÜLÜ NO:5 220 adet
KÜRTAJ KANÜLÜ NO:6 230 adet
KÜRTAJ ENJEKTÖRÜ 60 CC TEKLİ 1.750 adet
LİDOKAİN İÇEREN KAYDIRICI JEL 14.025 adet
OKSİJENLİ SU 1 LT. 485 litre
ÖRDEK 570 adet
PAMUK 1 KG LIK 5.350 kilogram
POCHE AÇACAĞI 2.500 adet
RULO SARGI BEZİ 10X100 METRE 4.350 adet
RULO SARGI BEZİ 15X100 METRE 5.970 adet
SAÇLI DERİ FİLE BANDAJ 500 adet
SERUM UZATMA SETİ 601.000 adet
SFT AĞIZLIĞI BAKTERİ FİLTRELİ 40.000 adet
SİMİT KAFA PEDİ (HASTA POZİSYONLANDIRMA) 28 adet
SODYUM HİPOKLORİT ÇÖZELTİSİ (1000ML) 300 litre
SODYUM HİPOKLORİT ÇÖZELTİSİ (5000 ML) 960 litre
STERİL DRAPE 1.400 adet
STERİL SPANÇ 10CM X 10CM 8 KAT 682.000 adet
STERİL SPANÇ 7,5CM X 7,5CM 8 KAT 54.500 adet
STERİLİZASYON RULOSU 7,5 CM (1 RULO =200 METRE ) 260 rulo
STERİLİZASYON RULOSU 10 CM ( 1 RULO= 200 METRE ) 118 rulo
STERİLİZASYON RULOSU 15 CM (1 RULO = 200 METRE ) 240 rulo
STERİLİZASYON RULOSU 20 CM (1 RULO = 200 METRE ) 127 rulo
STERİLİZASYON RULOSU 25 CM ( 1 RULO = 200 METRE ) 97 rulo
STERİLİZASYON RULOSU 35 CM (1 RULO = 200 METRE ) 15 rulo
STERİLİZASYON RULOSU 40 CM ( 1 RULO = 200 METRE ) 15 rulo
SÜRGÜ 395 adet
SÜT SAĞMA SETİ 1.000 adet
TENS CİHAZI ELEKTRODU 3.000 adet
TİEMAN SONDA NO:16 160 adet
TİEMAN SONDA NO:18 160 adet
ÜÇLÜ MUSLUK 7.550 adet
VAGİNAL SPEKULUM MEDIUM (DİSPOSSABLE) 50.800 adet
VAGİNAL SPEKULUM LARGE (DİSPOSSABLE) 13.100 adet
VAZELİN KATI 90 adet
VAZELİN SIVI 130 litre
ENJEKTÖR 3 PARÇALI DENTAL 2 ML 27G 40MM DISPOSABLE 200.000 adet
STERİLİZASYON RULOSU 5CM X 200 M DÜZ 500 rulo
İhale Sonuç İlanlarını Görebilmek İçin Üye Girişi Yapınız Yada Üye Olunuz

Üye Girişi - Üye Ol
İhale Sonuç İlanlarını Görebilmek İçin Üye Girişi Yapınız Yada Üye Olunuz

Üye Girişi - Üye Ol

Temel

500 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama

Kurumsal

1000 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama
  • +
  • İhale Sonuç İlanları
  • İlansız İhale Sonuçları
  • Sonuç Alarmları
  • KİK Kararları
  • Firma ve Rakip Analizleri
  • Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
  • İhale Öncesi Olası Rakipler
  • İdare Analizleri
  • Bütçe Tahminleri
  • Yüklenicileri
  • Yaklaşık Maliyet Analizleri
  • Sektör Analizleri
  • Sektördeki Öncü Firmalar
  • İş Dağılımları
  • Pazar Araştırmaları
  • Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
  • Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
  • Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)