İhalePRO’nın yenilenen arayüzü ile tanışın!
Yeni Sürümde İncele

2017/160453 - Tıbbi Sarf Malzeme Satın Alınacaktır

İhale No 2017/160453
Sektör Laboratuvar, Ölçüm, Optik Cihazları ve Bakımı
İdare Eskişehir Halk Sağlığı Müdürlüğü
Şikayet Bedeli 50.640,00 TL
Yaklaşık Bedel 8.447.946 TL'den küçük
İhale Tipi Mal Alımı
İhale Usulü Açık İhale
İhale İli Eskişehir
İşin İli Eskişehir
Yayın Tarihi 12 Nisan 2017
İhale Tarihi 3 Mayıs 2017 10:00

Temel

1.500 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Kamu İhaleleri
  • E-İhaleler
  • İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
  • Doğrudan Temin İhaleleri
  • Sınırsız İhale Takibi
  • Sınırsız İhale Alarmı
  • Günlük İhale Raporu

Kurumsal

3.000 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Temel Paket Dahil
  • AB İhaleleri
  • İhale Sonuçları
  • Kazanan Firmalar
  • İhale Arşivi
  • KİK Kararları
  • Yasaklı Firma Sorgulama

 

TIBBİ SARF MALZEME SATIN ALINACAKTIR

HALK SAĞLIĞI MÜDÜRLÜĞÜ SAĞLIK BAKANLIĞI TÜRKİYE HALK SAĞLIĞI KURUMU

TIBBİ SARF ALIMI alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2017/160453
1-İdarenin
a) Adresi : Arifiye Mah.İkieylül Cad. PTT Baş Müdürlüğü Binası 6.Kat/ ODUNPAZARI ESKİŞEHİR ODUNPAZARI/ESKİŞEHİR
b) Telefon ve faks numarası : 2222307320 - 2222338525
c) Elektronik Posta Adresi : eshsdestek@gmail.com
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu malın

a) Niteliği, türü ve miktarı : 65 KALEM TIBBİ SARF ALIMI
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : Müdürlüğümüzün Hoşnudiye Mah. Ambarlar Sok. No:10/F Tepebaşı/ESKİŞEHİR adresinde bulunan ambarına teslim edilecektir.
c) Teslim tarihi : Malın/İşin teslim süresi 10 takvim günüdür. Sözleşmesi yapılan mal/lar idaremizin ihtiyacı oranında sözleşme süresinin bitimine kadar peyderpey sipariş edilecektir. Sipariş yazısını müteakip 10(on) iş günü içinde teslim edilecektir. Teslim edilen mal(lar) ile siparişte istenen miktar aynı olacaktır. Sipariş yazısı olmasa bile yüklenici, sözleşme konusu mal(lar)ı sözleşme süresinin son tarihine kadar ilgili depoyu bilgilendirerek teslim edecektir. Sözleşme süresi içinde teslim edilmeyen mallardan yüklenici sorumludur.


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : Eskişehir Halk Sağlığı Müdürlüğü İdari ve Mali İşler Şube Müdürlüğü / Satınalma Birimi
b) Tarihi ve saati : 03.05.2017 - 10:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1.3. İhale konusu malın satış faaliyetinin yerine getirilebilmesi için ilgili mevzuat gereğince alınması zorunlu izin, ruhsat veya faaliyet belgesi veya belgeler:

Teklif edilecek ürün/ürünlerin T.C.İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankası (TİTUBB) kayıtlı olması ve (TİTUBB)'da Sağlık Bakanlığı tarafından onaylı olması gerekmektedir. İstekli TİTUBB kaydı internet çıktılarını dosyaya koyacaklardır. İstekli üretici ve imalatçı firma ise Ulusal Bilgi Bankası firma numarası, istekli bayi ise ulusal Bilgi Bankası bayi numarasını verecektir. İstekli TİTUBB kaydı internet çıktılarını dosyaya koyacaklardır. Teklif edilen malzeme Tıbbi cihaz yönetmeliği kapsamında değil ise, TİTUBB kaydı aranmayacak ve bu ürünler için üreticinin veya ithalatçının yönetmelikler kapsamında olmadığına dair beyanı esas alınacaktır.


4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Yetkili satıcılığı veya imalatçılığı gösteren belgeler:
a) İmalatçı ise imalatçı olduğunu gösteren belge veya belgeler,
b) Yetkili satıcı veya yetkili temsilci ise yetkili satıcı ya da yetkili temsilci olduğunu gösteren belge veya belgeler,
c) Türkiye’de serbest bölgelerde faaliyet gösteriyor ise yukarıdaki belgelerden biriyle birlikte sunduğu serbest bölge faaliyet belgesi.
İsteklilerin yukarıda sayılan belgelerden, kendi durumuna uygun belge veya belgeleri sunması yeterli kabul edilir. İsteklinin imalatçı olduğu aşağıdaki belgeler ile tevsik edilir.
.
4.3.2. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:

1.1- Teklif veren firmalar şartname maddelerine ayrı ayrı ve Türkçe olarak şartnamedeki sıraya göre cevap vereceklerdir. Bu cevaplar “ .................. marka ................. model ............... cihazı teklifimizin Şartnameye Uygunluk Belgesi ” başlığı altında teklif veren firmanın başlıklı kağıdına yazılmış ve yetkili kişi tarafından imzalanmış olmalıdır. Şartnameye uygunluk belgesi hazırlamayan ve şartnamede istenilen teknik özellikleri sağlamayan firma teklifleri ret edilecektir. 1.2- İstekli ve idarece sözleşme imzalanmadan önce uhdesinde kalan malzemelerin adresinden edinecekleri İBY EKAP 1.0.0.7 yazılımı ile oluşturdukları XML teklif dosyalarını CD ortamında idareye sunacaklardır. 1.3- İstekliler teklif mektubu eki birim fiyat teklif cetvelinde teklif etmiş oldukları tıbbi malzemelerin TİTUBB dan onaylı UBB numarasını vereceklerdir. Kapsam dışı olanlarda beyan yeterli olacaktır. İstekliler teklif edecekleri kalemlere ait numune vermek zorundadırlar. Numune vermeyen isteklilerin teklifleri değerlendirme dışı bırakılacaktır. İstekliler teklif edecekleri kalemlere ait numuneleri ihale tarihi ve saatine kadar kendilerinin hazırlayacakları 2 adet numune teslim tutanağıyla birlikte Eskişehir Halk Sağlığı Satınalma Birimine teslim edilecektir. Numunelerin üzerinde firma adı, ihale sıra numarası ve malzeme adını gösterir etiket (düşmeyecek/kaybolmayacak şekilde sağlam yapıştırılmış) bulunmalıdır.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. Bu ihaleye sadece yerli istekliler katılabilecek olup yerli malı teklif eden yerli istekliye ihalenin tamamında % 5 (beş) oranında fiyat avantajı uygulanacaktır.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 50 TRY (Türk Lirası) karşılığı Eskişehir Defterdarlığı Muhasebe Müdürlüğü`ne ihale dökümanı bedeli yatırıldıktan sonra Eskişehir Halk Sağlığı Müdürlüğü İdari ve Mali İşler Şube Müdürlüğü Satınalma Biriminden satın alınacaktır. adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Halk Sağlığı Müdürlüğü İdari ve Mali İşler Şube Müdürlüğü - Satınalma Birimi Arifiye Mh.İki Eylül Cd.PTT Başmüdürlüğü Binası K:6 Odunpazarı/ESKİŞEHİR adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (doksan) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
13. Diğer hususlar:
İhale, Kanunun 38 inci maddesinde öngörülen açıklama istenmeksizin ekonomik açıdan en avantajlı teklif üzerinde bırakılacaktır.

 

Cetvel Adı Miktar Birim
TEK KULLANIMLIK SEDYE ÖRTÜSÜ 2.400 adet
ENJEKTÖR 10 CC SİYAH UÇLU 2.000 adet
BEBEK İDRAR POŞETİ ERKEK 400 adet
NON STERİL ELDİVEN LATEKS SMALL (PUDRASIZ) 100.000 adet
NON STERİL ELDİVEN LATEKS LARGE (PUDRASIZ) 80.000 adet
NON STERİL ELDİVEN LATEKS MEDİUM (PUDRASIZ) 100.000 adet
PAMUK 1KG.`LIK 100 kilogram
AİRWAY NO:0 MAVİ 30 adet
AİRWAY NO:1 MOR 30 adet
AİRWAY NO:2 BEYAZ 30 adet
AİRWAY NO:3 YEŞİL 30 adet
FİLE BANDAJ NO:5 KAFA 30 kutu
FİLE BANDAJ NO:3 DİZ 10 kutu
ENJEKTÖR 2 CC SİYAH UÇLU 22 G 2.000 adet
ENJEKTÖR 5 CC SİYAH UÇLU 22 G 9.000 adet
İNTRAKET MAVİ 22 G 10.000 adet
RÖNTGEN FİLMİ YEŞİLE DUYARLI 24*30 1.000 adet
RÖNTGEN FİLMİ YEŞİLE DUYARLI 18*24 2.000 adet
RÖNTGEN FİLMİ YEŞİLE DUYARLI 35*35 3.500 adet
HİDROFİL GAZLI BEZ (90CM*100 METRE 20 TEL ZİGZAG) 50 top
BEBEK İDRAR POŞETİ KIZ 400 adet
ENJEKTÖR 5 CC YEŞİL UÇLU 21 G 30.000 adet
İDRAR TORBASI MUSLUKLU 3.000 adet
AMBU PEDİATRİK (SİLİKONLU ÇOK KULLANIMLIK) 6 adet
AMBU YETİŞKİN (SİLİKONLU ÇOK KULLANIMLIK) 6 adet
KLOHEKSİDİN PARAFİNLİ TÜLGAZ (15*20) 2.000 adet
ENDOTRAKİAL TÜP NO:5 (KAFLI) 30 adet
TANSİYON ALETİ (YETİŞKİN) 10 adet
TANSİYON ALETİ(PEDİATRİK) 10 adet
ENJEKTÖR DENTAL 27 G (2 ML GRİ) 50MM 1.500 adet
ENJEKTÖR 10CC YEŞİL UÇLU 21 G 15.000 adet
GLİKOZ STRİBİ (ŞEKER) CİHAZLI 10.000 adet
LANSET 5.000 adet
KAN GRUBU A-B-D 20 adet
İDRAR STRİPİ 15.000 adet
ALÇI SARGI BEZİ 10CM 100 adet
ENTÜBASYON TÜPÜ KAFLI (NO:2,5) 20 adet
ENJEKTÖR İĞNESİ 21G (YEŞİL) 40.000 adet
ENJEKTÖR İĞNESİ 22G (SİYAH) 40.000 adet
AİRWAY NO:00 AÇIK YEŞİL 20 adet
ENJEKTÖR 2 CC YEŞİL UÇLU 3.000 adet
RÖNTGEN BANYO TEMİZLEME SOLÜSYONU 5 adet
MİKROPİPET UCU SARI 10.000 adet
RÖNTGEN FİLMİ YEŞİLE DUYARLI 30*40 3.500 adet
NAZOGASTRİK SONDA (NO:10) 50 adet
CERRAHİ KAT KÜT SÜTUR 3/0 120 adet
TEK KULLANIMLIK BÖBREK KÜVET PLASTİK (25`LİK PAKET) 2.000 adet
TEK KULLANIMLIK SÜRGÜ PLASTİK 200 adet
ATRAWMATİK CERRAHİ EMİLEBİLİR KESKİN UÇ NO:4/0 120 adet
ORTHO-TOLİDİNE SOLÜSYONU (SU KLOR ÖLÇÜM SOL.)(1 LİTRE) 10 adet
LARENGEAL MASK ÇOK KULLANIMLIK NO:1,5 20 adet
LARENGEAL MASK ÇOK KULLANIMLIK NO:4,0 20 adet
LARENGEAL MASK ÇOK KULLANIMLIK NO:3,0 20 adet
BRUCELLA ROSE BENGAL KİTİ 15 adet
İDRAR SONDASI (FOLEY) NO:14 500 adet
İDRAR SONDASI (FOLEY) NO:16 3.000 adet
İDRAR SONDASI (FOLEY) NO:18 2.000 adet
İDRAR SONDASI (FOLEY) NO:20 3.000 adet
İDRAR SONDASI (FOLEY) NO:22 1.000 adet
İDRAR SONDASI SİLİKONLU (14 NUMARALI) 500 adet
İDRAR SONDASI SİLİKONLU (16 NUMARALI) 3.000 adet
İDRAR SONDASI SİLİKONLU (18 NUMARALI) 4.000 adet
İDRAR SONDASI SİLİKONLU (20 NUMARALI) 3.000 adet
İDRAR SONDASI SİLİKONLU (22 NUMARALI) 1.500 adet
STERİLİZASYON İNDİKATÖR BANDI (KURU ISI İNDİKATÖR) 20 adet
İhale Sonuç İlanlarını Görebilmek İçin Üye Girişi Yapınız Yada Üye Olunuz

Üye Girişi - Üye Ol
İhale Sonuç İlanlarını Görebilmek İçin Üye Girişi Yapınız Yada Üye Olunuz

Üye Girişi - Üye Ol

Temel

500 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama

Kurumsal

1000 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama
  • +
  • İhale Sonuç İlanları
  • İlansız İhale Sonuçları
  • Sonuç Alarmları
  • KİK Kararları
  • Firma ve Rakip Analizleri
  • Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
  • İhale Öncesi Olası Rakipler
  • İdare Analizleri
  • Bütçe Tahminleri
  • Yüklenicileri
  • Yaklaşık Maliyet Analizleri
  • Sektör Analizleri
  • Sektördeki Öncü Firmalar
  • İş Dağılımları
  • Pazar Araştırmaları
  • Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
  • Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
  • Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)