İhalePRO’nın yenilenen arayüzü ile tanışın!
Yeni Sürümde İncele

2017/146630 - Tıbbi Sarf Malzeme Satın Alınacaktır

İhale No 2017/146630
Sektör Tıbbı İlaç ve Sarf Malzemeler
İdare GAZİANTEP KAMU HASTANELERİ BİRLİĞİ
Şikayet Bedeli 101.344,00 TL
Yaklaşık Bedel 8.447.946 ile 33.791.911 TL arası
İhale Tipi Mal Alımı
İhale Usulü Açık İhale
İhale İli Gaziantep
İşin İli Gaziantep
Yayın Tarihi 3 Nisan 2017
İhale Tarihi 25 Nisan 2017 10:00

Temel

1.500 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Kamu İhaleleri
  • E-İhaleler
  • İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
  • Doğrudan Temin İhaleleri
  • Sınırsız İhale Takibi
  • Sınırsız İhale Alarmı
  • Günlük İhale Raporu

Kurumsal

3.000 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Temel Paket Dahil
  • AB İhaleleri
  • İhale Sonuçları
  • Kazanan Firmalar
  • İhale Arşivi
  • KİK Kararları
  • Yasaklı Firma Sorgulama

 

TIBBİ SARF MALZEME SATIN ALINACAKTIR

TÜRKİYE KAMU HASTANELERİ KURUMU GAZİANTEP KAMU HASTANELERİ BİRLİĞİ GENEL SEKRETERLİĞİ

Mikrobiyoloji Tıbbi Sarf Malzeme alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2017/146630
1-İdarenin
a) Adresi : Kayaönü Mah. 42035 Nolu Cad. No:40 (İpek yolu üzeri – Atatürk Kültür ve Spor Merkezi Karşısı) 27060 Şehitkamil/GAZİANTEP
b) Telefon ve faks numarası : 342 323 40 25 - 342 324 88 99 - 342 338 26 02
c) Elektronik Posta Adresi : khb27.mb@saglik.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu malın

a) Niteliği, türü ve miktarı : 69 Kalem Mikrobiyoloji Tıbbi Sarf Malzeme Alımı.
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yerleri : Dr.Ersin Arslan Eğitim ve Araştırma Hastanesi, Şehitkamil Devlet Hastanesi, 25 Aralık Devlet Hastanesi, Cengiz Gökçek Kadın Doğum ve Çocuk Hastalıkları Hastanesi, İslahiye Devlet Hastanesi, Nizip Devlet Hastanesi, Nurdağı Devlet Hastanesi ve Oğuzeli Devlet Hastanesi Depolarına Sağlık Tesisi Bazında Birleştirilmiş İhtiyaç Listesindeki Miktarlar Kadar Teslim Edilecektir.
c) Teslim tarihleri : İhalemiz toplu alım kapsamında bir ihale olup, idari şartnamenin 2.1 maddesindeki sağlık tesislerimizin 18 aylık ihtiyacıdır.Her sağlık tesisi kendi ihtiyacını sözleşme süresi içerisinde peyder pey olarak yükleniciye sipariş edecek ve yüklenici en geç 10 gün içerisinde ilgili sağlık tesisinin deposuna teslimatı yapacaktır.Teslimatlar mesai günleri ve saatlerinde yapılacaktır.


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : Kayaönü Mah.42035 Nolu Cad.No:40 Şehitkamil/GAZİANTEP
b) Tarihi ve saati : 25.04.2017 - 10:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1.
4.3.1.1. Ürünlerin piyasaya arzına ilişkin belgeler:

Alkole teklif veren isteklilerin TAPDK Kurumuna ait İthalata Uygunluk Belgesi ve yetkili satıcılık belgesini teklif dosyasında sunmalıdır.

4.3.1.2. Yetkili kurum ve kuruluşlara kayıtla ilgili belgeler:

a)-Teklif edilen ürünler Sağlık Bakanlığı Onaylı ve T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankasına (TİTUBB) kayıtlı olacaktır. Teklif veren isteklilerin teklif ettiği ürünün tedarikçi firma tanımlayıcı numarası veya teklif ettiği ürünün bayisi olduğuna dair bayi tanımlayıcı numarası olacaktır.
b)-Teklif edilen ürünlerin ticari markası, modeli, TİTUBB barkot numarası ve Firma ve/veya Bayi Tanımlayıcı numarası teklif sıra numarasına göre liste halinde ihale dosyasında verilecektir.

c)-TİTUBB internet çıktıları üzerine hangi kaleme ait olduğu yazılacak ve firma tarafından imzalı ve kaşelenmiş olarak ihale dosyasında sunulacaktır.
ç)-Ürün kapsam dışı ise üreticinin veya ithalatçının yönetmelikler kapsamında olmadığına dair beyanı/belgesinin ihale teklif dosyasıyla birlikte sunulması gerekmektedir.

4.3.2. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:

a)- İhalede adı geçen tüm kalemler için en az 1' er adet (Litre, Kg., Kutu, Test, Paket v.s.) numune verilecektir. Numuneler ihale tarih ve saatine kadar numune teslim tutanağı ile birlikte imza karşılığında satınalma servisine teslim edilecektir. İstekliler istenilen numunelerin her birini malzeme adı,ihale sıra numarası ve firma adı etiketlenmiş olarak bir liste halinde firma yetkilileri tarafından veya posta,kargo vb.yollarla  teslim edeceklerdir.

b)-Belirtilen süre içerisinde numune göndermeyen firmaların numune ile ilgili teklifleri değerlendirilmeye alınmayacaktır. İsteklilerce teslim edilen numunelerin, ihale komisyonu teknik üyelerince teknik şartnamelerin tüm maddelerine göre değerlendirilmesi yapılacak olup, değerlendirme sonrası teknik şartnameye uygun olmadığı tespit edilen ürün/ürünler değerlendirme dışı bırakılacaktır.

c)- Yerli malı lehine fiyat avantajından yararlanmak isteyen istekliler, teklif ettiği ürüne ait  Bilim, Sanayi ve Teknoloji Bakanlığı tarafından belirlenen usul ve esaslara uygun olarak düzenlenen yerli malı belgesini teklif dosyasında sunacaklardır. Belgeyi sunmayan istekliler yerli malı lehine fiyat avantajından yararlanamayacaktır. İsteklilerce kendilerine ait veya yetkili olduğu geçerlik süresi devam eden Yerli Malı Belgesinin, teklif ettiği kalemlerden hangi ürüne/ürünlere ait olduğu belge üzerinde veya bir liste halinde belirtilerek, ihale dosyasında sunulması gerekmektedir. Fotokopi olan belgeler kabul edilmeyecektir.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. Bu ihaleye sadece yerli istekliler katılabilecek olup yerli malı teklif eden yerli istekliye ihalenin tamamında % 15 (on beş) oranında fiyat avantajı uygulanacaktır.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 50 TRY (Türk Lirası) karşılığı Gaziantep İli Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreterliği Mali Hizmetler Başkanlığından alınabilinir (İhale Doküman Satış bedelinin Gaziantep Kamu Hastaneler Birliği Genel Sekreterliği Muhasebe Birimine ait Gaziantep Halkbankası Karşıyaka Şubesi TR32 0001 2001 4280 0005 1000 15 numaralı hesabına yatırılarak) adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Gaziantep İli Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreterliği Mali Hizmetler Başkanlığı (Kayaönü Mah. 42035 Nolu Cad. No:40 Şehitkamil / GAZİANTEP) - (İpek Yolu Üzeri Atatürk Kültür ve Spor Merkezi Karşısı) adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 120 (yüz yirmi) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
13. Diğer hususlar:
İhale, Kanunun 38 inci maddesinde öngörülen açıklama istenmeksizin ekonomik açıdan en avantajlı teklif üzerinde bırakılacaktır.

 

Cetvel Adı Miktar Birim
KANLI BESİYERİ(BLOOD AGAR) 36.000 adet
KANLI/EMB BÖLÜNMÜŞ BESİYERİ 20.000 adet
EMB BESİYERİ 33.000 adet
MÜLLER HİLTON BESİYERİ 13.800 adet
ÇİKOLATA BESİYERİ 9.000 adet
BASİTRASİNLI AT KANLI 5.000 adet
SDA (Sabouraud Dekstroz Agar) 3.500 adet
SS BESİYERİ (Salmonella Shigella Besiyeri) 4.000 adet
SİMMONS SİTRAT AGAR 500 adet
TSİ BESİYERİ (TRİPLE SUGAR IRON) AGAR 900 adet
LİZİN DEMİR AGAR BESİYERİ 400 adet
ÜRE AGAR HAZIR BESİYERİ 900 adet
MIO AGAR (HAREKET BESİYERİ) 800 adet
MC CONKEY AGAR BESİYERİ 250 adet
İNDOL BROTH BESİYERİ (Tüpte Kullanıma Hazır) 100 adet
VRE KROMOJENİK AGAR (Vankomisine dirençli Enterekok) 9.800 adet
KROMOJENİK AĞAR (Candida için) 250 adet
TRANSPORT (SWAP) BESİYERİ 28.500 adet
STERİL İDRAR KABI 53.000 adet
GAİTA KABI (Kapaklı) 102.500 adet
STERİL EKİVİYON 13.000 adet
LAM DÜZ 82.500 adet
RODAJLI LAM 60.000 adet
LAMEL (24 x 24) 120.000 adet
THOMA LAMI 3 adet
GRAM BOYA SETİ 22 set
ARB BOYA SETİ 24 set
GİEMSA DOKU BOYASI (500 ML'LİK ŞİŞELERDE) 28 litre
MAY GRUNVALD 43 litre
METANOL 14 litre
METİLEN MAVİSİ 1 litre
ANTİBİOGRAM DİSKLERİ (Her bir disk için) 930 kartuş
PLASTİK ÖZE (YUVARLAK UÇLU) 59.000 adet
METAL ÖZE 5 adet
ÖZE TELİ YUVARLAK UCLU 20 adet
SARI PİPET UCU 76.000 adet
MAVİ PİPET UCU 10.500 adet
PLASTİK PASTÖR PİPETİ (Dereceli) 13.400 adet
PARAFİLM 11 rulo
PYR 1.480 test
GAİTADA ROTA ADENOVİRÜS ANTİJEN 33.800 adet
Entamoeba hıstolyıca ADEZİN ANTİJEN (Dışkı ) (Amip) 576 test
HBS-AG (Kart Test) 500 test
ANTİ-HCV (Kart Test) 100 test
BRUCELLA TÜP AGLUTİNASYON TESTİ 9.500 mililitre
BRUCELLA LAM AGL(ROSE BENGAL) 25.300 test
BRUCELLA CAPT TESTİ (Coombs +STA) 2.400 test
KOAGÜLAZ TESTİ 4.800 test
OKSİDAZ TESTİ 800 test
VDRLRPR 4.600 test
İMMERSİYON YAĞI 7 litre
PLASTİK POLİSTREN TÜP (12 x 75) 3.000 adet
CAM TÜP (Orta boy) 4.000 adet
LANSET 181.000 adet
GEBELİK TESTİ (İdrarda) 3.000 test
PETRİ KUTUSU 3.150 adet
PENSİLİN G E TESTİ 100 test
VANKOMİSİN E TEST 130 test
KATALAZ TESTİ 100 mililitre
KOVACS İNDOL AYIRICI 100 mililitre
CAM MEZUR (1000'lik) 6 adet
EPENDORF TÜPÜ (1,5 ML) 1.000 adet
KAN TORBASI (Tekli) 20 adet
POTASYUM HİDROKSİT 3 litre
ETİL ALKOL (%96'lık) 20 litre
LABORATUVAR TÜP TAŞIMA KABI 20 adet
LUGOL 3 litre
KAN GRUBU TAYİN TAKIMI(A-B-O) 25 takım
VAKUMLU JELLİ TÜP (Sarı Kapaklı) 20.000 adet
İhale Sonuç İlanlarını Görebilmek İçin Üye Girişi Yapınız Yada Üye Olunuz

Üye Girişi - Üye Ol
İhale Sonuç İlanlarını Görebilmek İçin Üye Girişi Yapınız Yada Üye Olunuz

Üye Girişi - Üye Ol

Temel

500 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama

Kurumsal

1000 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama
  • +
  • İhale Sonuç İlanları
  • İlansız İhale Sonuçları
  • Sonuç Alarmları
  • KİK Kararları
  • Firma ve Rakip Analizleri
  • Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
  • İhale Öncesi Olası Rakipler
  • İdare Analizleri
  • Bütçe Tahminleri
  • Yüklenicileri
  • Yaklaşık Maliyet Analizleri
  • Sektör Analizleri
  • Sektördeki Öncü Firmalar
  • İş Dağılımları
  • Pazar Araştırmaları
  • Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
  • Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
  • Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)