İhalePRO’nın yenilenen arayüzü ile tanışın!
Yeni Sürümde İncele

2016/506811 - Tıbbi Sarf Malzeme Satın Alınacaktır

İhale No 2016/506811
Sektör Tıbbı İlaç ve Sarf Malzemeler
İdare UŞAK KAMU HASTANELERİ BİRLİĞİ
Şikayet Bedeli 101.344,00 TL
Yaklaşık Bedel 8.447.946 ile 33.791.911 TL arası
İhale Tipi Mal Alımı
İhale Usulü Açık İhale
İhale İli Uşak
İşin İli Uşak
Yayın Tarihi 29 Kasım 2016
İhale Tarihi 26 Aralık 2016 10:00

Temel

1.500 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Kamu İhaleleri
  • E-İhaleler
  • İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
  • Doğrudan Temin İhaleleri
  • Sınırsız İhale Takibi
  • Sınırsız İhale Alarmı
  • Günlük İhale Raporu

Kurumsal

3.000 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Temel Paket Dahil
  • AB İhaleleri
  • İhale Sonuçları
  • Kazanan Firmalar
  • İhale Arşivi
  • KİK Kararları
  • Yasaklı Firma Sorgulama

 

TIBBİ SARF MALZEME SATIN ALINACAKTIR

UŞAK İLİ KAMU HASTANELERİ BİRLİĞİ GENEL SEKRETERLİĞİ

TIBBİ SARF MALZEME ALIMI İŞİ alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2016/506811
1-İdarenin
a) Adresi : CUMHURİYET MAHALLESİ 1. EMLAK SOKAK NO: 39 64100 UŞAK MERKEZ/UŞAK
b) Telefon ve faks numarası : 2762167000 / 6512 - 6516 - 2762238477
c) Elektronik Posta Adresi : ukhbmsb@hotmail.com
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu malın

a) Niteliği, türü ve miktarı : 77 Kalem Tıbbi Sarf Malzeme -Mal Alımı
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : Uşak Devlet Hastanesi Ambarı
c) Teslim tarihi : Sözleşme imzalanmasına müteakip malzemeler Uşak Devlet Hastanesi ilgili ambarına 6 parti halinde teslim edilecektir. İlk parti sözleşmenin imzalanmasına müteakip 10 iş günü içerisinde, ikinci parti 2017 Nisan ayının ilk 10 iş günü içerisinde, Üçüncü parti 2017 Haziran ayının ilk 10 iş günü içerisinde, Dördüncü parti 2017 Ağustos ayının ilk 10 iş günü içerisinde, Beşinci parti 2017 Ekim ayının ilk 10 iş günü içerisinde , Altıncı parti 2018 Şubat ayının ilk 10 iş günü içerisinde Uşak Devlet Hastanesi ilgili ambarına teslim edilecektir. Hastanenin acil ihtiyaçlarının olması halinde İl Stok Koordinasyon Birimi tarafından sipariş verildikten sonra malzemeler 10 gün içerisinde Uşak Devlet Hastanesinin ilgili deposuna teslim edilecektir. Sözleşmenin süresi 28.02.2018 tarihine kadardır.


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : Uşak İli Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreterliği Merkezi Satın Alma Birimi İhale Odası
b) Tarihi ve saati : 21.12.2016 - 10:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1.
4.3.1.1. Ürünlerin piyasaya arzına ilişkin belgeler:

1. kalem AĞIZ BAKIM SETİ için teklif veren istekliler  Ağız Bakım Seti İçerisinde yer alan Nemlendirici Krem ve Solüsyonu için T.C. Sağlık Bakanlığından alınmış Ruhsatını ihale dosyasına sunmalıdır.

4.3.1.2. Yetkili kurum ve kuruluşlara kayıtla ilgili belgeler:

Teklif edilen sarf malzemeler TİTUBB(Türkiye İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankası) kayıt belgesine haiz olmalı ve TİTUBB’da “Sağlık Bakanlığı  tarafından onaylıdır.” ibaresi bulunmalıdır ve bu husus ihalede de belgelendirilmelidir.Onay tarihi en geç ihale tarihi itibari ile olmalıdır.Teklif veren isteklilere verilmiş yetki  belgesi de teklife eklenecektir.(TİTUBB bayi bilgi formu)

T.C. Sağlık Bakanlığı İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankası´na kayıt zorunluluğu bulunmayan  Sarf Malzemeler için üretici firma veya ithalatçı firmanın yönetmelik kapsamında olmadığına dair beyanı ya da resmi makamlarca verilen kapsam dışı olduğunu gösteren belgenin sunulması halinde Tıbbi Sarf Malzemelere ait T.C. Sağlık Bakanlığı İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankası´na kayıtlı olduğuna dair belge aranmayacaktır

4.3.2. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:

1-Teklif veren  istekliler ihale dokümanında belirtilen şartlara uygunluğunu teyit etmek amacıyla teklif verecekleri 24. kalem için 50  adet numune, diğer tıbbi sarf malzemeler için  ihale tarih ve saatine kadar teklif etmiş olduğu kalemlere ait 1'er adet numunelerini ihale komisyonuna bir tutanakla  teslim edeceklerdir. Söz konusu numuneler:

• Numuneler her kalem için ayrı ayrı paketlenerek koli halinde teslim edilecektir.
• İstekliler ihale komisyonuna sunacak olduğu numunelerin üzerine firma adı ve kalem sıra numaralarını mutlaka yazacaklardır.

2- İstekli Firmalar teklif vereceği  40., 49. ve 54  kalemler için  ........marka, ........model ve tip olduğunu belirterek şartname maddelerine sırasına göre tek tek ve Türkçe olarak cevap verilen şartnameye uygunluk belgelesini teklifle birlikte mutlaka verecektir. Bu uygunluk belgesi, firmanın antetli kağıdına yazılmış olacak, firma yetkilisinin imzası ve firma kaşesi belgenin her sayfasında bulunacaktır. Şartname uygunluk belgesinde verilen cevaplar firmanın vermiş olduğu doküman, prospektüs veya katalogların hangi sayfa ve satırında olduğu şartnameye uygunluk belgesinde yazılacak,  döküman üzerinde açıklanarak şartname maddesi yazılıp işaretle belirtilecektir. Madde sıra numarasına göre "evet-hayır" "okundu-anlaşıldı" ifadeleri yerine her maddeye uygun cevaplar verilecektir.

3- İstekli Firmalar 40.,49. ve 54. kalemler için teknik ihale dokümanında belirtilen şartlara uygunluğunu teyit etmek için ayrıntılı teknik bilgilerin yer aldığı kkatalog ve fotoğrafları teklif dosyasının içerisinde verilmesi gerekmektedir.

 


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 50 TRY (Türk Lirası) karşılığı Uşak İli Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreterliği Merkezi Satın Alma Birimi adresinden satın alınabilir.
İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil 60 TRY (Türk Lirası) doküman bedelini Halk Bankası Uşak Şub. TR200001200978200006100047 IBAN' nolu hesaba yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler, ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ve adına ihale dokümanı satın alınacak gerçek/tüzel kişiye ait TC Kimlik/Vergi Kimlik numarası bilgisi ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır. İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir. İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz. Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Uşak İli Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreterliği Merkezi Satın Alma Birimi İhale Odası adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (doksan) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

 

Cetvel Adı Miktar Birim
AĞIZ BAKIM SETİ 2.000 adet
AĞIZ-BURUN MASKE 10 adet
ALÇI SARGI PAMUĞU 20 CM 20.000 adet
ALÇI SARGI PAMUĞU15 CM 10.000 adet
DERİ PRİCK TESTİ ALLERJENLERİ 192 adet
ANESTEZİ MASKESİ YASTIKLI NO:0 (YENİ DOĞAN) 20 adet
ANTİSEPTİK TÜL SARGI RULO 15 CM*1 METRE 300 adet
ANTİSEPTİK TÜL SARGI RULO 15 CM*20 CM 800 adet
APLİCATÖR 2.000 adet
BESLENME SONDASI NO:5 500 adet
BİPAP ARA BAĞLANTI DEVRESİ DİSPOSABLE (VENTİLATÖR DEVRESİ) 200 adet
BONE CEMENT (KEMİK ÇİMENTOSU) 1.200 adet
BONE WAX 504 adet
BRANÜL İ.V KANÜL NO:18 YEŞİL 12.000 adet
BURUN MASKESİ 10 adet
DAMLA AYAR SETİ 27.000 adet
DİSPOSABLE VENTİLATÖR 120 adet
EL TIRNAK FIRÇASI 3.000 adet
ELDİVEN STERİL CER. PUDRASIZ NO:7 9.000 çift
ELDİVEN STERİL CER. PUDRASIZ NO:7,5 9.000 çift
ELDİVEN STERİL CER. PUDRASIZ NO:8 3.000 çift
EMİLEBİLEN JELATİN SPONGE 800 adet
ENJEKTÖR İĞNE UCU GRİ 8.000 adet
GÖĞÜS ELEKTRODU EFORLU 100.000 adet
GÖZ İÇİ VİSKO ELASTİK MADDE %4 0,85 ML. 120 adet
GÖZ FAKO BIÇAĞI ( 3,0 MM) 1.000 adet
GÖZ İÇİ KATLANABİLİR ÜÇ PARÇA ARKA KAMERA LENSİ 20 adet
GÖZ MVR OFTALMİK BIÇAK 1.000 adet
HEMODİYALİZ KAT. KALICI ÇİFT LÜMENLİ 23 CM 150 adet
HEMODİYALİZ KAT. KALICI ÇİFT LÜMENLİ 19 CM 180 adet
HEMODİYALİZ KATATERİ KALICI ÇİFT LÜM.33CM 5 adet
AKTİF NEMLENDİRİCİ SİSTEM ( ISI VE NEM VEREN İNHALASYON) 1.000 adet
İDRAR TORBASI SAATLİ ( ÜROFİX ) 1.000 adet
İNSÜLİN KALEMİ UCU 25.000 adet
KİŞNER TELİ 1 MM 100 adet
KİŞNER TELİ 3 MM 100 adet
KV EMBELOKTOMİ KATATERİ NO:7 30 adet
NAZAL OKSİJEN KANÜLÜ YETİŞKİN 15.000 adet
NORMAL TÜP TELLİ 200 adet
ORA NASAL BAĞLAMA SETLI NON INVASIV VENTILASYON IÇIN MASKE 200 adet
ORANAZAL MASKE 10 adet
ÖRDEK 500 adet
PARAFİN KATI (FİZİK TEDAVİ) 600 kilogram
PEDİATRİK İDRAR TORBASI ERKEK 7.000 adet
PEDİATRİK İDRAR TORBASI KIZ 7.000 adet
PERKÜTAN GASTRONOMİ SETİ ENDOSKOPİK (PEG) 75 adet
RADYOLOJİ INTERNAL EXTERNAL DRENAJ KATETER 10F 30 adet
RADYOLOJİ INTERNAL EXTERNAL DRENAJ KATETER 8F 30 adet
SFT AĞIZLIĞI BAKTERİ FİLTRELİ 24.000 adet
SİSTOFİX NO:12 50 adet
SİSTOFİX NO:9 50 adet
STAPLER CİLT 2.600 adet
SURGİCEL OKSİDE REJENERE KANAMA DURDURUCU 700 adet
TAM YÜZ MASKESİ 20 adet
TİEMANN SONDA NO:16F 50 adet
TİEMANN SONDA NO:18F 50 adet
TORAKS KATATERİ NO:16 10 adet
TORAKS KATATERİ NO:20 10 adet
TORAKS KATATERİ NO:28 150 adet
TORAKS KATATERİ NO:32 300 adet
TORAKS KATATERİ NO:36 150 adet
TRAKEOSTOMİ İÇİN ISI VE NEM DEĞİŞTİRİCİ 750 adet
TRUCUT (MANUEL ASPİRASYON) BİYOPSİ İĞNESİ 16 G 30 adet
T-TÜP 70 adet
ÜÇLÜ MUSLUK 4.000 adet
VAGİNAL SPEKULUM LARGE (DİSPOSSABLE) 10.000 adet
VAGİNAL SPEKULUM MEDİUM (DİSPOSSABLE 2.500 adet
VARİS ÇORABI (ÇİFT) DİZ ÜSTÜ - L 150 çift
VARİS ÇORABI (ÇİFT) DİZ ÜSTÜ - M 120 çift
VARİS ÇORABI (ÇİFT) DİZ ÜSTÜ - S 100 çift
VEN VALFİ İĞNESİZ, TEKLİ 20.000 adet
VEN VALFİ İĞNESİZ, ÜÇLÜ 6.000 adet
VENTİLATÖR DEVRESİ YETİŞKİN 3.000 adet
VÜCUT SAÇ YIKAMA HASTA BONESİ 300 adet
VÜCUT TEMİZLEME SÜNGERİ 300 adet
YATAK KORUYUCU DİSPOSSABLE (HASTA ALT BEZİ SERME (TIBBİ AMAÇLI)) 50.000 adet
YUMUŞAK DREN NO:12 30 adet
İhale Sonuç İlanlarını Görebilmek İçin Üye Girişi Yapınız Yada Üye Olunuz

Üye Girişi - Üye Ol
İhale Sonuç İlanlarını Görebilmek İçin Üye Girişi Yapınız Yada Üye Olunuz

Üye Girişi - Üye Ol

Temel

500 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama

Kurumsal

1000 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama
  • +
  • İhale Sonuç İlanları
  • İlansız İhale Sonuçları
  • Sonuç Alarmları
  • KİK Kararları
  • Firma ve Rakip Analizleri
  • Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
  • İhale Öncesi Olası Rakipler
  • İdare Analizleri
  • Bütçe Tahminleri
  • Yüklenicileri
  • Yaklaşık Maliyet Analizleri
  • Sektör Analizleri
  • Sektördeki Öncü Firmalar
  • İş Dağılımları
  • Pazar Araştırmaları
  • Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
  • Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
  • Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)