İhalePRO’nın yenilenen arayüzü ile tanışın!
Yeni Sürümde İncele

2016/310559 - Tıbbi Sarf Malzeme Satın Alınacaktır

İhale No 2016/310559
Sektör Tıbbı İlaç ve Sarf Malzemeler
Tıbbı Cihazlar ve Bakımı
İdare MANİSA KAMU HASTANELERİ BİRLİĞİ
Şikayet Bedeli 101.344,00 TL
Yaklaşık Bedel 8.447.946 ile 33.791.911 TL arası
İhale Tipi Mal Alımı
İhale Usulü Açık İhale
İhale İli Manisa
İşin İli Manisa
Yayın Tarihi 11 Ağustos 2016
İhale Tarihi 7 Eylül 2016 10:00

Temel

1.500 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Kamu İhaleleri
  • E-İhaleler
  • İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
  • Doğrudan Temin İhaleleri
  • Sınırsız İhale Takibi
  • Sınırsız İhale Alarmı
  • Günlük İhale Raporu

Kurumsal

3.000 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Temel Paket Dahil
  • AB İhaleleri
  • İhale Sonuçları
  • Kazanan Firmalar
  • İhale Arşivi
  • KİK Kararları
  • Yasaklı Firma Sorgulama

 

TIBBİ SARF MALZEME SATIN ALINACAKTIR

MANİSA KAMU HASTANE BİRLİĞİ SAĞLIK BAKANLIĞI TÜRKİYE KAMU HASTANELERİ KURUMU

MERKEZEFENDİ DEVLET HASTANESİ İÇİN 30 KALEM KVC SARF MALZEME ALIM İHALESİ alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2016/310559
1-İdarenin
a) Adresi : Sakarya Mah. Atatürk Bulvarı NO:58 ŞEHZADELER/MANİSA
b) Telefon ve faks numarası : 2362314611 - 2362341615
c) Elektronik Posta Adresi : khb45.satinalma@saglik.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu malın

a) Niteliği, türü ve miktarı : 30 KALEM KVC SARF MALZEME
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yerleri : Manisa Merkez Efendi Devlet Hastanesi
c) Teslim tarihi : Malın/İşin teslim süresi 12 Aydır. İşin süresi 12 (oniki) aydır. Sözleşmenin imzalandığının,idare tarafından yüklenicinin kendisine veya tebligat için gösterdiği adrese yapılacak işe başlama talimatının tebliğinden itibaren işe başlanacaktır.idarenin talebi doğrultusunda peyderpey teslimat yapılacaktır.İdarenin yazılı talebine istinaden 15 (onbeş) takvim günü içerisinde idareye teslim etmesi gerekmektedir.


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : Manisa Kamu Hastaneler Birliği Genel Sekreterliği Toplantı Salonu (Eski Doğum Evi Binası -Sakarya Mah. Atatürk Bulvarı NO:58-MANİSA
b) Tarihi ve saati : 02.09.2016 - 10:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği veya serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir veya noter tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren belge, standart forma uygun belge,

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyimini gösteren belgeler:
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kesin kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin % 20 oranından az olmamak üzere ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler veya teknolojik ürün deneyim belgesi.
4.3.2.
4.3.2.1. Ürünlerin piyasaya arzına ilişkin belgeler:

a) İstekli Mevzuat gereği, İstekli firmanın ve ürünlerinin TİTUBB (T.C. İlaç Ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankası) kaydı olduğuna dair belge ile onaylanmış ürün numarası (barkodu) sunacaklardır.Ancak teklif edilen ürünlerden Tıbbi Cihaz Yönetmenliği kapsamına girmeyen var ise bu durum firma tarafından belgelendirilecektir. EKSİKLİĞİ HALİNDE TEKLİF İLGİLİ KALEMLERDE  DEĞERLENDİRME DIŞI BIRAKILACAKTIR.

b) İstekliler teklif etmiş oldukları kalemlere ilişkin  UBB listesi düzenleyecek ,  Düzenlenen  listenin ekine sırası  ile UBB çıktısı arkasına Bayi Bilgi Formu eklenerek teklif sıra numarasına göre  numaralandırılmış bir şekilde  iihale dosyalarında sunacaklardır. EKSİKLİĞİ HALİNDE TEKLİF İLGİLİ KALEMLERDE  DEĞERLENDİRME DIŞI BIRAKILACAKTIR.

c) İstekliler teklif etmiş oldukları kalemlere ilişkin  varsa  Sut Kodu listesi düzenleyerek  ihale dosyalarında sunacaklardır. EKSİKLİĞİ HALİNDE TEKLİF İLGİLİ KALEMLERDE  DEĞERLENDİRME DIŞI BIRAKILACAKTIR.

4.3.3. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:

a-)İstekliler Teknik Şartnameye birebir uygun olduğuna dair Teknik Şartnameye cevap yazısı imzalayıp vereceklerdir. b-)İstekliler teklif edecekleri ürünlere ait, ihale sıra numarası, firma adını yazarak 1 (bir) adet numuneyi ihale saatinden önce idareye teslim edip,ihale dosyasına teslim tutanağını koymak zorundadır.İhale dosyasında teslim tutanağı olmayan,numune üzerinde firma adı,sıra numarası yazılı olmayan kalemler değerlendirme dışı bırakılacaktır.c-) İhale Komisyonundaki uzman üyeler, ihaledeki numuneleri  Manisa Merkezdeki Hastanenin özellikli birimlerinde ( Ameliyathane, servis v.b ) teknik şartnameye uygun olup olmadığı deneyerek karar verilecek olup verilen numuneler geri iade edilmeyecektir.  

d) Yerli Malı Belgesi sunacak olan istekliler, İlgili belgenin ihale listesinde yer alan hangi kalemleri kapsadığını ilgi belge ekinde teklif sırasına göre  liste olarak kaşeli ve imzalı şekilde beyan edeyeceklerdir. Liste ekine teklif sırası ile  yerli malı belgeleri  konulacak belgelerin üzerine hangi kaleme ait olduğu belirtilecektir.   Bu şekilde sunulmayan belge sunmayan  isteklilerin ilgili kalemlerinde yerli malı uygulaması yapılmayacaktır.  

4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.

Kamu yada özel Sektörde yapılan Tıbbi Sarf Malzemesi Alımı


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açık olup yerli malı teklif eden istekliye ihalenin tamamında % 15 (on beş) oranında fiyat avantajı uygulanacaktır.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 100 TRY (Türk Lirası) karşılığı Manisa Kamu Hastaneler Birliği Genel Sekreterliği Satınalma Birimi (Eski Doğum Evi Binası -Sakarya Mah. Atatürk Bulvarı NO:58-MANİSA adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Manisa Kamu Hastaneler Birliği Genel Sekreterliği Toplantı Salonu (Eski Doğum Evi Binası -Sakarya Mah. Atatürk Bulvarı NO:58-MANİSA adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 120 (yüz yirmi) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

 

Cetvel Adı Miktar Birim
ANJİOGRAFİ ÖRTÜ SETİ 1.000 adet
BASINCA DAYANIKLI BAĞLANTI HORTUMU 100 adet
DİAGNOSTİK KATETERLER 3.000 adet
ELEKTROD GEÇİCİ KATETER 20 adet
GİRİŞ İĞNESİ 1.200 adet
GUIDİNG KATETER 400 adet
İNFLATÖR BALON ŞİŞİRME AMAÇLI/DEFLATÖR 400 adet
İNTRODUCER SHEATH 1.200 adet
KILAVUZ TEL 0,032/0,038 HİDROFİLİK 150 adet
KILAVUZ TEL 0,032/0,038 STANDART 850 adet
PTCA BALON KATETER 500 adet
PTCA BALON NONKOMPLİAN KATETER 80 adet
PTCA KILAVUZ TEL 0,014,150-190 700 adet
RADİAL ARTER İNTRADUCER SHEATH SET 100 adet
STENT ,KORONER ,BALONA MONTE EDİLMİŞ ,ÇIPLAK 100 adet
STENT ,KORONER ,BALONA MONTE EDİLMİŞ ,İLAÇ SALINIMLI 500 adet
TAM OTOMATİK Y KONNEKTÖR +TORQUER+GUİDE İGNESİ +ARA BAĞLANTI KİT SET 400 adet
PTCA KLAVUZ TEL 0,014" 150-190 CM HİDROFİLİK 50 adet
PTCA KLAVUZ TEL 0,014" 150-190 CM CTO SERT 10 adet
PTCA KLAVUZ TEL 0,014" 150-190 CM CTO 20 adet
KARDİAK TANILAMA KATETERİ RADİAL TİP 20 adet
BALONLU KATETERE YÜKLENMİŞ STENT GREFT (KORONER) 5 adet
İNTRAKORONER YABANCI CİSİM ÇIKARICI 4 adet
KORONER ANJİOPLASTİ TOTAL OKLÜZYON BALONU 50 adet
ANJİOGRAFİ ENJEKTÖR 150 ML (HASTANENİN ALDIĞI ANJİOGRAFİ CİHAZINA UYGUN OLACAKTIR) 50 adet
İNTRA AORTİK BALON KATATERİ (ERİŞKİN) VE AKSESUVARLARI SET HALİNDE 5 adet
MONORAİL TROMBUS ASPİRASYON 10 adet
ANJİOGRAFİ HİDROFİLİK UZUN TİP GUİDEWİRE 10 adet
KLAVUZ TEL 0,032"-0,038" AMPLATZ 10 adet
PERİKARDİOSENTEZ SETİ 10 adet
İhale Sonuç İlanlarını Görebilmek İçin Üye Girişi Yapınız Yada Üye Olunuz

Üye Girişi - Üye Ol
İhale Sonuç İlanlarını Görebilmek İçin Üye Girişi Yapınız Yada Üye Olunuz

Üye Girişi - Üye Ol

Temel

500 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama

Kurumsal

1000 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama
  • +
  • İhale Sonuç İlanları
  • İlansız İhale Sonuçları
  • Sonuç Alarmları
  • KİK Kararları
  • Firma ve Rakip Analizleri
  • Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
  • İhale Öncesi Olası Rakipler
  • İdare Analizleri
  • Bütçe Tahminleri
  • Yüklenicileri
  • Yaklaşık Maliyet Analizleri
  • Sektör Analizleri
  • Sektördeki Öncü Firmalar
  • İş Dağılımları
  • Pazar Araştırmaları
  • Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
  • Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
  • Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)