İhalePRO’nın yenilenen arayüzü ile tanışın!
Yeni Sürümde İncele

2016/248724 - Tıbbi Sarf Malzeme Satın Alınacaktır

İhale No 2016/248724
Sektör Tıbbı İlaç ve Sarf Malzemeler
Tekstil ve Konfeksiyon Ürünleri, İş Güvenliği Malzemeleri
İdare Balıkesir Devlet Hastanesi
Şikayet Bedeli 152.021,00 TL
Yaklaşık Bedel 33.791.911 ile 253.439.417 TL arası
İhale Tipi Mal Alımı
İhale Usulü Açık İhale
İhale İli Balıkesir
İşin İli Balıkesir
Yayın Tarihi 30 Haziran 2016
İhale Tarihi 1 Ağustos 2016 10:00

Temel

1.500 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Kamu İhaleleri
  • E-İhaleler
  • İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
  • Doğrudan Temin İhaleleri
  • Sınırsız İhale Takibi
  • Sınırsız İhale Alarmı
  • Günlük İhale Raporu

Kurumsal

3.000 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Temel Paket Dahil
  • AB İhaleleri
  • İhale Sonuçları
  • Kazanan Firmalar
  • İhale Arşivi
  • KİK Kararları
  • Yasaklı Firma Sorgulama

 

TIBBİ SARF MALZEME SATIN ALINACAKTIR

DEVLET HASTANESİ -BALIKESİR SAĞLIK BAKANLIĞI TÜRKİYE KAMU HASTANELERİ KURUMU

44 KALEM ANJİO TIBBİ SARF MALZEME ALIMI alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2016/248724
1-İdarenin
a) Adresi : Atatürk Mah. Turgutreis Cad. 1 10100 BALIKESİR MERKEZ/BALIKESİR
b) Telefon ve faks numarası : 2662459020 - 2662437150
c) Elektronik Posta Adresi : balikesirdhs15@saglik.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu malın

a) Niteliği, türü ve miktarı : 44 KALEM ANJİO TIBBİ SARF MALZEME ALIMI
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : BALIKESİR DEVLET HASTANESİ
c) Teslim tarihi : 30.06.2017 tarihine kadar verilecek siparişlere istinaden en geç 10 (On) takvim günü içerisinde peyder pey idari ve teknik şartnamede belirtilen şartlar doğrultusunda teslim edilecektir. Malzemelerin hastane deposuna kadar teslimi yükleniciye aittir.


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : Balıkesir Devlet Hastanesi İhale Odası
b) Tarihi ve saati : 29.07.2016 - 10:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.3. İhale konusu malın satış faaliyetinin yerine getirilebilmesi için ilgili mevzuat gereğince alınması zorunlu izin, ruhsat veya faaliyet belgesi veya belgeler:

Teklif Edilen Ürünler ile ilgili olarak Üretici ve İthalatçı firmaların ve adı altında bayilerinin "T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankası" ´na kayıtlı olduğunu gösterir belge (Tıbbi Cihaz Yönetmelikleri kapsamında olmadığı beyan edilen kalemler için Yetkili makamlar tarafından onaylı Üretici ve/veya İthalatçı veya Yetkili Satıcısı olduğunu gösterir belge) sunulacaktır.


4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği veya serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir veya noter tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren belge, standart forma uygun belge,

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyimini gösteren belgeler:
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kesin kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin % 15 oranından az olmamak üzere ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler veya teknolojik ürün deneyim belgesi.
4.3.2.
4.3.2.1. Ürünlerin piyasaya arzına ilişkin belgeler:

a) İstekliler teklif ettikleri ürünlere ait İHALE TARİHİ İTİBARİYLE geçerli olmak üzere ürün numarasını/barkod numarasını, markasını Birim Fiyat Teklif cetvellerinde ayrı bir sütun açarak belirtecekler. Verilen ürün numarasına/barkod numarasına göre idaremizce EKAP’ta ve ya TİTUB’da yapılan sorgulama sonucunda ürünün onaylı olmadığı veya isteklinin ürünü satmaya yetkili (Üretici ve/veya İthalatçı veya Yetkili Satıcısı veya bayii) olmadığı tespit edilmesi durumunda teklifi değerlendirmeye alınmayacaktır. (Eksik veya hatalı olduğu tespit edilen barkod numaraları değerlendirmeye alınmayacaktır.)

b) Teklif edilen ürünlerin Tıbbi Cihaz Yönetmeliği, Vücuda Yerleştirilebilir Aktif Tıbbi Cihaz Yönetmeliği ve Vücut Dışında Kullanılan Tıbbi Tanı Cihazları Yönetmeliği kapsamı dışında olması durumunda, bu ürünlerin söz konusu yönetmeliklerin kapsamı dışında olduğuna dair üreticinin/ithalatçının yazılı beyanı yeterli olacaktır. Kapsam dışında olduğu beyan edilen ürünler için Üretici ve/veya İthalatçı veya Yetkili Satıcısı olduğuna dair belge sunulacaktır.

c) Yerli Malı Belgesi sunan istekliler teklif ettikleri ürünlerin Yerli Malı Belge numarası belirtilerek ayrı bir liste şeklinde teklifleri ile birlikte sunacaklardır.

4.3.3. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:

a) Tekli edilen ürünler için yeteri kadar numune ve Türkçe prospektus veya katalog verilecektir. Numuneleri ihale saatine kadar teklif zarfı ile birlikte, numunelerin üzerine firma ismi ve ihale sıra numarası yazılıp bütün numuneler paketlenerek üzerine teklif veren istekliyi belirtici etiket yapıştırılıp Numune Teslim Tutanağı ile satınalma birimine teslim edilecektir. Numunelerin teknik şartnameye uygunluğu ihale komisyonumuz tarafından en uygun teklif veren firmadan başlamak üzere sırasıyla kontrol edilecektir. İhale Komisyonunda tereddüt oluşması halinde yetkili kurum ve kuruluşlara göndererek teknik şartnameye uygunluluğu kontrol ettirebilir. Teknik şartnameye uyum sağlamadığı tespit edilen malzemeler değerlendirme dışı bırakılacaktır.

b) Ekonomik Açıdan en avantajlı teklif sahibi numuneleri hariç Kurumumuza teslim edilen ve uygunluk için denenmeyen numuneler İhale itiraz süresi dolduktan 7 iş günü içersinde geriye teslim alınacak, alınmayan malzemeler için idaremizin bir sorumluluğu olmayacaktır.

4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.

Kamu veya Özel Sektörlerce gerçekleştirilen Tıbbi Sarf Malzeme Alımları benzer iş olarak kabul edilecektir.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açık olup yerli malı teklif eden istekliye ihalenin tamamında % 15 (on beş) oranında fiyat avantajı uygulanacaktır.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 50 TRY (Türk Lirası) karşılığı Bedeli Halkbankası Balıkesir Merkez Şubesi (TR12 0001 2009 2410 0006 0000 76) IBAN nolu Balıkesie Devlet Hastanesi hesabına yatırılarak Balıkesir Devlet Hastanesi Satın Alma Biriminden (İlanı veya duyurusu 1/1/2015 ve sonraki tarihlerde yapılan ihalelere katılmak isteyen Türkiye Cumhuriyeti vatandaşı gerçek kişiler ile Türkiye Cumhuriyeti kanunlarına göre kurulmuş tüzel kişilerin EKAP'a kayıt olması zorunludur.) adresinden satın alınabilir.
İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil 60 TRY (Türk Lirası) doküman bedelini Halkbankası Balıkesir Merkez Şubesi (TR12 0001 2009 2410 0006 0000 76) IBAN nolu hesabına yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler, ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ve adına ihale dokümanı satın alınacak gerçek/tüzel kişiye ait TC Kimlik/Vergi Kimlik numarası bilgisi ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır. İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir. İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz. Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Balıkesir Devlet Hastanesi Satın Alma Birimi adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 120 (yüz yirmi) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

 

Cetvel Adı Miktar Birim
ANJİO ÖRTÜ SETİ 7.000 adet
ANJİOGRAFİ STERİL GÖMLEK 12.000 adet
MANİFOLD KİT SET AYARLI ENJEKTÖR 7.000 adet
ANJİOGRAFİ GUIDE WIRE 0.038 J UÇLU 7.000 adet
İNTRADUCER SHEAT 7.000 adet
DİYAGNOSTİK KATATER 10.000 adet
KORONER ANJİOPLASTİ GUIDİNG KATATER 3.000 adet
KORONER ANJİOPLASTİ STANDART TİP BALON KATETER 1.500 adet
MONORAİL PTKA BALONU 500 adet
KRONİK TOTAL OKLUZYON BALONU 250 adet
İNCE PROFİLLİ BALON DİLATASYON KATATERİ 250 adet
CUTTİNG BALON 20 adet
ANJİOPLASTİ BASINCA DAYANIKLI BALON 750 adet
KORONER BALON EXPENDABLE STANDART TİP TÜP STENT 1.500 adet
KORONER KROM KOBALT STENT 500 adet
SABİT POLİMERLİ İLAÇ SALINIMLI STENT 400 adet
ANJİOGRAFİ 0,035 HİDROFİLİK GUIDE WIRE 150-180 CM 400 adet
ANJİOGRAFİ 0,035 HİDROFİLİK GUIDE WIRE 260-300 CM 50 adet
ANJİOPLASTİ STANDART TİP 0,014 GUIDE WIRE 2.000 adet
ANJİOPLASTİ HİDROFİLİK GUIDE WIRE 0,014 400 adet
HAFIZA DESTEKLEYİCİ GUIDE WIRE 750 adet
TRANS RADİAL SHEAT 400 adet
UZUN SHEAT 50 adet
KORONER TRONBÜS ASPİRASYON KATATERİ 400 adet
GREFT STENT 10 adet
İNTRACORONER SNARE 5 adet
ENDOVASKÜLER SNARE 5 adet
TAM OTOMATİK Y KONNEKTÖR + GUIDE İĞNESİ + TORQUER + ARA BAĞLANTI 2.500 adet
ŞİŞİRME POMPASI 2.500 adet
GEÇİCİ PACE LEADİ 100 adet
ANJİOMAT ENJEKTÖRÜ 150 ML 200 adet
KALKAN ÖRTÜSÜ 7.000 adet
ANJİOPLASTİ DESTEKLEYİCİ REKANALİZASYON KLAVUZ TELİ 400 adet
YUMUŞAK UÇLU POLİMERLİ REKANALİZASYON TELİ 50 adet
YUMŞAK VE İNCELEN UÇLU REKANALİZASYON TELİ 50 adet
0,014 UZATMA KLAVUZ TELİ 20 adet
RADYASYON KORUYUCU GÖZLÜK 30 adet
RADYASYON KORUYUCU GİYSİ SET 30 adet
PTCA TELİ 200 adet
GEÇİCİ PACE BATARYA 5 adet
POLİMERSİZ İLAÇ SALINIMLI STENT 300 adet
HİDROFİLİK KAPLI CTO TELİ 250 adet
KROM KOBALT STENT 500 adet
SABİT POLİMERLİ UZUN SÜRE İLAÇ SALINIMLI KORONER STENT 600 adet
İhale Sonuç İlanlarını Görebilmek İçin Üye Girişi Yapınız Yada Üye Olunuz

Üye Girişi - Üye Ol
İhale Sonuç İlanlarını Görebilmek İçin Üye Girişi Yapınız Yada Üye Olunuz

Üye Girişi - Üye Ol

Temel

500 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama

Kurumsal

1000 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama
  • +
  • İhale Sonuç İlanları
  • İlansız İhale Sonuçları
  • Sonuç Alarmları
  • KİK Kararları
  • Firma ve Rakip Analizleri
  • Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
  • İhale Öncesi Olası Rakipler
  • İdare Analizleri
  • Bütçe Tahminleri
  • Yüklenicileri
  • Yaklaşık Maliyet Analizleri
  • Sektör Analizleri
  • Sektördeki Öncü Firmalar
  • İş Dağılımları
  • Pazar Araştırmaları
  • Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
  • Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
  • Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)