İhale No | 2016/137373 |
Sektör | Tıbbı İlaç ve Sarf Malzemeler |
İdare | Bursa Muammer Ağım Gemlik Devlet Hastanesi |
Şikayet Bedeli | 101.344,00 TL |
Yaklaşık Bedel | 8.447.946 ile 33.791.911 TL arası |
İhale Tipi | Mal Alımı |
İhale Usulü | Açık İhale |
İhale İli | Bursa |
İşin İli | Bursa |
Yayın Tarihi | 29 Nisan 2016 |
İhale Tarihi | 23 Mayıs 2016 10:00 |
Temel
(KDV Hariç...)
- Kamu İhaleleri
- E-İhaleler
- İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
- Doğrudan Temin İhaleleri
- Sınırsız İhale Takibi
- Sınırsız İhale Alarmı
- Günlük İhale Raporu
Kurumsal
(KDV Hariç...)
- Temel Paket Dahil
- AB İhaleleri
- İhale Sonuçları
- Kazanan Firmalar
- İhale Arşivi
- KİK Kararları
- Yasaklı Firma Sorgulama
T.C. SAĞLIK BAKANLIĞI TÜRKİYE KAMU HASTANELERİ KURUMU BURSA İLİ KAMU HASTANE BİRLİĞİ GENEL SEKRETERLİĞİ
30 KALEM GENEL SARF MALZEMESİ ALIMI alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası | : | 2016/137373 |
1-İdarenin | ||
a) Adresi | : | 75. Yıl Bulvarı Park Cad. No:1 16140 NİLÜFER/BURSA |
b) Telefon ve faks numarası | : | 2246003300 - 2246003549 |
c) Elektronik Posta Adresi | : | khb16.satinalma@saglik.gov.tr |
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) | : | https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/ |
2-İhale konusu malın
a) Niteliği, türü ve miktarı | : | 30 KALEM GENEL SARF MALZEMESİ ALIMI Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir. |
b) Teslim yerleri | : | Genel Sekreterliğimize Bağlı; Bursa Ağız ve Diş Sağlığı Merkezi Bursa Ali Osman Sönmez Onkoloji Hastanesi Bursa Çekirge Devlet Hastanesi Bursa Devlet Hastanesi Muammer Ağım Gemlik Devlet Hastanesi Bursa İnegöl Devlet Hastanesi Bursa İznik Devlet Hastanesi Bursa Karacabey Devlet Hastanesi MustafaKemalPaşa Devlet Hastanesi Mudanya Devlet Hastanesi Nilüfer Ağız ve Diş Sağlığı Merkezi Bursa Orhaneli Devlet Hastanesi Orhangazi Devlet Hastanesi Prof. Dr. Türkan Akyol Göğüs Hastalıkları Hastanesi Yenişehir Devlet Hastanesi Bursa Yüksek İhtisas Eğitim Araştırma Hastanesi |
c) Teslim tarihi | : | Genel Sekreterliğimize Bağlı;Bursa Ağız ve Diş Sağlığı Merkezi, Bursa Ali Osman Sönmez Onkoloji Hastanesi, Bursa Çekirge Devlet Hastanesi, Bursa Devlet Hastanesi, Muammer Ağım Gemlik Devlet Hastanesi, İnegöl Devlet Hastanesi, İznik Devlet Hastanesi, Bursa Karacabey Devlet Hastanesi, Bursa MustafaKemalPaşa Devlet Hastanesi,Mudanya Devlet Hastanesi, Nilüfer Ağız ve Diş Sağlığı Merkezi, Bursa Orhaneli Devlet Hastanesi, Orhangazi Devlet Hastanesi, Prof.Dr.Türkan Akyol Göğüs Hastalıkları Hastanesi, Bursa Yenişehir Devlet Hastanesi ve Bursa Yüksek İhtisas Eğitim Araştırma Hastanesi ile söz konusu hastanelerin ve ek hizmet binalarının sarf veya ilgili depolarına, 3 partide teslim edilecektir. 1. Parti malzeme teslimatı sözleşme imzalandıktan sonra 15 iş günü içinde yapılacaktır. 2. Parti teslimatı 15-30 Ağustos 2016 tarihleri arasında, 3. Parti teslimatı 1-15 Kasım 2016 tarihleri arasında yapılacaktır. Genel Sekreterlik ve Bağlı Sağlık Tesisleri kalem bazında toplam malzeme tutarı 500,00 (beşyüztürklirası) TL 'ye kadar olan ürünlerde Genel Sekreterliğimizden olur alarak tek seferde sipariş verebileceklerdir. Teslimat programı dönemleri içinde tüketimin artması durumunda Genel Sekreterliğimizden olur alınmak kaydı ile ek sipariş verilebilecektir. İhale konusu mallar mesai günleri 09:00-15:00 saatleri arasında, yüklenici tarafından 1(bir) gün önce haber verilmek şartı ile ilgili Genel Sekreterlik veya Sağlık Tesislerine istenilen şekilde istif edilerek teslim edilecektir. Malzemelerin depoya taşınması işi yükleniciye aittir. En son malzeme ve fatura teslim tarihi 15.12.2016'dır. Yüklenici ile yapılacak sipariş yazıları, uyarı, ihtar v.b. yazışmalar ilgili hastanelerce yapılacaktır. |
3- İhalenin
a) Yapılacağı yer | : | Bursa Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreterliği Merkezi Satın alma Birimi Toplantı Salonu (75.Yıl Bulvarı Park Sk No:1 Nilüfer/BURSA ) |
b) Tarihi ve saati | : | 23.05.2016 - 10:00 |
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.3. İhale konusu malın satış faaliyetinin yerine getirilebilmesi için ilgili mevzuat gereğince alınması zorunlu izin, ruhsat veya faaliyet belgesi veya belgeler:
Tıbbi cihaz yönetmelikleri kapsamında teklif verilen ürünler için İHALE TARİHİNDEN İTİBAREN GEÇERLİ OLMAK ÜZERE ihale dosyasında sunması gereken belgeler;
1-İsteklilerin teklif ettiği malzemeler için T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankasına kayıtlı olduğuna dair belgeler,
2-İsteklilerin, T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankasına kayıtlı olduğuna dair belgeler,
3-İsteklilerin teklif ettiği malzemeler için; istekli tedarikçi ise T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankasında kayıtlın tedarikçi numarasını gösterir belgeyi, istekli bayi ise T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankasında kayıtlı ve kendisine tedarikçi tarafından verilen bayi tanımlayıcı numarasını gösterir belgeyi sunacaklardır.
İsteklilerin teklif ettiği malzemeler T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankasında “SAĞLIK BAKANLIĞI” tarafından onaylı olmalıdır.
İsteklilerin yukarıda belirtilen belgelerin içeriğini ve/veya açıklamaları T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankasının resmi web sitesinde yapılacak sorgulamada da sağlamaları gerekmektedir.
İstekliler; teklif ettikleri malzemelerin Tıbbi Cihaz Yönetmelikleri kapsamı dışında olması halinde “Tıbbi Cihaz Yönetmeliği, Vücuda Yerleştirilebilir Aktif Tıbbi Cihazlar Yönetmeliği Ve Vücut Dışında Kullanılan (İnvitro) Tıbbi Cihazları Yönetmeliği” kapsamı dışında olduklarına dair belgeyi yetkili kişi/kişiler tarafından imzalanıp ihale dosyasında sunacaklardır. İsteklinin bayi olması durumunda bu belgeyi üretici veya tedarikçi imzalı olarak ta sunabilir.
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir. |
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
4.3.1. Yetkili satıcılığı veya imalatçılığı gösteren belgeler: |
a) İmalatçı ise imalatçı olduğunu gösteren belge veya belgeler, b) Yetkili satıcı veya yetkili temsilci ise yetkili satıcı ya da yetkili temsilci olduğunu gösteren belge veya belgeler, c) Türkiye’de serbest bölgelerde faaliyet gösteriyor ise yukarıdaki belgelerden biriyle birlikte sunduğu serbest bölge faaliyet belgesi. İsteklilerin yukarıda sayılan belgelerden, kendi durumuna uygun belge veya belgeleri sunması yeterli kabul edilir. İsteklinin imalatçı olduğu aşağıdaki belgeler ile tevsik edilir. İş ortaklığında ortaklardan birinin, teklif edilen mala veya mallara ilişkin imalatçı veya yetkili satıcı ya da yetkili temsilci olduğunu gösteren belgelerden birini sunması yeterlidir. İsteklinin imalatçı olduğunu gösteren belge veya belgeler ise şunlardır: 1-) Aday veya istekli adına düzenlenen Sanayi Sicil Belgesi, NOT: Yetkili satıcı veya imalatçı olduğunu gösteren belgeler UBB kapsamında olmayan ürünler için aranacaktır. UBB kapsamında olan ürünler için bu belgelerin düzenlenmesine gerek yoktur. |
4.3.2. |
4.3.2.1. Ürünlerin piyasaya arzına ilişkin belgeler: |
a)Tıbbi cihaz yönetmelikleri kapsamında olan ürünler için; İsteklilerin teklif ettikleri ürün ve firma kayıtları ihale tarihi itibariyle Sağlık Bakanlığı tarafından yürütülmekte olan, T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankasına (UBB) kayıtlı olmak zorundadır. İstekli, Tedarikçi ise, T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankasında (UBB) kayıtlı tedarikçi numaralarını sunmak zorundadır. İstekli, bayi ise T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankasında (UBB) kayıtlı ve kendisine tedarikçi tarafından verilen bayi tanımlayıcı numaralarını ihale dosyasında sunmak zorundadır. Tedarikçi firmalar ve bayileri ile yönetmelik kapsamındaki tüm ürünler ihale tarihi itibariyle "SAĞLIK BAKANLIĞI" tarafından onaylı ve UBB'de "SAĞLIK BAKANLIĞINDAN ONAYLIDIR" ibaresi bulunmalıdır.
|
4.3.3. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman: |
1- Numune; İstekliler, teklif ettikleri malzemelere ait numuneleri ücretsiz olarak tutanakla birlikte komisyona teslim edeceklerdir. Numune verilmeyen kalemler değerlendirme dışı bırakılacaktır. İhale komisyonu, gerek görüldüğü takdirde ek numune isteyebilir. Komisyon gerek gördüğü takdirde ücreti ilgili firma tarafından karşılanmak üzere yetkili laboratuarlarda analiz yaptırabilir. Teklif verilen kaleme ait numunenin üzerinde firma kaşesi ve ihale liste sıra numarası yazılacaktır. 3-İstekliler teklif edilecek ürünlere ait tıbbi ve teknik özellikleri gösterir broşür, katalog, CD, Kullanım kılavuzu vb. tanıtım belgelerini vereceklerdir. Teklif edilen ürünlere ait belgeler üzerinde firma kaşesi ve ihale liste sıra numarası belirtilecektir. |
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açık olup yerli malı teklif eden istekliye ihalenin tamamında % 15 (on beş) oranında fiyat avantajı uygulanacaktır.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 100 TRY (Türk Lirası) karşılığı Bursa Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreterliği Mali Hizmetler Başkanlığı Satınalma Birimi ( 75. yıl Bulvarı Park Cad. No:1 Kat:3 Nilüfer/BURSA) adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar BURSA İLİ KAMU HASTANELERİ BİRLİĞİ GENEL SEKRETERLİĞİ MALİ HİZMETLER BAŞKANLIĞI SATINALMA BİRİMİ KAT 3 adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 120 (yüz yirmi) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
Cetvel Adı | Miktar | Birim |
---|---|---|
SEDYE ÖRTÜSÜ | 19.690 | adet |
RULO SEDYE ÖRTÜSÜ | 6.751 | adet |
HASTA ÖNLÜĞÜ SMALL DİSPOSABLE | 3.610 | adet |
HASTA ÖNLÜĞÜ MEDİUM DİSPOSABLE | 15.660 | adet |
HASTA ÖNLÜĞÜ LARGE DİSPOSABLE | 40.720 | adet |
HASTA ÖNLÜĞÜ PEDİATRİK SMALL DİSPOSABLE | 1.760 | adet |
HASTA ÖNLÜĞÜ PEDİATRİK MEDİUM DİSPOSABLE | 7.310 | adet |
HASTA ÖNLÜĞÜ PEDİATRİK LARGE DİSPOSABLE | 8.510 | adet |
HASTA ALTI BEZİ SERME | 534.820 | adet |
LASTİK TURNİKE | 2.383 | metre |
TEDAVİ TEPSİSİ | 640 | adet |
CESET TORBASI BATTAL | 2.360 | adet |
CESET TORBASI YETİŞKİN | 1.850 | adet |
CESET TORBASI YENİDOĞAN-PEDİATRİK | 888 | adet |
ÇÖP AYRIŞTIRMA KOVASI 2' Lİ | 100 | adet |
ÇÖP AYRIŞTIRMA KOVASI 3' LÜ | 100 | adet |
TEMİZ ÇAMAŞIR ARABASI | 15 | adet |
KİRLİ ÇAMAŞIR ARABASI | 13 | adet |
PATOLOJİ NUMUNE TAŞIMA ÇANTASI (KÜÇÜK) | 12 | adet |
PATOLOJİ NUMUNE TAŞIMA ÇANTASI (BÜYÜK) | 7 | adet |
KAN TAŞIMA ÇANTASI (BÜYÜK) | 10 | adet |
KAN TAŞIMA ÇANTASI (KÜÇÜK) | 50 | adet |
İDRAR TAŞIMA ÇANTASI (KÜÇÜK) | 50 | adet |
KAPAKLI TAHLİYE VANALI ÇAMAŞIR ARABASI | 9 | adet |
PLASTİK KÜVET 30 LT. | 50 | adet |
PLASTİK KÜVET 8 LT | 30 | adet |
HASTA GEBE ÖNLÜĞÜ | 4.000 | adet |
HASTA ÖNLÜĞÜ LARGE DİSPOSABLE (UZUN KOLLU) | 15.000 | adet |
JİNEKOLOJİK MUAYENE MASA ÖRTÜSÜ | 250 | rulo |
RULO SEDYE ÖRTÜSÜ-LAMİNASYONLU | 2.000 | rulo |
Temel
- EKAP İhaleleri
- Kurum İhaleleri
- Doğrudan Teminler
- İhale Alarmı - Sınırsız
- İhale Takip - Sınırsız
- Çoklu Rapor Alıcısı
- Mobil Uygulama
Kurumsal
- EKAP İhaleleri
- Kurum İhaleleri
- Doğrudan Teminler
- İhale Alarmı - Sınırsız
- İhale Takip - Sınırsız
- Çoklu Rapor Alıcısı
- Mobil Uygulama
- +
- İhale Sonuç İlanları
- İlansız İhale Sonuçları
- Sonuç Alarmları
- KİK Kararları
- Firma ve Rakip Analizleri
- Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
- İhale Öncesi Olası Rakipler
- İdare Analizleri
- Bütçe Tahminleri
- Yüklenicileri
- Yaklaşık Maliyet Analizleri
- Sektör Analizleri
- Sektördeki Öncü Firmalar
- İş Dağılımları
- Pazar Araştırmaları
- Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
- Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
- Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)