İhalePRO’nın yenilenen arayüzü ile tanışın!
Yeni Sürümde İncele

2016/30897 - Tıbbi Sarf Malzeme Satın Alınacaktır

İhale No 2016/30897
Sektör Tıbbı İlaç ve Sarf Malzemeler
İdare ANKARA ÜNİVERSİTESİ Tıp Fakültesi
Şikayet Bedeli 50.640,00 TL
Yaklaşık Bedel 8.447.946 TL'den küçük
İhale Tipi Mal Alımı
İhale Usulü Açık İhale
İhale İli Ankara
İşin İli Ankara
Yayın Tarihi 22 Şubat 2016
İhale Tarihi 17 Mart 2016 10:30

Temel

1.500 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Kamu İhaleleri
  • E-İhaleler
  • İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
  • Doğrudan Temin İhaleleri
  • Sınırsız İhale Takibi
  • Sınırsız İhale Alarmı
  • Günlük İhale Raporu

Kurumsal

3.000 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Temel Paket Dahil
  • AB İhaleleri
  • İhale Sonuçları
  • Kazanan Firmalar
  • İhale Arşivi
  • KİK Kararları
  • Yasaklı Firma Sorgulama

 

TIBBİ SARF MALZEME SATIN ALINACAKTIR

ANKARA ÜNİVERSİTESİ DÖNER SERMAYE MERKEZ İŞLETME MÜDÜRLÜĞÜ

30 Kalem Tıbbi Sarf Malzeme alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2016/30897
1-İdarenin
a) Adresi : Ankara Üniversitesi Tıp Fakültesi Döner Sermaye Merkez İşletme Müdürlüğü İbn-i Sina Hastanesi Akademik Yerleşke L-Blok Kat:3 06100 SAMANPAZARI ALTINDAĞ/ANKARA
b) Telefon ve faks numarası : 3125083323 - 3123103829
c) Elektronik Posta Adresi : dsermaye@medicine.ankara.edu.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu malın

a) Niteliği, türü ve miktarı : 30 Kalem Tıbbi Sarf Malzeme Alımı
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : Ankara Üniversitesi Hastaneler Başhekimliği Tıbbi Malzeme Birimi
c) Teslim tarihi : Sözleşme imzalama esnasında veya Sözleşme imzalandıktan sonra idare tarafından verilecek ilk siparişte; yüklenici varsa ilgili kalemler için Teknik Şartnamede istenen kalite belgeleri ile birlikte 15(onbeş) iş günü içinde tek parti veya partiler halinde istenilen kısmın miktarının tamamını teslim edeceklerdir. SUT branş liselerinde yer alan tıbbi malzemeler; 26/11/2015 tarihinde Sosyal Güvenlik Kurumu Başkanlığı tarafından yayınlanan duyuruya istinaden TIBBİ MALZEME LİSTELERİ TIBBİ MALZEME ALAN TANIMLARINA EŞLEŞTİRİLEN ÜRÜNLERİN MEDULAYA TANIMLANMASI İLE İLGİLİ ÖNEMLİ DUYURU-16 eki listesinde UBB kodu ve SUT kodu eşleştirmesi bulunması zorunludur.


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : Ankara Üniversitesi Döner Sermaye Merkez İşletme Müdürlüğü İbn-i Sina Hastanesi Akademik Yerleşke L-Blok Kat:3 06100 SAMANPAZARI - ALTINDAĞ / ANKARA
b) Tarihi ve saati : 17.03.2016 - 10:30


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1.
4.3.1.1. Ürünlerin piyasaya arzına ilişkin belgeler:

İsteklilerin, T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankasına Kayıtlı ve 07.06.2011 tarih ve 27957 sayılı Resmi Gazetede güncellenerek ilan edilen “Tıbbi Cihaz Yönetmeliği” “Vücut Dışında Kullanılan Tıbbi Tanı Cihazları Yönetmeliği” ve “Vücuda Yerleştirilebilir Aktif Tıbbi Cihazlar Yönetmeliği” kapsamında bulunan ürünler için TITUBB tarafından verilen Sağlık Bakanlığı tarafından onaylı olduğuna ilişkin bilgi ve belgeleri vereceklerdir.

4.3.1.2. Yetkili kurum ve kuruluşlara kayıtla ilgili belgeler:

İstekliler, teklif edecekleri malzemelerin “T.C. İlaç ve Cihaz Ulusal Bilgi Bankası’na” kayıtlı olduklarını belgeleyeceklerdir. Ürünler için onaylanmış ürün (Barkod) numarasına ait bilgi ve belgelerini vereceklerdir.
İstekliler, T.C.İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankası Kapsamı dışında olan ürünler için; Tıbbi Cihaz Yönetmeliği kapsamı dışında olduğuna dair yazılı beyanı verecektir. Tıbbi Cihaz Yönetmelikleri Kapsamı dışında olan malzemeler için CE vb. kalite belgelerini  vereceklerdir.

4.3.2. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:

a) Numuneler, ihale saatine kadar Tıbbi Malzeme ve Stok Kontrol Birimi'ne tutanak ile teslim edilecektir. Numunelerin teslim edildiğine ilişkin tutanaklar,teklif zarfına konulacaktır. İhale saatine kadar numuneleri teslim etmeyen ve numune teslim tutanağı teklif zarfında bulunmayan isteklilerin teklifleri değerlendirmeye alınmayacaktır.

b) İstekliler teknik şartnameye madde madde cevap vereceklerdir.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açık olup yerli malı teklif eden istekliye ihalenin tamamında % 1 (bir) oranında fiyat avantajı uygulanacaktır.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 50 TRY (Türk Lirası) karşılığı Ziraat Bankası Kamu Girişimci Şubesi TR110001002532070593635060 nolu hesaba İhale Kayıt numarası belirtilerek yatırılan makbuz ile Ankara Üniversitesi Döner Sermaye İşletme Müdürlüğü Satınalma Birimi (Ankara Üniversitesi Tıp Fakültesi Akademik Yerleşke L3)06100 Samanpazarı/ANKARA adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Ankara Üniversitesi Döner Sermaye Merkez İşletme Müdürlüğü İbn-i Sina Hastanesi Akademik Yerleşke L-Blok Kat:3 06100 SAMANPAZARI - ALTINDAĞ / ANKARA adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 120 (yüz yirmi) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

 

Cetvel Adı Miktar Birim
ACT TÜPÜ 5.000 adet
Y KONNEKTOR 50 adet
BASINÇ SETİ ÇİFTLİ 50 adet
CHEST TÜP NO:12 5 adet
CHEST TÜP NO:16 5 adet
CHEST TÜP NO:36 400 adet
DÜZ KONNEKTÖR 75 adet
ENDOVENÖZ RADYAL ABLASYON KATETERİ 10 adet
FOGARTY KATETER NO:2 10 adet
FOGARTY KATETER NO:3 10 adet
FOGARTY KATETER NO:4 50 adet
FOGARTY KATETER NO:5 10 adet
FOGARTY KATETER NO:6 10 adet
FOGARTY KATETER NO:7 30 adet
HEMOFİLTRE YETİŞKİN 100 adet
OKSİJENATOR SET ERİŞKİN 500 adet
OKSİJENATOR SET INFANT 5 adet
OKSİJENATOR SET NEONATAL VE INFANT 5 adet
OKSİJENATOR SET PEDİATRİK 5 adet
OKSİJENATOR DÜŞÜK AĞIRLIKLI YENİDOĞANLAR İÇİN ÖZEL TİP 5 adet
OKSİJENATÖR ENTEGRE ARTİYEL FİLTRELİ KAPLAMALI MEMBRAN 5 adet
OKSİJENATÖR YENİDOĞAN 5 adet
TEMİZ ALAN YIKAMA ÜFLEME SETİ 30 adet
THERMODİLASYON SETİ(SWAN GANZ) 50 adet
TUBİNG SET DÜŞÜK AĞIRLIKLI YENİDOĞANLAR İÇİN ÖZEL TİP 5 adet
TUBİNG SET İNFANT 5 adet
TUBİNG SET NEONATAL VE INFANT 5 adet
TUBİNG SET PEDİATRİK 5 adet
TUBİNG SET YENİDOĞAN 5 adet
TUBİNG SET YETİŞKİN 500 adet
İhale Sonuç İlanlarını Görebilmek İçin Üye Girişi Yapınız Yada Üye Olunuz

Üye Girişi - Üye Ol
İhale Sonuç İlanlarını Görebilmek İçin Üye Girişi Yapınız Yada Üye Olunuz

Üye Girişi - Üye Ol

Temel

500 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama

Kurumsal

1000 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama
  • +
  • İhale Sonuç İlanları
  • İlansız İhale Sonuçları
  • Sonuç Alarmları
  • KİK Kararları
  • Firma ve Rakip Analizleri
  • Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
  • İhale Öncesi Olası Rakipler
  • İdare Analizleri
  • Bütçe Tahminleri
  • Yüklenicileri
  • Yaklaşık Maliyet Analizleri
  • Sektör Analizleri
  • Sektördeki Öncü Firmalar
  • İş Dağılımları
  • Pazar Araştırmaları
  • Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
  • Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
  • Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)