İhalePRO’nın yenilenen arayüzü ile tanışın!
Yeni Sürümde İncele

Tıbbı Sarf Malzeme Alımı

İhale No 2372058
Sektör Tıbbı İlaç ve Sarf Malzemeler
İdare KIRŞEHİR EĞİTİM VE ARAŞTIRMA HASTANESİ
İhale Tipi Mal Alımı
İhale Usulü Doğrudan Temin
İhale İli Kırşehir
İşin İli Kırşehir
Yayın Tarihi 18 Ocak 2022
İhale Tarihi 19 Ocak 2022 15:00

Temel

1.500 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Kamu İhaleleri
  • E-İhaleler
  • İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
  • Doğrudan Temin İhaleleri
  • Sınırsız İhale Takibi
  • Sınırsız İhale Alarmı
  • Günlük İhale Raporu

Kurumsal

3.000 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Temel Paket Dahil
  • AB İhaleleri
  • İhale Sonuçları
  • Kazanan Firmalar
  • İhale Arşivi
  • KİK Kararları
  • Yasaklı Firma Sorgulama

 

T.C.

SAĞLIK BAKANLIĞI
Kırşehir Eğitim ve Araştırma Hastanesi

Metin Kutusu: Kırşehir
17.01.2022
Sayı:              75990205-869 -159

Konu:            Hizmet/Malzeme Alımı

TEKLİF MEKTUBUDUR

Hastanemizin ihtiyacı olan aşağıda cins ve miktarı yazılı Malzerae/Hizmet Doğrudan alım usulü ile ihale edileceğinden vereceğiniz teklif mektubunuzu satmalına birimine fax /mail yada elden ulaştırmanızı rica ederim.    

Hastanemiz Tel:        0386 213 45 15-16 Dahili: 1878-1879-1895-1898

Hastanemiz Faksı: 0386 213 32 31

E.mau:       kirsehi reah .sal ma@sag I i k.gov.tr

NOT:Teklif mektupları cn geç ./^/O/../2022-Saat: —•

Kadar Saünalma Birimine Ulaştırılmalıdır.

 

BİRİM

FİYAT

TOPLAM

FİYAT

SIRA

UBa'UTS BARKOO NO

MALZEMENİN CİNSİ

MARKA

MODELİ

MİKTARI

1

 

Hastanemiz eczanesinde kullanılmak üzere;BATİKON SOLÜSYON temini

 

700

ADET

 

 

TOPLAM «

 

               

EKİ:TEKNİK ŞARTNAME

 


 

DİKKAT EDİLECEK HUSUSLAR

1-   Teklif Birim Fiyatları KDV Hariç ve Türk Lirası olarak verilecektir.

2-    Silinti, kazıntı ve imza kaşe bulunmayan teklifler değerlenirmeye alınmayacaktır.

3-    Numune İstenildiği taktirde numune en kısa sürede satmalına birimine gönderilecektir.

4-    UBB/UTS kapsamında yer alan ürünlerin tek başına UBB/UTS kaydı yeterli olmayıp, teklifi üretici/ithalatçı firma dışında veren firmalar için , üretici veya ithalatçı tarafından UBB/UTS de alt bayii olarak tanımlanmış olması gerekmektedir.

5-    BakanIığınuz TKHK nun 09.01.2017 tarih ve 00036890436 sayılı yazılan gereğince , UBB kapsamındaki malzemeler için firmaların “ TfBBÎ CİHAZ SATIŞ YERİ YETERLİLİK BELGELERİNİ de teklifleri ile birlikte sunmaları gerekmektedir.

6-    lstekliler listedeki bütün kalemlere veya diledikleri kalemlere teklif verebilirler.

7-    Sözkonusu alımla ilgili tüm vergi-resim ve harçlar, kargo taşıma ve tüm ulaşım giderleri sigorta giderleri uhtesinde kalan kişi/firmaya aittir.

8-    îdaremiz mal/hizmeti alıp almamakta veya bir kısmını almakta serbesttir.Firmalar teklif vermekle bu hükmü kabul etmiş sayılır.

9-    Değerlendinnemiz kalem kalem , yada işin bütünlük arz etmesi bakımından toplam fiyat esasına göre yapılabilecektir.Ödemeler kurumun mali durumuna göre yapılır. Teklifimize fiyat veren firma bu hükmü kabul etmiş sayılır.

10-    Malzemeler Depo teslimidir.Depoya taşınması ile ilgili tüm taşıma v.b.giderler firmaya aittir.

11-    Teklif veren firma S.U.T.hükümleri gereğince idare tarafından işlem yapılacağını kabul etmiş sayılır.

12-    Alımlar Acil ihtiyaçlarımıza yönelik olduğundan , idaremiz tarafından verilen sipariş sonrası belirtilen gün içerisinde teslimatı yapılmayan ürünler için idaremiz siparişi tek taraflı iptal etme hakkına sahiptir. Firmalar teklif vermekle bu hükmü kabul etmiş sayılır.

13-    Alım uhtesinde kalan firma alıma ilişkin olarak düzenleyeceği faturada malzemenin barkod numarası ile SUT Kodunu belirtecektir. Tedarikçi firma bunların SUT hükümleri doğrultusunda doğru eşleştirilmiş olmasından sorumludur. Geri ödeme kurumu barkod ve SUT kodlarının eşleştirilmesi ile ilgili olarak TİTUBB kayıtlarını esas almadığından , hastanemiz idaresi bu kayıtları esas almayacak , anılan kurumun herhangi bir surette malzeme barkod ve SUT kodunun doğru eşleşmediğini tespit ederek geri ödeme yapmaması halinde oluşan zarar nedeniyle idare tarafından da tedarikçi firmaya rücu edilerek , ödeme yapılsa bile tespit edilen zararın tamamı alım yapılan firmadan tahsil edilecektir. Firma teklif vermekle bu hükmü kabul etmiş sayılır.

14-    Son teklif verme süresi içerisinde teslim edilmeyen teklifler değerlendirmeye alınmayacaktır.Firmalar teklif vermekle bu hükmü kabul etmiş sayılır.

• TEKNİK ŞARTNAME TÜM MADDELERİNE UYGUN ÜRÜN TEKLİF ETTİĞİMİZİ KABUL VE BEYAN EDERİZ.

İMZA VE KAŞE:

 

CİLT ANTİSEPTİĞİ fBATİKON )

1.                      % 10 polivinilpirolidon iyot kompleksi içermelidir.

2.                      Ürün bakterisit, fungusit ve virüsit (HBV-HIV dâhil), protozoid etki göstermeli ve firma bu özellikleri taşıdığına dair Uluslar arası akredite laboratuarlardan veya sağlık bakanlığı tarafından yetkilendirilmiş laboratuarlardan alınmış mikrobiyolojik çalışma raporları sunmalıdır.

3.                      Etkinliğin başlama süresi 30 saniye olmalıdır.

4.      Cerrahi el antiseptisisinde, cilt ve yara dezenfeksiyonunda, antiseptik yıkamalarda seyreltilmeden kullanıma uygun olmalı, ellerde allerjik reaksiyona ve cilt irritasyonuna neden olmamalı

5.     Solüsyonu dökerken, kilitli kapağın çevresinden sızdırarak, şişenin dışından süzülerek akmamalıdır.

6.     Ellerde alerjik reaksiyona ve cilt irritasyonuna neden olmamalıdır.(cilt irritasyon indeksinin sıfır olduğu yapılmış çalışmalarla belgelendirilmelidir, ihale dosyasında sunulmalıdır

7.                      Toksik olmamalıdır.

8.                      1000 cc'lik, ışıktan korunmalı kapağı iyi oturan, kilitli kapak sisteminde(yukarı çekilerek akışın sağlandığı geri itince akışın sonlandığı) cam/ plastik şişelerde ambalajlanmış olmalı,

9.                      Ürün kullanıma hazır ve sıvı formda olmalıdır.

10.                  Ürünün üzerinde oıjinali ile birlikte Türkçe açıklamalı etiketi olmalıdır. Türkçe etiketin üzerinde içeriği, üretim ve son kullanma tarihi, kullanma talimatı, yan ve toksik etkilerine ilişkin uyarılar, seri numarası ve üretici firma bilgilerinin yazılı olması gerekmektedir.

11.                  Ürün ile ilgili sunulan tüm belgeler Türkçe olmalıdır.

12.                  Depo teslim tarihinden itibaren solüsyonun raf ömrü en az 2 yıl olmalıdır. Teslim edilen ürünler son kullanma tarihi karışık olmamalıdır Son kullanma tarihine en geç 3 ay yaklaşan ürünler firma tarafından yeni ürünle değiştirilmelidir.

13.                  Enfeksiyon Kontrol komitesi tarafından gerek görüldüğü takdirde numune, Sağlık Bakanlığınca yetkilendirilen ve kurum tarafından tercih edilen bir laboratuarda mikrobiyal etkinlik, toksikolojik, kimyasal içerik, vb. açısından test edilecektir ve masraflar ilgili firma tarafından karşılanacaktır. Üründe uygunsuzluk tespit edildiği durumunda, farklı seri numaralı ürünler aynı miktarda ücretsiz değiştirilecektir.

14.                  TÎTUBB’ da Sağlık Bakanlığı tarafından onaylı olması gerekmektedir.

15.                  Firma MSDS belgesini (muayene güvenlik bilgi formu) dosyasında sunmalıdır.

16.     Firmalar teknik şartnamenin bütün maddelerini kabul ettiklerini teklif mektubunda belirtmelidir.


 

 

Temel

500 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama

Kurumsal

1000 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama
  • +
  • İhale Sonuç İlanları
  • İlansız İhale Sonuçları
  • Sonuç Alarmları
  • KİK Kararları
  • Firma ve Rakip Analizleri
  • Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
  • İhale Öncesi Olası Rakipler
  • İdare Analizleri
  • Bütçe Tahminleri
  • Yüklenicileri
  • Yaklaşık Maliyet Analizleri
  • Sektör Analizleri
  • Sektördeki Öncü Firmalar
  • İş Dağılımları
  • Pazar Araştırmaları
  • Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
  • Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
  • Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)