İhale No | 2354930 |
Sektör | Tıbbı İlaç ve Sarf Malzemeler |
İdare | KIRŞEHİR EĞİTİM VE ARAŞTIRMA HASTANESİ |
İhale Tipi | Mal Alımı |
İhale Usulü | Doğrudan Temin |
İhale İli | Kırşehir |
İşin İli | Kırşehir |
Yayın Tarihi | 8 Aralık 2021 |
İhale Tarihi | 9 Aralık 2021 09:00 |
Temel
(KDV Hariç...)
- Kamu İhaleleri
- E-İhaleler
- İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
- Doğrudan Temin İhaleleri
- Sınırsız İhale Takibi
- Sınırsız İhale Alarmı
- Günlük İhale Raporu
Kurumsal
(KDV Hariç...)
- Temel Paket Dahil
- AB İhaleleri
- İhale Sonuçları
- Kazanan Firmalar
- İhale Arşivi
- KİK Kararları
- Yasaklı Firma Sorgulama
T.C.
SAĞLIK BAKANLIĞI
Kırşehir Eğitim ve Araştırma Hastanesi
Sayı: 75990205-869 - 2457
Konu: Hiimel/Malzeme Alımı
İHSAN ASLANDEREN (19652-21)
TEKLİF MEKTUBUDUR
Has tanemtedn Ihtiv/ıcı olan aşağıda cins vc miktan yazılı Mzüzcme/Hmucl Doğrudan alım usulü ile ihale edileceğinden vereceğiniz teklif mektubunuzu satmalına birimine £ax / mail / yada elden uia^ürmımm rica ederim.
|
BinıM FİYAT |
1 ' FİYAT |
|||||
SttANO |
U.B 8 Y.Z&J |
MALZEMENİN CİNS! |
Sut Kodu |
|
|||
1 |
|
KV1250 KATETER, BALON, PERİFERİK, ANJİYOPLASTİ, 035" OTW |
KV1250 |
2 |
ADET |
|
1 ' i |
2 |
|
KV1288 SET, İNTRODUSER, PERİFERİK, 16-44CM, ÖRGÜLÜ, HİDROFİLİK |
KV1288 |
1 |
ADET |
|
|
3 |
|
KV2035 KATETER, BALON, ANJİYOPLASTİ, İLAÇ SALINIMLI, 035" OTW, YÜKSEK BASINÇLI (EN AZ 16 ATM) |
KV2035 |
2 |
ADET |
|
I | i |
4 |
|
KV1310 KILAVUZ TEL, ANJİOPLASTİ, 035", DİSTALİ HİDROFİLİK VE İNCELEN |
KV1310 |
3 |
ADET |
r<............... |
|
6 |
|
KV1277 KATETER, OKLÜZYON, TEKRAR LÜMENE GİRİM, SUBİNTİMAL GEÇİŞ, İĞNELİ |
KV1277 |
2 |
ADET |
|
|
6 |
|
KV1166 STENT, VASKÜLER, PERİFERİK, BALONA YÜKLENMEMİŞ |
KV1166 |
2 |
ADET |
|
|
7 |
|
KV1280 KATETER, ATEREKTOMİ / MOTORU İLE BİRİLİKTE |
KV1280 |
1 |
ADET |
|
|
8 |
|
KV1276 KATETER, MİKRO, PERİFERİK, ÖRGÜLÜ (MİKRO KILAVUZ TELİ İLE BİRLİKTE) |
KV1276 |
1 |
ADET |
|
i 1 I |
9 |
|
KR1050 KATETER, SHEATH,ABLASYON İÇİN YÖNLENDİRİLEBİLEN |
KR1050 |
1 |
ADET |
----- - |
i • | 1 _ |
NOT:Teklif mektupları en gt Kadar Satın alma Birimine Ulaş’ |
Haslan«m<z Tel: 0386 213 45 15 Dahili: 1879 Hastanemiz Faksı: 0386 213 32 31 /202^-Saat: ^)CJ |
EKİ: TEKNİK ŞARTNAME |
NOT: Ameliyatta yukarıdaki malzemelerin kullanılması düşünülmektedir. Ancak ameliyat esnasında vakanın durumuna göre kullanılacak malzeme yada
sayılarında değişiklik olabilir. Malzeme sasılarının artması durumunda en avantajlı fiyatı veren firmanın ■ fazla kullanılan kalem için başlangıçta teklif etliği
fiyattan fazla kullanılan malzeme adet çarpımım fatura edecektir. Malzemeler Biribiri İle Bütünlük Arz Ettiğinden Set Halinde Alınmalıdır.
- - H
DİKKAT EDİLECEK HUSUSLAR
1- Teklif Birim Fiyatları KDV Hariç vc Türk Lirası olarak verilecektir.
2- Silinli. kazıntı ve imza kase bulunmayan teklifler değerlendirmece alınmayacaktır.
3- Numune İstenildiği taktirde numune en kısa sûrede satmalına birimine gönderilecektir.
4- UBB kansamında ver alan ürünlerin tek basma UBB kavdı yeterli olmavıo. teklifi ürctici/ilhalatcı firma dışında veren firmalar için, __
üretici vcva ithalatçı tarafından UBB de alt bavii olarak tanımlanmış olması gerekmekledir.
5- Baknnlığınırz TKHK nun 09.01.2017 tarih ve 0tHI3689l>436 sayılı yazılan gereğince , UBB kapsamındaki malzemeler için firmalann “ TIBBİ CİHAZ SATIŞ YERİ YETERLİLİK BELGELERİNİ de teklifleri ilr birlikte sunmalan gerekti
6- İstekliler listedeki bütün kalemlere vec a diledikleri kalemlere teklif verebilirler.
7- Sözkonusu alımla ileili tüm verui-resim vc harçlar, kargo tasıma vc tüm utasım giderleri sigorta giderleri uhtesinde kalan kisi/firmaya aittir.
8- İdarenırz mal/hizmcti alm almamakta vcva bir kısmını almakta serbesttir.Firmalar teklif vermekle bu hükmü kabul etmiş savılır.
9- Dcîerlendirmemiz kalem kalem . vada isin bütünlük arz etmesi bakımından toulam fivat esasına göre yapılabilecektir.
10- Malz«meler Depo tcslimidir.Dcpova taşınması ile ilgili tüm tasıma v.b.gidericr firmaya aittir.
11- Teklif veren firma S.U.T.hükümleri gereğince idare tarafından işlem yanılacağını kabul etmiş sayılır.
' 12- Akınlar Acil ihtisaclanmıza vfinelik olduğundan. idaremiz tarafından yerilen sinuris sonrası belirtilen gün içerisinde teslimatı yanılmayan ürünler için idaremiz sinariti tek taraflı intal etme hakkına sahiptir. Firmalar teklif vermekle bu hükmü kabul etmiş savılır.
13- AIım uhtesinde kalan firma alıma ilişkin olarak düzenleyeceği faturada malzemenin barkod numarası ile SUT Kodunu belirtecektir. Tedarikçi firma bunların SUT hükümleri doğrultusunda doğru eşleştirilmiş olnızsm.'tnıı jor.",ıtudar.
Geri Ödeme kurumu barkod vc SUT kodlarının eşleştirilmesi ile ilgili olarak TİTUBB kasıllarını esas atmadığından , hastanemiz idaresi bu kayıtlan esas almayacak, andan kurumun herhangi bir - • l.e b .. .' -- .
kodunun doğru eşleşmediğini tespit ederek geri Ödeme yapmaması halinde oluşan zarar nedeniyle idare tarafından da tedarikçi firmaya rücu edilerek . Ödeme yapılsa bile tespit edilen zararm fai: .'n v. ' f r.
edilecektir. Firma teklif vermekle bu hükmü kabul elmiş savılır.
14- Son teklif verme süresi içerisinde teslim edilmeyen teklifler değerlendirmeye alınmayacaktır.Firmalar teklif vermekle bu hükmü kabul etmiş sayılır.
15- Baknnlığıımz T.K.H.K. Başkanlığının 27.11.2015 tarih vc OOOI5701269 sayılı yazıları gereğince. firmalann teklif edilen ürünlarin satmalma tarihimiz itibariyle Sağlık Bakanlığı (S.B.) durumunun u; gun olması. hastaya kuUnndrtığt tarihte ise MEDULA sistemine kayıtlı olması gerekmektedir. Bu nedenle satmalma sürecinde S.B. durumu sorgulaması kurumumuzca yapılacak olup .Özellikle hastaya yflnelik kullanılan mato.v.e.erdt tek-. er'.u,-. b- r:.x
farklı birbarkııd numarasına sahip ürünün kullanılması sonucu fatura edilen malzemelerin MEDULA sistemine kayıtlı olmadığı tespit edildiğinde. malzeme bedelleri ilgili firmanın Ödemelerinden kesilen-[*] ilgi i ta.tane döner s r hesaplarına gelir kaydedilecektir. Firmalar kuruntumuza teklif vermekle bu hükmün tamamımı kabul etmiş sayılır.
16- Amcliyat sona erdikten sonra ameliyatta kullanılan malzemelere ait fatura ilgili firma tarafından mutlaka ameliyatın yapıldığı tarih yazılmak suretiyle kesilerek, fatura ön tarafına hasta adı soyadı, kullanılan malzemelerin l'-t SUT
kodu, barkod numarası yazılmalıdır. Fatura arka tarafına ise ameliyatla kullanılan malzemelere ait barkodlan eksiksiz olarak yapıştınlmalıdır. Barkod sayısı fazla olup fatura arka yüzeyine sığmadığı taktirde ise A4 eb ıtmda bo. I:, kalan barkodlar yapıştırılarak fatura aslına iliştirilerek hastaneye en geç 7 gün içersinde teslim edilmelidir. (Eksik barkodlu faturalar teslim alınmayarak, ilgili firmaya resmi yazı ile iade edilecektir.) Faturanın herhangi Lir seleyi; hastaneye geç teslim edilmesi sonucu haşlanın taburcu olması durumunda. fatura bedeli SGK ya fatura edilemez ise sOz konusu fatura bedeli ilgili firmaya ödenmeyerek. hastane döner sermaye hesaplarına gelir claıak kaydedilcıckdr. Firma iş bu alım için teklif vermekle bu hükmü kabul etmiş say ılır. Alım uhtesinde kalan firma alıma konu olan malzeme yada malzemeleri kullandırdıktan sonra kullandırdığı malzemelere ait faturasını kesmez, yada kestiği halde idarcıııi/c belirtilen süre içerisinde 7 gün (Yedi Gün) teslim etmez .yada faıurası kargo , posta v.b. dağıtımda kaybolur ise bu durumla idaremizin herhangi bir mesuliyeti olmayacağı gibi. belirtilen zamanda idaremize teslim edilmeyim fatura bedelleri ile ilgilide firma idaremizden herhangi bir hak yada alacak talep etmeyecektir. Bu konuda herhangi bir hukuki hak yada alacak talebinde bulunmayacağımda İş bu alıma iştirak etmekle kabul etmiş sayılır. . . .k ■
|