İhalePRO’nın yenilenen arayüzü ile tanışın!
Yeni Sürümde İncele

Tıbbı Sarf Malzeme Alımı

İhale No 2175944
Sektör Tıbbı İlaç ve Sarf Malzemeler
İdare Bursa Dr.Ayten Bozkaya Spastik Özürlü Çocuk Hastalıkları Hastanesi
İhale Tipi Mal Alımı
İhale Usulü Doğrudan Temin
İhale İli Bursa
İşin İli Bursa
Yayın Tarihi 28 Ocak 2021
İhale Tarihi 3 Şubat 2021 18:00

Temel

1.500 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Kamu İhaleleri
  • E-İhaleler
  • İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
  • Doğrudan Temin İhaleleri
  • Sınırsız İhale Takibi
  • Sınırsız İhale Alarmı
  • Günlük İhale Raporu

Kurumsal

3.000 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Temel Paket Dahil
  • AB İhaleleri
  • İhale Sonuçları
  • Kazanan Firmalar
  • İhale Arşivi
  • KİK Kararları
  • Yasaklı Firma Sorgulama

 

T.C.

BURSA VALİLİĞİ
İL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ
Dr. Ayten Bozkaya Spastik Çocuklar Hastanesi ve
Rehabilitasyon Merkezi

TEKLİF MEKTUBU

192804                                                                                                                                                                              26.01.2021

Sayın İLGİLİ

İdaremizin ihtiyacı olan cins ve miktarı yazılı (1) kalem GÜVENLİK kameralari ve kayit Cİhazlari 2021 YILI periyodik BAKIM HİZMETİ alımı işi 4734 Sayılı Kamu İhale Kanunu uyarınca alımı yapılacaktır. Bu işin maliyetlerinin hesaplanabilmesi için K.D.V. hariç birim fiyatlarının karşılarına yazılarak 03.02.2021 tarihine kadar bildirilmesini rica ederiz.

Teklif Verme Şartları

1-      Teknik şartnameye uygun olmayan ürünler değerlendirme dışı bırakılacaktır.

2-       İşin süresi malın teslim süresi 10 takvim günüdür.

3-       Sözleşme yapılmayacaktır.

4-       Nakliye yüklenici firmaya aittir.

5-       Tekliflerin geçerlilik süresi 30 gündür.

6-       Teklif edilen mal/malzeme tıbbi malzeme ise UBB kodu belirtilmelidir. Eğer varsa SUT kodu teklif ile beraber sunulacaktır.

Sıra

No

Malın / İşin Cinsi

Miktar

Birimi

Birim Fiyat

Toplam Fiyat

1

GÜVENLİK KAMERALARI VE KAYIT CİHAZLARI 2021 YILI PERİYODİK BAKIM HİZMETİ (YILDA 4 KEZ)

4

ADET

 

 

Toplam

 

 


 

Altınova Mah. Yolgör Sok. Osmangazi/BURSA

Telefon: : 0224 216 00 66/117 Faks: 0224 216 00 70 Mail: brsspastikcocukhsatinalma@gmail.com

ı/ı

Metin Kutusu: H ¥ i*)
l*js	BURSA DR.A.B.SPASTİK ÇOCUKLAR HASTANESİ VE REHABİLİTASYON MERKEZİ
GÜVENLİK KAMERASI SİSTEMLERİ BAKIM TEKNİK ŞARTNAMESİ
Doküman Kodu	Yayın Tarihi	Revizyon Numarası	Revizyon tarihi	Sayfa No
GNL.YD.02	07.02.2014	0		1
Konu: Bursa Dr. Ayten BOZKAYA Spastik Çocuk Hastanesi ve Rehabilitasyon Merkezinde bulunan güvenlik kamera sisteminin 01.01.2021 tarihinde başlamak şartı ile 31.12.2021 tarihine kadar bakım, onarım işlerinin yapılması ve sistemlerinin aktif, çalışır vaziyette hizmet vermesinin sağlanmasıdır.

Hastanemizde bulunan 48 adet güvenlik kamerası ve 2 adet kayıt cihazı bakımı: Bu kameralar dışında sonradan ilaveten sisteme eklenmiş ve eklenecek tüm kameraların yıllık arıza&bakım hizmeti teknik şartnamesidir.

Madde 1- Koruyucu bakını: Cihazlarda meydana gelebilecek arızalan önlemek, cihazlarda herhangi bir hatanın ortaya çıkması ihtimalini azaltmak, cihazın ömrünü uzatmak ve daha verimli çalışmasını sağlamak amacıyla önceden belirlenmiş aralıklarla periyodik olarak yapılan her türlü müdahale ve kontrolleri yapılacaktır.

Madde 2-Arıza bakım (düzeltici bakım): Tanımı yapılan cihazların teknik prospektüsünde performans ve fonksiyonlarının istendiği şekilde yerine getirilmesi sağlanacaktır.

Madde 3-Çalışma günleri ve saatleri: Arıza halinde 7 gün 24 saat hizmet verilecektir. Cihazlarla ilgili koruyucu bakım hizmetleri ise Pazartesi, Salı, Çarşamba. Perşembe, Cuma günleri 08.00- 17.00 saatleri arasında olacaktır.

Madde 4-Servis hizmetleri:

1.                       Koruyucu, düzeltici bakım işleri hastane idaresince belirlenecek zamanlarda hastane teknik elemanları gözetiminde yapılacaktır. Bakımı yapılan cihaz ile ilgili düzenlenecek olan 3 nüshalı formun 1 nüshası teknik birimde bırakılacaktır. 1 nüshası firma kendisine alacak, diğer nüshası ise fatura ekinde satın alma birimine bırakılacaktır.

2.                       Servis sonrası düzenlenecek olan TEKNİK SERVİS raporunun hastane teknik elemanlarınca onaylanması sağlanacaktır.

3.                       Bakımı yapan hizmet sunucu firma hastane teknisyeni ile birlikte mahallinde öncelikle arızalı parçayı tamir etmeye çalışacaktır. Tamiri mümkün olmayan parça ile satın alınarak yüklenici firma tarafından hastanemiz teknik personeli gözetiminde taktırılacaktır.

4.                       Sözleşme imzalayan firma ihtiyaç duyulan yedek parçalara ihalede uygun fiyat verirse parçalan kendisi getirecek, daha uygun fiyat veren başka firma olursa parçalar idare tarafından temin edilip, yüklenici firmaya teslim edilecektir.

Madde 5- Arızaya müdahale:

1.    

 
 

Cihazlar için bakım sözleşmesi yapılacak olan firma idare tarafından kendisine çağrı gelir gelmez en geç dört (4) saat içerisinde söz konusu arızaya müdahale edecektir. Firma bu zaman içerisinde müdahale işlemini gerçekleştiremezse hastane idaresi başka bir firma ile irtibata geçerek arızayı yaptıracak olup, kesilen fatura bedeli anlaşmalı olduğumuz firma tarafından ödemesi gerçekleştirilecektir. Parça gerekmemesi durumunda arıza en geç 8 (sekiz) saat içerisinde giderilecektir. Parça gereken durumlarda ise parça temiz süresi kırk sekiz (48) saati geçmeyecektir.

2.       Belirtilen süre içerisinde arıza giderimi için firma kuruma gelmezse, idare başka bir firmaya cihaz tamirini yaptırın ve faturası anlaşmalı firma tarafından karşılanır.

3.       Firma yetkili olduğu cihazlar ve diğer tüm cihazlar için firma servisi bünyesinde çözemediği sorunları ürünlerin distribütörü vasıtası ile çözecektir. Kesinlikle distribütör veya yüklenici firma dışında cihazlara müdahale olmayacaktır. Bu durumlarda firma cihazın servis raporu ile birlikte distribütörfirmanm da servis raporunu hastaneye sunacaktır. Distribütörün yaptığı işlemler için hastane kesinlikleilave bir ücret ödemeyecektir.(İşçilik, mikroişlemci resetleme ve tüm parça değişimi harici işlemler)Distribütörle ilgili işlemler tamamen yüklenici firmaya ait olup hastane bu işlerden dolayı sorumlu tutulmayacaktır. Ancak ve ancak distribütör firma ve yüklenici firma parça değişiminin zaruri olduğunu bildirir ise, ilgili raporiarîa hastane idaresi parça teminini yapacaktır. Bu durumda da arızalı parça mutlaka hastane idaresine teslim edilecektir. Hastaneye teslim edilmeyen parçalar için kesinlikle temin yapılmayacaktır. Hastane acii durumlarda sistemin çalışması için firmadan yedek parçayı firma stoklarından karşılamasını isteyebilir. Alım süreci sonunda hastane alımı yapılan parçayı firmaya iade eder.

4.       Firma sistemin 7/24 sorunsuz çalışmasından sorumludur. Cihazların olası arızalarında HDD' terin resetlenmesi, görüntü hafızasının kaybolması gibi durumlardan da firma sorumludur. Bu noktada bu tip geriye dönük kayıtların silinmesinin zaruri olduğu durumlarda cihazlarla ilgili aynı bir rapor ilaveten tutulacak ve cihazın bu müdahale dışında çalıştırılmasının mümkün olmadığı yazılı olarak bildirilecektir. Ayrıca firma ilk işlem olarak HDD getireceği yedek bir DVR cihazına takacak ve eğer görüntülerin kurtarılması mümkün ise görüntüleri kurtarma yoluna gidecektir.

Madde 6-Yedek parça ve akşamı:

5.       Cihazların onarımmda kullanılacak olan her türlü yedek parça en az 1 yıl süre ile garantili olacaktır. Bu sürede arızalanan parça firma tarafından temin edilmiş ise ücretsiz olarak değiştirilecek, temin edilmemiş ise yüklenici firma tarafından yine ücretsiz olarak takılacaktır.

6.       Yıl içerisinde yapılacak olan cihaz ile ilgili bakım faturası, periyodik bakım süresinin bitimine müteakip Hastanemiz Baştabipliğince hazırlanan hak ediş raporunun yüklenici firmaya bildirilmesinden itibaren, 3 (üç) iş günü içinde fatura (periyodik bakım formu ve firma tarafından her birinden üçer nüsha kaşe/imzalanmış hakkediş evrakları ile birlikte) idareye teslim edilecektir.

7.       Cihaziık yıllık bakımı parçasız ve 3 (üç) ayda bir şeklinde olacaktır.

8.       İşin süresi sözleşme tarihinden itibaren l(bir) senedir.

Madde 6-Geneİ Hükümler

1.       Kamera sisteminin bakım işleri nitelikli personele yaptırılmalıdır.

2.       Sistem ihtiyaç duyulduğu her zaman kontrol edilmeli ve periyodik olarak her ay (sözleşmeden sonra yapılan program dâhilinde) kontrolü, 3 ayda bir ise genel bakım yapılmalıdır. Buna ek olarak çıkabilecek her arızada yüklenici firma sorumludur.

3.       Yüklenici firma sistemde çıkabilecek herhangi bir problemden dolayı sistemin durması ya da sistemin stabil çalışmaması durumunda arızayı net olarak tespit etmelidir. Arıza tespiti için firma imkânları yeterli değilse firma bunun için kendi adına hizmet alabilir ancak bu hizmet bedelini hastaneden talep edemez. Yine arıza tespiti için bahsi geçen cihazların taşınması vs. gibi durumlar oluşursa bu tip durumlarda tüm nakliye masrafları firmaya aittir. Firma her şartta arızayı net olarak tespit edebilmeli, arıza maliyetini çıkarabilmelidir. Tespit edilen arızanm giderilmesi ancak sistemin halen çalışmaması durumunda aynı arıza için yapılacak 2. Arıza giderme

yönteminden(firmanın önerdiği) de sonuç çıkmaması durumunda sistemin çalışır hale getirilmesi işi parça dâhil firmaya ait olacaktır.

4.        Periyodik bakım veya olası arıza halinde arızalı parçaların firma tarafından rapor edilmesine müteakip, malzemeler hastane tarafından temin edildikten sonra en geç 2(iki) gün içinde parçayı monte edecek ve sistemi çalışır hale getirecektir. Yapılacak onarım parça hariç olup arızanm tamiri için gereken malzeme varsa firma sistemi aktif hale getirmek için parçayı kullanacak. Sonrasında hastane belirlenen alım yollan ile parçayı temin ederek firmaya kullanılmamış parçayı teslim edecektir.

5.        Sisteme kamera eklemesi, DVR' larm bir mahalden bir mahale taşınması. Kameraların görüş açısının değiştirilmesi, hastane içi yer değiştirmelerden dolayı boşta kalan kameraların de montajı ya da mahallere eklenmesi gereken kameraların montajı, internet üzerinden görüntü izleme sistemlerinin istenen şekilde ayarlanması vs. tüm yer değiştirme, ekleme, değiştirme, montaj, de montaj dâhil hastane tarafından ilgili sisteme yapılacak tüm ilavelerde malzemeler hastane tarafından temin edilmek sureti ile tüm İşçilik ilgili bakım firmasına ait olacak ve bu işlemler için hiçbir ücret talep edilemeyecektir.

6.        Garantisi olmayan ve tamiri mümkün olmayan cihazlar için yerine idarenin onaylayacağı cihaz takılacaktır. Bunun için herhangi bir ek ücret talep edilmeyecektir.

7.        Bakım  tarihleri  İDARE yetkilileri ile beraber yazılı          olarak tespit edilecektir. Ancak gerekli

görüldüğünde   karşılıklı mutabakat sağlanmak                          üzere bakım günlerinde değişiklik

yapılabilecektir.

8.        Planlı   koruyucu, düzeltici bakım işleri belirtilen                  zamanlarda hastane teknik elemanları

gözetiminde ve istekleri doğrultusunda yapılacaktır.

9.        Servis  sonrası   düzenlenecek olan teknik servis raporunun hastane teknik elemanlarınca

onaylanması sağlanacaktır. Arıza harici periyodik bakımda ise yukarıda maddelenen hususlar hastane teknik servisinden görevlendirilecek personel nezaretinde yapılacak ve bakım sonu servis formuna yapılan işlemler ayrıntılı olarak belirtilecektir. İstenen işlemlerin tamamı yapılmadığı tespit edilirse veya yetkili bunları servis formunda bildirmez ise bakım yapılmamış sayılacak ve bakım tekrarlanacaktır.

10.    FİRMA CCTV kapalı devre kamera sisteminin stabil, güvenli ve temiz durumda bulundurularak işlevini yerine getirecek biçimde çalışmasını sağlayacaktır.

11.    Her türlü müdahale FİRMA tarafından hazırlanan bir servis raporuyla belirlenecektir. Bu rapor Sözleşme gereğince FİRMA personeli tarafından yapılması gereken işlerin yapıldığını ve yapılan müdahalelerin işe başlama ve bitirme zamanlarını beli eder.

12.    FİRMA, cihazların teknik özelliklerine uygun çalışmasını sağlamak üzere İdare’ye gerekli çevre şartları ile ilgili özellikleri önceden aktarmakla yükümlüdür.

13.   İDARE gerekli bakım ve servislerin yapılabilmesi için FİRMA bakım personeline ve/veya yetkili temsilcilerine gerekli her çeşit bilgiyi vermeyi ve yapılacak sözleşmenin yürütülebilmesi ve Firma’nın vecibelerini yerine getirebilmesi için CİHAZ üzerinde çalışma olanağı sağlamaktan sorumlu olacaktır.

14.  Yetki belgesiz çalışan tespit edilmesi halinde idare, bakım sözleşmesini iptal etme yetkisine sahiptir. Bu işlemden dolayı yüklenici hiçbir hak talebinde bulunamaz. Yetki belgesi olmayan bir kişinin bakım ve onarım yaparken, çalışmasından kaynaklanan her türlü kusur - arıza, ölüm ve sakatlanma hallerinde tüm sorumluluk yükleniciye aittir.

15.  Yüklenici firma yaptığı bakımlar ile onarımlar sırasında iş güvenliği tedbirlerini almak zorundadır.

16.  Çalışanların iş güvenliği kurallarına uymaması sonucu bakım ve onarım yaparken, çalışmasından kaynaklanan her türlü kusur - arıza, ölüm ve sakatlanma hallerinde tüm hukuki sorumluluk yüklenici firmaya aittir.

17.  Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanlığının ‘6331 İş Sağlığı ve Güvenliği Kanunu ve ilgili yönetmeliklere uyulmak zorundadır. Kanun ve ilgili yönetmeliklere aykırı yapılan çalışmalardan oluşan ya da oluşabilecek her türlü olayın maddi ve manevi hukuksal sorumluluğu yükleniciye aittir.

18.  Bakım tarihleri İDARE yetkilileri ile beraber yazılı olarak tespit edilecektir. Ancak gerekli görüldüğünde karşılıklı mutabakat sağlanmak üzere bakım günlerinde değişiklik yapılabilecektir.

19.  Planlı koruyucu, düzeltici bakım işleri belirtilen zamanlarda hastane teknik elemanları gözetiminde ve istekleri doğrultusunda yapılacaktır.

20.  Servis sonrası düzenlenecek olan teknik servis raporunun hastane teknik elemanlarınca onaylanması sağlanacaktır. Arıza harici periyodik bakımda ise yukarıda maddelenen hususlar hastane teknik servisinden görevlendirilecek personel nezaretinde yapılacak ve bakım sonu servis formuna yapılan işlemler ayrıntılı olarak belirtilecektir. İstenen işlemlerin tamamı yapılmadığı tespit edilirse veya yetkili bunları servis formunda bildirmez ise bakım yapılmamış sayılacak ve bakım tekrarlanacaktır.

21.  FİRMA CCTV kapalı devre kamera sisteminin stabiî, güvenli ve temiz durumda bulundurularak işlevini yerine getirecek biçimde çalışmasını sağlayacaktır.

22.  Her türlü müdahale FİRMA taralından hazırlanan bir servis raporuyla belirlenecektir. Bu rapor Sözleşme gereğince FİRMA personeli tarafından yapılması gereken işlerin yapıldığını ve yapılan müdahalelerin işe başlama ve bitirme zamanlarını beli eder.

23.  FİRMA, cihazların teknik özelliklerine uygun çalışmasını sağlamak üzere İdare’ye gerekli çevre şartları ile ilgili özellikleri önceden aktarmakla yükümlüdür.

24.  İDARE gerekli bakım ve servislerin yapılabilmesi için FİRMA bakım personeline ve/veya yetkili temsilcilerine gerekli her çeşit bilgiyi vermeyi ve yapılacak sözleşmenin yürütülebilmesi ve Firma’nın vecibelerini yerine getirebilmesi için CİHAZ üzerinde çalışma olanağı sağlamaktan sorumlu olacaktır.

Madde 7- Bakım İçin Yapılacak işler

1.         Kayıt cihazları sökülüp, içindeki tozlar hava ile(kompresör yardımı ile) temizlenecektir.

2.         Kamera ve Lenslerindeki tozlar temizlenip, lens ayarları yapılacaktır.

3.         BNC soketler ve bağlantıları kontrol edilecek, ihtiyaç halinde değiştirilecek.

4.         Kayıtlar ve hard diskler kontrol edilecek.

5.         Ağ kabloları ile ağdan bağlanılan bilgisayarlar kontrol edilecek.

6.         Olası kullanıcı personelin ihtiyaç talepleri alınarak idareye bildirilecek, idarenin onayı ile bu taleplerin karşılanması sağlanacak.

7.         Teknolojik gelişmelerin, sisteme ilave ve olumlu katkı sağlaması durumunda, bir rapor ile idarenin bilgi ve takdirlerine sunulacaktır.

8.         Halogen-Free adaptör kutuları kontrol edilecek ısınma ya da deforme olmaya karşı kontroller yapılacak ve bildirimler yapılacaktır.

9.         DVR’lar kabin içine yerleştirilecektir

10.     Rack kabinlerinin soğutucu üniteleri kontrol edilecektir.

11.     DVR disk kapasiteleri asgari 2 aylık (60 gün) kayıt yapıyor mu kontrol edilecek.

12.     DVR monitor bağlantıları kontrol edilecek.

13.     Kamera sıralamasına göre DVRTarın kamera girişleri kontrol edilerek etiketlenecektir.

14.     DVR’ lara sıvı teması olup olmadığı kontrol edilecektir.

15.     Kamera besleme hatları ve sigortaları kontrol edilecektir.

16.     Koruma sigortasının amper seçimi kameraların akım değerlerine göre olmalıdır.

17.     Bir adaptöre azami 4 (dört) kamera bağlanmalı, daha fazla kamera bağlanmamalıdır.

18.     /Binanın tüm cepheleri görebilecek şekilde kamera açıları ayarlanmalıdır.

19.     Tüm kameraların toz, kir temizliği yapılacaktır.

20.      Kamera görüntülerinin netlikleri kontrol edilerek lens ayarları yapılacaktır.

21.      Hastane teknik personeline sistem hakkında eğitim verilecektir.

Firmadan İstenecek Belgeler:

1.      Çalışacak personelin sigortalı Olduğuna dair belge (işe giriş veya son ay sgk hizmet dökümü)

2.      Yüklenici firma hizmet vereceği teknik personelinin isim listesini ve cihazlarla ilgili eğitim sertifikalarım sunacaktır.

3.      İş Sağılığı ve Güvenliği Eğitim Belgeleri (İh ve İgu imzalı) fotokopisi

4.      Yapacağı işe özgü Mesleki yeterlilik belgesi (Gerekli ise)

5.      Kişisel koruyucu donanım ile çalışma yapılması

6.      Çalışma Ortamı için düzenlenmiş Risk Analizi Fotokopisi

7.      Çalışan kurumda çalışma/bakım esnasında Kişisel koruyucu donanım yanında getirmek ve kullanmak zorundadır.


 

 

Temel

500 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama

Kurumsal

1000 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama
  • +
  • İhale Sonuç İlanları
  • İlansız İhale Sonuçları
  • Sonuç Alarmları
  • KİK Kararları
  • Firma ve Rakip Analizleri
  • Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
  • İhale Öncesi Olası Rakipler
  • İdare Analizleri
  • Bütçe Tahminleri
  • Yüklenicileri
  • Yaklaşık Maliyet Analizleri
  • Sektör Analizleri
  • Sektördeki Öncü Firmalar
  • İş Dağılımları
  • Pazar Araştırmaları
  • Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
  • Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
  • Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)