İhalePRO’nın yenilenen arayüzü ile tanışın!
Yeni Sürümde İncele

Tıbbı Sarf Malzeme Alımı

İhale No 2151492
Sektör Tıbbı İlaç ve Sarf Malzemeler
İdare Bursa Kestel Devlet Hastanesi
İhale Tipi Mal Alımı
İhale Usulü Doğrudan Temin
İhale İli Bursa
İşin İli Bursa
Yayın Tarihi 27 Kasım 2020
İhale Tarihi 2 Aralık 2020 17:00

Temel

1.500 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Kamu İhaleleri
  • E-İhaleler
  • İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
  • Doğrudan Temin İhaleleri
  • Sınırsız İhale Takibi
  • Sınırsız İhale Alarmı
  • Günlük İhale Raporu

Kurumsal

3.000 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Temel Paket Dahil
  • AB İhaleleri
  • İhale Sonuçları
  • Kazanan Firmalar
  • İhale Arşivi
  • KİK Kararları
  • Yasaklı Firma Sorgulama

 

T.C.

BURSA VALİLİĞİ İL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ Kestel Devlet Hastanesi

TEKLİF MEKTUBU

 

Metin Kutusu: 27.11.2020Sayı 196766 /

Konu : Teklif Mektubu

Sayın İLGİLİ

İdaremizin ihtiyacı olan cins ve miktarı yazılı (1) kalem VİTAMİN C (ASKORBİK ASİT) 500 MG/5 ML IV AMPUL işi 4734 Sayılı Kamu İhale Kanunu 22/d uyarınca alımı yapılacaktır. Bu iş için K.D.V. hariç birim fiyatlarının karşılarına yazılarak 02.12.2020 tarihine kadar bildirilmesini rica ederiz.

Teklif Verme Şartları

1- Teknik şartnameye uygun olmayan ürünler değerlendirme dışı bırakılacaktır.

2-  İşin süresi malın teslim süresi 10 takvim günüdür.

3-  Sözleşme yapılmayacaktır.

4-  Nakliye yüklenici firmaya aittir.

5-  Tekliflerin geçerlilik süresi 30 gündür.

6-    Teklif edilen mal/malzeme tıbbi malzeme ise UBB kodu belirtilmelidir. Eğer varsa SUT kodu teklif ile beraber sunulacaktır.

Sıra

No

Malın / İşin Cinsi

Miktar

Birimi

Birim

Fiyat

Toplam Fiyat

1

VİTAMİN C (ASKORBİK ASİT) 500 MG/5 ML IV AMPUL

4000

ADET

 

 

1

’oplam

 

 

Ek: Teknik Şartname

Not: Ödeme Genel Bütçeden yapılacaktır.

Adres: Ahmet Vefik Paşa, Mahallesi, Ankara Blv. No:24 Kestel/Bursa Telefon: 0224 502 80 16 (Dahili: 1242-1245) Faks: 0224 502 80 18 Mail: kesteldhsatinalmal@gmail.com

 

8ur?:« -i Sagfek     ı.


 

Metin Kutusu: Sayfa 1 / 5KOP [ İMİ.F.

]. Bu teknik şartname 4734 sayılı kamu ihale kanunu gereği hazırlanmış olup; kanun, idari şartname, muayene ve kabul yönetmelikleri, mai alımı ihaleleri uygulama yönetmeliği. 4735 sayıiı kamu ihale sözleşmeleri hükümlerine ilave olarak hazırlanmıştır.

2. Kullanma süresi;

a)  İmal tarihleri ilaç partilerinin teslim tarihlerinde;

İki yıl ve daha kısa miatlı ilaçlarda kullanım süresinin 1 / 3' lük kısmını doldurmamış olmalıdır.

Üç yıl ve daha uzun miatlı ilaçlarda imal tarihi, teslim tarihinden en fazla 12 ay öncesine ait olmalıdır. Gerekli durumlarda mal kabulleri muayene komisyonunun inisiyatifine bırakılacaktır.

b)  Üniteye aynı partide teslim edilen ilaçlar miatları itibariyle, madde 2. a’ da belirtilen koşullan taşımak kaydıyla, birkaç seriden olabilir.

c)   Yukarıdaki şartlara uygun olmayan miatlı İlaçların kuruma gönderilmesi halinde kurumca kabul edilmemesi durumunda söz konusu ilaçlar yükleniciye iade edilecek, iade ile ilgili tüm giderler yüklenici tarafından karşılanacak, kurumdan geri alınan ilaç ile bunun yerine verilecek olan ilaç arasında fiyat farkı yüklenici tarafından karşılanacaKtır.

3.  Kurum yüklenicinin sözleşmesi sona ermiş olsa bile, ilaçların raf ömrünün bitimine üç ay kala bildirmek şartıyla iade eder. Yüklenici tarafından 2. maddede Delirtilen koşullara uygun miatlı ilaçlar, en geç 15 gün içinde değiştirilmelidir. İhale konusu ilaç, kurum stoğunda bitene kaaar yüklenicinin sorumluluğu devam eder. Karebarkod sistemine kayıtlı ilaçların değişimleri kutu bazlı yapılacaktır.

4.  Sağlık bakanlığınca imal ruhsatı veya ithal ruhsatı olan ilaç ve serumlar satın alınacaktır.

5. İhaleye ecza depoları, üretici veya ithalatçı firmalar girebilecektir.

6.  İlaçların Sağlık Tesislerine teslimi sonrasında muayene ve tesellüm komisyonunca yapılan kontrolde kırık, boş ve kullanılmaz aurumda olduğu tespit edilirse ilaçlar yükleniciye iade edilecek: iade edilen miktar kadar ilaç, yüklenici tarafından 3 iş günü içinde kuruma teslim edilecektir.

7.  Bütün iıaçlar üzerinde preparat formu, etken madde miktarı, ihtiva ettiği hacim, adet, kurum vs. seri numarası, imal tarihi ruhsat tarihi, ruhsat numarası, varsa kontrol numarası, son kullanma tarihi yazılı olacak, her ilaca ait prospektüs kutusunda bulunacak (hastane ambalajı hariç), kan ürünleri için ise mutlaka Refik Saydam Merkez Hıfzıssıhha Başkanlığı kontrol belgesi bulunacaktır.

8.  Amouller ve flakonlar üzerindeki etiketler hemen düşecek şekilde olmayacak, üzerine etken madde miktarları, hacmi açık bir şekilde yazılı olacak, okunmayan, ileride silinecek gibi olan, çabuk kırılaraK ziyana sebep teşkil edeceKİer kabul edilmeyecektir. Yabancı cisimler ve partikül (süspansiyon oİanlar hariç) bulunmayacaktır.

9.   İiaçların her bir kalemi Sağlık Bakanlığının ruhsat formülüne uygun ve Bakanlıkça kabul edilip, onaylanan orijinal ambalajında olacaktır. Gerektiğinde kurum bu belgeleri isteyecektir.

10.  Etken madde belirtilerek ihaleye çıkılan ilaçlara teklif verilirken; yüklenici hangi piyasa preparaılannı verecekse ticari ismini açık olarak belirtecektir. İhalede kabul edilen ticari isme göre ilaçlar üniteye teslim edilecektir.

11.  Sipariş sırasında istenilen ilaç üretici/ithalatçı firmada yok ise yüklenici bunu belgelemek zorundadır. Bu belge ile birlikte İhalede teklif edilen ilaçların yeni teklifi belirten bir başvuru yapılır. Yeni teklif değerlendirilip uygun ise yükleniciye yazılı olarak bildirilir. Teklif edilecek ikinci ürünün depocu satış fiyatı ilk ürün ile aynı ya da daha yüksek olmalıdır.


kesteldevuV^, -

Ec*:; Oktav SEZGU

Dip. No:Ep£7754


^ i


 

 


 

 

 

 

 

Metin Kutusu: KODMetin Kutusu: .F.ÛÖ3bayta 2 / 5

 

 

 

12.   Sağlık Bakanlığı tarafından hatalı üretim nedeni ile toplatılmasına karar verilen ilaçlar yüklenici taralından geri alınıp fiyat farkı aranmaksızın aynı miktarı ve o seri dışında başka bir ilaç serisi ile en geç bir hafta içinde değiştirilmelidir. Bu madde sözleşme tarihi dışında da yüklenicinin sorumluluğundadır.

13.  İhale konusu ilacın, Sağlık Bakanl’ğı'nca bütün serilerinin tonlatılması durumunda yüklenici, sağlık tesisinin istemine göre ya, iade aldığı ilaçların miktarına ve son ihale fiyatına göre düzenlediği iade dekontunu en geç 1 ay içinde ilgili üniteye teslim eder ya da U. Madde hükümleri doğrultusunda hareket edilir. Bu madde sözleşme tarihi dışında da yüklenicinin sorumluluğundadır.

14.  Muayene ve tesellüm komisyonları gerek duyduğu zaman ilaçların kabulünde gerekse preparatlarının kullanımı sırasında belirli aralıklarla her seriden yeterli sayıda numune alıp. Refik Saydam Merkez Ilıfzıssıhha Başkanlığıma analiz için gönderecek, analiz ücreti ve gönderilecek numune kadar ilaç miktarı yüklenici tarafından karşılanacaktır.

15.   Satın alman ilaçların etiketi üzerinde belirlilen kullanma süresi içerisinde stabilite yönünden bir bozulma olduğu ve bu durum Refik Saydam Merkez Hıfzıssılıha Başkanlığı raporu ile tespit edildiğinde, yükienici bozulan miktar kadar ilacı 2. maddede belirt len koşullara uygun olmak şartıyla. 15 gün içerisinde teslim edecek, yapılan tahlil, nakliye, ambalaj vb. bütün giderleri ödemeyi yüklenici kabul ve taahhüt edecektir.

16.  Yüklenici, ilaç kutuları üzerindeki barkoaların doğru olarak yazılmış olmasını garanti edecek, yanlış yazıldığı kurum yetkililerince düzenlenmiş tutanakla saptanan barkod etiketlerinden aolayı kurumun uğrayacağı zararı karşılamayı önceden kabu! ve taahhüt edecektir.

17.  Kurumca talep edilmesi halinde yüklenici. Sağlık Bakanlığı’nca onaylanan biyoeşdeğerlilik belgesini de kuruma sunmak durumundadır.

18.  Kurum tarafından yazılı sipariş belgesinde istenilmeksizin veya istenilen miktardan azla gönderilen ilaçların yükleniciye iade edilmesine ilişkin tüm giderler yükleniciye aittir. Bu ilaçlara a;t tatura. ödeme kapsamı dışında tutulur.

]|T İhale sonuçlandıktan sonra kurumca sipariş yükleniciye mevzuata uygun olarak bildirilen ihtiyaç miktarını gösteren yazılı sipariş formuna dayanılarak yapılır. Sipariş formunun yükleniciye ulaşımından sunrakı 10. güne kadar kurum depolarına teslimatı zorunludur.

20.  İlaçların kuruma ilaç teslimatı yüklenicinin yetkili elemanlarınca mesai günleri içinde 9.00 — 15.00 saatleri arasında yapılacaktır, Yüklenicinin koli içinde gönderdiği faturanın sorumluluğu kuruma ait değildir. Kargo şirketince yapılan teslimatlarda şirkete yalnız alman koli sayısına dair onay verilir. Bu onay koii içindeki ilaçları kapsamaz.

21.  Malzeme aşağıdaki şartlar dâhilinde teslim edilecektir.

a)  Malzemenin teslimi, muayene ve kaoul işlemleri mal alınılan muayene ve kabul işlemlerine dair yönetmelik hükümlerine göre teslim alınacaktır.

D) Muayene ve kabul İşleminin başlayabilmesi için malzemenin muayene kabul komisyonca gösterilecek depoya teslim edilmesi gerekmektedir.

c)  Teslimat yüklenici tarafından yapılacaktır.

d)  Muayene ve kabul için gerekli numuneler, teslim edilen malzemelerden rasgele secim yapılarak gerçekleştirilecektir.

e) Muayene ve kabul komisyonu geçici teslimattan sonra kesin teslimat tarihini yükleniciye bildirecektir. Bu tarihte yüklenici yetkilisinin bulunmaması halinde kabuldeki tüm koşullan kabul etmiş sayılır.

ONAYLAYyMSP ___________________ / UüSâ

Metin Kutusu: 5
$C £c!^C'
KESTEL DEVlEUfÂSTANESİ

Metin Kutusu: - -..Ec; Oktay SEZGİN W. No:jsCZ7754


 

KOD | İMLF.003

22.  Kuruma teslim edilecek ilaçlar için üretici/ithalatçı firma irsaliyesi kabul edilmeyecektir. Bu şekiide gönderilen ilaçiar teslim alınmayacaktır. Kurumun muhatabı yüklenici firmalardır, bu firmalarca tutulmuş nakliye şirketleri muhatap alınmayacaktır.

23.  Faturada, irsaliyede ya da irsaliydi faturada;

a)  Ürünün barkodu

b)  Ürünlerin ticari adı

c)  Teslim edilen ilaçların seri numarası

d)  Seri numaralarına göre son kullanma tarihi

e)  Seri numaralarına göre teslim edilen miktar

f)  İhalede teklif edilen fiyatı

g)   PTS numaraları

g)   İhalenin adı ve kayıt numarası bulunmalıdır.

Bu bilgilere yer verilmemesi halinde bu bilgileri içerir antetli bir başka kâğıda döküm yapılarak ilave edilebilir Bu form ve irsaliyesi olmayan teslimat kabul edilmeyecektir.

24.  İlaçların sağlık kurumuna geliş tarini ve zamanı en az bir gün önceden ve mesai günleri içinde. 9.00 - 15.00 saatleri arasında yüklen'ci, tarafından hastanede görevli eczacılara bildirilecek, ilaçların ünite deposundaki yerine kadar taşıtılması yükleniciye ait olup, teslimat yüklenicinin yetkili elemanlarınca mesai saati içinde yapılacaktır.

25.  Cam şişe parenıeral mavilerde hacim göstergeleri etiket üzerinde belirlenmiş ve hacmi doğru gösterecek şekilde yapıştırılmış olacaktır.

Cam şişeler ve tıpalar, parenteral mayiler için kullanılabilecek vasıfları taşıyacak, tıpalar serum selinin kolayca girebileceği esneklikte, şişe içindeki yüksek basmcı muhafaza edebilecek şekilde sıkı kapatılmış olmalıdır.

Cam şişe parenteral mayi kolileri içinde her şişe için plastik askı bulunmalıdır.

26.   USB farmakopesinde (pharmaceııtical dosage forms: parenteral medıcations volüme 1, edited by kenneth E. Avis, leon lachmen ve herberı A. Liebcrman, marcel dekker. 1984. sayla 311) göre 50ml in üzerinde hazırlanan parenteral enjeksiyonluk preparatların hacim olarak en a/ + %2 oranında dolum yapılması zorunluluktur. Gerek stenlizasyon işleminde gerekse kullanım sırasında geçen sürede kalan net hacim ambalaj üzerinde belirtilen hacimden en az + %2 fazla olmalıdır.

27.   Plastik torbalar alt tarafında en az iki plastik çıkış borusu taşıyacak, biri serum setinin girişine, diğeri/diğerleri ise ağzı kauçukla kaplı ve ilaç puşesine bağlamaya uygun olacaktır.

PVC ya da PP ambalajlar kendinden askılı olmalıdır. Bu askı 24 saatlik asım süresinde kopmayacak sağlamlıkta olmalıdır.

İç torba üzerinde ürüne ait bilgiler okunaklı dış torbanın iç yüzüne bulaşmayan bir mürekkep ile yazılmış olmalı. Bu bilgiler:

a)  Çözeltinin formülü, miktarı, elektrolit içeriği ^mq/L)

b)  Steril apirojen yazısı,

c)  Hacim göstergeleri,

d)  Ruhsat tarihi, numarası, üretim ve son kullanma tarihi.

e)  “Solüsyon berrak değilse ve} a torba zedelenmiş ise kullanmayınız” ibaresi

f)  “Zerkten sonra torbada kalan solüsyonunun kullanılamayacağı” ibaresidir.

28.  Kargo ve taşıma maliyeti yüklenici firma tarafından karşılanacaktır.

Metin Kutusu: ONAYLAMAN
 
i

«ESTEL DEVLET HASTANESİ

Ecz. Okfij, SERGİN D'P- Ng.€C^.

 

II F 003

29.  Metin Kutusu: KODParenteral mayiler şeffaf ve renksiz olmalıdır. Göz ile yapılan kontrollerde renk değiştirmiş çökelti oluşmuş ve viskozitesi değişmiş ürünler kabul edilmeyecektir. Geçici kabul işleminde göz ile yapılan muayenede bu durumun tespiti halinde teslimat kabul edilmeyip tum ürün iade edilecektir. İade işlemi üç sefer yapılacaktır; aynı durumun dördüncü tespitinde yüklenicinin sözleşmesi tek taraflı fesh edilecektir. Vasfı gereği renkli olan parenteral mayiler bu madde kapsamı dışındadır.

30.  İlaçların farmasotik şekilleri yanlış yazılmış ise listede yazılmış bu ilaç için yüklenici tarafından satışa arz edilmek üzere Sağlık Bakanlığı’ndan alınmış bulunan ilaç ruhsatındaki kayıt esas alınacaktır (örneğin draie yerine kapsül veya tablet, ampul yerine flakon. şurup yerine süspansiyon vazıhmış olabilir).

31.  İstekliler, ilaçların hastane ambalaiı şekli var ise tekliflerini ve teslimatını hastane ambalajı olarak yapmalıdır. Dış ambalajların üzerinde son kullanma tarihi ve seri numarası yazılı olacaktır.

32.   Soğuk zincir ile dağıtım ve saklanması zorunlu ilaçlar bu şartlara uygun şekiide teslim edilecektir. Kolinin dış ambalajında soğuk zincir ile taşınmasına dair kırmızı etiket olacaktır. Saklama derecesi 2-8 °C yazacaktır, ilaç kolileri veya kutuları strafora yerleştirilmiş vaziyette olacak. Straforlar ayrıca koli içerisinde olacaktır. Kolilerin içerisinde yeterli sayıda buz aküsü veya jel v.b. materyal konulacaktır. Bu soğutucu ekipmanlar ilaçlara temas etmeyip ıslatmayacak şekilde yerleştirilmiş olmalıdır.

Tedarikçi firma; uhdesinde kalan soğuk zincire tabi ilaçlar soğuk zincir indikatörlü etiket veya sıcak’ık kaydedici dijital dereceler (Data -logger) gibi teknolojilerle teslim etmelidir. Teslim edilene kadar gecen süreçte soğuk zincirinin kırılmadığını belgelendirmelidir. Muayenedeki kontrolde soğuk zincirde uygun şekilde nakledilmediği saptanan ürünler firmaya iade edilecektir. İstekli aynı miktarda farklı seriden ve farklı İTS karekodlu ürünleri ücretsiz ve şartnameye uygun olarak teslim edecektir.

33.  İhale sonucunda teslim edilecek ilaçlar, Sağlık Bakanlığı’nın ilgili yönetmeliklerinde belirtildiği şekilde Karekod etiketli olarak teslim edilmelidir ve bu karekodlu ilaçlar İlaç Takip Sistemi ne bildirilmiş olmalıdır. Bu bildirime ait veriler elektronik ortamda ( Paket Transfer Sistemi P.T.S. Kodu veya XMT dosyası hainde ) hastanelere aktarılmalıdır. Bu işlem her fatura ekindeki ilaçlar için yapılmalıdır.

34.   Yüklenici ilaç stoğunun bitim tarihine kadar sorumludur. Bu nedenle Sağlık Bakanlığı, Maliye Bakanlığı ya da bu konuda kanuni yaptırımı olan herhangi bir kurumca ilaçların bedelinin ödenmemesi halinde; tcurum elinde kalan miktarı resmen bildirir ve teslimat tarihindeki perakende satış fiyatı üzerinden aynı tutarda bir başka ilaç talep edebilir.

35.  Fibrin doku yapıştırıcısı için ;

a)    Ürün insan plazması kaynaklı fibrinejen ve trombin içeren iki komponentli fibrin doku yapıştırıcısı olmalıdır.

b)    Ürün 72 - 110 mg / ml fibrinojen ve 500 IU / mİ trombin içermelidir.

c)    Ürün fizyolojik elmalıdır.

d)    Ürün açık ve laparoskopik operasyonlarda uygulanabilmelİdir.

e)    Ürün kontrollü ve basınçh hava ile püskürtme yöntemi ile uygulanabilmelİdir.

f)     Kontrollü ve basınçlı hava ile püskürtme sağlayacak olan cihaz sağlık tesislerindeki basınçlı hava sistemine ya da mobil cihaza uygun olarak bağlanabilmelidir.

g)    Ürün açık ve laparoskopik ameliyatlar sırasında kullanılmak üzere tek kullanımlık çeşitli boylarda iki kanallı uygulama kateterleri ile kullanılabilmelidir. Bu kateterler firma taralından temin edilmelidir.

h)    Firma laparoskopik ameliyatlar sırasında kullanılmak üzere esnek veya yarı esnek laparoskopik uçlardan sağlık tesisinin talebi doğrultusunda istediği miktarda teslim etmek zorufıdadır.

ONAYLAYAN

. Sayfa 5 / 5

Metin Kutusu: KODi) Her 100 ( yüz ) adet ürün için 1 ( bir ) adet regülatör ilk siparişle birlikle sağlık tesislerine teslim edilecektir.

36.  Aromalı enteral beslenme ürünlerinde kurumun talebine göre aroma değişimi yapılacaktır.

37.  Hastaneler her 150 Mg Paklİtaksel için ayrı bir kemoterapi ilaç seti talep edebilir.

38.Serumlarla birlikte verilecek setler aşağıdaki şartlara uygun olacaktır. Teklif edilen setlerin ÜTS

numaraları ve yeterli sayıda numunesi komisyona sunulacaktır.

a)    Serum seti infüzyon şişe ve torbalarında kullanılmak üzere tasarlanmış olmalıdır.

b)    Serum setinde hava girişli delme ucu bulunmalıdır.

c)    Serum setinde kapaklı hava yolu filtresi bulunmalıdır.

d)    Serum seti 20 damla 1 ml'ye eşit olacak şekilde çalışmalıdır.

e)    Serum seti yumuşak damla odasına sahip olmalıdır. Hazne tabanında sabit i 5 mikronluk mayi filtresi olmalıdır.

0 Serum setinin hortumu kolay kıvrılarak akışı engelleyecek şekilde olmamalıdır.

g)    Serum setinin hortum uzunluğu en az 140 cm olmalıdır.

h)    Damla ayar mekanizması parmakla kolay kavranabilir ve makaranın istenen yöne hareketini sağlayacak şekilde olmalıdır.

i)     Kanüle bağlantılı olan Kısmı lüer-lock olmalıdır.

j) Steril ve tekli paketler halinde olmalıdır. Paketin üzerinde son kullanma tarihi yazılı olmalıdır, eslim alınırken: 1 (bir) yıl miatlı olanlar en az 10 (on) ay, 2 yıl nıiatlı olanlar en az lö ay. 2 yıldan u/un miatlı olanlar için ise raf Ömrünün en az yarısı kadar miatlı olacaktır.

k) Numune değerlendirilecektir.

1) Kurum y üklenicinin sözleşmesi sona ermiş olsa bile, malzemenin raf ömrünün bitimine üç ay kala bildirmek şartıyla iade eder. Yüklenici tarafından uygun miadlı ürünler* en geç 15 gün içinde değiştirilmelidir. Malzeme kurum stoğunda bitene kadar yüklenicinin sorumluluğu devam eder.

/ ONAYLASIN

v. i . __ _______

 

m, °*4 sp>Nesi

C75- A/o /cî *G,'N

 

- •' fj

         

 

 

Temel

500 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama

Kurumsal

1000 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama
  • +
  • İhale Sonuç İlanları
  • İlansız İhale Sonuçları
  • Sonuç Alarmları
  • KİK Kararları
  • Firma ve Rakip Analizleri
  • Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
  • İhale Öncesi Olası Rakipler
  • İdare Analizleri
  • Bütçe Tahminleri
  • Yüklenicileri
  • Yaklaşık Maliyet Analizleri
  • Sektör Analizleri
  • Sektördeki Öncü Firmalar
  • İş Dağılımları
  • Pazar Araştırmaları
  • Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
  • Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
  • Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)