İhale No | 2087913 |
Sektör | Tıbbı İlaç ve Sarf Malzemeler |
İdare | Bursa Yüksek İhtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesi |
İhale Tipi | Mal Alımı |
İhale Usulü | Doğrudan Temin |
İhale İli | Bursa |
İşin İli | Bursa |
Yayın Tarihi | 24 Temmuz 2020 |
İhale Tarihi | 27 Temmuz 2020 14:00 |
Temel
(KDV Hariç...)
- Kamu İhaleleri
- E-İhaleler
- İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
- Doğrudan Temin İhaleleri
- Sınırsız İhale Takibi
- Sınırsız İhale Alarmı
- Günlük İhale Raporu
Kurumsal
(KDV Hariç...)
- Temel Paket Dahil
- AB İhaleleri
- İhale Sonuçları
- Kazanan Firmalar
- İhale Arşivi
- KİK Kararları
- Yasaklı Firma Sorgulama
,/g^. |
TEKLİF İSTEME FORMU |
Tarih : 24/07/2020 |
:[ 1; |
|
|
|
|
Teklif No : |
Siparişi Veren |
: Sağlık Bilimleri Üniversitesi Bursa Yüksek îhtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesi |
Yetkili Adı Soyadı |
: Erdinç ADIYAMAN (Satınalma Memuru ) |
Telefon |
: 224 294 42 71 |
Faks |
: 0(224) 294 44 76 - 366 63 93- sevketyilmazsatinalma@gmail.com |
Tedarikçi Firma |
|
Firma Tel & Faks & E Posta |
|
Yetkili Adı Sovadı ---- .—------------------------ |
|
Sayın.................................................................................................................................................................................................................
Hastanemizin ihtiyacı olan aşağıdaki ürünlerle ilgili fiyat ve teslim şartlan ile ilgili teklifinizi göndermenizi rica ederim.
Sıra |
Marka Model |
Malzemenin Adı |
Miktar |
Birim |
Birim Fiyat |
Toplam Fiyat |
Teslim Tarihi |
1 |
|
EXTERNAL İNTERNAL BİLİYER DRENAJ KATATERİ |
50 |
ADET |
|
|
|
2 |
|
EXTERNAL DRENAJ KATATERİ |
50 |
ADET |
|
|
|
3 |
|
CRUSER SET |
100 |
ADET |
|
|
|
|
TOPLAM FİYAT : |
|
|
TEKLİFİN GEÇERLİLİK SÜRESİ |
|
ÖDEME ŞEKLİ (VADE) |
:Faturalar kurumumuza giriş tarihinden itibaren Bursa İl Sağlık Müdürlüğü Muhasebe birimince sırayla ödenecektir. Mal alımlannda ödeme süresi ortalama 180 gündür. Yapm ve Hizmet alıntılarında ödeme süresi ortalama 60 gündür. |
NAKLİYE |
: Nakliye ve Depoya Taşıma İşi Firmaya Aittir. |
AMBALAJ ŞEKLl |
: Üretici Firmaya Aittir. |
SEVK ADRESİ |
: Mimar Sinan Mah. Emniyet Cad. Yıldırım/BURSA |
DİĞER İSTEKLER / ŞARTLAR |
: Teklifler 27/07/2020 tarihi, saat 14:00:00 kadar verilmiş olmalıdır. SOM TEKLİF SAATİNDEN SONRA VERİLEN TEKLİFLER DİKKATE ALINMAYACAKTIR! |
MAL TESLİM TARİHİ |
|
NOT |
|
LÜTFEN KDV HARİÇ FİYATLARINIZI BELİRTİNİZ! |
|
|
|
TEKLİFLERİNİZİ BU FORM ÜZERİNDE DÜZENLEYEREK TESLİM EDİNİZ' AYRI BİR FORM DÜZENLEMEYİNİZ! |
Teklif İsteyen Görevli (İsim,İmza,Kaşe) |
Tedarikçi Firma Onayı (İsim,İmza,Kaşe) |
Erdinç ADIYAMAN |
|
Satınalma Memuru |
|
Teklifin Değerlendirilmesi (Bu bölüm Satınalma Servisi tarafından |
Uygun |
doldurulacaktır) |
Uygun Değil |
NOT: Teklif! verilen ürün "Ürün Takip Sistemi (ÜTS)" kaydı bulunması zorunludur.
F.23.002.01
|
INTRODUSER KIT NONVASKULER |
|
S +,-1 * |
GİRİŞİM İÇİN KOAKSİYAL 6F- |
SAĞLIK BİLİMLERİ |
|
ÜNİVERSİTESİ |
|
|
GR1052 TEKNİK ŞARTNAMESİ |
BURSA YÜKSEK İHTİSAS EĞİTİM VE ARAŞTIRMA |
|
HASTANESİ |
1. Introducer Sistemi, nonvascularprosedürlerde, 0.038 inchguidewire'ın kolay, doğru ve non-traumatic bir şekilde yerleştirilmesini sağlayacak özellikte olmalıdır.
2. Introducer Sistemi:
a. l adet Introducer (co-axial 4F dilator. 6F RO markerlı sheat); kilitlenerek kuvvetlendirilen cannulası ile birlikte,
b. l adet 22 veya 21 gaugediagnostic iğne, iç styleti ile birlikte,
c. 1 adet 0.018 inch, extı*a Stiff Kılavuz Tel (Nitinol seçeneği bulunmalıdır),
d. 1 adet 0.038 inch, J tip, 145 cm. Kılavuz Tel içermelidir.
3. Sistemin diagnostik iğnesi, doku travmasını azaltacak özellikte olmalıdır.
4. Sistemin mikro guidevvire' nitinol olup ilerlemeyi kolaylaştırmalı ve görünebilirliği sağlamalıdır.
5. Sistemin co-axialdilator/sheat seti ve kilitlenen canulası 6F ve 25-30 cm arasında olmalıdır.
6. Malzemeler ambarımıza sipariş miktarları kadar tam ve noksansız olarak teslim edilecektir. Siparişlerin bölünerek parçalar halinde teslim edilmesi ancak idarenin onayına bağlıdır.
7. Malzemelerin teslim yeri SBU BYİEAH Taşınır Kayıt Kontrol Birimi ambarıdır. Malzemeler raf teslimi alınacaktır.
8. Ambalajlar aynı boyda dayanıklı malzemeden imal edilmiş olup kırık, ezik yamuk ambalaj olmayacak, etiket üzerinde güncel "Tıbbi Cihaz Yönetmeliğin de belirtilen bilgiler olacaktır.
9. Malzemeler teslim esnasında en az 2 (iki) yıl miatlı olmalıdır. Üretim tarihi itibari ile iki yıldan daha kısa miatlı ürünlerde teslimat esnasında ki ürün üretim tarihi, teslimat tarihinden en fazla üç ay öncesi olmalıdır.
10. Miadı yaklaşan malzemeler için, son kullanma tarihinden üç ay önce bildirilmek sureti ile uzun miatlı olan malzemelerle değiştirmesi yüklenici firma tarafından sağlanacaktır.
11. Malzemelerin firma tarafından vaka başı getirilip kullandırıldığı alımlar için, güncel SUT hükümlerine aykırı kullanım olduğu durumlarda (endikasyon dışı vb.), sorumluluk firmaya ait olup, SGK tarafından yapılacak kesintiler firmanın alacaklarından mahsup edilecektir.
12. Sağlık Bakanlığı tarafından yayınlanan güncel "Tıbbi Cihaz Yönetmeliği" kapsamındaki ürünler için, mevzuata göre uygulanan kayıt sisteminde (TİTUBB, ÜTS vb.) kayıtlı ve onaylı bar-kod (EAN 13 uyumlu) numarasının, birim bazında malzemenin etiketi üzerinde bulunması zorunludur.
13. Malzemeler Sağlık Bakanlığı tarafından yayınlanan güncel "Tıbbi Cihaz Yönetmeliğin de belirtilen şartlara uygun olmalıdır.
14. Malzemeyi temin eden yüklenici firma, malzeme ile ilgili, mevzuata göre uygulanan kayıt sistemindeki tüm tanımlamaları (TİTUBB, ÜTS vb.) ile SUT kodu tanımlamalarındaki yanlış veya eksik beyandan dolayı kurumun uğrayacağı tüm maddi manevi zarardan sorumludur.
15. Teklif veren firma, ihalelerde değerlendirilmek üzere yeterli miktarda numune
|