İhalePRO’nın yenilenen arayüzü ile tanışın!
Yeni Sürümde İncele

Tıbbı Sarf Malzeme Alımı

İhale No 2057549
Sektör Tıbbı İlaç ve Sarf Malzemeler
İdare Bursa Yüksek İhtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesi
İhale Tipi Mal Alımı
İhale Usulü Doğrudan Temin
İhale İli Bursa
İşin İli Bursa
Yayın Tarihi 29 Mayıs 2020
İhale Tarihi 2 Haziran 2020 15:00

Temel

1.500 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Kamu İhaleleri
  • E-İhaleler
  • İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
  • Doğrudan Temin İhaleleri
  • Sınırsız İhale Takibi
  • Sınırsız İhale Alarmı
  • Günlük İhale Raporu

Kurumsal

3.000 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Temel Paket Dahil
  • AB İhaleleri
  • İhale Sonuçları
  • Kazanan Firmalar
  • İhale Arşivi
  • KİK Kararları
  • Yasaklı Firma Sorgulama

 

*

u

TEKLİF İSTEME FORMU

Tarih : 29/05/2020 Teklif No :

I

İdarenin Adı

: Sağlık Bilimleri Üniversitesi Bursa Yüksek İhtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesi

Yetkili Adı Soyadı

 

Muhtesin OZDOGAN (Sağlık Teknikeri)

Telefon

 

0224 294 4265

Faks - Email

 

0224 294 4476 - 3666393 - sevketyilmazdogrudantemin@gmail.com

Tedarikçi Firma

 

 

Firma Tel & Faks & E Posta

 

 

Yetkili Adı Soyadı

 

 

         

 

Sayın...............................................................................................................................................................................................................

Hastanemizce alımı yapılacak olan "‘ÇİFT KAPAKLI BUZDOLABI TAMÎRİ İŞİ" İşi için fiyat teklifinizi KDV hariç kaşe imzalı olarak göndermenizi rica ederim._______

Sıra

Marka

Model/

UBB

Malzemenin Adı

Miktar

Birim

Birim Fiyat

Toplam Fiyat

1

 

ÇİFT KAPAKLI BUZDOLABI TAMİRİ İŞİ

1

ADET

 

|

TOPLAM FİYAT:

 

 

TEKLİFİN GEÇERLİLİK SÜRESİ

 

ÖDEME ŞEKLİ (VADE)

: Faturalar kurumumuza giriş tarihinden itibaren Bursa 11 Sağlık Müdürlüğü Muhasebe Birimince sırayla ödenecektir. Mal Alımlarmda ödeme süresi ortalama 180 gündür. Yapım işi ve Hizmet Alımlarmda ödeme süresi ortalama 60 gündür.

NAKLİYE

: Üretici Firmava Aittir.

AMBALAJ ŞEKLİ

: Üretici Firmava Aittir.

SEVK ADRESİ

: Mimar Sinan Mah. Emniyet Cad. Yıldırım/BURSA

DİĞER İSTEKLER / ŞARTLAR

: Teklifler 02/06/2020 tarihi, saat 15:00:00 kadar verilmiş olmalıdır. SON TEKLİF SAATİNDEN SONRA VERİLEN TEKLİFLER DİKKATE ALINMAYACAKTIR!

MAL TESLİM TARİHİ

;

NOT

 

LÜTFEN KDV HARİÇ FİYATLARINIZI BELİRTİNİZ!

Tekliflerinizle Beraber Teslim Etmeniz Gerekmektedir! Teknik Şartname Ektedir!

TEKLİFLERİNİZİ BU FORM ÜZERİNDE DÜZENLEYEREK TESLİM EDİNİZ! AYRI BİR FORM DÜZENLEMEYİNİZ!

 

Teklif isteyen Görevli,(Isin>,Imza.Kaşe)

Tedarikçi Firma Onayı (İsim,İmza,Ka$e)

Muhj^

:siııİÖ2.

DOĞAN

 

 

 

aAkeri

 

Teklifin Değerlendirilmesi (Bu fc/jlüı

m $atım

ind Servisi tarafından doldurulacaktır)

Uygun

 

 

 

Uygun Değil

 

 

       
 

T.C

SAĞLIK BAKANLIĞI Türkiye Kamu Hastaneler Kurumu Bursa İli Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreterliği Sağlık Bilimleri Üniversitesi Bursa Yüksek İhtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesi

 
   

Doküman Kodu

Ref. İhl.Onay No

Rev. No/ Tarihi

ihale Tarihi

Sayfa No

 
 
 

 

 

 

 

BURSA YÜKSEK İHTİSAS EĞİTİM VE ARAŞTIRMA HASTANESİ DÖRTÇELİK RUH SAĞLIĞI VE HASTALIKLARI

EK BİNASI ECZANE BUZDOLABI ARIZASININ GİDERİLME TEKNİK ŞARTNAMESİ

Yapılacak İş

BİRİM

MİKTAR

Ruh Sağlığı Ek Binası eczanede bulunan çift kapaklı, 500L hacimli Arçelik marka 5273 NH A++ model ve 14-109025-05 seri nolu buzdolabının arızasının giderilmesi.

Adet

1

 

AÇIKLAMALAR:

•         Orijinal yedek parça olmalıdır.

•         En az 1 yıl garanti kapsamında olmalıdır.

•         Birebir uyumlu olmalıdır.

•         Cihaz çalışır vaziyette teslim edilecektir.

•         Arıza öncelikle yerinde giderilmeye çalışılacaktır. Yerinde tamiri mümkün değilse tüm nakliye masrafları yükleniciye ait olacaktır.

•        Tamiri esnasında oluşan zararlar yüklenici tarafından karşılanacaktır.

MuıilytfNCÂ Sıhhi Tesisat Teknikeri

. ^ înş<

HAZIRLAYAN

rılm cjzUST'A safcJ^knisyeni

s.b.U.Burs9Yu(âlniisast.A.h

^ ^ssJtaHOCALAR

/

 

jA 1 il /


 


 

Tarih             : 29/05/2020

Metin Kutusu: TEKLİF İSTEME FORMUTeklif No :

İdarenin Adı

: Sağlık Bilimleri Üniversitesi Bursa Yüksek İhtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesi

Yetkili Adı Soyadı

 

Muhtesin OZDOGAN (Sağlık Teknikeri)

Telefon

 

0224 294 4265

Faks - Email

 

0224 294 4476 - 3666393 - sevketyilmazdogrudantemin@gmail.com

Tedarikçi Firma

 

 

Firma Tel & Faks & E Posta

 

 

Yetkili Adı Soyadı

 

     i

 

Hastanemizce alımı yapılacak olan ikTEK DÎLLİ BOYUNLU EKSENEL ( MASTER ) KOL TABANI ALIMI” İşi için fiyat teklifinizi KDV hariç kaşe imzalı olarak göndermenizi rica ederim.

Sıra

Marka

Model/

UBB

Malzemenin Adı

Miktar

Birim

Birim Fiyat

Toplam Fivat

1

 

TEK DİLLİ BOYUNLU EKSENEL ( MASTER ) KOL TABANI ALIMI

100

ADET

 

 

TOPLAM FİYAT:

 

 

TEKLİFİN GEÇERLİLİK SÜRESİ

:

ÖDEME ŞEKLİ (VADE)

: Faturalar kurumumuza giriş tarihinden itibaren Bursa İl Sağlık Müdürlüğü Muhasebe Birimince sırayla ödenecektir. Mal Alımlarmda ödeme süresi ortalama 180 gündür. Yapım işi ve Hizmet Alımlarmda ödeme süresi ortalama 60 gündür.

NAKLİYE

: Üretici Firmaya Aittir.

AMBALAJ ŞEKLİ

: Üretici Firmaya Aittir.

SEVK ADRESİ

: Mimar Sinan Mah. Emniyet Cad. Yıldırım/BURSA

DİĞER İSTEKLER / ŞARTLAR

: Teklifler 02/06/2020 tarihi, saat 15:00:00 kadar verilmiş olmalıdır. SON TEKLİF SAATİNDEN SONRA VERİLEN TEKLİFLER DİKKATE ALINMAYACAKTIR!

MAL TESLİM TARİHİ

 

NOT

 

LÜTFEN KDV HARİÇ FİYATLARINIZI BELİRTİNİZ!

Tekliflerinizle Beraber Teslim Etmeniz Gerekmektedir! Teknik Şartname Ektedir!

TEKLİFLERİNİZİ BU FORM ÜZERİNDE DÜZENLEYEREK TESLİM EDİNİZ! AYRI BİR FORM DÜZENLEMEYİNİZ!

 

Teklif İsteyen Görevli (İsim,İmza,Kaşe)

Tedarikçi Firma Onayı (lsim,lmza,Kaşe)

Muhtesin/®Zp6pAN->. Ş^ft£İRşkn i l/eri

 

 

Teklifin Değerlendirilmesi (Bu btf\j(r SatınalServisi t

rafından doldurulacaktır)

Uygun Uygun Değil

 

 

i

T.C

SAĞLIK BAKANLIĞI Türkiye Kamu Hastaneler Kurumu Bursa İl Sağlık Müdürlüğü

Doküman Kodu

 

 

Ref. ihl.Onay No

 

 

Rev. No/ Tarihi

 

O o

Sağlık Bilimleri Üniversitesi

İhale Tarihi

 

 

Bursa Yüksek ihtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesi

Sayfa No

 

 

DÖRTÇELİK RUH SAĞLIĞI VE HASTALIKLARI EH HİZMET BİNASI'NDA KULLANILMAK ÜZERE TALEP EDİLEN TEK DİLLİ BOYUNLU EKSENEL (MASTER) KOL TABANININ TEKNİK ŞARTNAMESİ

1.      Aşağıda görseli verilen gibi; Tek dilli boyunlu eksenel (master) kol tabanı olmalıdır.

2.      Takım olarak istenmemektedir, (aç-kapa kolu olmayacak)

3.      Alüminyum pencerelere uyumlu olmalıdır.

4.      Standart bordo renkte olmalıdır.

5.      Temin öncesinde malzemenin pencerelere uyumu için Dörtçelik Ruh Sağlığı ek bina teknik servisine numune gösterilmeli ya da numune istenmelidir.

6.      TSE standartlarında ve 2 yıl garantili ürün olmalıdır.


 



 

İdarenin Adı

: Sağlık Bilimleri Üniversitesi Bursa Yüksek İhtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesi

Yetkili Adı Soyadı

 

Muhtesin OZDOGAN (Sağlık Teknikeri)

Telefon

 

0224 294 4265

Faks - Email

 

0224 294 4476 - 3666393 - sevketyilmazdogrudantemin@gmail.com

Tedarikçi Firma

 

 

Firma Tel & Faks & E Posta

 

 

Yetkili Adı Soyadı

 

 

 

Metin Kutusu: TarihMetin Kutusu: : 29/05/2020

 
  Metin Kutusu: TEKLİF İSTEME FORMU

Sayın

Hastanemizce alımı yapılacak olan “VİDALI KOMPRESÖR PERİYODİK BAKIMI VE HAT FİL FRELERİN DEĞİŞİMİ İŞİ” İşi için fiyat teklifinizi KDV hariç kaşe imzalı olarak göndermenizi rica ederim.

Sıra

Marka

Model/

l'BB

Malzemenin Adı

Miktar

Birim

Birim Fiyat

Toplam Fiyat

1

 

VİDALI KOMPRESÖR PERİYODİK BAKIMI VE HAT FİLTRELERİN DEĞİŞİMİ İŞİ

1

ADET

 

 

TOPLAM FİYAT:

 

 

TEKLİFİN GEÇERLİLİK SÜRESİ

*

ÖDEME ŞEKLİ (VADE)

: Faturalar kurumumuza giriş tarihinden itibaren Bursa İl Sağlık Müdürlüğü Muhasebe Birimince sırayla ödenecektir. Mal Alımlarmda ödeme süresi ortalama 180 gündür. Yapım işi ve Hizmet Alımlarmda ödeme süresi ortalama 60 gündür.

NAKLİYE

: Üretici Firmaya Aittir.

AMBALAJ ŞEKLİ

: Üretici Firmava Aittir.

SEVK ADRESİ

: Mimar Sinan Mah. Emniyet Cad. Yıldırım/BURSA

DİĞER İSTEKLER / ŞARTLAR

: Teklifler 02/06/2020 tarihi, saat 15:00:00 kadar verilmiş olmalıdır. SON TEKLİF SAATİNDEN SONRA VERİLEN TEKLİFLER DİKKATE ALINMAYACAKTIR!

MAL TESLİM TARİHİ

 

NOT

 

LÜTFEN KDV HARİÇ FİYATLARINIZI BELİRTİNİZ!

Tekliflerinizle Beraber Teslim Etmeniz Gerekmektedir! Teknik Şartname Ektedir!

TEKLİFLERİNİZİ BU FORM ÜZERİNDE DÜZENLEYEREK TESLİM EDİNİZ! AYRI BİR FORM DÜZENLEMEYİNİZ!

 

Teklif isteyen Görevli (b

*Tm,İmza,Kaşe)

Tedarikçi Firma Onayı (Isim,Imza,Ka:<e)

A

A

Muhtt^în

S&ğh^

fzy

Pekn

pceri j

 

Teklifin Değerlendirilmesi (BÖ^/Müfn Sa

kmalrd

i Ser/si tarafından doldurulacaktır)

Uygun Uygun Değil

 

 

 

................ “ ' " ■ ' ...................................................................................................  ...............................................  ” 1

 

T.C.

/irfm

SAĞLIK BAKANLIĞI

 

Bursa 11 Sağlık Müdürlüğü

V£v ■>' sc • * -

V^-r^/

Yüksek İhtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesi

 

TEKNİK ŞARTNAMESİ

 

Madde : 1 İşin Tanımı

1 adet Dalgakıran marka vidalı kompresörün 2000 saatlik periyodik bakım ve yedek parçalarının değişimi işi hizmeti alımı (Teklifler işçilik ve yol ücreti dahil götürü bedel olarak verilecektir).

Teknik Sartna ine ;

DEĞİŞECEK MALZEME Hava Filtresi Yağ Filtresi Seperatör filtre Polen Filtresi Yağ 5 İt

Hat filtreleri (3 adet)

AÇIKLAMALAR:

Hat filtreler Mikropor marka GL100MY-MD-VV-01 modeldir.

*        Firmalar tekliflerinde kullanacakları yedek parçaların fiyatlarını chek-list şeklinde ayrıca teklifte sunmalıdır.

*        Teknik şartnamede belirtilen parçaların temini firmaya ait olacaktır. Yedek parçalar belirtilen marka ve modele uygun olmalıdır.

*        Orijinal yedek parça kullanılmalıdır.

Değiştirilen parçalar 2000 saat garantili olmalıdır. Süresinden önce arızalanan parçaların ücretsiz değişimi firmaya ait olacaktır.

*        Çalışır vaziyette teslim edilecektir.

® Değiştirilen yedek parçalar hastane idaresine teslim edilecektir.

o Firma, sistemin bakımı için gerekebilecek her türlü aleti kendisi temin edecektir.

*        Bakım ve kontrollerden sonra firma teknisyeni tarafından düzenlenerek imzalanmış üç nüsha SERVİS FORMU ile birlikte ekinde bir suret Test prosedürlerine Uygun Türkçe yazılmış "KORUYUCU BAKIM FORMU'" (CHEK-LİST) şeklinde hastane teknik servis sorumlusuna teslim edilecektir. Servis formunun; iki sureti hastane teknik komisyonuna ya da teknik servis sorumlusuna teslim edilecektir, üçüncü nüsha firmanın kendisinde kalacak ilk nüshası hak ediş talebi yapılırken faturayla birlikte idareye (satın alma birimine) sunulacaktır. Sonradan doldurularak gönderilen servis formları kabul edilmeyecektir.

*        Yüklenici firma teknisyenleri, bakıma geldiğinde hastane teknik servisi bilgisi dahilinde müdahale edecektir.

« Değişen parçalar 1 yıl firma garantisi altında olacaktır.

TEKLİF DOSYASINDA İSTENEN BELGELER :

*        Firma teknik servis hizmetinde çalıştıracağı teknik personel isim ve unvan listesi ve sertifikalarını ihale dokümanında sunacaktır.

® Teknik personellerin Teknik ve Mesleki eğitim okulu mezuniyet diploması örneklerini sunacaktır.

« Firmalar teklif verecekleri cihazlarla ilgili koruyucu bakım ile ilgili örnek çizelge ve bakım teklif mektubu ile beraber komisyona vereceklerdir.

Temel

500 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama

Kurumsal

1000 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama
  • +
  • İhale Sonuç İlanları
  • İlansız İhale Sonuçları
  • Sonuç Alarmları
  • KİK Kararları
  • Firma ve Rakip Analizleri
  • Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
  • İhale Öncesi Olası Rakipler
  • İdare Analizleri
  • Bütçe Tahminleri
  • Yüklenicileri
  • Yaklaşık Maliyet Analizleri
  • Sektör Analizleri
  • Sektördeki Öncü Firmalar
  • İş Dağılımları
  • Pazar Araştırmaları
  • Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
  • Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
  • Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)