İhale No | 2036222 |
Sektör | Tıbbı İlaç ve Sarf Malzemeler |
İdare | Bursa Yüksek İhtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesi |
İhale Tipi | Mal Alımı |
İhale Usulü | Doğrudan Temin |
İhale İli | Bursa |
İşin İli | Bursa |
Yayın Tarihi | 27 Mart 2020 |
İhale Tarihi | 30 Mart 2020 16:00 |
Temel
(KDV Hariç...)
- Kamu İhaleleri
- E-İhaleler
- İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
- Doğrudan Temin İhaleleri
- Sınırsız İhale Takibi
- Sınırsız İhale Alarmı
- Günlük İhale Raporu
Kurumsal
(KDV Hariç...)
- Temel Paket Dahil
- AB İhaleleri
- İhale Sonuçları
- Kazanan Firmalar
- İhale Arşivi
- KİK Kararları
- Yasaklı Firma Sorgulama
0 |
TEKLİF İSTEME FORMU |
Tarih : 27/03/2020 Teklif No : |
||
İdarenin Adı |
: Sağlık Bilimleri Üniversitesi Bursa Yüksek İhtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesi |
|||
Yetkili Adı Sovadı |
|
Muhtesin OZDOGAN (Sağlık Teknikeri) |
||
Telefon |
|
0224 294 4265 |
||
Faks - Email |
|
0224 294 4476 - 3666393 - sevketyilmazdogrudantemin@2mail.com |
||
Tedarikçi Firma |
|
|
||
Firma Tel & Faks & E Posta |
|
1 |
||
Yetkili Adı Soyadı |
|
1 |
||
Sayın............................................................
Sıra |
Marka Model/ UBB |
Malzemenin Adı |
Miktar |
Birim |
Birim Fiyat |
Toplam Fiyat |
1 |
|
HIZLI YER YÜZEY VE KÜVÖZ DEZENFEKTANI |
3000 |
LİTRE |
|
|
TOPLAM FİYAT: |
|
TEKLİFİN GEÇERLİLİK SÜRESİ |
: |
ÖDEME ŞEKLİ (VADE) |
: Faturalar kurumumuza giriş tarihinden itibaren Bursa İl Sağlık Müdürlüğü Muhasebe ' Birimince sırayla ödenecektir. Mal Alımlarında ödeme süresi ortalama 180 gündür. Yapım işi ve Hizmet Alımlarında ödeme süresi ortalama 60 gündür. |
NAKLİYE |
: Üretici Firmaya Aittir. |
AMBALAJ ŞEKLİ |
: Üretici Firmaya Aittir. |
SEVK ADRESİ |
: Mimar Sinan Mah. Emniyet Cad. Yıldırım/BURSA |
DİĞER İSTEKLER / ŞARTLAR |
: Teklifler 30/03/2020 tarihi, saat 16:00:00 kadar verilmiş olmahdır. SON TEKLİF SAATİNDEN SONRA VERİLEN TEKLİFLER DİKKATE ALINMAYACAKTIR! |
MAL TESLİM TARİHİ |
|
NOT |
|
LÜTFEN KDV HARİÇ FİYATLARINIZI BELİRTİNİZİ |
|
Tekliflerinizle Beraber Teslim Etmeniz Gerekmektedir! Teknik Şartname Ektedir! |
|
TEKLİFLERİNİZİ BU FORM ÜZERİNDE DÜZENLEYEREK TESLİM EDİNİZ! AYRI BİR FORM DÜZENLEMEYİNİZ! |
Tedarikçi Firma Onayı (İsim jmza.Kaye) |
Teklif İsteyen Görevli |
Teklifin
Uygun Uvsun Deüil
HIZLI YER YÜZEY VE KUVÖZ DEZENFEKTANI
1. Dezeiîfekian solüsyonu: kuartemer amonyum bileşikleri (Alkil dimetilbenzil amonyum kloriı. aikil didesildimetilamonyumklorit, dialkildimetil, vb.) ve % 4ö'ın allında alkol ve 1 veya giukop rotam in içermelidir. Ürün aldehit ve fenol türevleri içermemelidir, Toksik ve zararlı uçucu madde içermemelidir, ürün berrak görününmde olmalı ve partikiii, tortu v.b maddeler bulunmamalıdır.
?. Dezenfektan, yenidoğan bebeklerin bulunduğu ortamlarda güvenle ve kolay kullanılmalıdır.
3. Dezenfektanın bakterisit (MRSA. Acineîobacter, VRE, Salmonella, vb), fungusit. virusit (HBV. H1V. HCV) etkisi olmalıdır. Firma, ulusal ve/veya uluslararası akredile laboramvarlarca yapılmış mikrobiyolojik etkinlik çalama r.tporianm dosyasında sunmJıdr-*.
4. Dezenfeksiyon etki süresi. 1-5 dak. aralığında olmalı ve daha kısa sürede etkili olan ürün fiyat eşitliğinde tercih sebebi olacaktır.
5. Tıbbi cihazların ve yüzeylerin çabuk dezenfeksiyonunun yap.ldığı birimlerde ıslanmasında sakınca olmayan her türlü tıbbi alet ve ekipmanların hızlı dezenfeksiyonunda kullanıma uygun olmalıdır. Su ile temizlenebilen tüm yüzeylerde kullanılabilmelidir.
6. Ürür, dezenfekte edilecek yüzeylere özellikle tıbbi cihazlarda ve kuvözlerde kullanıma uygun olmalı, yüzeylere (cam; metal, ahşap, PVC ve seramik yüzeylere) Küvözün Pleksiglas ve akrlik camlarına, monitör ekranlarına, LCD ekran yüzeyine vb. zarar vermemelidir: Ürün uygulandıktan sonra durulama gerektirmeme)i ve bez ile silindiğinde iz bırakmamalıdır. > •
7. Dezenfektan kullanıma hazır olmalıdır. Ürün 750ml- 1000 mî lik ambalajlarda olmalı. Dezenfektan solüsyonu, orijinal ambalajında ve mühürlü olmalıdır. Ürün sprey şeklinde olmalı ve her ambalajın yamnda 1, adet sprey tabanca bulunmalıdır.
8. Dezenfektan, hoş kokulu olmalı;ortamda çalışanlar ve hastalar için rahatsız ve tahriş edici olmamalıdır: - ■
9. Kullanıcıya toksik olmamalıdır. Firma, cilde zarar vermediğim belgeleyen dermatoloji!; raporları sunmalıdır. Ayrıca ürün yeni doğanın bulunduğu, alanlarda bile güvenle kullanılabilmelidir.
Ki. Ürün raf ömrü depo teslim tarihinden itibaren en az 2 yıl olmalı ve bu süre içinde kullanılmayan ürünler son kullanma tarihine üç ay kala fiyat artışı gözetmeksizin yeni ürünle en geç 10 gün içerisinde değiştirmelidir.
' •il'- ürünün üzerinde orijinali ile birlikte Türkçe açıklamalı etiketi olmalıdır;
- rürkç'Ç etiketin üzerinde içeriği, üretim ve son kullanma tarihi, kullanma
■ •talimat;. yan ve toksik etkilerine ilişkin uyanlar, seri numarası ve üretici xîrma-«fci!glîen yazılı olmalıdır. •
‘•'1İ; ‘Enfeksiyon Kontrol komitesi tarafından gerek görüldüğü takdirde numune,
/ Ş;i£!fk Bakanlığınca yetkilendirilen ve kurum tarafından tercih edilen bir ’ laboratuarda mikrobiyal etkinlik, toksikblojik. kimyasal içerik, korozif etki vb. açısından test edilecektir ve ınasrafıar ilgili firma tarafından. . karşılanacaktır. Üründe uygunsuzluk tespit edildiği durumunda, kanuni işlem uygulanır, farklı seri numaralı ürönleraynı miktarda ücretsiz .; -'v’- f/-. değiştirilecektir.' • •
13. İhaleyi kazanan firma, gerekli dokümanları sağlamalı've ürür; kullanımına M
- başlamadan önce Enfeksiyon Kontrol Komitesince belirlenen kişilere .eğitim vermeli ve bunu beîgelendirmelidir.
* u |
TEKLİF İSTEME FORMU |
Tarih : 27/03/2020 Teklif No |
||
İdarenin Adı |
: Sağlık Bilimleri Üniversitesi Bursa Yüksek İhtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesi |
|||
Yetkili Adı Sovadı |
|
Muhtesin OZDOGAN (Sağlık Teknikeri ) |
||
Telefon |
|
0224 294 4265 |
||
Faks - Email |
|
0224 294 4476 - 3666393 - sevketyilmazdogrudantemin@gmail.com |
||
Tedarikçi Firma |
|
|
||
Firma Tel & Faks & E Posta |
|
|
||
Yetkili Adı Sovadı |
|
■ 1 1 |
||
Sayın..........................................................
Hastanemizce alımı yapılacak olan "VAKUM MOTORU (ASP STERRAD MARKA 100S MODEL HİDROJEN PEROKSİT CİH. ) ALIMI” İşi için fiyat teklifinizi KDV hariç kaşe imzalı olarak göndermenizi rica ederim._____________
Sıra |
Marka Model/ l BB |
Malzemenin Adı |
Miktar |
Birim |
Birim Fiyat |
Toplam Fiyat |
I |
|
VAKUM MOTORU (ASP STERRAD MARKA 100S MODEL HİDROJEN PEROKSİT CİH. ) ALIMI |
I |
ADET |
|
|
TOPLAM FİYAT: |
|
TEKLİFİN GEÇERLİLİK SÜRESİ |
|
ÖDEME ŞEKLİ (VADE) |
: Faturalar kurumumuza giriş tarihinden itibaren Bursa İl Sağlık Müdürlüğü Muhasebe Birimince sırayla ödenecektir. Mal Alınılarında ödeme süresi ortalama 180 gündür. Yapım işi ve Hizmet Alıntılarında ödeme süresi ortalama 60 gündür. |
NAKLİYE |
: Üretici Firmaya Aittir. |
AMBALAJ ŞEKLİ |
:.Uretici Firmaya Aittir. |
SEVK ADRESİ |
: Mimar Sinan Mah. Emniyet Cad. Yıldırım/BURSA |
DİĞER İSTEKLER / ŞARTLAR |
: Teklifler 30/03/2020 tarihi, saat 12:00:00 kadar verilmiş olmalıdır. SON TEKLİF SAATİNDEN SONRA VERİLEN TEKLİFLER DİKKATE ALINMAYACAKTIR! |
MAL TESLİM TARİHİ |
: |
NOT |
|
LÜTFEN KDV HARİÇ FİYATLARINIZI BELİRTİNİZ! |
|
Tekliflerinizle Beraber Teslim Etmeniz Gerekmektedir! Teknik Şartname Ektedir! |
|
TEKLİFLERİNİZİ BU FORM ÜZERİNDE DÜZENLEYEREK TESLİM EDİNİZ! AYRI BİR FORM DÜZENLEMEYİNİZ! |
Teklif Isteven Görevli (isim.imza,Kaşe) |
Tedarikçi Firma Onayı (İsim.İmza,Kaşe) |
jj J Muhtesin'Q^DC6ö AN / Sağlı^ Jekmkeri / |
|
Teklifin DeğeriendiriImesi^fîu jj£^ı^âunalr|a Servisyrarafından doldurulacaktır) |
Uygun Uygun Değil |
.--Tn |
|
|
T.C. |
|
SAĞLIK BAKANLIĞI |
»*y p /cî'*7 VvCr?v |
TÜRKİYE KAMU HASTANELERİ KURUMU |
* + v |
Bursa İli Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreterliği Bursa Yüksek İhtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesi |
ASP STERRAD MARKA İOOS MODEL HİDROJENPEROKSİT CİHAZINA AİT VAKUM MOTORU TEKNİK ŞARTNAMESİ
1. Teklif edilecek ekipman hastanemizde bulunan ASP/STERRAD Marka 100S Model Hidrojen Peroksit Gaz Plasma Sterilizatörüne tam uyumlu orijinal vakum pompası olmalıdır.
2. Arızalı vakum motoru değişimi yapıldığında çıkan parçaların tamamı hastane biyomedikal klinik mühendislik birimine teslim edilmelidir.
3. Vakum motorunun, çember boş iken vakum değerini en az 200mtorr mertebesine kadar indirmesi gerekmektedir.
4. Değişen parçalar en az 1 yıl garanti kapsamında olmalıdır.
5. Vakum motoru, 380-400 Volt / 3 phase ile çalışabilmelidir..
6. Vakum moturu, yağlı vakum motoru olmalıdır
7. Teklif verecek firmalar, cihaz üzerinde yapılması gereken tüm softvvare kalibrasyonu, ayar ve yeniden devreye alma işlemlerinin tümünü gerçekleştireceklerdir.
8. Vakummotorunu temin eden firma takacaktır. Ekstra ücret talep etmeyecektir.
9. Fatura Klinik Mühendilik Birimimize gönderilmemelidir, ilgili birim olan muayene komisyonuna yollanmalıdır. Vakum motoru ile birlikte gönderilen fatura teslim alınmayacak geri yollanacaktır.
10. Belirtilen maddelerin yerine getirilmemesi durumunda, cihazın arızasının giderildiğine dair muayene kabul komisyon biriminde uygunluğu verilmeyecektir.
11.
![]() |
UBB Kaydı olmalıdır.
|
|
/*#%* b/)Y u ''A* |
T.C. |
|
SAĞLIK BAKANLIĞI |
«vv V ,£ */ *K-Zs»/ |
BURSA İL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ |
"•ij.jy |
S.B.U. Bursa Yüksek İhtisas Eğitim Ve Araştırma Hastanesi |
Üretim Tarihi/Miadı/Garantisi |
Malzemenin teslim tarihinden itibaren en az “2 yıl” miadı olmalıdır. Malzemenin tesliminden sonra kurumda kullanımı esnasında son kullanma tarihine “3 (üç) ay” kala olan malzemeler yeni miadlı (en az 2 yıl) malzemelerle değiştirilmelidir. Yedek parçanın 1 yıl garantisi olmalıdır. |
Diğer Hususlar |
1. 1. 07.06.2011 tarih ve 27957 sayılı Resmi Gazete" de yayınlanan Tıbbi Cihaz Yönetmeliğrnde tıbbi cihaz tanımı yapılmıştır. Bu yönetmeliğe göre tıbbi cihaz kapsamında bulunan tüm ürünlerin sağlık tesislerine temini sırasında TİTUBB barkod bilgisinin aranması zorunludur. İstenilen ürünün "Tıbbi Cihaz Yönetmeliği"nin 3.maddesinin (o) bendi kapsamında “T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankası (TİTUBB) kaydı bulunmalıdır. UBB kapsam dışı olduğu belirtilen parçalar için TİTCK'dan görüş istenerek sağlık tesisimize bilgi verilecek ve faturada açıklayıcı olarak yer alacaktır. 2. Faturada cihazın/malzemenin/ürünün adı teknik şartnamedeki ile aynı olmalıdır. 3- Faturalarda TİTUBB bilgisi mevcut olmalıdır. 4- UBB kaydı ürün için firma teklifle birlikte Satış Yeri Yeterlilik Belgesi de beyan edecektir. |
Onarım |
1- En az 6 ay onarım garantisi olmalıdır. 2- Onarım işine işçilik bedeli ve eğer değiştiyse yedek parça faturada ayrı olarak yazmalıdır. |
Temel
- EKAP İhaleleri
- Kurum İhaleleri
- Doğrudan Teminler
- İhale Alarmı - Sınırsız
- İhale Takip - Sınırsız
- Çoklu Rapor Alıcısı
- Mobil Uygulama
Kurumsal
- EKAP İhaleleri
- Kurum İhaleleri
- Doğrudan Teminler
- İhale Alarmı - Sınırsız
- İhale Takip - Sınırsız
- Çoklu Rapor Alıcısı
- Mobil Uygulama
- +
- İhale Sonuç İlanları
- İlansız İhale Sonuçları
- Sonuç Alarmları
- KİK Kararları
- Firma ve Rakip Analizleri
- Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
- İhale Öncesi Olası Rakipler
- İdare Analizleri
- Bütçe Tahminleri
- Yüklenicileri
- Yaklaşık Maliyet Analizleri
- Sektör Analizleri
- Sektördeki Öncü Firmalar
- İş Dağılımları
- Pazar Araştırmaları
- Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
- Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
- Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)