İhalePRO’nın yenilenen arayüzü ile tanışın!
Yeni Sürümde İncele

Tıbbı Sarf Malzeme Alımı

İhale No 1988758
Sektör Tıbbı İlaç ve Sarf Malzemeler
İdare Bursa Yüksek İhtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesi
İhale Tipi Mal Alımı
İhale Usulü Doğrudan Temin
İhale İli Bursa
İşin İli Bursa
Yayın Tarihi 6 Ocak 2020
İhale Tarihi 8 Ocak 2020 13:00

Temel

1.500 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Kamu İhaleleri
  • E-İhaleler
  • İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
  • Doğrudan Temin İhaleleri
  • Sınırsız İhale Takibi
  • Sınırsız İhale Alarmı
  • Günlük İhale Raporu

Kurumsal

3.000 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Temel Paket Dahil
  • AB İhaleleri
  • İhale Sonuçları
  • Kazanan Firmalar
  • İhale Arşivi
  • KİK Kararları
  • Yasaklı Firma Sorgulama

 

 

TEKLİF İSTEME FORMU

Tarih : 06/01/2020 Teklif No :

Siparişi Veren

: Sağlık Bilimleri Üniversitesi Bursa Yüksek İhtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesi

Yetkili Adı Soyadı

: Seda Elif ALTUNER (Satınalma Memuru )

Telefon

: 0224 294 40 00-4469

Faks

: 0(224) 294 44 76 - 366 63 93- sevketyiImazdogrudantemin@gmail.com

Tedarikçi Firma

 

Firma Tel & Faks & E Posta

 

Yetkili Adı Soyadı

 

       

 

Sayın...........................................................................................................................................................

Hastanemizin ihtiyacı olan aşağıdaki ürünlerle ilgili fiyat ve teslim şartları ile ilgili teklifinizi göndermenizi rica ederim.

MARKA / UBB / SUT KODU YAZILACAKTIR...

Sıra

Marka

Model

Malzemenin Adı

Miktar

Birim

Birim

Fiyat

Toplam

Fiyat

Teslim

Tarihi

I

 

CERRAHİ RETRAKTÖR (İNFANT STERNOMİ RETRAKTÖRÜ)

1

ADET

 

 

 

TOPLAM FİYAT :

 

 

 

TEKLİFİN GEÇERLİLİK SÜRESİ

 

ÖDEME ŞEKLİ (VADE)

‘.Faturalar kurumumuza giriş tarihinden itibaren Bursa 11 Sağlık Müdürlüğü Muhasebe birimince sırayla ödenecektir. Mal alımlarında ödeme süresi ortalama 180 gündür. Yapm ve Hizmet alımlarında ödeme süresi ortalama 60 gündür.

NAKLİYE

: Nakliye ve Depoya Taşıma İşi Firmaya Aittir.

AMBALAJ ŞEKLİ

: Üretici Firmaya Aittir.

SEVK ADRESİ

: Mimar Sinan Mah. Emniyet Cad. Yıldırtm/BURSA

DİĞER İSTEKLER / ŞARTLAR

: Teklifler 08/01/2020 tarihi, saat 13:00:00 kadar verilmiş olmalıdır. SON

TEKLİF SAATİNDEN SONRA VERİLEN TEKLİFLER DİKKATE ALINMAYACAKTIR!

MAL TESLİM TARİHİ

 

NOT

 

LÜTFEN KDV HARİÇ FİYATLARINIZI BELİRTİNİZ!

Teknik Şartname Ektedir!

TEKLİFLERİNİZİ BU FORM ÜZERİNDE DÜZENLEYEREK TESLİM EDİNİZ! AYRI BİR FORM

DÜZENLEMEYİNİZ!

 

Teklif İsteyen Görevli (İsim,İmza,Kaşe)

Tedarikçi Firma Onayı (İsim,İmza,Kaşe)

Seda Elif ALTUNER Satınalma Memuru

 

Teklifin Değerlendirilmesi {Bu bölüm Satınalma Servisi tarafından doldurulacaktır)

Uygun Uygun Değil

 

 

INF ANT STERNOTOMİ

 

/

SAĞLIK BİLİMLERİ ÜNİVERSİTESİ BURSA

it)

RETRAKTORU TEKNİK

 

ŞARTNAMESİ

YÜKSEK İHTİSAS EĞİTİM VE ARAŞTIRMA HASTANESİ

TC. Sağlık Bakanlığı

 

 

 

1.     Titanyumdan mamul olmalıdır.

2.      Retraktör; çok hafif olmalı ve serbest bir çalışma alanı sağlamalıdır.

3.      Retraktörün 14mm*50mm boyutlarında oynar başlıklı bladeleri olmalıdır.

4.      Retraktörün kol uzunluğu 49mm olmalıdır.

5.      Retraktörün açıklığı 72mm olmalıdır.

 

 

TEKLİF İSTEME FORMU

Tarih

: 06/01/2020

 

Teklif No

 

 

Siparişi Veren

: Sağlık Bilimleri Üniversitesi Bursa Yüksek İhtisas Eğitim ve Araştırma | Hastanesi j

Yetkili Adı Soyadı

 

Seda Elif ALTUNER (Satmaima Memuru ) i

Telefon

 

0224 294 40 00-4469 j

Faks

 

0(224) 294 44 76 - 366 63 93- sevketyilmazdogrudantemin@gmail.com j

Tedarikçi Firma

 

j

Firma Tel & Faks & E Posta

 

_.ı

Yetkili Adı Soyadı

 

1

i

 

Sayın.................................................................................................................................................................................................................

Hastanemizin ihtiyacı olan aşağıdaki ürünlerle ilgili fiyat ve teslim şartları ile ilgili teklifinizi göndermenizi rica ederim.

MARKA / UBB / SÜT KODU YAZILACAKTIR...

Sıra

Marka

Model

Malzemenin Adı

Miktar

Birim

Birim

Fiyat

Toplam

Fiyat

Teslim

Tarihi

]

 

HASTA YIKAMA ÇARŞAFI TEK KULLANIMLIK

2000

ADET

 

 

 

TOPLAM FİYAT :

 

 

 

TEKLİFİN GEÇERLİLİK SÜRESİ

 

ÖDEME ŞEKLİ (VADE)

:Faturalar kurumumuza giriş tarihinden itibaren Bursa 11 Sağlık Müdürlüğü Muhasebe birimince sırayla ödenecektir. Mal alımlarmda ödeme süresi ortalama 180 gündür. Yapm ve Hizmet alımlannda ödeme süresi ortalama 60 gündür.

NAKLİYE

: Nakliye ve Depoya Taşıma İşi Firmaya Aittir.

AMBALAJ ŞEKLİ

: Üretici Firmaya Aittir.

SEVK ADRESİ

: Mimar Sinan Mah. Emniyet Cad. Yıldırım/BURSA

DİĞER İSTEKLER / ŞARTLAR

: Teklifler 08/01/2020 tarihi, saat 13:00:00 kadar verilmiş olmalıdır. SON

TEKLİF SAATİNDEN SONRA VERİLEN TEKLİFLER DİKKATE ALINMAYACAKTIR!

MAL TESLİM TARİHİ

 

NOT

 

LÜTFEN KDV HARİÇ FİYATLARINIZI BELİRTİNİZ!

Teknik Şartname Ektedir!

TEKLİFLERİNİZİ BU FORM ÜZERİNDE DÜZENLEYEREK TESLİM EDİNİZ! AYRI BİR FORM

DÜZENLEMEYİNİZ!

 

Teklif İsteyen Görevli (îsim,İmza,Kaşe)

Tedarikçi Firma Onayı (İsim,İmza,Kaşe)

Seda Elif ALTUNER Satınalma Memuru

 

Teklifin Değerlendirilmesi (Bu bölüm Satınalma Servisi tarafından doldurulacaktır)

Uygun Uygun Değil

 

 

 

-** *___/*

T.C.

/ V - xv

SAĞLIK BAKANLIĞI

 

BURSA İL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ

•ı

S.B.Ü. Bursa Yüksek İhtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesi

’v * *

 

 

 

 

HASTA YIKAMA ÇARŞAFI

1 .Ürün tek kullanımlık sms trimlex kumaş olmalıdır.En az 60gr/m2 olmalıdır.

2.                 Kumaş      sıvı geçirmemelidir

3.              Bütün         hasta yataklarında kullanılabilmesine olanak sağlayan kenar bantları olmalıdır.

4.                  Yıkama     suyunun tahliyesi için gideri olmalıdır.Hata yatağına uyumlu olmalıdır.

5.            Ürün  hasta çarşafı değiştirme tekniğine uygun paketlenmiş olmalıdır.

6.          Her     ürün ayrı paketlenmiş olmalıdır.


 

 

           
   

Tarih Teklif No

 
     

: 06/01/2020

 
 

TEKLİF İSTEME FORMU

 
 
 

 

 

r _

Siparişi Veren

: Sağlık Bilimleri Üniversitesi Bursa Yüksek İhtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesi

Yetkili Adı Soyadı

: Seda Elif ALTUNER (Satmalma Memuru )

Telefon

: 0224 294 40 00-4469

Faks

: 0(224) 294 44 76 - 366 63 93- sevketyilmazdogrudantemin@gmail.com

Tedarikçi Firma

 

Firma Tel & Faks & E Posta

 

Yetkili Adı Soyadı

 

 

Sayın...........................................................................................................................................................

Hastanemizin ihtiyacı olan aşağıdaki ürünlerle ilgili fiyat ve teslim şartlan ile ilgili teklifinizi göndermenizi rica ederim.

MARKA i UBB / SUT KODU YAZILACAKTIR...

Sıra

Marka

Model

Malzemenin Adı

Miktar

Birim

Birim

Fiyat

Toplam

Fiyat

Teslim

Tarihi

1

 

KROS KLEMP İNSERTİ

50

ADET

 

 

 

TOPLAM FİYAT :

 

 

 

TEKLİFİN GEÇERLİLİK SÜRESİ

 

ÖDEME ŞEKLİ (VADE)

:Faturalar kurumumuza giriş tarihinden itibaren Bursa İl Sağlık Müdürlüğü Muhasebe birimince sırayla ödenecektir. Mal alımlarında Ödeme süresi ortalama 180 gündür. Yapm ve Hizmet alımlarında ödeme süresi ortalama 60 gündür.

NAKLİYE

: Nakliye ve Depoya Taşıma İşi Firmaya Aittir.

AMBALAJ ŞEKLİ

: Üretici Firmaya Aittir.

SEVK ADRESİ

: Mimar Sinan Mah. Emniyet Cad. Yıldırım/BURSA

DİĞER İSTEKLER / ŞARTLAR

: Teklifler 08/01/2020 tarihi, saat 13:00î00 kadar verilmiş olmalıdır. SON

TEKLİF SAATİNDEN SONRA VERİLEN TEKLİFLER DİKKATE ALINMAYACAKTIR!

MAL TESLİM TARİHİ

 

NOT

 

LÜTFEN KDV HARİÇ FİYATLARINIZI BELİRTİNİZ!

Teknik Şartname Ektedir!

TEKLİFLERİNİZİ BU FORM ÜZERİNDE DÜZENLEYEREK TESLİM EDİNİZ! AYRI BİR FORM

DÜZENLEMEYİNİZ! i

 

Teklif İsteyen Görevli (İsim,İmza,Kaşe)

Tedarikçi Firma Onayı (İsim,İmza,Kaşe)

Seda Elif ALTUNER Satınalma Memuru

 

Teklifin Değerlendirilmesi (Bu bölüm Satınalma Servisi tarafından doldurulacaktır)

Uygun Uygun Değil


 


 

Metin Kutusu: 24.09.2019Metin Kutusu: SAĞLIK BİLİMLERİ ÜNİVERSİTESİ BURSA YÜKSEK İHTİSAS EĞİTİM VE ARAŞTIRMA HASTANESİ

 
  Metin Kutusu: KROS KLEMP İNSERTİ TEKNİK ÖZELLİKLERİ

SUT KODU:

1.      Hastanemizde mevcut Cosgrove fleksible kros klemplere uygun olmalıdır.

2.      86mm ebatmda olmalıdır.

3.      Yarı sert silikondan yapılmış olmalıdır.

4.      Arka yüzünde bulunan 2 adet pin ile klemp ağızlarına tutunabilmelidir.

5.      Ön yüzleri, aortayı daha iyi kavraması için tekstüre yapıda olmalıdır.

6.      İnsertler semi-reusable olmalıdır.

7.      Bir poşette 2 adet insert olmalıdır.

İMZA ,

İMZA /

İMZA^

p is£l'1*/y'- /t T.C »- ıRİK //

DOC.I».

Kaloie Damar

3ursa^ü^kgek imisasE.A.r ı /5o ç. ı^lur/k AYi> re*

f Kalp Cjamar Cerrahisi

HıcİTes No 3(1715 Uzm Tes No66>rj'

Dip No: 1631

 

@

TEKLİF İSTEME FORMU

Tarih : 06/01/2020 Teklif No :

Siparişi Veren

: Sağlık Bilimleri Üniversitesi Bursa Yüksek İhtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesi

Yetkili Adı Soyadı

 

Seda Elif ALTUNER (Satınalma Memuru ) j

Telefon

 

0224 294 40 00-4469 |

Faks

 

0(224) 294 44 76-366 63 93- sevketyilmazdogrudantemin@gmail.com

Tedarikçi Firma

 

 J

Firma Tel & Faks & E Posta

 

|

Yetkili Adı Soyadı

 

1

         

 

Sayın...........................................................................................................................................................

Hastanemizin ihtiyacı olan aşağıdaki ürünlerle ilgili fiyat ve teslim şartları ile ilgili teklifinizi göndermenizi rica ederim.

MARKA / UBB / SUT KODU YAZILACAKTIR...

Sıra

Marka

Model

Malzemenin Adı

Miktar

Birim

Birim

Fiyat

Toplam

Fiyat

Teslim

Tarihi

1

 

NON STICK BİPOLAR FORCEPS

5

ADET

 

 

 

TOPLAM FİYAT :

 

 

 

TEKLİFİN GEÇERLİLİK SURESİ

 

ÖDEME ŞEKLİ (VADE)

:Faturalar kurumu muza giriş tarihinden itibaren Bursa İl Sağlık Müdürlüğü Muhasebe birimince sırayla ödenecektir. Mal alımlarında ödeme süresi ortalama 180 gündür. Yapm ve Hizmet alımlarında ödeme süresi ortalama 60 gündür.

NAKLİYE

: Nakliye ve Depoya Taşıma İşi Firmaya Aittir.

AMBALAJ ŞEKLİ

: Üretici Firmaya Aittir.

SEVK ADRESİ

: Mimar Sinan Mah. Emniyet Cad. Yıldırım/BURSA

DİĞER İSTEKLER / ŞARTLAR

: Teklifler 08/01/2020 tarihi, saat 13:00:00 kadar verilmiş olmalıdır. SON

TEKLİF SAATİNDEN SONRA VERİLEN TEKLİFLER DİKKATE ALINMAYACAKTIR!

MAL TESLİM TARİHİ

 

NOT

 

LÜTFEN KDV HARİÇ FİYATLARINIZI BELİRTİNİZ!

Teknik Şartname Ektedir!

TEKLİFLERİNİZİ BU FORM ÜZERİNDE DÜZENLEYEREK TESLİM EDİNİZ! AYRI BİR FORM

DÜZENLEMEYİNİZ! i

 

Teklif isteyen Görevli (isim,imza,Kaşe)

Tedarikçi Firma Onayı (İsim,İmza,Kaşe)

Seda Elif ALTUNER

 

Satınalma Memuru

 

Teklifin Değerlendirilmesi (Bu bölüm Satınalma Servisi tarafından doldurulacaktır)

Uygun

 

Uygun Değil

 

 

NON STICK BÎPOLAR FORCEPS ŞARTNAMESİ

1.   I eki il edilecek bipolar forceps ergonomik dizayna sahip olmalı ve kontrolü dengeli ve konforlu olmalıdır.

2.  Teklif edilecek bipolar forceps dokuda optimum tahrif gerçekleştirme] idir.

3.  Teklif edilecek bipolar forceps boy . model ve lip ölçüleri açısından zengin seçeneklere sahip olmalıdır.

4.  Teklif edilecek bipolar forceps uçları kullanım alanlarına göre düz. bayonet, irrigasyonlu.basıncı ayarlanabilir, bayonet gııide stop ve key hole bayonet guide stop modellerini ürün yelpazesinde bulundurmalıdır. İstenildiğinde temin edilebilmeli ve varlığı orijinal kataloglar ile sağlanmalıdır.

5.  Teklif edilecek bipolar forceps modelleri içinde değişik boy ve ebatlarda uç özelliği taşımalı ve bu özellik katalog vs. ispatlanmalıdır.

6.  Teklif edilecek bipolar forceps kesinlikle yapışmaz özellikte olmalıdır.

7.  Teklif edilecek bipolar forceps birçok bipolar cihaz ile birlikte çalışabilir özellikte olmalı ve değişik cihazlar için bağlantı kablolarının mevcudiyeti kataloglar ile ispatlanmalıdır.

8.  Teklif edilecek bipolar forceps tipleri gümüş alaşımlı ve sağlam olmalıdır.

9.  Teklif edilecek bipolar forceps ısıyı iyi iletmelidir.

10.       Teklif edilecek bipolar forceps tipleri kaplama olmamalı tamamen orijinal gümüş alaşımlı olmalıdır. Kaplama veya farklı materyalden mamul ürünler kabul görmeyecektir.

11.       Teklif edilecek bipolar forceps gövdesi paslanmaz çelikten imal edilmiş olmalıdır.

12.      Teklif edilecek bipolar forceps ve tipleri reusable olmalıdır.

13.       Teklif edilecek bipolar forceps ve tipleri boyut ve özellikleri aşağıdaki gibi olmalıdır.

14.        reklif edilecek ürünün Sağlık Bakanlığı -ÜTS 'de kayıtlı katalog ve barkod numarasının bulunması zorunludur.

 

(§)

TEKLİF İSTEME FORMU

Tarih : 06/01/2020 Teklif No :

Siparişi Veren

: Sağlık Bilimleri Üniversitesi Bursa Yüksek İhtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesi

Yetkili Adı Soyadı

 

Seda Elif ALTUNER (Satınalma Memuru )

Telefon

 

0224 294 40 00-4469

Faks

 

0(224) 294 44 76 - 366 63 93- sevketyilmazdogrudantemin@gmail.com

Tedarikçi Firma

 

 

Firma Tel & Faks & E Posta

 

 

Yetkili Adı Soyadı

 

 

         

 

Sayın...........................................................................................................................................................

Hastanemizin ihtiyacı olan aşağıdaki ürünlerle ilgili fiyat ve teslim şartlan ile ilgili teklifinizi göndermenizi rica ederim.

MARKA / UBB / SUT KODU YAZILACAKTIR...

Sıra

Marka

Model

Malzemenin Adı

Miktar

Birim

Birim

Fiyat

Toplam

Fiyat

Tesîim

Tarihi

1

 

PORT İĞNESİ VENÖZ

1000

ADET

 

 

 

TOPLAM FİYAT :

 

 

 

TEKLİFİN GEÇERLİLİK SÜRESİ

 

ÖDEME ŞEKLİ (VADE)

:Faturalar kurumumuza giriş tarihinden itibaren Bursa İl Sağlık Müdürlüğü Muhasebe birimince sırayla ödenecektir. Mal alımlarında ödeme süresi ortalama 180 gündür. Yapm ve Hizmet alımlarında ödeme süresi ortalama 60 gündür.

NAKLİYE

: Nakliye ve Depoya Taşıma İşi Firmaya Aittir.

AMBALAJ ŞEKLİ

: Üretici Firmaya Aittir.

SEVK ADRESİ

: Mimar Sinan Mah. Emniyet Cad. Yıldırım/BURSA

DİĞER İSTEKLER / ŞARTLAR

: Teklifler 08/01/2020 tarihi, saat 13^00:00 kadar verilmiş olmalıdır. SON

TEKLİF SAATİNDEN SONRA VERİLEN TEKLİFLER DİKKATE ALINMAYACAKTIR!

MAL TESLİM TARİHİ

 

NOT

 

LÜTFEN KDV HARİÇ FİYATLARINIZI BELİRTİNİZ!

Teknik Şartname Ektedir!

TEKLİFLERİNİZİ BU FORM ÜZERİNDE DÜZENLEYEREK TESLİM EDİNİZ! AYRI BİR FORM

DÜZENLEMEYİNİZ!

 

Teklif isteyen Görevli (isim,imza,Kaşe)

Tedarikçi Firma Onayı (İsim,İmza,Kaşe)

Seda Elif ALTUNER Satınalma Memuru

 

Teklifin Değerlendirilmesi (Bu bölüm Satınalma Servisi tarafından doldurulacaktır)

Uygun Uygun Değil

 

PORT İĞNESİ VENÖZ TEKNİK ŞARTNAMESİ

TEKNİK ÖZELLİKLER

1.  Port sistemlerinde port rezervuarına giriş sağlamak üzere tasarlanmış olmalıdır.

2.  İğne ucu ,portun silikon septumuna zarar vermeyennon-coring uç yapısında olmalıdır.

3.  iğne rahat girişimi için 90 derece eğimi olmalıdır.

4.   İğne kısmı stabilizasyonu ve port giriş bölgesinin enfeksiyona karşı korunmasını sağlamak üzeredüşük profilli ve yastıklı tipte olmalıdır.

5.  İğne kalınlığı 19, 20, 22 G ve iğne uzunluğu 19,25,32 mm olarak temin edilebilir olmalıdır.

6.  İğne üzerinde port rezervuarına girişimi vekontrolü kolaylaştıran çıkarılabilir özellikte parça bulunmalıdır.

7.  İğne özellikle sürekli infuzyon şartlarında kullanım için yaklaşık 20 cm uzunluğunda antiking özellikli luer lock bağlantı birimli hasta uzatması olmalıdır.İğne isteğe bağlı olarak düz veya y-site tiplerde seçilebilmelidir.

8.  İğne setinin imal edildiği madde allerjik reaksiyonlara neden olan lateks içermemelidir.

9.   İğne seti üzerinde bulunan klempler tercihen iğne kalınlıkların ayırt etmeyi kolaylaştıran renk kodlu olmalıdır.

GENEL HÜKÜMLER

1.  Teslim edilen malzemenin, depoya teslim edildiği tarihte raf ömürlerinin en az üçte ikisi kalmış olmalıdır.

2.  Depoya teslim edilen malzemeler firmaya 1 (bir) ay önceden haber vermek kaydı ile miktarı ne olursa olsun firma tarafından uzun miatlilarla değiştirilecektir.

3.  Tıbbi malzeme Orijinal ambalajında olmalı, yapıştırma etiket vb yollarla ürün yeniden ambalajlanmış olmamalıdır.

4.   Orijinal etiket üzerinde imalatçı firmanın ticari adı, markası, ürünün numarası hangi malzemeden imal edidiği, sterilizasyon metodu, sahip olduğu kalite veya güvenlik işaretleri, lot numarası, son kullanma tarihi gibi bilgiler iç ve dış ambalaj üzerinde (tek ambalaj ise bunun üzerinde olmalıdır) olmalıdır.

5.  Ürünler kolayca depolanabilecek, taşınabilecek, sayılabilecek dayanıklı ve sağlam ambalajlar içinde teslim edilecektir.

6.   Ürünün kulamlması için gerekli araç, gereç, donanaım ve sistemler en geç ilk parti teslimat ile birlikte kullanıcı birime kurulmalıdır, ürün teslim edildiğinde kullanıma hazır olmalıdır.

7.  Alımı yapılan ürünlerde seri hata çıkması halinde o seriye ait ürünlerin tamamı yeni ürünle değiştirilmelidir.

8.  Bu şartnamede belirtilmeyen hükümlerJçonusunda varsa idari şartname hükümleri geçerlidir.

Temel

500 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama

Kurumsal

1000 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama
  • +
  • İhale Sonuç İlanları
  • İlansız İhale Sonuçları
  • Sonuç Alarmları
  • KİK Kararları
  • Firma ve Rakip Analizleri
  • Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
  • İhale Öncesi Olası Rakipler
  • İdare Analizleri
  • Bütçe Tahminleri
  • Yüklenicileri
  • Yaklaşık Maliyet Analizleri
  • Sektör Analizleri
  • Sektördeki Öncü Firmalar
  • İş Dağılımları
  • Pazar Araştırmaları
  • Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
  • Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
  • Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)