İhale No | 1982279 |
Sektör | Tıbbı İlaç ve Sarf Malzemeler |
İdare | Bursa Yüksek İhtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesi |
İhale Tipi | Mal Alımı |
İhale Usulü | Doğrudan Temin |
İhale İli | Bursa |
İşin İli | Bursa |
Yayın Tarihi | 19 Aralık 2019 |
İhale Tarihi | 20 Aralık 2019 14:30 |
Temel
(KDV Hariç...)
- Kamu İhaleleri
- E-İhaleler
- İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
- Doğrudan Temin İhaleleri
- Sınırsız İhale Takibi
- Sınırsız İhale Alarmı
- Günlük İhale Raporu
Kurumsal
(KDV Hariç...)
- Temel Paket Dahil
- AB İhaleleri
- İhale Sonuçları
- Kazanan Firmalar
- İhale Arşivi
- KİK Kararları
- Yasaklı Firma Sorgulama
* |
|
|
u 1 |
TEKLİF İSTEME FORMU |
Tarih : 19/12/2019 |
|
Teklif No : |
İdarenin Adı |
: Sağlık Bilimleri Üniversitesi Bursa Yüksek ihtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesi |
|
Yetkili Adı Soyadı |
|
Muhtesin ÖZDOĞAN (Sağlık Teknikeri ) |
Telefon |
|
0224 294 4265 |
Faks - Email |
|
0224 294 4476 - 3666393 - sevketyilmazdogrudantemin@gmail.com |
Tedarikçi Finna |
|
|
Firma Tel & Faks & E Posta |
|
|
Yetkili Adı Soyadı |
|
|
Hastanemizce alımı yapılacak olan “DRAGER MARKA CİHAZLARIN 2020 YILI BAKIM ONARIM HİZMETİ ALIMI'* İşi için fiyat teklifinizi KDV hariç kaşe imzalı olarak göndermenizi rica ederim. |
Sıra |
Marka Model/ IBB |
Malzemenin Adı |
Miktar |
Birim |
Birim Fiyat |
Toplam Fiyat |
1 |
|
DRAGER MARKA C2000 KUVÖZ CİHAZLARININ YILLIK BAKIM VE ONARIM1 HİZMETİ ALIMI (4 AYLIK 3 DÖNEM) |
23 |
ADET |
|
|
2 |
|
DRAGER MARKA Tl 500 TRANSPORT KÜVÖZ CİHAZLARININ YILLIK BAKIM VE ONARIMI HİZMETİ ALIMI (4 AYLIK 3 DÖNEM) |
2 |
ADET |
|
|
3 |
|
DRAGER MARKA EVITA MODEL VENTİLATÖR CİHAZLARININ YILLIK BAKIM VE ONARIMI HİZMETİ ALIMI (6 AYLIK 2 DÖNEM) |
12 |
ADET |
|
|
4 |
|
DRAGER MARKA BABYLOG 8000 MODEL VENTİLATÖR CİHAZLARININ YILLIK BAKIM VE ONARIMI HİZMETİ ALIMI (6 AYLIK 2 DÖNEM) |
I |
ADET |
|
|
5 |
|
DRAGER MARKA BABYLOG 8000 PLUS MODEL VENTİLATÖR CİHAZLARININ YILLIK BAKIM VE ONARIMI HİZMETİ ALIMI (6 AYLIK 2 DÖNEM) |
12 |
ADET |
|
|
6 |
|
DRAGER MARKA PRIMUS MODEL ANESTEZİ CİHAZININ YILLIK BAKIM VE ONARIMI HİZMETİ ALIMI (6 AYLIK 2 DÖNEM) |
1 |
ADET |
|
|
7 |
|
DRAGER MARKA FAB11JS GS MODEL ANESTEZİ CİHAZININ YILLIK BAKIM VE ONARIMI HİZMETİ ALIMI (6 AYLIK 2 DÖNEM) |
2 |
ADET |
|
|
TOPLAM FİYAT : |
|
TEKLİFİN GEÇERLİLİK SÜRESİ |
. . |
ÖDEME ŞEKLİ (VADE) |
: Faturalar kurumumuza giriş tarihinden itibaren Bursa İl Sağlık Müdürlüğü Muhasebe Birimince sırayla ödenecektir. Mal Alımlarında ödeme süresi ortalama 180 gündür. Yapım işi ve Hizmet Alımlarında ödeme süresi ortalama 60 gündür. |
NAKLİYE |
: Üretici Fimıava Aittir. |
AMBALAJ ŞEKLİ |
: Üretici Firmaya Aittir. |
SEVK .ADRESİ |
: Mimar Sinan Mah. Eınnivet Cad. Yıldırım/BURSA |
DİĞER İSTEKLER ! ŞARTLAR |
: Teklifler 20/12/2019 tarihi, saat 14:30:00 kadar verilmiş olmalıdır. SON TEKLİF SAATİNDEN SONRA VERİLEN TEKLİFLER DİKKATE ALINMAYACAKTIR! |
MAL TESLİM TARİHİ |
|
NOT |
|
LÜTFEN KDV HARİÇ FİYATLARINIZI BELİRTİNİZ! |
|
|
|
TEKLİFLERİNİZİ BU FORM ÜZERİNDE DÜZENLEYEREK TESLİM EDİNİZ! AYRI BİR FORM DÜZENLEMEYİNİZ! | |
Teklif İsteyen Görevli (İsimjmza.Kaşe) |
Tedarikçi Firma Onayı (İsim.İmza.Kaşc) |
z: |
|
Teklifin Değerlendirilmesi (Şu jjöTürn Satıaalma Servisi tarafından doldurulacaktır) |
Uygun Uygun Değil |
NOT: TEKLİF EDİLEN ÜRÜN " ÜTS'E ( ÜRÜN TAKİP SİSTEMİ ) ” KAYILI OLMALIDIR. **** TEKLİ İLE BİRLİKTE FİRMA TANIMLAYICI NO, BAYİ NO VE UBB KODLARI BELİRTİLMESİ ZORUNLUDUR.
F.23.002.01
t
DRAGER MARKA C2000/ Tl 500 MODEL KUVÖZ CİHAZLARININ PERİYODİK BAKIM VE ONARIM HİZMETLERİ (YEDEK PARÇA/MAL ALIMI HARİÇ)
TEKNİK ŞARTNAMESİ
1. İŞİN YERİ: S.B.Ü. Bursa Yüksek İhtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesi ve Ek Binaları
2. İŞİN SÜRESİ: 01.01.2020-31.12.2020
3. İŞİN TANIMI: S .B.Ü. Bursa Yüksek İhtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesi muhtelif birimlerinde kullanılan ve aşağıda teknik özellikleri ve bakım kapsamları belirtilen cihazların yıllık periyodik bakım ve onarım işidir.
DRAGER |
C 2000 |
KÜVÖZ |
23 ADET |
3 DÖNEM |
DRAGER |
Tl 500 |
TRANSPORT KÜVÖZ |
2 ADET |
3 DÖNEM |
Bakım Yapılacak Tıbbi Cihazların Periyodik Bakım İçerikleri
E|rager C 2000 marka küvöz / Tl 500 / CS2000 İsolette Model Transport küvöz cihazları
Arızalı olsun veya olmasın; sözleşme süresi içinde 3 dönem cihazın genel bakımları yapılacaktır. Her bir bakımda öncelikli olarak;
S Cihazın iç ve dış temizliği yapılacaktır
S EGT testi
S Tuş paneli kontrolü
S Terazi kontrolü
S O2 çıkışı kontrolü
Transport küvöz Ventilatörlü ise
V Kuru hava basıncı kontrolü
V basıncı kontrolü
V Batarya kontrolü
V Elektriksel ve Mekanik kontroller yapılacaktır.
V Mixeı* kontrolü V02 sensörii kontrolü
4. ŞARTNAMENİN KAPSAMI:
4.1. Bakım hizmeti, düzenli koruyucu bakım, tam bakım, kalibrasyon, arıza giderimi (onarım), gerekiyorsa kurumca firmadan veya piyasadan temin edilen parça değiştirme işlemlerini kapsamaktadır.
4.2. Firma, bakım-onanm hizmetini başka bir firmaya devredemez.
5. GENEL ONARIM VE PERİYODİK BAKIM KAPSAMI:
5.1. Firma teknik elemanları sözleşme süresi içerisinde, normal mesai saatleri içerisinde (halin içi 08:00 ile 17:00 arası) üreticinin test prosedürlerine uygun olarak cihazların genci hah ;:: ■ yapacaktır. Arıza gibi acil durumlar dışında Resmi tatil günlerinde, Pazar gi:!ı!v: gelinmeyecektir. Mesai saatleri dışında oluşacak arızalarda hastane takdir hakkını ku!u;..;p
|
firmayı sonraki günün mesai başlangıcında çağırabilir. Bunu yazılı ya da sözlü bildirim ile yapabilir. Firma sonraki iş gününün ilk 2 saatinde arızaya müdahale etmez ise vaktinde gelmemiş sayılır ve durum tutanakla kayıt altına alınarak firmaya cezai işlem uygulanması istenir.
5.2. Firma, sistemin bakım ve kalibrasyonu için gerekebilecek her türlü aleti kendisi temin edecektir. Kalibratör cihazlarının en son yapılan kalibrasyon zamanı gösteren cihazlara ait sertifika fotokopisini Hastane teknik servisine teslim edecektir.
5.3. Firma öncelikle arızalı parçanın onarımı yoluna gidecek, eğer parçasının onarımı mümkün değilse kurumdan yenisini almasını talep edecektir.
5.4. Yüklenici firma cihazların arıza durumunda ya da periyodik bakımda değişmesi gereken parçaların listesini ve orijinal teknik şartnamesini hastane idaresine firmaların açık adres y kaşesini taşıyan servis bakım belgeleriyle birlikte verecek, arızalı parçalar kurum on alındıktan sonra değiştirilecektir.
5.5. Bakım sırasında değiştirilmesi gereken parçaların yerine orijinal parçalar kullanılacakı;.. Değişmesi gereken parça ve sarf malzemeler idare tarafından tedarik edilecek, değiştirilen yedek parçaların arızalı olanlarının tamamı hastane teknik servisine tutanakla teslim edilecektir.
5.6. Bakım ve kontrollerden sonra firma teknisyeni tarafından düzenlenerek imzalanmış üç nüsha SERVİS FORMU ile birlikte ekinde bir suret Test prosedürlerine Uygun TÜRKÇE yazılmış "KORUYUCU BAKIM FORMUv (CHECK - LİST ) şeklinde Hastane Klinik Mühendislik Birimine teslim edecektir. Servis formunun; ikinci sureti hastane teknik komisyonuna ya da KŞlinik Mühendislik Sorumlusuna teslim edilecektir, üçüncü nüsha firmanın kendisinde kalacak
ilk nüshası hak ediş talebi yapılırken faturayla birlikte idareye (muayene kabul birimine)
sunulacaktır. Sonradan doldurularak gönderilen servis formları kabul edilmeyecektir.
5.7. Yüklenici firma teknisyenleri, bakıma ya da arızaya geldiğinde hastane teknik servisi bilgisi dahilinde cihazlara müdahale edecektir.
5.8. Yüklenici firma yıl içerisinde yapacağı bakımları, kurum tarafından belirlenen yıllık bakını planı tarihlerine uyacak ve belirtilen tarihten 3 (üç) iş günü öncesi kurum teknik servis sorumlusuna gelineceği yönde bilgi vereceklerdir.
5.9. Hastane idaresi tarafından temin edilen parça ve sarf malzemeler idarenin belirleyeceği tarihte, firma tarafından cihaza ücretsiz takılacaktır.
5.10. Cihaz arızasının bildirimini takiben, firma en geç şehir içi 4 (dört) saat, şehir dışı 8(sckiz) saat içerisinde arızaya müdahale edecek, yedek parça ihtiyacı olmaması halinde ise en geç 2 (iki) iş günü içerisinde arızayı giderecektir. Onarım belirtilen süre içerisinde tamamlanmadı!’.! takdirde, idari şartnamede belirtilen cezai müeyyide uygulanacaktır.
5.11. Yüklenici Firma, kurumun yedek parça teminini tamamlamasını takip eden en geç iki iş günü içinde yedek parçaları değiştirecektir, belirtilen süre içerisinde değiştirilmediği takdirde, idari şartnamede belirtilen cezai müeyyide uygulanacaktır
5?12. Arızalı cihazlar kurum dışına çıkarılmayacak, yerinde tamir edilmesi için gerekli yer kürüm tarafından sağlanacaktır. Ancak her türlü alet firma tarafından temin edilecektir.
5.13. Bakım anlaşması kapsamında olan cihazların ilgili hastaneler (Sağlık Bilimleri Üniversitesi Bursa Yüksek İhtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesi ve bağlı Ketsel Polikliniği, Dörtçelik Ruh Sağlığı ve Hastalıkları Ek Binası, Kalp merkezi Ek Binası, Nilüfer Ek Binası) arasında yer değişikliğinde, demontaj ve montaj işlemleri yüklenici firma gözetiminde yapılacak, artı bir servis ücreti talebinde bulunulmayacaktır.
5.14. İdarenin bilgisi dahilinde herhangi bir sebeple bakım yapılmayan cihazlar için ücrel ödenmeyecektir.
SBÜ Rnrea Yf'ıksek İhtisas E.A.H. |
s:is. Bakım anlaşmalı firma kullanıcıya •‘Kullanıcı Eğitimi" klinik mühendislik birimde çalışan personele " 1 eknik Servis Müdahale Eğitimi" verecek ve sertifıkalandıracaktır.
5.16. Firma, bahsi geçen cihazların aktif çalışma süresinin (up-time)” Strateji Geliştirme Bakanlığının 13.07.2012 tarih ve 94 sayılı 2012/30 genelgesinde belirtilen ideal oranda (%95) olması gerekmektedir” ibaresine göre hareket edecektir. Aksi takdirde geçen her süre için bakım süresine iki kat süre eklenecektir.
5.17. Yüklenici, 7 Haziran 2011 tarihli, 27957 sayılı Resmi Gazetede yayınlanan “Tıbbi Cihaz Yönetmeliğrnin 23.maddesinde “(2) Kurulum, kalite, kontrol testleri, kalibrasyon veya bakım- onarım gerektiren tıbbi cihazlarda söz konusu işlemler imalatçının öngördüğü şekilde gerçekleştirilir" ibaresine göre bakım, onarım, kalibrasyon faaliyetlerini gerçekleştirecektir.
5.18. Yüklenicinin arıza tespitine istinaden hastane idaresi tarafından alımı gerçekleştirileli yedek parça yüklenici tarafından hastanenin belirlediği tarihte takılacaktır. Yedek parçanın değişimi durumunda cihaz aynı arızaya devam ediyorsa yedek parça farklı bir firmadan temin edilmiş olsa dahi yedek parça yükleniciye teslim edilir ve yedek parça fiyatı (kdv dahil) bakım onarım anlaşmasının hak edişinden kesilir.
u. TEKLİF DOSYASINDA İSTENEN BELGELER:
6.1. Bakım-onarım yapacak firma, teklif verdiği ilgili cihazları kapsayan tek yetki belgesi veya cihazların üretici firması tarafından verilmiş ilgili cihazlar ait özel bakım-onarım eğilim sertifikası sunmalıdır.
6.2. Bakım onarım yapacak firma, TSE 12426 standardı “Yetkili Servisler-Tıbbi Cihazlar için Kurallar” kriterlerine sahip, TSE tarafından verilen “TSE Hizmet Yeterlilik Bclgesi'ni sunmalıdır.
6.3. Üretici firmalar için, Sanayi ve Ticaret Bakanlığı “Satış Sonrası Hizmet Yeterlilik Belgcs m" sunacaktır.
6.4. Firma teknik servis hizmetinde çalıştıracağı teknik personel isim, unvan listesi ve eğitim sertifikalarını ihale dokümanında sunacak ve aynı zamanda ihale sonucuna göre hastane teknik servisine bakım ve arızada görevlendireceği personelin isim, unvan listesi, diploma veya eğitim sertifikaların fotokopilerini verecektir. Sözleşme süresi içinde personel değişikliği olması durumunda idareye yazılı olarak bilgi verecektir.
6.5. Firmalar teklif verdikleri cihazların her periyodik bakım döneminde yapacakları işlemlerle ilgili, üretici firmanın Cihaz manuel Test prosedürlerine Uygun Türkçe yazılmış “KORUYUCU BAKIM FORMUNU'7 (CHECK - LIST ) ve yıllık bakım programını teklif dosyasında bulunduracaklardır, gerektiğinde ihale komisyonu örnek koruyucu bakım formlarını Hm!. ; . Teknik Servisine incelettirecektir.
6?6. Bakım-onarım hizmetini yapacak olan teknik servis elemanlarının bakım onarım yapacakları cihazları kapsayan yeterli teknik eğitimi aldıklarını ve yetkilendirildiklerine dair belge ve eğitim sertifikalarını sunacaklardır.
6.7. Bakım anlaşmalı firmalar, arızalı tespit edilen malzemelerin hastane tarafından temini yapılması sırasında her türlü talep için (sarf,yedek veya arızalı parça, yazılım program gibi) fiyat vermek zorundadır .Firmalar parçaları temin edebileceklerine dair taahhütte bulunmalıdır. Teklif ile birlikte bakım onanırımda gerekli olabilecek tüm yedek parçaların fiyat listesini, TL cinsinden ihale dosyasına ekleyecektir. Fiyatlar, sözleşme bitimine kadar geçerliliğini koruyacaktır.(YıırUlışı endeksli parçalar firmanın gerekçe raporlarına göre, fiyatları merkez bankası döviz kuru üzerinden baz alınacaktır)
6.8. Bakım anlaşma kapsamında hizmeti sunacak teknik servis sağlayıcılarının ve bu kunıhışhmln görev yapan ilgili teknik personelin ÜTS7 de kayıtlı olmalıdır.
SBÜ Bursa Yüksek İhtisas E.A.H
Murat TAMAÇ
Sicil İJo: MM£5tS7 Biy^med i^aÖİ/Uiha^isı
DRAGER MARKA PRIMUS/ FABIUS GS MODEL ANESTEZİ CİHAZLARININ PERİYODİK BAKIM VE ONARIM HİZMETLERİ (YEDEK PARÇA/MAL ALIMI HARİÇ)
TEKNİK ŞARTNAMESİ
1. İŞİN|YERİ: S.B.Ü. Bursa Yüksek İhtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesi ve Ek Binaları
2. İŞİN SÜRESİ: 01.01.2020-31.12.2020
3. İŞİN TANIMI: S.B.Ü. Bursa Yüksek İhtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesi muhtelif birimlerinde kullanılan ve aşağıda teknik özellikleri ve bakım kapsamları belirtilen cihazların yıllık periyodik bakım ve onarım işidir.
DRAGER |
PRİMUS |
ANESTEZİ CİHAZI |
1 ADET |
2 DÖNEM |
DRAGER |
FABIUS GS |
ANESTEZİ CİHAZI |
2 ADET |
2 DÖNEM |
Bakım Yapılacak Tıbbi Cihazların Periyodik Bakım İçerikleri
Draeger marka Primus model ve Fabius GS model Anestezi Cihazları;
Arızalı olsun yada olmasın sözleşme süresi içinde 2 dönem cihazların genel bakımları yapılacaktır. Her bir bakımda öncelikli olarak ;
• Cihazın iç ve dış temizliği yapılacaktır
• Kanister bakım /ayar
• Hipoxy Koruma sistemi bakım kontrolü
• Hasta Devresi Seti Kontrolü
• Vetilatör kontrolü testi
• Atık gaz sistemi kontrolü
• O2 ve N2O giriş filtreleri kontrolü gerekli ise değişimi
• Air inlet fılter kontrolü ve temizliği
• Yardımcı O2 flovvmetre testi
• Vaporizör o-ring kontrolü ve değişimi
• Anestezi monitörü ve ventilatör batarya testleri
• Suction regülatör testi
• Anestezi monitörü bakını ve kalibrasyonu
• Vaporizor ölçümü
• Vaporizor o-ring kontrolü ve değişimi
• O2 sensör kalibrasyonu
• Flow sensör kalibrasyonu $ • APL valfı kontrolü
{ • Ventilatör körüğü testi
• Genel test ve kontrollerin yapılması
• Anestezi ventilatörü bakım ve verifıcation testi
|
4.1. Bakını hizmeti, düzenli koruyucu bakım, tam bakım, kalibrasyon, arıza giderimi (onarım), gerekiyorsa kurumca firmadan veya piyasadan temin edilen parça değiştirme işlemlerini kapsamaktadır.
4, ;2.Firma, bakım-onarıın hizmetini başka bir firmaya devredemez.
5. GENEL ONARIM VE PERİYODİK BAKIM KAPSAMI:
5.1. Firma teknik elemanları sözleşme süresi içerisinde, normal mesai saatleri içerisinde (hafta içi 08:00 ile 17:00 arası) üreticinin test prosedürlerine uygun olarak cihazların genel bakımım yapacaktır. Arıza gibi acil durumlar dışında Resmi tatil günlerinde, Pazar günleri gelinmeyecektir. Mesai saatleri dışında oluşacak arızalarda hastane takdir hakkını kullanıp firmayı sonraki günün mesai başlangıcında çağırabilir. Bunu yazılı ya da sözlü bildirim ile yapabilir. Firma sonraki iş gününün ilk 2 saatinde arızaya müdahale etmez ise vaktinde gelmemiş sayılır ve durum tutanakla kayıt altına alınarak firmaya cezai işlem uygulanması istenir.
5.2. Firma, sistemin bakım ve kalibrasyonu için gerekebilecek her türlü aleti kendisi temin edecektir. Kalibratör cihazlarının en son yapılan kalibrasyon zamanı gösteren cihazlara sertifika fotokopisini Hastane klinik mühendislik birimine teslim edecektir.
5.3. Firma öncelikle arızalı parçanın onarımı yoluna gidecek, eğer parçasının onanını mümkün değilse kurumdan yenisini almasını talep edecektir.
5:4. Yüklenici firma cihazların arıza durumunda ya da periyodik bakımda değişmesi gereken parçaların listesini ve orijinal teknik şartnamesini hastane idaresine firmaların açık adres yada kaşesini taşıyan servis bakım belgeleriyle birlikte verecek, arızalı parçalar kurum onayı alındıktan sonra değiştirilecektir.
5.5. Bakım sırasında değiştirilmesi gereken parçaların yerine orijinal parçalar kullanılacak:;; Değişmesi gereken parça ve sarf malzemeler idare tarafından tedarik cdilccck, değiştirilen ycac^ parçaların arızalı olanlarının tamamı hastane teknik servisine tutanakla teslim edilecektir.
5.6. Balcım ve kontrollerden sonra firma teknisyeni tarafından düzenlenerek imzalanmış üç nüsha SERVİS FORMU ile birlikte ekinde bir suret Test prosedürlerine Uygun TÜRKÇE yazılmış “KORUYUCU BAKİM FORMU” (CHECK - LİST ) şeklinde Hastane Klinik Mühendislik Birimine teslim edecektir. Servis formunun; ikinci sureti hastane teknik komisyonuna yu da Klinik Mühendislik Sorumlusuna teslim edilecektir, üçüncü nüsha firmanın kendisinde kalacak ilk nüshası hak ediş talebi yapılırken faturayla birlikte idareye (muayene kabul birimine) sunulacaktır. Sonradan doldurularak gönderilen servis formları kabul edilmeyecektir.
5.7. Yüklenici firma teknisyenleri, bakıma ya da arızaya geldiğinde hastane teknik servisi bilgisi dahilinde cihazlara müdahale edecektir.
5.8. Yüklenici fırına yıl içerisinde yapacağı bakımları, kurum tarafından belirlenen yıllık bakım planı tarihlerine uyacak ve belirtilen tarihten 3 (üç) iş günü öncesi kurum teknik servis sorumlusuna gelineceği yönde bilgi vereceklerdir.
5.9. Hastane idaresi tarafından temin edilen parça ve sarf malzemeler idarenin belirleyeceği tarihte, firma tarafından cihaza ücretsiz takılacaktır.
|
5.10. Cihaz arızasının bildirimini takiben, firma en geç şehir içi 4 (dört) saat, şehir dışı S(sckiz) sauı içerisinde arızaya müdahale edecek, yedek parça ihtiyacı olmaması halinde ise en geç 2 (iki) iş; giinü içerisinde arızayı giderecektir. Onarım belirtilen süre içerisinde tamamlanmadığı takdirde, idari şartnamede belirtilen cezai müeyyide uygulanacaktır.
5.11. Yüklenici Firma, kurumun yedek parça teminini tamamlamasını takip edcıı en geç iki iş günü içinde yedek parçaları değiştirecektir, belirtilen süre içerisinde değiştirilmediği takdirde, idari şartnamede belirtilen cezai müeyyide uygulanacaktır
5.12. Arızalı cihazlar kurum dışına çıkarılmayacak, yerinde tamir edilmesi için gerekli yer kurum tarafından sağlanacaktır. Ancak her türlü alet firma tarafından temin edilecektir.
5.13. Bakım anlaşması kapsamında olan cihazların ilgili hastaneler (Sağlık Bilimleri Üniversite-; Bursa Yüksek İhtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesi ve bağlı Kestel Polikliniği, Dörtçclik Ruh Sağlığı ve Hastalıkları Ek Binası, Kalp Merkezi Ek Binası, Nilüfer Ek Binası) arasında yer değişikliğinde, demontaj ve montaj işlemleri yüklenici firma gözetiminde yapılacak, aıtı bir servis ücreti talebinde bulunulmayacaktır.
5.14. İdarenin bilgisi dahilinde herhangi bir sebeple bakım yapılmayan cihazlar için ücret ödenmeyecektir.
5.15. Bakım anlaşmalı firma kullanıcıya ‘‘Kullanıcı Eğitimi” klinik mühendislik birimde çalışan personele “Teknik Servis Müdahale Eğitimi" verecek ve sertifıkaiandıracaktıı*.
5.16. Firma,bahsi geçen cihazların aktif çalışma süresinin (up-time)" Strateji Geliştirme Bakanlığının 13.07.2012 tarih ve 94 sayılı 2012/30 genelgesinde belirtilen ideal oranda (%95) olması gerekmektedir” ibaresine göre hareket edecektir. Aksi takdirde geçen her süre için bakını süresine iki kat süre eklenecektir.
5.17. Yüklenici. 7 Haziran 2011 tarihli, 27957 sayılı Resmi Gazetede yayınlanan ‘Tıbbi Cihaz Yönetmeliği''nin 23.maddesinde “(2) Kurulum, kalite,kontı*ol testleri,kalibrasyoıı veya bakım- onarım gerektiren tıbbi cihazlarda söz konusu işlemler imalatçının öngördüğü şekilde gerçekleştirilir" ibaresine göre bakım,onarım,kalibrasyon faaliyetlerini gerçekleştirecektir.
5.18. Yüklenicinin arıza tespitine istinaden hastane idaresi tarafından alımı gerçekleştirilen yedek parça yüklenici tarafından hastanenin belirlediği tarihte takılacaktır. Yedek parçanın değişimi durumunda cihaz aynı arızaya devam ediyorsa yedek parça farklı bir firmadan temin edilmiş olsa dahi yedek parça yükleniciye teslim edilir ve yedek parça fiyatı (kdv dahil) bakım- onarım anlaşmasının hak edişinden kesilir.
6. TEKLİF DOSYASINDA İSTENEN BELGELER:
6.1. Bakım-onanm yapacak firma, teklif verdiği ilgili cihazları kapsayan tek yetki belgesi veya cihazların üretici firması tarafından verilmiş ilgili cihazlara ait özel bakım-onanm
; eğitim sertifikası sunmalıdır.
6.2. Bakım onarım yapacak firma, TSE 12426 standardı “Yetkili Servisler-Tıbbi Cihazlar için Kurallar" kriterlerine sahip, TSE tarafından verilen “TSE Hizmet Yeterlilik Belgesi’ni sunmalıdır.
6.3. Üretici firmalar için. Sanayi ve Ticaret Bakanlığı Belgesini" sunacaktır.
6.4. Firma teknik servis hizmetinde çalıştıracağı teknik personel isim, unvan listesi ve ilgili cihazlaı^^&jjmsertifikalarını ihale dokümanında sunacak ve aynı zamanda ihale sonucuna
Zey nrfj ü
Bur& <^w™t.tgt.ve Arş.Hasy 8i/meöikal Mühendisi;
6.5.Firmalar teklif verdikleri cihazların her periyodik bakım döneminde yapacak kın işlemlerle ilgili, üretici firmanın Cihaz manuel Test prosedürlerine Uygun Türkçe yazılmış “KORUYUCU BAKIM FORMUNU" (CHECK - LIST ) ve yıllık bakım programını tek i dosyasında bulunduracaklardır, gerektiğinde ihale komisyonu örnek koruyucu bn'n formlarını Hastane Teknik Servisine incelettirecektir.
6.6.Bakım-onarım hizmetini yapacak olan teknik servis elemanlarının bakım onarım yapacakları cihazları kapsayan yeterli teknik eğitimi aldıklarını ve yelkilendirildikleriııc dair belge ve eğitim sertifikalarını sunacaklardır.
6.7.Bakım anlaşmalı Firmalar, arızalı tespit edilen malzemelerin hastane tarafından temini yapılması sırasında her türlü talep için (sarf,yedek veya arızalı parça, yazılım program gibi) fiyat vermek zorundadır .Firmalar parçaları temin edebileceklerine dair taahhütu
; bulunmalıdır. Teklif ile birlikte bakım onarımında gerekli olabilecek tüm yedek parçala: ;;. ' fiyat listesini, TL cinsinden ihale dosyasına ekleyecektir. Fiyatlar, sözleşme bitimine k.v : geçerliliğini koruyacaktıı*.(Yurtdışı endeksli parçalar firmanın gerekçe raporlarına ry' . fiyatları merkez bankası döviz kuru üzerinden baz alınacaktır)
6.8.Bakım anlaşma kapsamında hizmeti sunacak teknik servis sağlayıcılarının ve bu kuruluşlarda görev yapan ilgili teknik personelin ÜTS’ de kayıtlı olmalıdır.
DRAGER MARKA EVİTA 2-/EVİTA DURALİGHT - EVİTA4 -EVİTA2 DURA- OXYLOG1000/ BABYLOG 8000/BABYLOG 8000 PLUS MODEL VENTİLATÖR CİHAZLARININ PERİYODİK BAKIM VE ONARIM HİZMETLERİ (YEDEK PARÇA/MAL ALIMI HARİÇ)
TEKNİK ŞARTNAMESİ
1. İŞİN YERİ: S.B.Ü. Bursa Yüksek İhtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesi ve Ek Binaları
2. İŞİN SÜRESİ: 01.01.2020-31.12.2020
3. İŞİN TANIMI: S .B.Ü. Bursa Yüksek İhtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesi muhtelif birimlerinde kullanılan ve aşağıda teknik özellikleri ve bakım kapsamları belirtilen cihazların yıllık periyodik bakım ve onarım işidir.
DRAEGER |
EVİTA 2- DURALİGHT- EVİTA4 - EVİTA2 DURA-OXYLOG1000 |
VENTİLATÖR CİHAZI |
12 ADET |
2 DÖNEM |
DRAEGER % |
BABYLOG 8000 |
VENTİLATÖR CİHAZI |
1 ADET |
2 DÖNEM |
DRAEGER |
BABYLOG 8000 PLUS |
VENTİLATÖR CİHAZI |
12 ADET |
2 DÖNEM |
Bakım Yapılacak Tıbbi Cihazların Periyodik Bakım İçerikleri Dracger marka EVİTA 2- DURALİGHT - EVİTA4 -EVİTA2 DURA-OXYLOG1000 BABYLOG 8000 - BABYLOG 8000 PLUS Model Ventilatör cihazları |
Arızalı olsun yada olmasın ; sözleşme süresi içinde 2 dönem cihazın genel bakımları yapılacaktır. Her bir bakımda öncelikli olarak ,
S Cihazın iç ve dış temizliği yapılacaktır
S Cihazın Teknik kontrolleri
S Cihazın fonksiyonel testleri
S Kuru hava basıncı,/ Oksijen basıncı
S Oksijen kalibrasyonu / Flow kalibrasyonu
S Modül rack kolu ayarı
i S Vent enginee fan filtre temizliği, kontrolü ve değişimi
I S Display unit fan filtre temizliği ve kontrolü
S Exhalation valve assembly kontrolü
S Gas inlet fılter(02-Air)kontrolü
^ Batarya testi
S Servis kalibrasyonu ve testlerinin yapılması
^ User kalibrasyonlarınm yapılması
S Checkout prosedürün tamamlanması
S Basınç kontrolleri
S Mod kontrolleri «—
V'ü.intisc:. _jt. gBÖ Bursa Yüksek Ihtisasjt.A.h
s
4.1. Bakım hizmeti, düzenli koruyucu bakım, tam bakım, kalibrasyon, arıza giderimi (onarım), gerekiyorsa kurumca firmadan veya piyasadan temin edilen parça değiştirme işlemlerini kapsamaktadır.
4.2. Firma, bakım-onarım hizmetini başka bir firmaya devredemez.
5. GENEL ONARIM VE PERİYODİK BAKIM KAPSAMI:
5.1. Firma teknik elemanları sözleşme süresi içerisinde, normal mesai saatleri içerisinde (hafta içi 08:00 ile 17:00 arası) üreticinin test prosedürlerine uygun olarak cihazların genel bakımını yapacaktır. Arıza gibi acil durumlar dışında Resmi tatil günlerinde, Pazar günleri gelinmeyecektir. Mesai saatleri dışında oluşacak arızalarda hastane takdir hakkını kullanıp firmayı sonraki günün mesai başlangıcında çağırabilir. Bunu yazılı ya da sözlü bildirim ile yapabilir. Firma sonraki iş gününün ilk 2 saatinde arızaya müdahale etmez ise vaktinde gelmemiş sayılır ve durum tutanakla kayıt altına alınarak firmaya cezai işlem uygulanması istenir.
5.2. Firma, sistemin bakım ve kalibrasyonu için gerekebilecek her türlü aleti kendisi temin edecektir. Kalibratör cihazlarının en son yapılan kalibrasyon zamanı gösteren cihazlara ait sertifika fotokopisini Hastane tekııik servisine teslim edecektir.
5.3. Firma öncelikle arızalı parçanın onanmı yoluna gidecek, eğer parçasının onarımı mümkün değilse kurumdan yenisini almasını talep edecektir.
5.4. Yüklenici firma cihazların arıza durumunda ya da periyodik bakımda değişmesi gereken parçaların listesini ve orijinal teknik şartnamesini hastane idaresine firmaların açık adres yada kaşesini taşıyan servis bakım belgeleriyle birlikte verecek, arızalı parçalar kurum onayı alındıktan sonra değiştirilecektir.
5.5. Bakım sırasında değiştirilmesi gereken parçaların yerine orijinal parçalar kullanılacaktır. Değişmesi gereken parça ve sarf malzemeler idare tarafından tedarik edilecek, değiştirilen yedek parçaların arızalı olanlarının tamamı hastane teknik servisine tutanakla teslim edilecektir.
5.6. Bakım ve kontrollerden sonra firma teknisyeni tarafından düzenlenerek imzalanmış üç nüsha SERVİS FORMU ile birlikte ekinde bir suret Test prosedürlerine Uygun TÜRKÇE yazılmış '“KORUYUCU BAKIM FORMU” (CHECK - LİST ) şeklinde Hastane Klinik Mühendislik Birimine teslim edecektir. Servis formunun; ikinci sureti hastane teknik komisyonuna ya da Klinik Mühendislik Sorumlusuna teslim edilecektir, üçüncü nüsha firmanın kendisinde kalacak ilk. nüshası hak ediş talebi yapılırken faturayla birlikte idareye (muayene kabul birimine) sunulacaktır. Sonradan doldurularak gönderilen servis formları kabul edilmeyecektir.
5.7. Yüklenici firma teknisyenleri, balcıma ya da arızaya geldiğinde hastane teknik servisi bilgisi dahilinde cihazlara müdahale edecektir.
5.8. Yüklenici firma yıl içerisinde yapacağı bakımları, kurum tarafından belirlenen yıllık balcım planı tarihlerine uyacak ve belirtilen tarihten 3 (üç) iş günü öncesi kurum teknik servis sorumlusuna gelineceği yönde bilgi vereceklerdir.
5.9. Hastane idaresi tarafından temin edilen parça ve sarf malzemeler idarenin belirleyeceği tarihte, firma tarafından cihaza ücretsiz takılacaktır.
5.10. Cihaz arızasının bildirimini takiben, firma en geç şehir içi 2 (iki) saat, şehir dışı 8(sekiz) saat içerisinde arızaya müdahale edecek, yedek parça ihtiyacı olmaması halinde ise en geç 2 (iki) iş günü içerisinde arızayı giderecektir. Onarım belirtilen süre içerisinde tamamlanmadığı takdirde, idari şartnamede belirtilen cezai müeyyide uygulanacaktır.
înajTi ŞAHİN . ihtis: SBÜ Bursa Yüksek İhtisas i ■
SağlıkjBİ I |n l eryûn nprs ile•> / ^ Murat T AMAÇ
^ -.i yemedi kal Sorumlusu
5.11. Yüklenici Firma, kurumun yedek parça teminini tamamlamasını takip eden en geç iki iş günü içinde yedek parçaları değiştirecektir, belirtilen süre içerisinde değiştirilmediği takdirde, idari şartnamede belirtilen cezai müeyyide uygulanacaktır
5.12. Arızalı cihazlar kurum dışına çıkarılmayacak, yerinde tamir edilmesi için gerekli yer kurum tarafından sağlanacaktır. Ancak her türlü alet firma tarafından temin edilecektir.
5.13. Bakım anlaşması kapsamında olan cihazların ilgili hastaneler (Sağlık Bilimleri Üniversitesi Bursa Yüksek İhtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesi ve bağlı Ketsel Polikliniği, Dörtçelik Ruh Sağlığı ve Hastalıkları Ek Binası, Kalp Merkezi Ek Binası, Nilüfer Ek Binası) arasında yer değişikliğinde, demontaj ve montaj işlemleri yüklenici firma gözetiminde yapılacak, artı bir servis ücreti talebinde bulunulmayacaktır.
5.14. İdarenin bilgisi dahilinde herhangi bir sebeple bakım yapılmayan cihazlar için ücret ödenmeyecektir.
5;15. Bakım anlaşmalı firma kullanıcıya “Kullanıcı Eğitimi” klinik mühendislik birimde çalışan personele “Teknik Servis Müdahale Eğitimi” verecek ve sertifikalandıracaktır.
5.16. Firma,bahsi geçen cihazların aktif çalışma süresinin (up-time)” Strateji Geliştirme Bakanlığının 13.07.2012 tarih ve 94 sayılı 2012/30 genelgesinde belirtilen ideal oranda (%95) olması gerekmektedir" ibaresine göre hareket edecektir. Aksi takdirde geçen her süre için bakım süresine iki kat süre eklenecektir.
5.17. Yüklenici, 7 Haziran 2011 tarihli, 27957 sayılı Resmi Gazetede yayınlanan “Tıbbi Cihaz Yönetmeliğrnin 23.maddesinde “(2) Kurulum, kalite,kontrol testleri,kalibrasyon veya bakım- onarım gerektiren tıbbi cihazlarda söz konusu işlemler imalatçının öngördüğü şekilde gerçekleştirilir" ibaresine göre bakım,onarım,kalibrasyon faaliyetlerini gerçekleştirecektir.
5.18. Yüklenicinin arıza tespitine istinaden hastane idaresi tarafından alımı gerçekleştirilen yedek parça yüklenici tarafından hastanenin belirlediği tarihte takılacaktır. Yedek parçanın değişimi durumunda cihaz aynı arızaya devam ediyorsa yedek parça farklı bir firmadan temin edilmiş olsa dahi yedek parça yükleniciye teslim edilir ve yedek parça fiyatı (kdv dahil) bakım- onarım anlaşmasının hak edişinden kesilir.
5.19. Arızalı ,Depoya kaldırılan, veya idare tarafından kararla kullanılmayan veya revizyon gerekli olan cihazların bakımı yapılmayacak. Firma Bakımı yapılamayan cihazlara ücret talep etmeyecektir.
5;20. Klinik Mühendislik Birimi gerek duyduğunda veya Durumun Aciliyetine göre Hafta sonları ve mesai sonrası firma cihazlara müdahale edecektir.
6. TEKLİF DOSYASINDA İSTENEN BELGELER:
6.1. Bakım-onarım yapacak firma, teklif verdiği ilgili cihazları kapsayan tek yetki belgesi veya cihazların üretici firması tarafından verilmiş ilgili cihazlar ait Teknik Müdahale sertifikası özel bakım-onarım eğitim sertifikası sunmalıdır.
6.2. Bakım onarım yapacak firma, TSE 12426 standardı “Yetkili Servisler-Tıbbi Cihazlar için Kurallar” kriterlerine sahip, TSE tarafından verilen “TSE Flizmet Yeterlilik Belgesrni sunmalıdır.
6.3. Üretici firmalar için, Sanayi ve Ticaret Bakanlığı “Satış Soması Hizmet Yeterlilik Belgesini” sunacaktır.
6.4. Firma teknik servis hizmetinde çalıştıracağı teknik personel isim, unvan listesi ve eğitim sertifikalarını ihale dokümanında sunacak ve aynı zamanda ihale sonucuna göre hastane teknik servisine bakım ve arızada görevlendireceği personelin isim, unvan listesi, diploma
SBÜ Bursa Yüksek İhtisas E.A.H
Murat TAMAÇ
jisı
6.5. Firmalar teklif verdikleri cihazların her periyodik bakım döneminde yapacakları işlemlerle ilgili, üretici firmanın Cihaz manuel Test prosedürlerine Uygun Türkçe yazılmış “KORUYUCU BAKIM FORMUNU” (CHECK - LIST ) ve yıllık bakım programını teklif dosyasında bulunduracaklardır, gerektiğinde ihale komisyonu örnek koruyucu bakım
• formlarını Hastane Teknik Servisine incelettirecektir.
6.6. Bakım-onarım hizmetini yapacak olan teknik servis elemanlarının bakım onarım yapacakları cihazları kapsayan yeterli teknik eğitimi aldıklarını ve yetkilendirildiklerine dair belge ve eğitim sertifikalarını sunacaklardır.
6.7. Bakım anlaşmalı Firmalar, arızalı tespit edilen malzemelerin hastane tarafından temini yapılması sırasında her türlü talep için (sarf ,yedek veya arızalı parça, yazılım program gibi) fiyat vermek zorundadır .Firmalar parçaları temin edebileceklerine dair taahhütte bulunmalıdır. Teklif ile birlikte bakım onarımmda gerekli olabilecek tüm yedek parçaların fiyat listesini, TL cinsinden ihale dosyasına ekleyecektir. Fiyatlar, sözleşme bitimine kadar geçerliliğini koruyacaktır.(Yurtdışı endeksli parçalar firmanın gerekçe raporlarına göre, fiyatları merkez bankası döviz kuru üzerinden baz alınacaktır)
6.8. Bakım anlaşma kapsamında hizmeti sunacak teknik servis sağlayıcılarının ve bu kuruluşlarda görev yapan ilgili teknik personelin ÜTS! de kayıtlı olmalıdır.
|
Temel
- EKAP İhaleleri
- Kurum İhaleleri
- Doğrudan Teminler
- İhale Alarmı - Sınırsız
- İhale Takip - Sınırsız
- Çoklu Rapor Alıcısı
- Mobil Uygulama
Kurumsal
- EKAP İhaleleri
- Kurum İhaleleri
- Doğrudan Teminler
- İhale Alarmı - Sınırsız
- İhale Takip - Sınırsız
- Çoklu Rapor Alıcısı
- Mobil Uygulama
- +
- İhale Sonuç İlanları
- İlansız İhale Sonuçları
- Sonuç Alarmları
- KİK Kararları
- Firma ve Rakip Analizleri
- Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
- İhale Öncesi Olası Rakipler
- İdare Analizleri
- Bütçe Tahminleri
- Yüklenicileri
- Yaklaşık Maliyet Analizleri
- Sektör Analizleri
- Sektördeki Öncü Firmalar
- İş Dağılımları
- Pazar Araştırmaları
- Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
- Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
- Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)