İhalePRO’nın yenilenen arayüzü ile tanışın!
Yeni Sürümde İncele

Tıbbı Sarf Malzeme Alımı

İhale No 1900465
Sektör Tıbbı İlaç ve Sarf Malzemeler
İdare Bursa Yüksek İhtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesi
İhale Tipi Mal Alımı
İhale Usulü Doğrudan Temin
İhale İli Bursa
İşin İli Bursa
Yayın Tarihi 23 Temmuz 2019
İhale Tarihi 24 Temmuz 2019 12:00

Temel

1.500 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Kamu İhaleleri
  • E-İhaleler
  • İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
  • Doğrudan Temin İhaleleri
  • Sınırsız İhale Takibi
  • Sınırsız İhale Alarmı
  • Günlük İhale Raporu

Kurumsal

3.000 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Temel Paket Dahil
  • AB İhaleleri
  • İhale Sonuçları
  • Kazanan Firmalar
  • İhale Arşivi
  • KİK Kararları
  • Yasaklı Firma Sorgulama

 

TEKLİF İSTEME FORMU

—--------------------- i -------------------------------------------------------------------------------------------------

Teklif No : ;

'

Siparişi Veren

: Sağlık Bilimleri Üniversitesi Bursa Yüksek İhtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesi

Yetkili Adi Sovadı

: Seda Elif ALTUNER (Satınalma Memuru )

Telefon

: 0224 294 40 00-4469

Faks

: 0(224) 294 44 76 - 366 63 93- sevketyilmazdogrudantemin@gmail.com j

Tedarikçi Firma

 

Firma Tel & Faks & E Posta

 

Yetkili Adı Soyadı

 

     

 

i Sayın............................................................................................................................................................

| Hastanemizin ihtiyacı olan aşağıdaki ürünlerle ilgili fiyat ve teslim şartları ile ilgili teklifinizi göndermenizi rica 1 ederim.

MARKA S ÜBB / SÜT KODU YAZILACAKTIR...

_ j Marka a Model

Malzemenin Adı

Miktar

Birim

Birim

Fiyat

Toplam j Testim Fiyat [ Tarihi

1

ı |     1

BÖBREK BİYOPSİ İĞNESİ

100

ADET

 

'I'"                        !

j ;

TOPLAM FİYAT :

■ ........  ..................................  ı :

| j

 

TEKLİFİN GEÇERLİLİK SÜRESİ

.

ÖDEME ŞEKLİ (VADE)

:Faturalar kurumumuza giriş tarihinden itibaren Bursa İl Sagîık Müdürlüğü ■ Muhasebe birimince sırayla ödenecektir. Mal alımlarmda ödeme süresi ortalama 180 gündür. Yapm ve Hizmet alımlarmda ödeme süresi ortalama 60 gündür.

NAKLİYE

: Nakliye ve Depoya Taşıma İşi Firmaya Aittir. i

AMBALAJ ŞEKLİ

: Üretici Firmaya Aittir. i

SEVK .ADRESİ

: Mimar Sinan Mah. Emniyet Cad. Yıldırım/BURSA

DİĞER İSTEKLER / ŞARTLAR

: Teklifler 24/07/2019 tarihi, saat 12:00:00 kadar verilmiş olmalıdır. SON

TEKLİF SAATİNDEN SONRA VERİLEN TEKLİFLER DİKKATE ALINMAYACAKTIR!

MAL TESLİM TARİHİ :

NOT :

LÜTFEN KDV HARİÇ FİYATLARINIZI BELİRTİNİZ!

Teknik Şartname Ektedir!


 

TEKLİFLERİNİZİ BU FORM ÜZERİNDE DÜZENLEYEREK TESLİM EDİNİZ! AYRI BİR FORM

DÜZENLEMEYİNİZ!                    

 

Teklif İsteyen Görevli (İsım,İmza,Kaşe)

Tedarikçi Firma Onayı (İsim,İmza,Kaşe)

| Seda Elif ALTUNER

1

Satınalma Memuru

 

Teklifin Değerlendirilmesi (Bu bölüm Satınalma Servisi tarafından doldurulacaktır)

Uygun i

 

Uygun Değil !

 

NOT: Teklifi verilen ürün "Ürün Takip Sistemi (ÜTS)" kaydı bulunması zorunludur.

r.:." oo:.uı

 

Biyopsi iğnesi tam otomatik

1.                                 Ultrason  ve BT eşliğinde fullcore biyopsi alımma uygun kendinden tabancalı, hafif, kolay ve tek elle kullanımlı olmalıdır.

2.   Tabanca sadece tam otomatik olarak kullanılabilmelidir.

3.   Ayarlanabilir parça alma uzunluğu olmalı ve 10 mm ile 35 mm arasında uzunlukta parçalar alabilmelidir.

4.    16G çap ve 15-16 cm uzunlukta olmalıdır.

5.   Uygun co-axial iğneler ile kullanılabilmelidir.

6.   Tam kurulduktan sonra istenmedik ateşlemeleri önlemek içim kilit mekanizması olmalıdır.

7.   İğne ölçüleri bölümün ihtiyacına göre belirlenecektir.

8.   Steril ve orijinal ambalajında, hasarsız olarak teslim edilmelidir.

9.   Ambalajlar üzerinde sterilizasyon tarihi ve yöntemi ile son kullanma tarihi belirtilmiş olmalıdır.

10.   Malzemeler ambarımıza sipariş miktarları kadar tam ve noksansız olarak teslim edilecektir.

11.   Malzemelerin son kullanma tarihinden üç ay önce bildirilmek sureti ile uzun miatlı olan malzemelerle değiştirmesi yüklenici firma tarafından sağlanacaktır.

12.  Malzemeler teslim tarihinden itibaren en az 2 yıl kullanım süresi olmalıdn*.

13.   Ürün T.C. Sağlık Bakanlığının belirlediği (93/42/EEC),(90/385/EEC) ya da (9S/79/EC) kapsamındaki ürünler için, SGK Ulusal Bilgi Bankasına kayıtlı, onaylı bar- kod numarasının birim bazında malzemenin etiketi üzerinde bulunmalı, adı geçen yönetmelik kapsamı dışında yer alan malzemeler için kalite belgesinin sunulması zorunludur.

14- Firma ihalelerde yeterli miktarda numune getirecek gelen numuneler test edilecek, değerlendirilecek ve sonuca göre uygun olmayan ürünler değerlendirme dışı bırakılacaktır.

15.  Ambalajlar geri dönüşüm özelliğine sahip olmalı ve üzerinde belirtilmelidir.

16.  Metin Kutusu: 8<ff» ww^''k	rt-u	
îr-
Metin Kutusu: Ur
'''••uv/&U3/g77
Malzeme teslimlerinde yetkili firma temsilcisi bulunacak aksi takdirde malzemeli

Temel

500 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama

Kurumsal

1000 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama
  • +
  • İhale Sonuç İlanları
  • İlansız İhale Sonuçları
  • Sonuç Alarmları
  • KİK Kararları
  • Firma ve Rakip Analizleri
  • Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
  • İhale Öncesi Olası Rakipler
  • İdare Analizleri
  • Bütçe Tahminleri
  • Yüklenicileri
  • Yaklaşık Maliyet Analizleri
  • Sektör Analizleri
  • Sektördeki Öncü Firmalar
  • İş Dağılımları
  • Pazar Araştırmaları
  • Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
  • Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
  • Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)