İhalePRO’nın yenilenen arayüzü ile tanışın!
Yeni Sürümde İncele

Tıbbı Sarf Malzeme Alımı

İhale No 1797805
Sektör Tıbbı İlaç ve Sarf Malzemeler
İdare Bursa Yüksek İhtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesi
İhale Tipi Mal Alımı
İhale Usulü Doğrudan Temin
İhale İli Bursa
İşin İli Bursa
Yayın Tarihi 6 Şubat 2019
İhale Tarihi 8 Şubat 2019 12:00

Temel

1.500 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Kamu İhaleleri
  • E-İhaleler
  • İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
  • Doğrudan Temin İhaleleri
  • Sınırsız İhale Takibi
  • Sınırsız İhale Alarmı
  • Günlük İhale Raporu

Kurumsal

3.000 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Temel Paket Dahil
  • AB İhaleleri
  • İhale Sonuçları
  • Kazanan Firmalar
  • İhale Arşivi
  • KİK Kararları
  • Yasaklı Firma Sorgulama

 

 

TEKLİF İSTEME FORMU

Tarih : 06/02/2019 Teklif No :

Siparişi Veren

: İL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ Sağlık Bilimleri Üniversitesi Bursa Yüksek İhtisas Eğitim Ve Araştırma Hastanesi

Yetkili Adı Soyadı

: Kadriye EFE (Satmalma Memuru )

Telefon

: 0(224) 294 42 66

Faks

: 0(224) 294 44 76 - 366 63 93- sevketyilmazdogrudantemin@gmail.com

Tedarikçi Firma

 

Firma Tel & Faks & E Posta

 

Yetkili Adı Soyadı

 

 

Hastanemizin ihtiyacı olan aşağıdaki ürünlerle ilgili fiyat ve teslim şartlan ile ilgili teklifinizi göndermenizi rica ederim.

       

 

Sıra

Marka

Model

Malzemenin Adı

Miktar

Birim

Birim

Fivat

Toplam

Fivat

Teslim

Tarihi

i

 

BUHAR OTOKLAVI KAYAR !Ç KAPAK CONTAS1-SLİKONLU VE DAİRESEL

4

ADET

 

 

 

2

 

BUHAR OTAKLAVI 1/2 HAVA FİLTRESİ

2

ADET

 

 

 

3

 

BUHAR OTAKLAVI EMNİYET VENTİLİ

6

ADET

 

 

 

4

 

BUHAR OTAKLAVI KONTAKTÖRÜ

8

ADET

 

 

 

TOPLAM FİYAT :

 

 

 

TEKLİFİN GEÇERLİLİK SÜRESİ

 

ÖDEME ŞEKLİ (VADE)

.Faturalar kurumumuza giriş tarihinden itibaren Bursa İl Sağlık Müdürlüğü Muhasebe birimince sırayla ödenecektir.

NAKLİYE

: Nakliye ve Depoya Taşıma İşi Firmaya Aittir.

AMBALAJ ŞEKLİ

: Üretici Firmaya Aittir.

SEVK ADRESİ

: Mimar Sinan Mah. Emniyet Cad. Yıldırım/BURSA

DİĞER İSTEKLER / ŞARTLAR

: Teklifler 08/02/2019 tarihi, saat 12:00:00 kadar verilmiş olmalıdır. SON

TEKLİF SAATİNDEN SONRA VERİLEN TEKLİFLER DİKKATE ALINMAYACAKTIR!

MAL TESLİM TARİHİ

 

NOT

 

LÜTFEN KDV HARİÇ FİYATLARINIZI BELİRTİNİZ!

Teknik Şartname Ektedir!

TEKLİFLERİNİZİ BU FORM ÜZERİNDE DÜZENLEYEREK TESLİM EDİNİZ! AYRI BİR FORM

DÜZENLEMEYİNİZ!

 

Teklif İsteyen Görevli fİsim,İmza,Kaşe)

Tedarikçi Firma Onayı (İslm,İmza,Kaşe)

Kadriye EFE Satmalma Memuru

 

Teklifin Değerlendirilmesi (Bu bölüm Satmalma Servisi tarafından doldurulacaktır)

Uygun Uygun Değil

 

NOT: Teklif, verilen ürün "Ürün Takip Sistemi (ÜTS)" kayd, bulunması zorunludur.

 

 

 

T.C.

 

SAĞLIK BAKANLIĞI

Bursa İl Sağlık Müdürlüğü

» ♦ *y

S.B.Ü. Bursa Yüksek ihtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesi

 

TRANS MARKA SMARTSCKK MODEL OTOKLAV CİHAZINA UYGUN KAPAK CONTASI TEKNİK ŞARTNAMESİ

1.   Kapak Contası Trans Smartsckk model otoklav cihazlarında kullanıma uygun olmalı ve orijinal malzeme olmalıdır.

2.   Dairesel yapıya uygun olmalıdır.

3.   50 shore kalitesinde olmalıdır.

4.   Parça takıldıktan sonra 7 gün test edildikten sonra uygunluk verilecektir.

5.   Parça takıldıktan sonra tüm fonksiyon testleri yapılmalı ve kalibrasyonu yapıldıktan sonra cihaz kullanıcıya teslim edilmelidir.

6.   Parça en az 6 Ay garantili olmalıdır.

7.   Parça orijinal ambalajında olmalıdır.

8.   Ürün CE belgeli olmalıdır ve ürünün üzerinde belirtilmedir.

9.   Parça Ulusal Bilgi Bankası'nda kayıtlı olmalıdır.

10.   Fatura  Klinik mühendislik birimimize gönderilmemelidir. İlgili birim olan muayene kabul komisyonuna gönderilmelidir. Parça ile gönderilen fatura teslim alınmayıp geri gönderilecektir.

TRANS MARKA SMARTSCKK MODEL OTOKLAV CİHAZINA UYGUN V% HAVA FİLTRESİ TEKNİK ŞARTNAMESİ

1.   Hava filtresi Trans Smartsckk model otoklav cihazlarında kullanıma uygun olmalı ve orijinal

malzeme olmalıdır.

2.   0,3 Mikron özelliğinduygun olmalıdır.

3.   Bağlantı yerleri ve dış görünümü cihazın üzerindeki ile aynı olmalıdır.

4.   Test kağıdı içerisinde olmalı ve üzerinde 0,3 mikron yazıldığı etiketi bulunmalı

5.   Parça takıldıktan sonra 7 gün test edildikten sonra uygunluk verilecektir.

6.   Parça takıldıktan sonra tüm fonksiyon testleri yapılmalı ve kalibrasyonu yapıldıktan sonra cihaz kullanıcıya teslim edilmelidir.

7.   Parça en az 6 Ay garantili olmalıdır.

8.   Parça orijinal ambalajında olmalıdır.

9.   Ürün CE belgeli olmalıdır ve ürünün üzerinde belirtilmedir.

10.   Parça   Ulusal Bilgi Bankası'nda kayıtlı olmalıdır.

11.   Fatura  Klinik mühendislik birimimize gönderilmemelidir. İlgili birim olan muayene kabul komisyonuna gönderilmelidir. Parça ile gönderilen fatura teslim alınmayıp geri gönderilecektir.

/TTK

T.C.

i*d' vj v

SAĞLIK BAKANLIĞI

Bursa İl Sağlık Müdürlüğü

 

S.B.Ü. Bursa Yüksek İhtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesi

 

TRANS MARKA SMARTSCKK MODEL OTOKLAV CİHAZINA UYGUN EMNİYET VENTİLİ TEKNİK ŞARTNAMESİ

1.   Emniyet Ventili Trans Smartsckk model otoklav cihazlarında kullanıma uygun olmalı ve orijinal malzeme olmalıdır.

2.   Buhar basıncına dayanıklı 200 °C dayanıklı olmalıdır.

3.   Bağlantı yerleri ve dış görünümü cihazın üzerindeki ile aynı olmalıdır.

4.   Bağlantısı cihazda ekstra bir apart ve başka bir malzeme gerektirmeden

5.   4 Bar olmalıdır

6.   Parça takıldıktan sonra 7 gün test edildikten sonra uygunluk verilecektir.

7.   Parça takıldıktan sonra tüm fonksiyon testleri yapılmalı ve kalibrasyonu yapıldıktan sonra cihaz kullanıcıya teslim edilmelidir.

8.   Parça en az 6 Ay garantili olmalıdır.

9.   Parça orijinal ambalajında olmalıdır.

10.  Ürün    CE belgeli olmalıdır ve ürünün üzerinde belirtilmedir.

11.  Parça   Ulusal Bilgi Bankası'nda kayıtlı olmalıdır.

12.  Fatura  Klinik mühendislik birimimize gönderilmemelidir. İlgili birim olan muayene kabul komisyonuna gönderilmelidir. Parça ile gönderilen fatura teslim alınmayıp geri gönderilecektir.

TRANS MARKA SMARTSCKK MODEL OTOKLAV CİHAZINA UYGUN KONTAKTÖR TEKNİK ŞARTNAMESİ

1.   Kontaktör Trans Smartsckk model otoklav cihazlarında kullanıma uygun olmalı ve orijinal

malzeme olmalıdır.

2.   11 KW gücünde olmalıdır.

3.   230v/50hz - 240v/60hz olmalıdır.

4.   DİL M32-10 / XTCE032C10

5.   24 volt bobinli olmalıdır olmalıdır

6.   Parça takıldıktan sonra 7 gün test edildikten sonra uygunluk verilecektir.

7.   Parça takıldıktan sonra tüm fonksiyon testleri yapılmalı ve kalibrasyonu yapıldıktan sonra cihaz kullanıcıya teslim edilmelidir.

8.   Parça en az 6 Ay garantili olmalıdır.

9.   Parça orijinal ambalajında olmalıdır.

10.  Ürün    CE belgeli olmalıdır ve ürünün üzerinde belirtilmedir.

11.  Parça   Ulusal Bilgi Bankası'nda kayıtlı olmalıdır.

12.  Fatura  Klinik mühendislik birimimize gönderilmemelidir. İlgili birim olan muayene kabul komisyonuna gönderilmelidir. Parça ile gönderilen fatura teslim alınmayıp geri gönderilecektir.

/Tij

 

/n

T.C.

V'M^y

SAĞLIK BAKANLIĞI BURSA İL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ

±*j/

S.B.Ü. Bursa Yüksek İhtisas Eğitim Ve Araştırma Hastanesi

 

Üretim

Tarihi/Miadı/Garantisi

Malzemenin teslim tarihinden itibaren en az “2 yıl” miadı olmalıdır. Malzemenin tesliminden sonra kurumda kullanımı esnasında son kullanma tarihine "3 (üç) ay” kala olan malzemeler yeni miadlı (en az 2 yıl) malzemelerle değiştirilmelidir.

Yedek parçanın 1 yıl garantisi olmalıdır.

Diğer Hususlar

1. 1. 07.06.2011 tarih ve 27957 sayılı Resmi Gazete" de yayınlanan Tıbbi Cihaz Yönetmeliği"nde tıbbi cihaz tanımı yapılmıştır. Bu yönetmeliğe göre tıbbi cihaz kapsamında bulunan tüm ürünlerin sağİık tesislerine temini sırasında TÎTUBB barkod bilgisinin aranması zorunludur. İstenilen ürünün "Tıbbi Cihaz Yönetmeliğinin 3.maddesinin (o) bendi kapsamında "T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankası (TİTUBB) kaydı bulunmalıdır. UBB kapsam dışı olduğu belirtilen parçalar için TİTCK’dan görüş istenerek sağlık tesisimize bilgi verilecek ve faturada açıklayıcı olarak yer alacaktır.

2. Faturada cihazın/malzemenin/ürünün adı teknik şartnamedeki ile aynı olmalıdır.

3-                        Faturalarda        TİTUBB bilgisi mevcut olmalıdır.

4-  UBB kaydı ürün için firma teklifle birlikte Satış Yeri Yeterlilik Belgesi de beyan edecektir.

Onarım

1- En az 6 ay onarım garantisi olmalıdır.

2- Onarım işine işçilik bedeli ve eğer değiştiyse yedek parça faturada ayrı olarak yazmalıdır.

 

 

Temel

500 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama

Kurumsal

1000 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama
  • +
  • İhale Sonuç İlanları
  • İlansız İhale Sonuçları
  • Sonuç Alarmları
  • KİK Kararları
  • Firma ve Rakip Analizleri
  • Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
  • İhale Öncesi Olası Rakipler
  • İdare Analizleri
  • Bütçe Tahminleri
  • Yüklenicileri
  • Yaklaşık Maliyet Analizleri
  • Sektör Analizleri
  • Sektördeki Öncü Firmalar
  • İş Dağılımları
  • Pazar Araştırmaları
  • Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
  • Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
  • Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)