İhale No | 1791209 |
Sektör | Tıbbı İlaç ve Sarf Malzemeler |
İdare | Bursa Yüksek İhtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesi |
İhale Tipi | Mal Alımı |
İhale Usulü | Doğrudan Temin |
İhale İli | Bursa |
İşin İli | Bursa |
Yayın Tarihi | 25 Ocak 2019 |
İhale Tarihi | 30 Ocak 2019 14:00 |
Temel
(KDV Hariç...)
- Kamu İhaleleri
- E-İhaleler
- İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
- Doğrudan Temin İhaleleri
- Sınırsız İhale Takibi
- Sınırsız İhale Alarmı
- Günlük İhale Raporu
Kurumsal
(KDV Hariç...)
- Temel Paket Dahil
- AB İhaleleri
- İhale Sonuçları
- Kazanan Firmalar
- İhale Arşivi
- KİK Kararları
- Yasaklı Firma Sorgulama
|
|
Tarih : 25/01/2019 |
i V; |
teklif isteme formu |
|
|
|
Teklif No : |
Siparişi Veren |
: İL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ Sağlık Bilimleri Üniversitesi Bursa Yüksek İhtisas Eğitim Ve Araştırma Hastanesi |
Yetkili Adı Soyadı |
: Erdinç ADIYAMAN (Satınalma Memuru ) |
Telefon |
: 0(224) 294 42 67 |
Faks |
: 0(224) 294 44 76 - 366 63 93- sevketyilmazdogrudantemin(2)gmail.eom |
Tedarikçi Firma |
|
Firma Tel & Faks & E Posta |
|
Yetkili Adı Soyadı |
|
Sayın............................................................................................................................................................
Hastanemizin ihtiyacı olan aşağıdaki ürünlerle ilgili fiyat ve teslim şartları ile ilgili teklifinizi göndermenizi rica ederim.
Sıra |
Marka Model |
Malzemenin Adı |
Miktar |
Birim |
Birim Fiyat |
Toplam Fiyat |
Teslim Tarihi |
1 |
|
SOĞUTMA GRUBU ARIZAS1NIN GİDERİLMESİ |
1 |
ADET |
|
|
|
2 |
|
KLİMA SANTRALLERİ ARIZALARININ GİDERİLMESİ İŞİ |
1 |
ADET |
|
|
|
TOPLAM FİYAT : |
|
|
TEKLİFİN GEÇERLİLİK SURESİ |
|
ÖDEME ŞEKLİ (VADE) |
:FaturaIar kurumumuza giriş tarihinden itibaren Bursa 11 Sağlık Müdürlü ü Muhasebe birimince sırayla ödenecektir. |
NAKLİYE |
: Nakliye ve Depoya Taşıma işi Firmaya Aittir. |
AMBALAJ ŞEKLİ |
: Üretici Firmaya Aittir. |
SEVK ADRESİ |
: Mimar Sinan Mah. Emniyet Cad. Yıldırım/BURSA |
DİĞER İSTEKLER / ŞARTLAR |
: Teklifler 30/01/2019 tarihi, saat 14t00î00 kadar verilmiş olmalıdır. SO i TEKLİF SAATİNDEN SONRA VERİLEN TEKLİFLER DİKKATE ALINMAYACAKTIR! |
MAL TESLİM TARİHİ |
|
NOT |
|
LÜTFEN KDV HARİÇ FİYATLARINIZI BELİRTİNİZ! |
|
|
|
TEKLİFLERİNİZİ BU FORM ÜZERİNDE DÜZENLEYEREK TESLİM EDİNİZ! AYRI BİR FORM DÜZENLEMEYİNİZ! |
Teklif isteyen Görevli (isim,imza,Kaşe) |
Tedarikçi Firma Onayı (İsim,İmza,Kaş< ) |
Erdinç ADIYAMAN Satmalına Memuru |
|
Teklifin Değerlendirilmesi (Bu bölüm Satınalma Servisi tarafından doldurulacaktır) |
Uygun Uygun Değil |
F.23.002.01
|
T.C. |
|
SAĞLIK BAKANLIĞI |
rlr^lrî |
Bursa Valiliği |
II Sağlık Müdürlüğü |
|
|
Yüksek İhtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesi |
TEKNİK ŞARTNAME kİ ln** |
1. AHKS-2 vantilatör fanı balans ayarı bozuk.
2. AHKS-3 vantilatör fanı balans ayarı bozuk.
3. AHKS-3 aspiratör fanı hassas ayar yapılması gerekiyor.
4. AHKS-2, AHKS-3 DX hattında gaz kaçağı var. Kompresörler alçak basınç arızası veriyor.
5. Elektrik gidip geldiğinde klima santralleri AL 13 arızası veriyor.
6. HKS-10 yazılım çöktü.
7. AHKS-6 gaz kaçağı var.
8. KS9,KS10 ve KS12 motorları tekrar sarılmasına rağmen arıza veriyor. Kontrolü yapılarak gerekmesi durumunda motorların değişimi yapılacaktır.
9. Teklif öncesi yerinde tespit yapılması gerekmektedir.
10. Tüm klima santrali nemlendiricilerin kontrolleri yapılarak devreye alınacaktır.
11. Yapılan işlemler sonrası 1 hafta deneme yapılacaktır.
12. Parça değiştirilmesi gereken durumlarda parçalar firma tarafından tedarik edilecektir.
13. Tüm sistemlerin devreye alınması, arızaların giderilmesi ve gereken parçaların değişimi firma tarafından yapılacaktır.
12. Değiştirilen parçalar iş bitimi teknik servise teslim edilecektir.
13. Değişim sırasında gerekli güvenlik önlemleri firma tarafından alınacaktır.
14. Tüm işler hastane teknik servis bilgisi dahilinde yapılacaktır.
T.C.
SAĞLIK BAKANLIĞI Bursa Valiliği İl Sağlık Müdürlüğü Yüksek İhtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesi
e» ■ A-’ V i_>U* ^
TEKNİK ŞARTNAME
1. Midea marka soğutma grubundaki motor koruma arızasının giderilmesi gerekmektedir.
2. Teklif verilmeden önce yerinde tespit yapılmalıdır.
3. Arızalı parçanın değiştirilmesinden itibaren bir hafta deneme yapılmalıdır.
4. Değiştirilen parça için en az 1 yıl garanti verilmelidir.
5. Değiştirilecek parça için demontaj ve montaj firma tarafından yapılmalıdır.
6. Parça değişimi sırasında gerekli güvenlik önlemleri firma tarafından alınmalıdır.
Temel
- EKAP İhaleleri
- Kurum İhaleleri
- Doğrudan Teminler
- İhale Alarmı - Sınırsız
- İhale Takip - Sınırsız
- Çoklu Rapor Alıcısı
- Mobil Uygulama
Kurumsal
- EKAP İhaleleri
- Kurum İhaleleri
- Doğrudan Teminler
- İhale Alarmı - Sınırsız
- İhale Takip - Sınırsız
- Çoklu Rapor Alıcısı
- Mobil Uygulama
- +
- İhale Sonuç İlanları
- İlansız İhale Sonuçları
- Sonuç Alarmları
- KİK Kararları
- Firma ve Rakip Analizleri
- Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
- İhale Öncesi Olası Rakipler
- İdare Analizleri
- Bütçe Tahminleri
- Yüklenicileri
- Yaklaşık Maliyet Analizleri
- Sektör Analizleri
- Sektördeki Öncü Firmalar
- İş Dağılımları
- Pazar Araştırmaları
- Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
- Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
- Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)