İhale No | 1790921 |
Sektör | Tıbbı İlaç ve Sarf Malzemeler |
İdare | Orhangazi Devlet Hastanesi |
İhale Tipi | Mal Alımı |
İhale Usulü | Doğrudan Temin |
İhale İli | Bursa |
İşin İli | Bursa |
Yayın Tarihi | 25 Ocak 2019 |
İhale Tarihi | 29 Ocak 2019 09:00 |
Temel
(KDV Hariç...)
- Kamu İhaleleri
- E-İhaleler
- İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
- Doğrudan Temin İhaleleri
- Sınırsız İhale Takibi
- Sınırsız İhale Alarmı
- Günlük İhale Raporu
Kurumsal
(KDV Hariç...)
- Temel Paket Dahil
- AB İhaleleri
- İhale Sonuçları
- Kazanan Firmalar
- İhale Arşivi
- KİK Kararları
- Yasaklı Firma Sorgulama
T.C.
BURSA VALİLİĞİ İL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ Orhangazi Devlet Hastanesi
TEKLİF MEKTUBU
25.01.2019
Sayın İLGİLİ
İdaremizin ihtiyacı olan cins ve miktarı yazılı (1) kalem 1 Kalem Telefon Santral Sistemi Bakım ve Onarımı alımı işi 4734 Sayılı Kamu İhale Kanunu uyarınca ihale edilecektir. Söz konusu alıma esas olmak üzere K.D.V. hariç birim fiyatlarının karşılarına yazılarak 29.01.2019 tarihine kadar saat 09:00 a kadar bildirilmesini rica ederiz.
Sıra No |
Malın / İşin Cinsi |
Miktar |
Birimi |
Birim Fiyat |
Toplam Fiyat |
1 |
Bakım ve Onarım Hizmeti(Telefon Santral Sistemi Bakım ve Onanmı) |
1 |
BAKIM |
|
|
Toplam |
|
Ek: Teknik Şartname 22- D Doğrudan Temin Sözleşme Yapılacaktır. %6 Kesin Teminat Alınacaktır. % 0 9,48 Sözleşme Damga Vergisi Yatırılacaktır. |
![]() |


NOT: 29.01.2019 Saat 09:00 dan Sonra gelecek Teklifler Değerlendirmeye Alınmayacaktır.
* |
|
( i) |
T.C. |
Ly J |
SAĞLIK BAKANLIĞI |
|
Bursa II Sağlık Müdürlüğü |
Saflık Bakanlığı |
Orhangazi Devlet Hastanesi |
Gonul |
|
2019 Yılı TELEFON SANTRALİ BAKIM VE ONARIMI ÖZEL TEKNİK ŞARTNAMESİ İŞİN TANIMI
Orhangazi devlet hastanesinde kullanılmakta olan LG-ERICSSON İPECS-MG marka otomatik bilgisayar destekli Telefon Santralinin koruyucu bakımı ve meydana gelebilecek arızaların giderilmesi ve ses kayıtlarının sürekliliğinin sağlanması. İHALENİN KAPSAMI
Arızalı olsun ya da olmasın; Genel kontrol yılda bir (1) kez cihazların genel bakımlarının yapılmasını, ayrıca genel bakım dışında oluşabilecek arızalara da müdahale edilmesini kapsar.(2019 yılı itibari ile 11 aylık dönem)
BAKIM YAPILACAK SİSTEM VE DONANIMLAR:
1. 1 adet santral
2. 1 adet PRI
3. 6 sayısal hat
4. 282 analog hat
5. 24 harici hat
6. 12 Adet Gıgaset SL400 (telsis)Telefon YAPILACAK İŞLER VE UYGULANACAK PROSEDÜR
1. Birinci bakım, sözleşme imzalandıktan sonra teknik servisin belirteceği tarihte başlayacaktır.
2. Yüklenici firma sistemde çıkabilecek herhangi bir problemden dolayı sistemin durması ya da sistemin stabil çalışmaması durumunda arızayı net olarak tespit etmelidir. Arıza tespiti için firma imkanları yeterli değilse firma bunun için kendi adına hizmet alabilir ancak bu hizmet bedelini hastaneden talep edemez. Yine arıza tespiti için bahsi geçen cihazların taşınması vs. gibi durumlar oluşursa bu tip durumlarda tüm nakliye masrafları firmaya aittir. Firma her şartta arızayı net olarak tespit edebilmeli, arıza maliyetini çıkarabilmelidir. Tespit edilen arızanın giderilmesi ancak sistemin halen çalışmaması durumunda aynı arıza için yapılacak 2. Arıza giderme yönteminden (firmanın önerdiği) de sonuç çıkmaması durumunda sistemin çalışır hale getirilmesi işi parça dahil firmaya ait olacaktır.
3. Bakım için gerekli sarf ve bakım malzemeleri Yüklenici tarafından temin edilecektir.
4. Ekonomik ömrü doldurmuş veya hatalı kullanım ve diğer sebeplerden ötürü değiştirilmesi gereken parçalar için, İdare muvafakati alınacaktır.
5. Parça değiştirme gerekli hallerde, yapılan işin kullanılan malzemenin cinsini bildiren iki kopyalık bir iş fişi tanzim edilecek ve işin bitiminde bu fişin Yönetim tarafından onaylanması müteakip bir nüshası Yükleniciye iade edilecektir.
6. Her türlü periyodik bakım, arızalarını giderilmesi ve parça değişimi Yönetimin kontrolünde ve bilgisi dahilinde; Orhangazi Devlet Hastanesi Teknik biriminden en az
Harcama Yetkilisi
kişi nezaretinde yapılacaktır. Periyodik bakım öncesi hastane teknik sorumlularından randevu alınmalı ve bir program dâhilinde hizmet verilmelidir.
7. Yüklenici firma teknisyeni tarafından, iki nüsha olarak doldurulacak Bakım ve Servis Formu, teknisyen ve idare tarafından yetkili kılınan kişi tarafından imzalandıktan sonra birinci nüshası yetkili kılınan kişiye teslim edilecektir.
8. Cihazların ölçümleme ve ayarları firma tarafından ücretsiz yapılacaktır.
9. Yüklenici, bina sorumlusunun, iki kişiden az olmamak üzere cihaz sayısını dikkate alarak belirleyeceği sayıda kişiye acil durumlarda çalışması konusunda eğitim vermek zorundadır. Verilen bu eğitim bir tutanakla kayıt altına alınacaktır. Ayrıca cihazların çalışmalarını içeren talimatı, çalışma yapacak olanların kolaylıkla görebilecekleri yerlerde muhafaza edilecektir. Bina sorumlusu, eğitim alan kişilerin değişmesi halinde yeni görevlilere eğitim verilmesini sağlayacaktır.
10. Bakım sırasında oluşan arızalardan yüklenici firma sorumludur. Bu arızalanıl giderilmesi için malzeme ve işçilik ücreti ödenmeyecektir.
11. Garanti süresi kapsamındaki parça değişimleri ücretsiz yapılacaktır(işçilik ücreti ödenmez).
12. Bakım anlaşmalı firmalar, arızalı tespit edilen malzemelerin hastane tarafından temini yapılması sırasında her türlü talep için (sarf, yedek veya arızalı parça, yazılım program gibi) fiyat vermek zorundadır. Firmalar parçaları temin edebileceklerine dair taahhütte bulunmalıdır.
13. Yüklenici Firma tarafından yerinde detaylı inceleme yapılarak, sözleşme başlangıcında sistemi oluşturan tüm malzemelerin fiyatlarından oluşan bir listeyi, idareye teslim edecek ve sözleşme süresince değiştirilmesi gereken yedek parça fiyatlandırmaları bu liste fiyatları üzerinden yapılacaktır. Fiyatlar sözleşme bitimine kadar geçerliliğini koruyacaktır. (Yurtdışı endeksli parçaların fiyatları firmanın gerekçe raporlarına göre, merkez bankası döviz kuru baz alınarak hesaplanacaktır.)
14. Yüklenici firma bakım ve onanma gönderdiği eleman, gerekli teknik bilgiye sahip olacak ve bir belge ile bunu belgeleyecek.
15. Olası arıza durumunda arızalı parça veya ünitenin yüklenicinin göstereceği Tamir ve bakım atölyesine şevki ve revizyonu sonrasında çalışma yerine şevki yüklenicinin sorumluluğundadır.
16. Yüklenici her periyodik bakım hizmeti sonunda yapılan işi, testleri ve ayarlamaları, işveren teknik elemanlarına bizzat göstererek bakım ve servis formlarını imzalatacaktır. Yüklenici elemanı yazdığı formlarda hangi periyodik bakım olduğunu açıkça belirtecektir.
17. Gerek bakım sonrasında gerekse arıza onanını sonrasında yanlış ve hatalı bağlantılar nedeniyle Hastanemizde kullanılmakta olan sistemde arıza meydana gelmesinden yüklenici sorumludur.
18. Yüklenici firma, işin bir kısmını ya da tamamını alt yükleniciye yaptırmaz ve idarece kabul edilmedikçe bakımı başka firmaya devredemez
19. İdare yüklenici firmanın teknik personelinin, gerek teknik yetersizliği nedeniyle gerekse uygunsuz tavır ve davranışları nedeniyle değiştirilmesini talep edebilir. Yüklenici firma bu hususta herhangi bir itirazda bulunamaz.
20. Bu teknik şartnamede açıkça belirtilmemiş veya hiç konu edilmemiş hususlarda ilgili bakanlıkların Genel Şartnamesi, Özel Şartnameleri ve bu sözleşme konusu ile ilgili ve sözleşmenin imzalanması tarihinde yürürlükte bulunan teknik ve idari tüzük ve yönetmelik hükümleri uygulanacaktır.
BAKIM İŞLEMLERİ
2
'i ûc P'Voj o'L
ÖZEL TALİMATLAR:
1. Bakım, onarım, test, kontrol ve ayar işlemleri cihazın teknik dokümanlarına ve üretici ayarlarına uygun olarak yapılacaktır. Bakım Sırasında imalatçının işletme ve bakım talimatını inceleyip özel talimatı varsa uygulayınız.
2. Sistemin bakımını, bağlantılı olduğu diğer ünitelerin bakımı ile müşterek olacak şekilde planlama yapınız.
3. Sisteme ait cihazlarda kullanılan yazılımlarda meydana gelen hataların düzeltilmesi için öncelikle asıl yazılını yüklenecek, bunun mümkün olmaması durumunda idarenin onayı ile üst sürüm yazılım yüklenecektir. Yüklemeler sonunda sistemde eksik fonksiyon kalmayacaktır. Lisanslama işlemlerinin sorumluluğu yükleniciye aittir. (Yazılım şifreleri ve kodları hastane idaresine verilecektir.)
4. Yüklenici, Sistem odasında hastanemiz muayene komisyonuna bakım sonrası gerçek zamanlı demonstrasyon sağlayacaktır. Komisyon; ses kayıtları ve santralle ilgili isteklerinin uyarlanmasını tespit etmeden bakım işlemi bitmiş sayılmayacaktır.
PERİYODİK BAKIM:
1. Bakım, onarım hizmeti sonunda sistemde fonksiyon kaybı olmayacak veya bakım, onarım öncesinde var olan işlevler iptal edilmemiş olacaktır.
2. Bakım kapsamında yapılacak temel işlemler;
a. Mekanik donanımının kontrol edilmesi, temizliğinin yapılması
b. Yazılım güncellemelerinin yapılması,
c. İdarenin isteği üzerine gerektiğinde iç hat numara değişikliklerinin sağlanması,
d. Hastane ve Türk Telekom arasındaki haberleşme protokollerinin kesintisiz olarak sağlanması,
3. ilgili eksiklikler veya arızalar tespit edilirse bu eksiklikler ve arızalar giderilerek sistem çalışır vaziyette getirilecektir.
4. Bakım esnasında karşılaşılan arızalı cihazların arızaya geçme sebebi belirlendikten sonra; tamir edilebilirse tamiri, tamir imkanı yok ise idarenin yazılı onayı alındıktan sonra yedek parça temini sonrasında değişiminin yapılması.
ARIZALARIN TAMİRİ:
1. Söz konusu sistem içinde meydana gelebilecek arızalara, firmanın yetkili kıldığı elemanlarca müdahale edilecek ve arızalı cihaz veya sistem tam çalışır hale getirilecektir.
2. Sistemin bakım, onarım, arıza giderimi ve yedek parça değişimi işinde kullanılan alet ve edevat tamamen firma tarafından temin edilecektir.
3. Cihazların arıza yapması durumunda arızanın kısa sürede giderilmesi için firma gerekli yedek parçaları kendi bünyesinde bulunduracaktır.
4. Firma, tamiri mümkün olmayan donanım (veya ekipman) aynısından bulunamaması durumunda; önerilecek cihazların yapılandırması ve özellikleri orijinal katalogları ile birlikte idareye yazılı olarak bildirilecek ve onay alınacaktır. Aksi taktirde farklı donanım (veya ekipman) değişimi mümkün olmayacaktır.
5. Firma sistem ile ilgili olarak yapacağı her müdahale için, mutlaka servis formu düzenleyecektir. Servis formu üzerinde; arızanın ne olduğu, yapılan bütün işlemler, arızaya müdahale tarih ve saati ile arızanın giderilme tarih ve saati, değiştirilen bütün donanım parçalan bilgileri mutlaka yer alacaktır. Bu bilgiler detaylı ve okunaklı bir şekilde yazılacaktır. Firmanın is sahibi yetkilisine imzalatmadığı belgeler geçerli olmayacaktır.
3
|
İŞ SAĞLIĞI VE GÜVENLİĞİ:
Firma mahallinde, işgüvenliği tedbirlerini almak zorundadır. Yüklcnici hiçbir ihtar ve ikaza gerek kalmadan gerekli emniyet tedbirlerini zamanında alma ve kazalardan korunma yöntemlerini işçilerine öğretmekle yükümlüdür. Bu itibarla hizmetin ifasında, gerek ihmal, dikkatsizlik ve tedbirsizlikten ve gerekse ehliyetsiz işçiler çalıştırmaktan veya herhangi bir sebeple vuku bulabilecek kazalardan yüklenici sorumludur.
YÜKLENİCİ FİRMADAN İSTENEN BELGELER
1. 24 saat ulaşılabilir telefon, faks, mail, vb. iletişim adresi.
2. Yüklenici Firma, teknik şartnameye uyacağına dair taahhütnameyi (teknik şartname uygunluk belgesi) idareye verecektir.
3. Bakım anlaşmalı firmalar, arızalı tespit edilen malzemelerin hastane tarafından temini yapılması sırasında her türlü talep için (sarf, yedek veya arızalı parça, yazılım program gibi) fiyat vermek zorundadır. Yedek parça taahhütnamesi.
4. Yedek parça fiyat listesi(Sözleşme süresince geçerli olacak).
5. Yüklenici firma, hizmet vereceği teknik personelinin isim listesini ve cihazlarla ilgili eğitim sertifikalarını teklifiyle sunacaktır.
6. Yüklenici Firma, yapılacak iş konusunda en az 2 yıldır faaliyet gösteriyor olmalı ve idareye belgelemelidir.
7. Yüklenici Firma, yukarıda bahsedilen sistem cihazlarının bakım ve onarım işlerini yapabileceğine dair Teknik Servis Yetki Belgesine sahip olmalıdır ve belgenin aslını ibraz ederek bir kopyasını fiyat teklifi ile birlikte idareye sunmalıdır.
SORUMLULUK:
Yüklenici yukarıdaki cihazların sağlıklı çalışması amacıyla yapmış olduğu her türlü hatalı ve eksik bakım onarım veya sonucunda meydana gelebilecek kaza, zarar ve ziyandan sorumludur.
Firma, bahsi geçen cihazın aktif çalışma süresinin (up-time) Cihaz aktif faaliyet süresi” Strateji Geliştirme Bakanlığının 13.07.2012 tarih ve 94 sayılı 2012/30 genelgesinde belirtilen ideal oranda (%95) olması gerekmektedir” ibaresine göre hareket edecektir. Aksi takdirde geçen her süre için bakım süresine iki kat süre eklenecektir. (Cihaz aktif faaliyet süresi 365 gün üzerinden hesaplanır)
Vut l
Temel
- EKAP İhaleleri
- Kurum İhaleleri
- Doğrudan Teminler
- İhale Alarmı - Sınırsız
- İhale Takip - Sınırsız
- Çoklu Rapor Alıcısı
- Mobil Uygulama
Kurumsal
- EKAP İhaleleri
- Kurum İhaleleri
- Doğrudan Teminler
- İhale Alarmı - Sınırsız
- İhale Takip - Sınırsız
- Çoklu Rapor Alıcısı
- Mobil Uygulama
- +
- İhale Sonuç İlanları
- İlansız İhale Sonuçları
- Sonuç Alarmları
- KİK Kararları
- Firma ve Rakip Analizleri
- Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
- İhale Öncesi Olası Rakipler
- İdare Analizleri
- Bütçe Tahminleri
- Yüklenicileri
- Yaklaşık Maliyet Analizleri
- Sektör Analizleri
- Sektördeki Öncü Firmalar
- İş Dağılımları
- Pazar Araştırmaları
- Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
- Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
- Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)