İhale No | 1764852 |
Sektör | Tıbbı İlaç ve Sarf Malzemeler |
İdare | Bursa Prof. Dr. Türkan Akyol Göğüs Hastalıkları Hastanesi |
İhale Tipi | Mal Alımı |
İhale Usulü | Doğrudan Temin |
İhale İli | Bursa |
İşin İli | Bursa |
Yayın Tarihi | 13 Aralık 2018 |
İhale Tarihi | 21 Aralık 2018 15:00 |
Temel
(KDV Hariç...)
- Kamu İhaleleri
- E-İhaleler
- İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
- Doğrudan Temin İhaleleri
- Sınırsız İhale Takibi
- Sınırsız İhale Alarmı
- Günlük İhale Raporu
Kurumsal
(KDV Hariç...)
- Temel Paket Dahil
- AB İhaleleri
- İhale Sonuçları
- Kazanan Firmalar
- İhale Arşivi
- KİK Kararları
- Yasaklı Firma Sorgulama
Teklifin Geçerlilik Süresi | ||||||||
Ödeme Şekli (Vade) | Faturaların kurumumuza giriş tarihine göre Genel Sekreterlik Muhasebe Birimi tarafından sırayla ödeme yapılacaktır. | |||||||
Nakliye | Yükleniciye aittir. | |||||||
Ambalaj Şekli | Yükleniciye aittir. | |||||||
Sevk Adresi | Ertuğrulgazi Mh.Okul Sk.No:4 Yıldırım/BURSA | |||||||
Diğer İstekler / Şartlar | Teklifler 21/12/2018 tarihi , saat 15:00 kadar verilmiş olamlıdır. SON TEKLİF SAATİNDEN SONRA VERİLEN TEKLİFLER DİKKATE ALINMAYACAKTIR. |
|||||||
Mal Teslim Tarihi | ||||||||
Not | ||||||||
LÜTFEN KDV HARİÇ FİYATLARINIZI BELİRTİNİZ | ||||||||
TEKNİK ŞARTNAME EKTEDİR | ||||||||
TEKLİFLERİNİZİ BU FORM ÜZERİNDE DÜZENLEYEREK TESLİM EDİNİZ! AYRI BİR FORM DÜZENLEMEYİNİZ. |
2019 YILI TELEFON SANTRALİNİN YILLIK BAKIMI VE ONARIMI
HİZMETİ ALIMINA AİT SÖZLEŞME
Madde 1- Sözleşmenin Tarafları
Bu sözleşme, bir tarafta BURSA İL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ Prof. Dr. Türkan AKYOL Göğüs Hastalıkları Hastanesi (bundan sonra “İdare” olarak anılacaktır) ile diğer tarafta ……………….. (bundan sonra “Yüklenici” olarak anılacaktır) arasında aşağıda yazılı şartlar dahilinde akdedilmiştir.
Madde 2 - Taraflara ilişkin bilgiler
2.1. İdarenin
a) Adı: BURSA İL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ Prof. Dr. Türkan AKYOL Göğüs Hastalıkları Hastanesi
b) Adresi :Ertuğrulgazi mah.Ülkü sok No:4 Yıldırım/BURSA
c) Telefon numarası: 0(224) 368 34 50
ç) Faks numarası: 0(224) 368 34 58
d) Elektronik Posta Adresi (varsa):
2.2. Yüklenicinin;
a)Adı ve soyadı/Ticaret Unvanı:
b) T.C. Kimlik No:
c)Vergi Kimlik No:
ç) Yüklenicinin tebligata esas adresi:
d) Telefon numarası: :
e) Bildirime esas faks numarası:
f) Bildirime esas elektronik posta adresi (varsa) :
2.3. Her iki taraf, 2.1. ve 2.2. maddelerinde belirtilen adreslerini tebligat adresi olarak kabul etmişlerdir. Adres değişiklikleri usulüne uygun şekilde karşı tarafa tebliğ edilmedikçe, en son bildirilen adrese yapılacak tebliğ, ilgili tarafa yapılmış sayılır.
2.4. Taraflar, yazılı tebligatı daha sonra süresi içinde yapmak kaydıyla, kurye, faks veya elektronik posta gibi diğer yollarla da bildirim yapabilirler.
Madde 3 - Sözleşmenin dili
3.1. Sözleşme Türkçe olarak hazırlanmıştır.
Madde 4 - Tanımlar
4.1. Bu Sözleşmenin uygulanmasında, 4734 sayılı Kamu İhale Kanunu ve 4735 sayılı Kamu İhale Sözleşmeleri Kanunu ile Hizmet İşleri Genel Şartnamesinde (bundan sonra Genel Şartname olarak anılacaktır.) ve ihale dokümanını oluşturan diğer belgelerde yer alan tanımlar geçerlidir.
Madde 5- İş tanımı
5.1. Sözleşme konusu iş; Bu sözleşme ile ……………………….. yetkili servisi santralde yapılması gerekli olan veya yaptırılması istenen bakım ve onarım işlerini yerine getirmekle sorumlu olup , yılda bir defa (Kasım ayında) bakım ve kontrollerini yapacak ve bakım formu düzenleyip teknik personele vermek zorundadır.
Madde 6 - Sözleşmenin türü ve bedeli
6.1. Bu sözleşme birim fiyat sözleşme olup, İdarece hazırlanmış cetvelde yer alan her bir iş kaleminin miktarı ile bu iş kalemleri için Yüklenici tarafından teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan tutarların toplamı olan ……………….TL (…………..Türk lirası) bedel üzerinden akdedilmiştir. Yapılan işlerin bedellerinin ödenmesinde, birim fiyat teklif cetvelinde Yüklenicinin teklif ettiği ve sözleşme bedelinin tespitinde kullanılan birim fiyatlar ile varsa, sonradan Genel Şartnamenin 37 nci maddesine göre tespit edilen yeni birim fiyatlar esas alınır.
Madde 7 - Sözleşme bedeline dahil olan giderler
7.1. Taahhüdün (ilave işler nedeniyle meydana gelebilecek artışlar dahil) yerine getirilmesine ilişkin
İsteklilerin sözleşmenin uygulanması sırasında ilgili mevzuat gereğince ödeyeceği her türlü vergi (KDV hariç), resim, harç ve benzeri giderler ile ulaşım, nakliye ve her türlü sigorta giderleri ile Nakliye Ve Nakliye Sırasında Olabilecek Her Türlü Masraflar (teklif fiyata) sözleşme bedeline dâhildir. İlgili mevzuatı uyarınca hesaplanacak Katma Değer Vergisi, sözleşme bedeline dâhil olmayıp İdare tarafından Yükleniciye ödenecektir.
Madde 8 – Sözleşmenin ekleri
8.1. İhale dokümanı, bu sözleşmenin eki ve ayrılmaz parçası olup, İdareyi ve Yükleniciyi bağlar. Ancak, sözleşme hükümleri ile ihale dokümanını oluşturan belgelerdeki hükümler arasında çelişki veya farklılık olması halinde, ihale dokümanında yer alan hükümler esas alınır.
8.2. İhale dokümanını oluşturan belgeler arasındaki öncelik sıralaması aşağıdaki gibidir:
1) Hizmet İşleri Genel Şartnamesi,
2) İdari Şartname,
3) Sözleşme Tasarısı,
4) Birim fiyat tarifleri (varsa),
5) Özel Teknik Şartname (varsa),
6) Teknik Şartname,
7) Açıklamalar (varsa),
8.3. Zeyilnameler ait oldukları dokümanın öncelik sırasına sahiptir.
Madde 9 - İşin süresi
9.1. İşe başlama tarihi 01.01.2019; işi bitirme tarihi 31.12.2019
9.2. Bu sözleşmenin uygulanmasında sürelerin hesabı takvim günü esasına göre yapılmıştır.
Madde 10 - İşin yapılma yeri, işyeri teslim ve işe başlama tarihi
10.1. İşin yapılacağı yer/yerler: Prof. Dr. Türkan AKYOL Göğüs Hastalıkları Hastanesi
10.2. İşyerinin teslimine ilişkin esaslar ve işe başlama tarihi:
10.3. A- BAKIM ARALIĞI : Yılda 1defa ( Kasım )
10.4 . Firma, talimatlara uygun kullanma şartları altında, devamlı ve normal çalışma süresince
yıpranmadan fabrikasyon / montaj hatalarından dolayı arızalanan veya santralin normal fonksiyonlarını yerine getirmesini engelleyen parça ve modülleri (yürürlükteki ithalat rejiminin müsadesi nisbetinde ) değiştirecek ve santralin sürekli olarak çalışır durumda olmasını sağlayacaktır.
10.5.Çalışma günleri ve saatleri: Arıza halinde 7 gün 24 saat hizmet verilecektir.
10.6 Arızaya Müdahale:Cihazlar için bakım sözleşmesi yapılacak olan firma idare tarafından kendisine çağrı gelir gelmez aşağıdaki tabloda gerektiği şekilde söz konusu arızaya müdahale edecektir.Parça gerekmemesi durumunda arızaya en geç 12(oniki) saat içerisinde giderilecektir.Parça gereken durumlarda ise parça temin süresi, kara ve hava ulaşımının normal koşullarda yapılmadığı veya gümrüklerin normal çalışmadığı haller dışında 48(kırksekiz ) saati geçmeyecektir.
|
ARIZALARA MÜDAHALE |
|
|
Öncelik |
Modem ile |
Saha Müdahalesi |
Hafta sonu ve Tatil Günleri |
|
Hafta içi 08:00-17:30 saatleri arasında |
Hafta içi 08:00-17:30 saatleri arasında |
|
1 |
30 dakika içerisinde |
2-4 saat içerisinde |
Kapsam dışı değerlendirilecek |
2 |
1 saat içerisinde |
8 saat içerisinde |
Kapsam dışı değerlendirilecek |
3 |
2 saat içerisinde |
10 saat içerisinde |
Kapsam dışı değerlendirilecek |
Özel İstekler |
8-24 saat içerisinde |
|
|
10.7 Madde 6 da tespit edilen bakım ücretine, arıza dışında yapılması istenecek kablo çekimi,montaj, demontaj vs gibi isteklerde kullanılacak ekstra malzeme ve işçilik bedeli ayrıca belirlenir ve tarafların bedel konusunda anlaşması durumunda idareye fatura edilir.
Madde 11 - Teminata ilişkin hükümler
11.1. Kesin teminat
11.1.1. Yüklenici bu işe ilişkin olarak ………. TL (……………..türk lirası ) tutarında kesin teminatı nakit olarak yatıracaktır.
11.1.2. Kesin teminat mektubunun süresi ../../.... tarihine kadardır. Kanunda veya sözleşmede belirtilen haller ile cezalı çalışma nedeniyle kesin kabulün gecikeceğinin anlaşılması durumunda teminat mektubunun süresi de işteki gecikmeyi karşılayacak şekilde uzatılır.
11.2. Ek kesin teminat
11.2.1. Fiyat farkı ödenmesi öngörülen işlerde, fiyat farkı olarak ödenecek bedelin ve /veya iş artışı olması halinde bu artış tutarının % 6'sı oranında teminat olarak kabul edilen değerler üzerinden ek kesin teminat alınır. Fiyat farkı olarak ödenecek bedel üzerinden hesaplanan ek kesin teminat miktarı hakedişlerden kesinti yapılmak suretiyle de karşılanabilir.
11.2.2. Ek kesin teminatın teminat mektubu olması halinde, ek kesin teminat mektubunun süresi, kesin teminat mektubunun süresinden daha az olamaz.
11.3. Yüklenici tarafından verilen kesin ve ek kesin teminat, 4734 sayılı Kanunun 34 üncü maddesinde belirtilen değerlerle değiştirilebilir.
11.4. Kesin teminat ve ek kesin teminatın geri verilmesi:
11.4.1. Taahhüdün, sözleşme ve ihale dokümanı hükümlerine uygun olarak yerine getirildiği ve Yüklenicinin bu işten dolayı idareye herhangi bir borcunun olmadığı tespit edildikten sonra, Sosyal Güvenlik Kurumundan alınan ilişiksiz belgesinin İdareye verilmesinin ardından kesin teminat ve varsa ek kesin teminatların yarısı, garanti süresi dolduktan sonra kalanı, Yükleniciye iade edilecektir.
11.4.2. Yüklenicinin bu iş nedeniyle İdareye ve Sosyal Güvenlik Kurumuna olan borçları ile ücret ve ücret sayılan ödemelerden yapılan kanuni vergi kesintilerinin garanti süresinin bitimine kadar ödenmemesi durumunda protesto çekmeye ve hüküm almaya gerek kalmaksızın kesin ve ek kesin teminat paraya çevrilerek borçlarına karşılık mahsup edilir, varsa kalanı Yükleniciye iade edilir.
11.4.3. Yukarıdaki hükümlere göre mahsup işlemi yapılmasına gerek bulunmayan hallerde; kesin hesap ve kabul tutanağının onaylanmasından itibaren iki yıl içinde idarenin yazılı uyarısına rağmen talep edilmemesi nedeniyle iade edilemeyen kesin teminat mektupları hükümsüz kalır ve düzenleyen bankaya iade edilir. Teminat mektubu dışındaki teminatlar sürenin bitiminde Hazineye gelir kaydedilir.
11.5. Her ne suretle olursa olsun, İdarece alınan teminatlar haczedilemez ve üzerine ihtiyati tedbir konulamaz.
Madde 12 - Ödeme yeri ve şartları
12.1. Sözleşme bedeli (ilave işler nedeniyle meydana gelebilecek artışlara ilişkin bedel dahil) Bursa İl Sağlık Müdürlüğü Döner Sermaye Muhasebe Birimince ve Genel Şartnamenin hatalı, kusurlu ve eksik işlere ilişkin hükümleri saklı kalmak kaydıyla aşağıda öngörülen plan ve şartlar çerçevesinde ödenecektir:
12.2. Yüklenici iş programına göre daha fazla iş yaparsa, İdare bu fazla işin bedelini imkan bulduğu takdirde öder.
12.3. Yüklenici yapılan işe ilişkin hakediş ve alacaklarını idarenin yazılı izni olmaksızın başkalarına devir veya temlik edemez. Temliknamelerin noterlikçe düzenlenmesi ve idare tarafından istenilen kayıt ve şartları taşıması zorunludur.
Madde 13 - Avans verilmesi şartları ve miktarı
13.1. Bu iş için avans verilmeyecektir.
Madde 14 - Fiyat farkı ödenmesi ve hesaplanması şartları
14.1. Yüklenici, gerek sözleşme süresi, gerekse uzatılan süre içinde, sözleşmenin tamamen ifasına kadar, vergi, resim, harç ve benzeri mali yükümlülüklerde artışa gidilmesi veya yeni mali yükümlülüklerin ihdası gibi nedenlerle fiyat farkı verilmesi talebinde bulunamaz.
14.2. Bu sözleşme kapsamında yapılacak işler için fiyat farkı hesaplanmayacaktır. Ancak, mücbir sebepler veya idareden kaynaklanan nedenlerle işin bitim tarihinin süre uzatımı verilmek suretiyle uzatılması halinde, yürürlükte bulunan fiyat farkına ilişkin esaslar dikkate alınarak fiyat farkı hesaplanacaktır.
14.3. Sözleşmede yer alan fiyat farkına ilişkin esas ve usullerde sözleşme imzalandıktan sonra değişiklik yapılamaz.
Madde 15 - Alt yüklenicilere ilişkin bilgiler ve sorumlulukları
15.1. Bu işte alt yüklenici çalıştırılmayacak ve işlerin tamamı yüklenicinin kendisi tarafından yapılacaktır.
Madde 16 - Cezalar ve sözleşmenin feshi
16.1. İdare tarafından uygulanacak cezalar aşağıda belirtilmiştir:
16.1.1. Kısmi kabul yapılıp yapılmayacağına bakılmaksızın; işin özelliği gereği sürekli tekrar eden Bakım Onarım Hizmeti işinde her dönem tekrar eden kısımlarının sözleşmeye uygun olarak gerçekleştirilmemesi halinde, İdarece her bir aykırılık için ayrı ayrı uygulanmak üzere Sözleşme bedelinin % 0,5 (bindebeş) oranında cezai işlem uygulanacaktır. Ayrıca, bu aykırılıkların ardı ardına veya aralıklı olarak gerçekleştirilmek suretiyle dördüncü defaya ulaşması durumunda yukarıda öngörülen ceza uygulanmakla birlikte 4735 sayılı Kanunun 20 nci maddesinin (b) bendine göre protesto çekmeye gerek kalmaksızın sözleşme feshedilecek. Toplam aykırılığın dördüncü defaya ulaşması sözleşmenin bu şekilde feshedilmesi için yeterli olacaktır.
İdare tarafından kesilecek cezanın toplam tutarı, hiçbir durumda, sözleşme bedelinin % 30'unu geçmeyecektir.
16.2. Yukarıda belirtilen cezalar ayrıca protesto çekmeye gerek kalmaksızın yükleniciye yapılacak ödemelerden kesilir. Cezanın ödemelerden karşılanamaması halinde ceza tutarı yükleniciden ayrıca tahsil edilir.
16.3. İhtarda belirtilen sürenin bitmesine rağmen aynı durumun devam etmesi halinde, ayrıca protesto çekmeye gerek kalmaksızın kesin teminat ve varsa ek kesin teminat gelir kaydedilir ve sözleşme feshedilerek hesabı genel hükümlere göre tasfiye edilir.
16.4. Sözleşmenin uygulanması sırasında yüklenicinin 4735 sayılı Kanunun 25 inci maddesinde sayılan yasak fiil veya davranışlarda bulunduğunun tespit edilmesi, halinde ise ayrıca protesto çekmeye gerek kalmaksızın kesin teminat ve varsa ek kesin teminatlar gelir kaydedilir ve sözleşme feshedilerek hesabı genel hükümlere göre tasfiye edilir.
Madde 17 - Süre uzatımı verilebilecek haller ve şartları
17.1. Mücbir sebepler nedeniyle süre uzatımı verilebilecek haller aşağıda sayılmıştır.
17.1.1. Mücbir sebepler:
a) Doğal afetler.
b) Kanuni grev.
c) Genel salgın hastalık.
ç) Kısmi veya genel seferberlik ilanı.
d) Gerektiğinde Kamu İhale Kurumu tarafından belirlenecek benzeri diğer haller.
17.1.2. Yukarıda belirtilen hallerin mücbir sebep olarak kabul edilmesi ve yükleniciye süre uzatımı verilebilmesi için, mücbir sebep olarak kabul edilecek durumun;
a) Yüklenicinin kusurundan kaynaklanmamış olması,
b) Taahhüdün yerine getirilmesine engel nitelikte olması,
c) Yüklenicinin bu engeli ortadan kaldırmaya gücünün yetmemesi,
ç) Mücbir sebebin meydana geldiği tarihi izleyen yirmi gün içinde yüklenicinin İdareye yazılı olarak bildirimde bulunması,
d) Yetkili merciler tarafından belgelendirilmesi,
zorunludur.
17.1.3. Yüklenici tarafından zamanında yapılmayan başvurular dikkate alınmaz ve Yüklenici başvuru süresini geçirdikten sonra süre uzatımı isteğinde bulunamaz.
17.2. İdareden kaynaklanan nedenlerle süre uzatımı verilecek haller:
17.2.1. İdarenin sözleşmenin ifasına ilişkin yükümlülüklerini yüklenicinin kusuru olmaksızın, öngörülen süreler içinde yerine getirmemesi ve bu sebeple sorumluluğu yükleniciye ait olmayan gecikmelerin meydana gelmesi, bu durumun taahhüdün yerine getirilmesine engel nitelikte olması ve yüklenicinin bu engeli ortadan kaldırmaya gücünün yetmemiş olması halinde; işi engelleyici sebeplere ve yapılacak işin niteliğine göre, işin bir kısmına veya tamamına ait süre en az gecikilen süre kadar uzatılır.
17.2.2. İlave işler nedeniyle iş artışının ortaya çıkması halinde işin süresi, bu artışla orantılı olarak işin ilgili kısmı veya tamamı için uzatılır.
17.3. Süre uzatımına ilişkin diğer hususlarda Genel Şartnamenin ilgili hükümleri uygulanır.
Madde 18 - Kontrol Teşkilatı, görev ve yetkileri
18.1. İşin, sözleşme ve eklerine uygun olarak yürütülüp yürütülmediği İdare tarafından görevlendirilen Kontrol Teşkilatı aracılığıyla denetlenir. Kontrol Teşkilatı, Genel Şartnamenin Dördüncü Bölümünde belirtilen yetkileri kullanır ve görevleri yerine getirir.
Madde 19 - İşin yürütülmesine ilişkin kayıt ve tutanaklar
19.1. 1-Bu madde boş bırakılmıştır.
Madde 20 - Teslim, muayene ve kabul işlemlerine ilişkin şartlar
20.1. Bakım Onarım Hizmet alımında, Teknik ve İdari Şartnamelerde belirtilen işlerin kabulü bakım yapılan döneme ilişkin olarak yapılacaktır
20.2. Sözleşme konusu iş tamamlandığında Yüklenici, (işin/ilgili kısmın) teslim alınarak kabul işlemlerinin yapılması için bu talebini içeren bir dilekçe ile İdareye başvuracaktır. Bunun üzerine (yapılan iş/ilgili kısım), her türlü masrafı Yükleniciye ait olmak üzere Prof. Dr. Türkan AKYOL Göğüs Hastalıkları Hastanesi Başhekimliği adresinde ve başvuru yazısının İdareye ulaştığı tarihten itibaren 3 iş günü içinde teslim alınır. Yüklenici, işin teslimi için sözleşme ve ekleri uyarınca üzerine düşen yükümlülükleri yerine getirmemesi nedeniyle oluşan zarardan sorumludur. Kontrol Teşkilatı ile Yüklenicinin, işin yapılmasına ilişkin olarak hizmetin ifa edildiği dönemler itibariyle birlikte tutacakları kayıtlar, işin o dönem içerisinde yapılan kısmının teslimi anlamına gelir. Ancak Yüklenici kayıt tutmaktan ve/veya tutulan kayıtları imzalamaktan imtina ederse Kontrol Teşkilatının kayıtları esas alınır ve bu kayıtların doğruluğu Yüklenici tarafından kabul edilmiş sayılır."
20.3. Teslim alınan işin muayene ve kabul işlemleri, "Hizmet Alımları Muayene ve Kabul Yönetmeliği" ile Hizmet İşleri Genel Şartnamesinde yer alan hükümlere göre işin kabule elverişli şekilde teslim edildiği tarihten itibaren 3 iş günü içinde yapılarak kesin hesap raporu çıkarılır.
Madde 21 - İş ve işyerinin korunması ve sigortalanması
21.1. İş ve işyerlerinin korunmasına ilişkin sorumluluk Genel Şartnamenin 19 uncu maddesinde düzenlenen esaslar dahilinde yükleniciye aittir.
21.2. Sigorta türleri ile teminat kapsamı ve limitleri:
21.2.1. Bu madde boş bırakılmıştır.
Madde 22 - Yüklenicinin sözleşme konusu iş ile ilgili çalıştıracağı personele ilişkin sorumlulukları
22.1. Yüklenicinin sözleşme konusu iş ile ilgili çalıştıracağı personele ilişkin sorumlulukları, ilgili mevzuatın bu konuyu düzenleyen emredici hükümleri ve Genel Şartnamenin Altıncı Bölümünde belirlenmiş olup, Yüklenici bunları aynen uygulamakla yükümlüdür.
Madde 23 - Sözleşmede değişiklik yapılması
23.1. Sözleşme bedelinin aşılmaması ve İdare ile Yüklenicinin karşılıklı olarak anlaşması kaydıyla,
a) İşin yapılma veya teslim yeri,
b) İşin süresinden önce yapılması veya teslim edilmesi kaydıyla işin süresi ve bu süreye uygun olarak ödeme şartlarına ait hususlarda sözleşme hükümlerinde değişiklik yapılabilir.
23.2. Bu hallerin dışında sözleşme hükümlerinde değişiklik yapılamaz ve ek sözleşme düzenlenemez.
Madde 24 - Yüklenicinin Ölümü, İflası, Ağır Hastalığı, Tutukluluğu veya Mahkumiyeti
24.1. Yüklenicinin ölümü, iflası, ağır hastalığı, tutukluluğu veya özgürlüğü kısıtlayıcı bir cezaya mahkumiyeti hallerinde 4735 sayılı Kanunun ilgili hükümlerine göre işlem tesis edilir.
24.2. Ortak girişim tarafından gerçekleştirilen işlerde, ortaklardan birinin ölümü, iflası, ağır hastalığı, tutukluğu veya özgürlüğü kısıtlayıcı bir cezaya mahkumiyeti hallerinde de 4735 sayılı Kanunun ilgili hükümlerine göre işlem tesis edilir.
Madde 25 - Yüklenicinin sözleşmeyi feshetmesi
25.1. Yüklenicinin, sözleşme yapıldıktan sonra mücbir sebep halleri dışında, mali acz içinde bulunması nedeniyle taahhüdünü yerine getiremeyeceğini gerekçeleri ile birlikte İdareye yazılı olarak bildirmesi halinde, ayrıca protesto çekmeye gerek kalmaksızın kesin teminat ve varsa ek kesin teminatlar gelir kaydedilir ve sözleşme feshedilerek hesabı genel hükümlere göre tasfiye edilir.
Madde 26 - İdarenin sözleşmeyi feshetmesi
26.1. Aşağıda belirtilen hallerde İdare sözleşmeyi fesheder:
a) Yüklenicinin taahhüdünü ihale dokümanı ve sözleşme hükümlerine uygun olarak yerine getirmemesi veya işi süresinde bitirmemesi üzerine, sözleşmede belirlenen oranda gecikme cezası uygulanmak üzere, idarenin en az on gün süreli ve nedenleri açıkça belirtilen ihtarına rağmen aynı durumun devam etmesi,
b) Sözleşmenin uygulanması sırasında Yüklenicinin 4735 sayılı Kanunun 25 inci maddesinde belirtilen yasak fiil ve davranışlarda bulunduğunun tespit edilmesi,
hallerinde ayrıca protesto çekmeye gerek kalmaksızın kesin teminat ve varsa ek kesin teminatlar gelir kaydedilir ve sözleşme feshedilerek hesabı genel hükümlere göre tasfiye edilir.
Madde 27 - Sözleşmeden önceki yasak fiil veya davranışlar nedeniyle fesih
27.1. Yüklenicinin, ihale sürecinde 4734 sayılı Kanuna göre yasak fiil veya davranışlarda bulunduğunun sözleşme yapıldıktan sonra tespit edilmesi halinde, kesin teminat ve varsa ek kesin teminatlar gelir kaydedilir ve sözleşme feshedilerek hesabı genel hükümlere göre tasfiye edilir.
27.2. Taahhüdün en az % 80'inin tamamlanmış olması ve taahhüdün tamamlattırılmasında kamu yararı bulunması kaydıyla;
a) İvediliği nedeniyle taahhüdün kalan kısmının yeniden ihale edilmesi için yeterli sürenin bulunmaması,
b) Taahhüdün başka bir yükleniciye yaptırılmasının mümkün olmaması,
c) Yüklenicinin yasak fiil veya davranışının taahhüdünü tamamlamasını engelleyecek nitelikte olmaması hallerinde, İdare sözleşmeyi feshetmeksizin
Yükleniciden taahhüdünü tamamlamasını isteyebilir ve bu takdirde Yüklenici taahhüdünü tamamlamak zorundadır.
27.3. Ancak bu durumda, Yüklenici hakkında 4735 sayılı Kanunun 26 ncı maddesi hükmüne göre işlem yapılır ve Yükleniciden kesin teminat ve varsa ek kesin teminatların tutarı kadar ceza tahsil edilir. Bu ceza hakedişlerden kesinti yapılmak suretiyle de tahsil edilebilir.
Madde 28 - Mücbir sebeplerden dolayı sözleşmenin feshi
28.1. Mücbir sebeplerden dolayı İdare veya Yüklenici sözleşmeyi tek taraflı olarak feshedebilir. Ancak Yüklenicinin mücbir sebebe dayalı bir süre uzatımı talebi varsa idarenin sözleşmeyi feshedebilmesi için uzatılan sürenin sonunda işin sözleşme ve eklerine uygun şekilde tamamlanmamış olması gerekir. Sözleşmenin feshedilmesi halinde, hesabı genel hükümlere göre tasfiye edilerek kesin teminat ve varsa ek kesin teminatlar iade edilir.
Madde 29 - Yüklenicinin Ceza Sorumluluğu
29.1. İş tamamlandıktan ve kabul işlemi yapıldıktan sonra tespit edilmiş olsa dahi 4735 sayılı Kanunun 25 inci maddesinde belirtilen ve Türk Ceza Kanununa göre suç teşkil eden fiil veya davranışlarda bulunan Yüklenici ile o işteki ortak veya vekilleri hakkında Türk Ceza Kanunu hükümlerine göre ceza kovuşturması yapılmak üzere yetkili Cumhuriyet Savcılığına suç duyurusunda bulunulur. Bu kişiler hakkında bir cezaya hükmedilmesi halinde, 4735 sayılı Kanunun 27 nci maddesi hükmü uygulanır.
Madde 31 - Yüklenicinin Tazmin Sorumluluğu
31.1. Yüklenici, taahhüdü çerçevesinde kusurlu veya standartlara uygun olmayan malzeme seçilmesi, verilmesi veya kullanılması, tasarım hatası, uygulama yanlışlığı, denetim eksikliği, taahhüdün sözleşme ve şartname hükümlerine uygun olarak yerine getirilmemesi ve benzeri nedenlerle ortaya çıkan zarar ve ziyandan doğrudan sorumludur. Bu zarar ve ziyan genel hükümlere göre Yükleniciye ikmal ve tazmin ettirileceği gibi, haklarında 4735 sayılı Kanunun 27 nci maddesi hükümleri de uygulanır.
Madde 32 - Fikri ve sınai mülkiyete konu olan hususlar
32.1. Bu madde boş bırakılmıştır.
Madde 33 - Montaj, işletmeye alma, eğitim, bakım, yedek parça gibi destek hizmetlerine ait şartlar
33.1. Periyodik bakımlarda veya arıza durumunda parça değişimi gerektiği zaman parça idarece temin edilcek,montajı yüklenici firma yapacaktır. Bakım işlemlerinde kullanılan her türlü sarf ve demirbaş malzeme yükleniciye aittir.
Madde 34 - Garanti ile ilgili şartlar
34.1.
Madde 35 - Hüküm bulunmayan haller
35.1. Bu sözleşme ve eklerinde hüküm bulunmayan hallerde, ilgisine göre 4734 ve 4735 sayılı Kanun hükümlerine, bu Kanunlarda hüküm bulunmaması halinde ise genel hükümlere göre hareket edilir.
Madde 36 - Diğer hususlar
36.1. Herhangi bir arıza ve bakım nedeniyle sözleşmede yer alan cihazlardan birinde çalışılmayan sürenin sözleşme süresi boyunca %95 up-time süresini ihlal etmemesi gerekir. Hastanemizde kullanılan cihazlar yer itibariyle kullanım saatleri farklılık gösterebilmektedir. Bunlar; (A,B,C,D olarak sınıflandırılmıştır.) .Bu süreler aşağıda formülize edilmiştir.
Cihaz 365 gün ve 24 saat üzerinden çalışıyorsa; Çalışma süresi(%95 up-time süresi) =365x 24 saat x 0,95 (A)Cihaz yıllık resmi iş günü üzerinden çalışıyorsa; Çalışma süresi(%95 up-time süresi) =Yıllık resmi iş günü x 8 saat x 0,95 (B)Cihaz yıllık resmi iş günü üzerinden saat 22:00 ‘ya kadar çalışıyorsa; Çalışma süresi(%95 up-time süresi) = Yıllık resmi iş günü x 14 saat x 0,95 (C)Cihaz yıllık resmi iş günü üzerinden saat 23:00 ‘ya kadar çalışıyorsa; Çalışma süresi(%95 up-time süresi) = Yıllık resmi iş günü x15 saat x 0,95 (D) olarak hesaplanır.Ayrıca firma tarafından sözleşme kapsamındaki cihaz için yıllık % 95 up-time garantisi verilecektir. Arızalı süre % 5 down time (arızada kalma) süresini geçerse aşılan her işgünü için sözleşme süresine 2 (iki) gün eklenecektir
Madde 37 - Anlaşmazlıkların çözümü
37.1. Bu sözleşme ve eklerinin uygulanmasından doğabilecek her türlü anlaşmazlığın çözümünde Bursa mahkemeleri ve icra daireleri yetkilidir.
37.2. Madde 37.2 Sözleşmede yer almayan hükümlerde teknik şartname hükümleri geçerlidir
Madde 38 - Yürürlük
38.1. Bu sözleşme taraflarca imzalandığı tarihte yürürlüğe girer.
Madde 39 – Sözleşmenin imzalanması
39.1. Bu sözleşme 39 maddeden ibaret olup, İdare ve Yüklenici tarafından tam olarak okunup anlaşıldıktan sonra / / tarihinde bir nüsha olarak imza altına alınmıştır. Ayrıca İdare, Yüklenicinin talebi halinde sözleşmenin "aslına uygun idarece onaylı suretini" düzenleyip Yükleniciye verecektir.
İdare Yüklenici
![]() |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
T.C.
BURSA VALİLİĞİ İl Sağlık Müdürlüğü Prof.Dr. Türkan AK YOL Göğüs Hastalıkları Hastanesi
TELEFON SANTRALLERİ 2019 YILLIK BAKI 1VI-ONARIM TEKNİK ŞARTNAMESİ MADDE 1: Tahattiit ve İsin Niteliği
SATIŞ VE SERVİS NOKTASI bu sözleşmenin 2 maddesjıde yer alan koşullar kapsamında bundan böyle SİSTEM olarak anılacak olan KAREL telefon santrali ve çevresel ekipmanlarına sözleşme tarihinden itibaren sözleşme bitiş tarihine kadar yılda 1 sefer (kasım ayında), ana bina ve ek binada bulunan telefon santralleri için verilecek servis ve bakım hizmetlerini kapsan
MADDE 2: Sözleşme Koşulları
2.1 SERVİS NOKTASİ teknisyeni arızanın kaynağı ve onanını konusunda karar verebilecek yetkili tek kişidir. Ancak hastanenin onayı olmadan parça değişimi, arızaya müdahale, bakım vs. hiçbir işlem yapamaz.
2.2 SERVİS NOKTASI SİSTEM e ait arızalan gidererek SİSTEM’ in fonksiyonlarını yerine getirebilecek kesintisiz şekilde çalışmasını sağlayacaktır.
23 Bu sözleşme kapsamında SERVİS NOKTASI, SİSTEM e sözleşme süresi içinde Hastanenin belirleyeceği plana göre periyodik şekilde 1 seferlik bakım yapılacaktır. Ayrıca SİSTEM* in arızalandığı tüm durumlarda(kısmi ya da tümden arızalarda) da SERVİS NOKTASI müdahale ve çözüm sorumluluğunu üzerine almıştır.
Periyodik halamlarda yapılacak olan işlemler şunlardır;
• Konsol tuş takımı lastiği ve spiral kordon kontrolü, gerektiğinde değişimi
• Kuru bakım sız akülerin kontrolü
• Sistemin genel donanım kontrolü
• Sistemin genel işlev kontrolü
• Eğilim güncelleştirme
• Seçilecek ses kayıtlarını nıstgele dinleme
• Yazılım güncelleştirme
• Santral kabin bakımı
2.4 SERVİS NOKTASI periyodik bakımlar dışında sözleşme süresi içinde SİSTEM yetkilisi tarafından ihbar edilen arızalarda SİSTEM e servis verecektir.
2.5 Yapılacak onanın sonrasında anza giderilecektir. Onanm yapıldıktan sonra onanınla ilgili fonksiyonun nasıl çatıştığı gösterilecektir. Yapılacak onarım parça hariç olup arızanın tamiri için gereken malzeme varsa firma santrali aktif hale getirmek için parçayı kullanacak. Sonrasında hastane belirlenen alım yolları ile parçayı temin ederek firmaya kullanılmamış parçayı teslim edecektir. ( Alımın ilgili firmadan yapılmasına karar verilirse, alım kararının ardında firma gerekli faturalamayı usule uygun şekilde yapacaktır.)
2.6 Belirlenen bakım takvimi dışında oluşacak arıza durumunda hastane telefon veya faksla anzayı bildirecek, fırına elemanlarının kuruma gelmeleri il iyi 3 saat il dışı ise 12 saattir. Bu süre iklim şartlarının normal olması durumunda gcçcrlidir. İklim ve yol durumunun uygun olmadığı durumlarda arızanın acili yetine hastane idaresi (teknik servis sorumlusu, cihazı kullanıcı birim sorumlusu)karar verir. Anza tespitinden kırk sekiz (48) saat içinde giderilmiş olacaktır.
2.7 Arıza harici periyodik bakımda ise yukarıda maddelenen hususlar hastane teknik servisinden görevlendirilecek personel nezaretinde yapılacak ve bakım sonu servis formuna yapılan işlemler ayrıntılı olarak belirtilecektir. İstenen işlemlerin tamamı yapılmadığı tespit edilirse veya yetkili bunları servis formunda bildirmez ise bakım yapılmamış sayılacak ve bakım tekrarlanacaktır.
2.8 Yüklenici firma sistemde çıkabilecek herhangi bir problemden dolayı sistemin durması ya da sistemin |
değilse firma bunun için kendi adına hizmet alabilir ancak bu hizmet bedelini hastaneden talep edemez. Yine arıza tespiti için bahsi geçen cihazların taşınması vs. gibi durumlar oluşursa bu tip durumlarda tüm nakliye masrafları :1rmaya aittir. Firma her şartta arızayı net olarak tespit edebilmeli, arıza maliyetini çıkarabilmelidir. Tespit edilen anzanın giderilmesi ancak sistemin halen çalışmaması durumunda aynı arıza için yapılacak 2. Arıza giderme yöııteminden(fırmanın önerdiği) de sonuç çıkmaması durumunda sistemin çalışır hale getirilmesi işi parça dahil firmaya ait olacaktır.
2.9.Firma hiçbir ihtar ve ikaza gerek kalmaksızın çalışma anında gerekli olan tüm emniyet tedbirlerini zamanında almak, kazalardan korunma usul ve çarelerini personeline öğretmek ve uygulamakla yükümlüdür. Bu itibarla taahhüdün yanında gerek ihmal dikkatsizlik ve tedbirsizlikte, gerekse ehliyetsiz personel çalıştırmaktan veya herhangi sebeple vuku bulacak kazalardan firma sorumludur. Yüklenici, İş Kanunu’nuıı iş sağlığı ve iş güvenliği hükümlerine göre personelin sağlığını korumak üzere her türlü sağlık ve emniyet tedbirlerini alacak ve tehlikeli koşullarda çalışılmasına izin vermeyecektir. Yüklenici iş ve işçi sağlığı ile ilgili mevzuat ve hükümleri yerine getirmekle yükümlüdür.
2.10.IIerhangi bir arıza ve bakım nedeniyle sözleşmede yer alan cihazlardan birinde çalışılmayan sürenin sözleşme süresi boyunca %95 up-timc süresini ihlal etmemesi gerekir. Hastanemizde kullanılan cihazlar yer itibariyle kullanım saatleri farklılık gösterebilmektedir. Bunlar; (A,B,C,D olarak sınıflandırılmıştır.) .Bu süreler aşağıda formülize edilmiştir.
Cihaz 365 gün ve 24 saat üzerinden çalışıyorsa; Çalışma süresi(%95 up-timc süresi) =365x 24 saat x 0,95
(A)
Cihaz yıllık resmi iş günü üzerinden çalışıyorsa; Çalışma sürcsi(%95 up-timc süresi) ^Yıllık resmi iş günü x 8 saat x 0,95 (B)
Cihaz yıllık resmi iş günü üzerinden saat 22:00 ‘ya kadar çalışıyorsa; Çalışma sürcsi(%95 up-time süresi) = Yıllık resmi iş günü x 14 saat x 0.95 (C)
Cihaz yıllık resmi iş günü üzerinden saat 23:00 ‘ya kadar çalışıyorsa; Çalışma süresi(%95 up-time süresi) = Yıllık resmi iş günü xl5 saat x 0,95 (D) olarak hesaplanır.
Ayrıca firma taralından sözleşme kapsamındaki cihaz için yıllık % 95 up-time garantisi verilecektir. Arızalı süre % 5 dovvn lime (arızada kalma) süresini geçerse aşılan her işgünü için sözleşme süresine 2 (iki) gün eklenecektir.
MADDE 3: llYükleııiciM Firmadan İstenen Belgeler.
3.1 Firmanın yetkili bakımcı firma olduğuna dair yetki belgesi ve firma teknik şartname hükümlerini yerine getireceğine dair tahattütname' yi ihale evraklarıyla birlikte idareye sunacaktır.
3.2 Telefon santrallerinin her türlü bakımını ve arızasını giderecek taahhütname sunulacaktır.
3.3 Bu şartnamenin uygulanmasında 4734 sayılı Kamu İhale Kanunu vc 4735 sayılı Kamu İhale Sözleşmeleri Kanunu ile Hizmet işleri genel Şartnamesinde ve İhale dokümanını oluşturan belgelerde yer alan tanımlar gcçerlidir.
3.4 Belirlenen bakım takvimi dışında oluşacak arıza durumunda hastane telefon veya faksla arızayı bildirecek, firma elemanlarının kuruma gelmeleri il içi üç (3) saat il dışı ise on iki (12) saattir. Bu süre iklim şartlarının normal olması durumunda gcçerlidir.
3.5 İklim ve yol durumunun uygun olmadığı durumlarda arızaya 24 saat içerisinde müdahale etmek zorundadır. Arızanın aciliyetinc hastane idaresi (teknik servis sorumlusu, cihazı kullanıcı birim sorumlusu)karar verir.
3.6 Yüklenici fırına hizmet vereceği teknik personelinin isim listesini ve cihazlarla ilgili eğitim sertifikalarını teklifiyle sunacaktır.
3.7 Yüklenici firma telefon santrallerinin üretici firmadan yetkili servis belgesine ve eğitim sertifikasına sahip olmalı ve bu belgeleri teklifi ile beraber vermelidir.
3.8 Yüklenici firma tek yetkilisi olduğunu gösteren gerekli belgelerin noter onaylı nüshalarını teklifiyle birlikte sunacak veya bu işte uzman olduklarını gösteren eğitim sertifikalarını ve iş bitirim belgelerini ihale zamanında hazır bulundurmak zorundadır.
3.9 Bakım anlaşmalı Firmalar, arızalı tespit ediler. malzemelerin hastane tarafından temini yapılması sırasında her türlü talep için (sarf,yedek veya arızalı parça, yazılım program gibi) fiyat vermek zorundadır .Firmalar parçaları temin edebileceklerine dair taahhütte bulunmalıdır.
Teknik •' thendısük
H nîusu
|
3.10 Servis noktası, sistemden sorunsuz ses kaydının alınması ve kullanılabilir fomıatlara dönüştürülebilmesi için gerekli tüm codec, parça, programı ücretsiz olarak temin ve teslim etmelidir.
Ana Bina
KAREL marka Telefon Santralı
.Ek Bina
KAREL marka Telefon Santralı Madde : 11 - Hastanemiz olası kapanma durumunda sözleşme tek taraflı olarak feshedilecektir. Yükleneci firma bu durumda herhangi bir hak talebinde bulunmayacaktır.
|
Temel
- EKAP İhaleleri
- Kurum İhaleleri
- Doğrudan Teminler
- İhale Alarmı - Sınırsız
- İhale Takip - Sınırsız
- Çoklu Rapor Alıcısı
- Mobil Uygulama
Kurumsal
- EKAP İhaleleri
- Kurum İhaleleri
- Doğrudan Teminler
- İhale Alarmı - Sınırsız
- İhale Takip - Sınırsız
- Çoklu Rapor Alıcısı
- Mobil Uygulama
- +
- İhale Sonuç İlanları
- İlansız İhale Sonuçları
- Sonuç Alarmları
- KİK Kararları
- Firma ve Rakip Analizleri
- Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
- İhale Öncesi Olası Rakipler
- İdare Analizleri
- Bütçe Tahminleri
- Yüklenicileri
- Yaklaşık Maliyet Analizleri
- Sektör Analizleri
- Sektördeki Öncü Firmalar
- İş Dağılımları
- Pazar Araştırmaları
- Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
- Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
- Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)