İhalePRO’nın yenilenen arayüzü ile tanışın!
Yeni Sürümde İncele

Tıbbi Sarf Malzeme Alımı

İhale No 1567181
Sektör Tıbbı İlaç ve Sarf Malzemeler
İdare Ahi Evran Üniversitesi Eğitim ve Araştırma Hastanesi
İhale Tipi Mal Alımı
İhale Usulü Doğrudan Temin
İhale İli Kırşehir
İşin İli Kırşehir
Yayın Tarihi 14 Mart 2018
İhale Tarihi 14 Mart 2018 16:00

Temel

1.500 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Kamu İhaleleri
  • E-İhaleler
  • İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
  • Doğrudan Temin İhaleleri
  • Sınırsız İhale Takibi
  • Sınırsız İhale Alarmı
  • Günlük İhale Raporu

Kurumsal

3.000 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Temel Paket Dahil
  • AB İhaleleri
  • İhale Sonuçları
  • Kazanan Firmalar
  • İhale Arşivi
  • KİK Kararları
  • Yasaklı Firma Sorgulama

 

 
 

T.C.

KIRŞEHİR VALİLİĞİ İL SAĞUK MÜDÜRLÜĞÜ

Kırşehir Sağlık Bakanlığı - Ahi Evran Üniversitesi Eğitim ve Araştırma Hastanesi

 
 

 

       
 

Sayı: 75990205-869 - 495

Konu: Hizmet/Malzeme Alimi

 
 

Kırşehir

14.03.2018

 
 

 

                       
   

SERPİL BAYDARGÖK (6792-18)

 
 
   
     

Hurşit ARISOY {

İdari ve Mali İşlor Müdpr Yrd.

 
 
   
 
 
   
 
 

DİKKAT EDİLECEK HUSUSLAR

!- Teklif Birim Fiyatları KDV Hariç vc Türk Lirası olarak verilecektir.

2-     Silinti.   kazıntı vc imza kaşe bulunmayım teklillcr değerlenilmeye alınmayacaktır.

3-Numune İstenildiği taktirde nuıııuııc en kısa sürede saıııulma birimine gönderilecektir.

4-    UBB     kapsamında yer alan ürünlerin tek babına UBB kaydı yeterli olmayıp, teklifi drcticl’ithalalçı firma dışında veren firmalar ivin .

Üretici veya ithalatçı tarafuıdan UBB de alt bayii olarak tanımlanmış olması gerekmektedir.

5-                BokanhğmıızTKHK                 ııuıı 09.01.2017 tarih ve WM)368WM36 sayılı yazıları gereğince. UBB kapsamındaki malzemeler ivin firmaların "TIBBİ CİHAZ SATIS YERİ YETERLİLİK BELGELERİNİ de teklifleri ile birlikte sunmaları gerekmektedir.

6<lsteklilcr listedeki büiün kalemlere veya diledikleri kalemlere teklif verebilirler.

7-        Sözkonııxu               alımla ilgili tüm vcrgi-resiın ve harçlar, kargo tabıma ve tüm ulaşım giderleri sigorta giderleri uhlcsinde kalan kişi/firmaya aittir.

8-     idarem iz mal/hizmeti alıp almamakta veya bir kısımıu almakta scıfcestlir.Firmalar teklif vermekle bu hükmü kabul etmiş sayılır.

9-              Dcğcrlcnditmcmiz                     kalem kalem , yada işin btıtUıılük arz etmesi bakmıındun tuplmıı fiyat esasına göre yapılabilecektir.

10-         Malzemcler            Depo tesümidır.Dcpoya taşınması ile ilgili tüm tuşuna v.b.giderler fımıaya aittir.

11-     Tcklif  veren fınna S.U.T.hükUmleri gereğince idare tarafından işlem yapılacuğtıu kabul etmiş sayılır

12-Alımlar Acil ihtiyaçlarımıza yönelik olduğundan . idaremiz tarafuıdan verilen sipuriş sonrası belirtilen gün içerisinde teslimatı yapılmayan ürünler için idaremiz sipurişi tek taraflı iptal etine hakkına sahiptir. Firmalur teklif vermekle bu hükmü kabul etmiş savılır.

13-    Alım    uhlcsinde kalan fınııa alıma ilişkin olarak düzenleyeceği faturada malzemenin barkod numarası ile SUT Kodunu belirtecektir. Tedarikçi firmn bunların SUF hükümlcn doğrultusunda doğru eşleştirilmiş olmasından suıumlııdur. Geri Ademe kunıınu barkod ve SUT kodlarının eşleştirilmesi ile ilgili olarak TÎTUBB kayıtlanın esas almadığından , hastanemiz idaresi bu kayıtları esas almayacak . anılan kutumun herhangi bir surette malzeme barkod ve SUT kodunun doğnı eşleşmediğini tespit ederek geri üdeıııc yapmaması halinde oluşan zarar nedeniyle idare tarafından da tedarikçi Ilımaya rücu edilerek . ödeme yapılsa bile tespit edilen zararın tamamı alım yapılan firmadan tahsil edilecektir. Firma teklif vermekle bu hükınû kabul etmiş sayılır.

14-          Son teklif vemıc süresi içerisinde teslim edilmeyen teklifler değerlendirmeye aJınnıayacaktır.Fırıııalar teklif vermekle bu hükmü kabul etmiş savılır.

15-          Bakanlığımız         T.K.H.K. Başkanlığının 27.11.2015 tarih ve CMM)| 5701269 sayılı yazıları gereğince . firmaların teklif edilen UrOnlarin soıınulma tarihimiz itibariyle Sağlık Bakanlığı (S.B.) duıumuııun uygun olması. hastaya kullanıldığı tarihte ise MEDULA sistemine kayıtlı olması gerekmektedir. Bu nedenle saluıalma sürecinde S.B. durumu soıgulama&ı kurumumuzca yapılacak olup , özellikle hastaya yönelik kullanılan malzemelerde teklif edilen barkod numarasından farklı bir barkod numarasına sahip ürünün kullanılması sonucu lotura edilen malzemelerin MEDULA sistemine kayıtlı olmadığı tespit edildiğinde . malzeme bedelleri ilgili timunun ödemelerinden kesilerek ilgili hastane döner sermaye hesaploruıa gelir kaydedilecektir. Firmalar kuruntumuza teklif vermekle bu hükmün tamamımı kabul etmiş sayılır.

 
 
 

16-Amcliyat sona erdikten sonra ameliyatta kullanılan malzemelere ait fatura ilgili fimıa turalmdan mutlaka ameliyatın yapıldığı tarih yazılmak suretiyle kesilerek . fatura ön tarafına hasta adı soyadı. kullanılan malzemelerin udi .SUT kodu, barkod numarası yazılmalıdır. Fatura arka tarafına ise ameliyatta kullanılan malzemelere ait bark od lan eksiksiz olarak yapıştınlmalıdır. Barkod sayısı fazla olup fatura arka yüzeyine sığmadığı taktirde ise A4 cbatında boş kağıda kalan barkodlar yapıştırılarak fatura aslına iliştirilerek hastaneye at geç 7 gün içersinde teslim edilmelidir. (Eksik barkodlu faturalar teslim alınmayarak . ilgili firmaya resmi yazı ile iade edilecektir. ) Faturanın herhangi bir sebeple hastaneye geç teslim edilmesi sonucu hastnımı taburcu olmusı dmuınunda . fatura beddi SGK ya fatura edilemez ise söz konusu fatura bedeli ilgili firmaya ödenmeyerek. hastane döner sermaye hesaplatma gelir olarak kaydedilecektir. Fuma iş bu alım için teklif vermekle bu lıükmü kabul etmiş sayılır. Alım uhtcsmdc kalan firma alıma kaııu olan malzeme yada malzemeleri kullandırdıktan sonra ktılluııdırdığı malzemelere ait faturasını kesmez . yada kestiği halde idaremize belirtilen süre içerisinde 7 gün (Yedi Gün) teslim etmez . yada faturası kargo . posta v.b. dağıtımda kaybolur ise bu durumla idaremizin herhangi bir mesuliyeti olmayacağı gibi. belirtilen zamanda idaremize teslim edilmeyen fatura bedelleri ile ilgilide firma idaremizden herhangi bir hak yada alacak talep etmey ecektir. Bu konuda herhangi bir hukuki hak vada alacak talebinde bulunmayacağımda iş bu alıma iştirak etmekle kabul etmiş sayılır.

 
 
   

* TEKNİK ŞARTNAME TÜM MADDELERİNE UYGUN ÜRÜN TEKLİF ETTİĞİMİZİ KABUL VE BEYAN EDERİZ.İMZA VE KAŞE :

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

KAPLAMASIZ BAĞ KESEN HYPERFLEX MOBILE BEARING TOTAL DİZ SİSTEMİ TEKNİK ŞARTNAMESİ

1.     Femoral komponent anatomik (sağ-sol) yapıya sahip olmalıdır.

2.     Sistem çimentolu uygulanabilmelidir.

3.     Aynı sistemin çimentosuz uygulanabilen femoral ve tibial komponent seçeneği istenildiğinde sistem içerisinde yer almalıdır.

4.     Femoral komponent CoCrMo alaşımından mamul olmalıdır.

5.     Femoral komponentin sırt yüzeyinde patellar komponentin hareketi için kanal bulunmalıdır.

6.     Femoral komponent geniş M/L - A/P ölçülerine cevap verecek şekilde ara boy (boy 2,5) içeren 6 farklı boy ve cinsiyet tercihli 3 farklı boy ile toplam 9 farklı boyda olmalıdır.

7.     Cinsiyet tercihli femoral komponentler, aynı AİP farklı M/L ölçülere sahip olmalıdır.

8.     Femoral komponent, tibial komponentin en az bir büyük veya küçük boyuyla uyumlu olmalıdır.

9.     Tibial komponent üniversal - non anatomik yapıya sahip olmalıdır.

10.  Tibial komponent CoCrMo alaşımından mamul olmalıdır.

11.  Tibial komponent rotasyonu önlemek amacıyla distal geniş kanatlı keel yapısında olmalıdır.

12.  Tibial komponent ara ölçü de içermek üzere (boy 3,5) 7 boy olmalıdır.

13.  Tibial komponente 3 farklı boy stem uzatması takılabilmelidir.

14.  Tibial insert rotasyon özelliğine sahip olmalıdır.

15.  Tibial insert UHMVVPE’den imal edilmiş olmalıdır.

16.  Tibial insert 10 mm’den başlayan 5 farklı kalınlıkta olmalıdır.

17.  Tibial komponenetin 5 mm’lik kalınlığı göz önünde bulundurulduğunda gerçek polietilen kalınlıkları 5 mm, 7,5 mm, 10 mm, 12,5 mm, 15 mm olarak 5 farklı seçenek sunulmalıdır.

18.  Tibial insert hyperflex dizayna sahip olmalıdır ve 155 derece fleksiyon açısına ulaşabilmelidir.

19.   Sistem 4 femur kesiminide tek bir kesi bloğu ile yapabilen femoral kesi bloğuna sahip olmalıdır.

20.   Sistem femoral boy ölçüm kılavuzu hem anterior, hem posterior referans alımına uygun olarak kullanılabilme özelliğinde olmalıdır.

21.   Tibia için hem intramedullar hem de extramedullar kesi bloğu seçenekleri olmalıdır.

22.   Sistemde metal komponentler Gamma Radiation (min 25 kGy) , polietilen komponentler ETO veya Gamma Radiation (min 25 kGy) yöntemi ile sterilizasyon yapılmalıdır.

23.   Hem orjinal protez hem de uygulama seti içerisinde yer alan tüm konteynır ve el aletleri üzerinde lazer ile yazılmış marka veya logo, referans numarası, lot numarası, ürünün boyu ve CE işareti yer almalıdır.

24.   Ameliyat öncesi ölçüm yapabilmek için ürünlerin şablonu (template) olmalıdır.

Ürün Tanımı

Branş Kodu

SUT Kodu

Adet

Femoral Komponent (PS)

 

AP2230

1

Tibial Komponent

 

AP2660

1

Tibial İnsert (PS)

 

AP2460

1

Yıkama

 

AP3150

1

 

 

Temel

500 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama

Kurumsal

1000 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama
  • +
  • İhale Sonuç İlanları
  • İlansız İhale Sonuçları
  • Sonuç Alarmları
  • KİK Kararları
  • Firma ve Rakip Analizleri
  • Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
  • İhale Öncesi Olası Rakipler
  • İdare Analizleri
  • Bütçe Tahminleri
  • Yüklenicileri
  • Yaklaşık Maliyet Analizleri
  • Sektör Analizleri
  • Sektördeki Öncü Firmalar
  • İş Dağılımları
  • Pazar Araştırmaları
  • Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
  • Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
  • Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)