İhale No | 1480998 |
Sektör | Tıbbı İlaç ve Sarf Malzemeler |
İdare | Bursa Yüksek İhtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesi |
İhale Tipi | Mal Alımı |
İhale Usulü | Doğrudan Temin |
İhale İli | Bursa |
İşin İli | Bursa |
Yayın Tarihi | 20 Kasım 2017 |
İhale Tarihi | 22 Kasım 2017 12:00 |
Bu ve benzer
yüzlerce ihale ve doğrudan temine vakit harcamadan, kolayca erişmek için ihale takip
hizmetlerimizden birini satın alabilirsiniz.
Temel
1.500 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
(KDV Hariç...)
- Kamu İhaleleri
- E-İhaleler
- İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
- Doğrudan Temin İhaleleri
- Sınırsız İhale Takibi
- Sınırsız İhale Alarmı
- Günlük İhale Raporu
Kurumsal
3.000 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
(KDV Hariç...)
- Temel Paket Dahil
- AB İhaleleri
- İhale Sonuçları
- Kazanan Firmalar
- İhale Arşivi
- KİK Kararları
- Yasaklı Firma Sorgulama
Tarih : 20/11/2017
M u teklif isteme formu
Teklif No :
Siparişi Veren : IL SAĞLIK MUDURLUGU Sağlık Bilimleri Üniversitesi Bursa Yüksek İhtisas Eğitim Ve Araştırma Hastanesi
Yetkili Adı Soyadı Nagihan ADIGUZEL (Satmalma Memuru )
Telefon 0(224) 294 44 62
Faks & Email 0(224) 366 63 93 - sevketyilmazsatinalma@gmail.com
Tedarikçi Firma
Firma Tel & Faks & E Posta
Yetkili Adı Soyadı
Sayın...............................................................................................................................
Hastanemizin ihtiyacı olan aşağıdaki ürünlerle ilgili fiyat ve teslim şartları ile ilgili teklifinizi göndermenizi rica ederim.
MARKA / UBB /SUT KODU YAZILACAKTIR...
Sıra Marka Model Malzemenin Adı Miktar Birim Birim Fiyat Toplam Fiyat Teslim Tarihi
1 FLEXİBLE BRONKOSKOPİ CİHAZI ONARIM İŞİ 1 ADET
TOPLAM FİYAT :
ÖDEME ŞEKLİ (VADE) : Faturaların Kurumumuza Giriş Tarihine Göre Genel Sekreterliğimiz Muhasebe Birimince ve/veya Bursa Defterdarlığı Muhasebe Müdürlüğünce sırayla ödeme yapılacaktır.
NAKLİYE VE DEPOYA TAŞIMA : Üretici Firmaya Aittir.
SEVK ADRESj : Mimar Sinan Mah. Emniyet Cad. Yıldırım/BURSA
DİĞER İSTEKLER / ŞARTLAR : Teklifler 22/11/2017 tarihi, saat 12:00:00 kadar verilmiş olmalıdır. SON TEKLİF SAATİNDEN SONRA VERİLEN TEKLİFLER DİKKATE ALINMAYACAKTIR!
MAL TESLİM TARİHİ
NOT
LÜTFEN KDV HARİÇ FİYATLARINIZI BELİRTİNİZ!
Teknik Şartname Ektedir!
TEKLİFLERİNİZİ BU FORM ÜZERİNDE DÜZENLEYEREK TESLİM EDİNİZ! AYRI BİR FORM DÜZENLEMEYİNİZ!
Teklif isteyen Görevli (isim,imza,Kaşe) Tedarikçi Firma Onayı (İsim,İmza,Kaşe)
Nagihan ADIGÜZEL Satmalma Memuru
Teklifin Değerlendirilmesi (Bu bölüm Satmalma Servisi tarafından doldurulacaktır) Uygun Uygun Değil
F.23.002.01
/ T.C.
SAĞLIK BAKANLIĞI
TÜRKİYE KAMU HASTANELERİ KURUMU
Burs?: ili Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreterliği
Yüksek ihtisas Eğitim Ve Araştırma Hastanesi
FLEXIBLE BRONKOSKOPİ CİHAZI ONARIM TEKNİK ŞARTNAMESİ
1. Kari Storz marka C MAC model flexıble bronkoskopi cihazının onarımı ve bakımı yapılan yerlerinden yaşanacak her hangi bir soruna karşı bir yıl garantili olmalıdır.
2. Garanti süresi içerisinde arızalan ve yüklenici firmaya teslim edilen flexıble bronkoskopi onarım süreleri, garanti süresine eklenir.
3. Flexıble bronkoskopi onarımı ve bakımı yapılan yerlerine ilişkin, ayrı ayrı detaylı servis raporu yazılması gerekmektedir.
4. Flexıble bronkoskopi üzerle inde bulunan marka model ve seri numarası gibi yazıların yapılan işlemler sor ucu silinmemesi gerekmektedir.
5. Onarımı yapılan flexıb'ie bronkoskopi kuruma kargo ile teslim edilmesi durumunda kargodan kayna adanabilecek sorunlar yüklenici firmaya aittir.
6. Onarımı yapılan flexıble bnnkoskopi,Klinik Mühendislik birimi ve kullanılan birimin onayı alındıktan som a uygunluğu verilecektir.
7. Onarım işlemi sonucunda çıkan parçalar birimimize teslim edilmelidir.
8. Belirtilen maddelerin yeri ıe getirilmemesi durumunda, cihazın arızasınm giderildiğine dair muayene kabul komisyon biriminde uygunluğu verilmeyecektir.
ı
JşL ■ ,!
T.C.
i J SAĞLIK BAKANLIĞI
TÜRKİYE KAMU HASTANELERİ KURUMU
Bursa İli Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreterliği
Yüksek İhtisas Eğitim Ve Araştırma Hastanesi
Üretim Tarih i/Miadı/Garantisi Malzemenin tesıim tarihinden itibaren en az “2 yıl” miadı olmalıdır. Malzemenin tes iminden sonra kurumda kullanımı esnasında son kullanma tarihine "3 (üç) ay” kala olan malzemeler yeni miadlı (en az 2 yıl) malzemelerle değiştirilmelidir.. Yedek parçanın 1 yıl garantisi olmalıdır.
Diğer Hususlar 1. T.C. Sağlık Bakanlığı Tedavi Hizmetleri Genel Müdürlüğünün 15.04.2008/12S.63 sayılı yazılarına istinaden; “T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankası (TITUBB)”na kayıt bildirim işlemi yapılmalı, tıbbi cihazlar/ürünler için yapılan kayıtlarda/bildirimlerde “Sağlık Bakanlığı Tarafından Onaylıdır” ibaresi yer almalıdır. 2. Faturada cihuzın/malzemenin/ürünün adı teknik şartnamedeki ie aynı olmalıdır.
Onarım 1- En az 1 yıl onarım garantisi olmalıdır. 2- Onarım işine: işçilik bedeli ve eğer değiştiyse yedek parça faturada ayrı olarak yazmai d r. I
Temel
500 / 1 yıl
- EKAP İhaleleri
- Kurum İhaleleri
- Doğrudan Teminler
- İhale Alarmı - Sınırsız
- İhale Takip - Sınırsız
- Çoklu Rapor Alıcısı
- Mobil Uygulama
Kurumsal
1000 / 1 yıl
- EKAP İhaleleri
- Kurum İhaleleri
- Doğrudan Teminler
- İhale Alarmı - Sınırsız
- İhale Takip - Sınırsız
- Çoklu Rapor Alıcısı
- Mobil Uygulama
- +
- İhale Sonuç İlanları
- İlansız İhale Sonuçları
- Sonuç Alarmları
- KİK Kararları
- Firma ve Rakip Analizleri
- Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
- İhale Öncesi Olası Rakipler
- İdare Analizleri
- Bütçe Tahminleri
- Yüklenicileri
- Yaklaşık Maliyet Analizleri
- Sektör Analizleri
- Sektördeki Öncü Firmalar
- İş Dağılımları
- Pazar Araştırmaları
- Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
- Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
- Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)