İhale No | 1476753 |
Sektör | Tıbbı İlaç ve Sarf Malzemeler |
İdare | Bursa Prof. Dr. Türkan Akyol Göğüs Hastalıkları Hastanesi |
İhale Tipi | Mal Alımı |
İhale Usulü | Doğrudan Temin |
İhale İli | Bursa |
İşin İli | Bursa |
Yayın Tarihi | 15 Kasım 2017 |
İhale Tarihi | 16 Kasım 2017 15:00 |
Temel
(KDV Hariç...)
- Kamu İhaleleri
- E-İhaleler
- İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
- Doğrudan Temin İhaleleri
- Sınırsız İhale Takibi
- Sınırsız İhale Alarmı
- Günlük İhale Raporu
Kurumsal
(KDV Hariç...)
- Temel Paket Dahil
- AB İhaleleri
- İhale Sonuçları
- Kazanan Firmalar
- İhale Arşivi
- KİK Kararları
- Yasaklı Firma Sorgulama
![]()
|
||||||||||||||||||||||
SAĞLIK BAKANLIĞI | ||||||||||||||||||||||
KAMU HASTANELER KURUMU | ||||||||||||||||||||||
Bursa İli Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreterliği | ||||||||||||||||||||||
Prof. Dr. Türkan AKYOL Göğüs Hastalıkları Hastanesi | ||||||||||||||||||||||
FİYAT TEKLİFİ İSTEME FORMU | ||||||||||||||||||||||
TARİH: | 15/11/2017 | |||||||||||||||||||||
Siparişi Veren | Prof. Dr. Türkan AKYOL Göğüs Hastalıkları Hastanesi | |||||||||||||||||||||
Yetkili Adı Soyadı | Mustafa Emre ACARER (Müd. Yard.) | |||||||||||||||||||||
Telefon | 0224 368 34 50 -137 (Satın Alma) | |||||||||||||||||||||
Faks | 0224 368 34 58 (Satın Alma) | |||||||||||||||||||||
Tedarikçi Firma | ||||||||||||||||||||||
Firma Tel & Faks & E Posta | ||||||||||||||||||||||
Sayın ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….. | ||||||||||||||||||||||
Hastanemizin ihtiyacı olan aşağıdaki ürünlerle ilgili fiyat ve teslim şartları ile ilgili teklifinizi göndermenizi rica ederim. | ||||||||||||||||||||||
Sıra | Marka / Model | Malzemenin Adı | Miktar | Birim | Birim Fiyat | Toplam Fiyat | Teslim Tarihi | |||||||||||||||
1 | DİLTİAZEM HİDROKLORÜR 25 MG IV AMPUL | 300 | ADET | |||||||||||||||||||
Toplam Fiyat : | ||||||||||||||||||||||
Teklifin Geçerlilik Süresi | ||||||||||||||||||||||
Ödeme Şekli (Vade) | Faturaların kurumumuza giriş tarihine göre Genel Sekreterlik Muhasebe Birimi tarafından sırayla ödeme yapılacaktır. | |||||||||||||||||||||
Nakliye | Yükleniciye aittir. | |||||||||||||||||||||
Ambalaj Şekli | Yükleniciye aittir. | |||||||||||||||||||||
Sevk Adresi | Ertuğrulgazi mah.Okul sk.No:1. Yıldırım / BURSA | |||||||||||||||||||||
Diğer İstekler / Şartlar | Teklifler 16/07/2017 tarihi , saat 15:00 kadar verilmiş olamlıdır. SON TEKLİF SAATİNDEN SONRA VERİLEN TEKLİFLER DİKKATE ALINMAYACAKTIR. | |||||||||||||||||||||
Mal Teslim Tarihi | ||||||||||||||||||||||
Not | ||||||||||||||||||||||
LÜTFEN KDV HARİÇ FİYATLARINIZI BELİRTİNİZ | ||||||||||||||||||||||
TEKNİK ŞARTNAME EKTEDİR | ||||||||||||||||||||||
TEKLİFLERİNİZİ BU FORM ÜZERİNDE DÜZENLEYEREK TESLİM EDİNİZ! AYRI BİR FORM DÜZENLEMEYİNİZ. | ||||||||||||||||||||||
Teklif İsteyen Görevli (İsim, İmza, Kaşe) | Tedarikçi Firma Onayı (İsim, İmza, Kaşe) | |||||||||||||||||||||
Hüseyin TÜRKOĞLU (Satınalma Memuru) | ||||||||||||||||||||||
Teklifin Değerlendirilmesi (Bu bölüm Satınalma servisi tarafından doldurulacaktır.) |
|
Uygun | ||||||||||||||||||||
|
Uygun Değil | |||||||||||||||||||||
PROF. DR. TÜRKAN AKYOL GÖĞÜS HASTALIKLARI HASTANESİ
İLAÇ VE SERUM İHALESİ TEKNİK ŞARTNAMESİ
1. Bu teknik şartname 4734 sayılı kamu ihale kanuiıu gereği hazırlanmış olup; kanun, idari şartname, muayene ve kabul yönetmelikleri, mal alımı ihaleleri uygulama yönetmeliği, 4735 sayılı kamu ihale sözleşmeleri hükümlerine ilave olarak hazırlanmıştır.
2. Kullanma süresi;
a) İmal tarihleri ilaç partilerinin teslim tarihlerinde;
- İki yıl ve daha kısa miatlı ilaçlarda kullanım süresinin 1 / 3’ lük kısmını doldurmamış olmalıdır.
- Üç yıl ve daha uzun miatlı ilaçlarda imal tarihi, teslim tarihinden en fazla 12 ay öncesine ait olmalıdır. Gerekli durumlarda mal kabulleri muayene komisyonunun inisiyatifine bırakılacaktır.
b) Üniteye aynı partide teslim edilen ilaçlar miatları itibariyle, madde 2. a’ da belirtilen koşullan taşımak kaydıyla, birkaç seriden olabilir.
c) Yukarıdaki şartlara uygun olmayan miatlı ilaçların kuruma gönderilmesi halinde kurumca kabul edilmemesi durumunda söz konusu ilaçlar yükleniciye iade edilecek, iade ile ilgili tüm giderler yüklenici tarafından karşılanacak, kurumdan geri alman ilaç ile bunun yerine verilecek olan ilaç arasında fiyat farkı yüklenici tarafından karşılanacaktır.
3. Kurum yüklenicinin sözleşmesi sona ermiş olsa bile, ilaçların raf Ömrünün bitimine üç ay kala bildirmek şartıyla iade eder. Yüklenici tarafından 2. maddede belirtilen koşullara uygun miatlı ilaçlar, en geç 15 gün içinde değiştirilmelidir. İhale konusu ilaç, kurum stoğunda bitene kadar yüklenicinin sorumluluğu devam eder. Karebarkod sistemine kayıtlı ilaçların değişimleri kutu bazlı yapılacaktır.
4. Sağlık bakanlığınca imal ruhsatı veya ithal ruhsatı olan ilaç ve serumlar satın alınacaktır.
5. İhaleye ecza depoları, üretici veya ithalatçı firmalar girebilecektir.
6. İlaçların Sağlık Tesislerine teslimi sonrasında muayene ve tesellüm komisyonunca yapılan kontrolde kırık, boş ve kullanılmaz durumda olduğu tespit edilirse ilaçlar yükleniciye iade edilecek; iade edilen miktar kadar ilaç, yüklenici tarafından 3 iş gün içinde kuruma teslim edilecektir.
7. Bütün ilaçlar üzerinde preparat formu, etken madde miktarı, ihtiva ettiği hacim, adet, kurum vs. seri numarası, imal tarihi, ruhsat tarihi, ruhsat numarası, varsa kontrol numarası, son kullanma tarihi yazılı olacak, her ilaca ait prospektüs kutusunda bulunacak (hastane ambalajı hariç), kan ürünleri için ise mutlaka Refik Saydam Merkez Hıfzıssıhha Başkanlığı kontrol belgesi bulunacaktır.
8. Ampuller ve flakonlar üzerindeki etiketler hemen düşecek şekilde olmayacak, üzerine etken madde miktarları, hacmi açık bir şekilde yazılı olacak, okunmayan, ileride silinecek gibi olan, çabuk kırılarak ziyana sebep teşkil edecekler kabul edilmeyecektir. Yabancı cisimler ve partikül (süspansiyon olanlar hariç) bulunmayacaktır.
9. İlaçların her bir kalemi Sağlık Bakanlığı'nın ruhsat formülüne uygun ve Bakanlıkça kabul edilip, onaylanan orijinal ambalajında olacaktır. Gerektiğinde kurum bu belgeleri isteyecektir.
10. Etken madde belirtilerek ihaleye çıkılan ilaçlara teklif verilirken; yüklenici hangi piyasa preparatlarını verecekse ticari ismini açık olarak belirtecektir. İhalede kabul edilen ticari isme göre ilaçlar üniteye teslim edilecektir.
11. Sipariş sırasında istenilen ilaç üretici/ithalatçı firmada yok ise yüklenici bunu belgelemek zorundadır. Bu belge ile birlikte ihalede teklif edilen ilaçların yeni teklifi belirten bir başvuru yapılır. Yeni teklif değerlendirilip uygun ise yükleniciye yazılı olarak
bildirilir. Teklif edilecek ikinci ürünün depocu satış fiyatı ilk ürün ile aynı ya da daha yüksek olmalıdır.
12. Sağlık Bakanlığı tarafından hatalı üretim nedeni ile toplatılmasına karar verilen ilaçlar yüklenici tarafından geri alınıp fiyat farkı aranmaksızın aynı miktarı ve o seri dışında başka bir ilaç serisi ile en geç bir hafta içinde değiştirilmelidir. Bu madde sözleşme tarihi dışında da yüklenicinin sorumluluğundadır.
13. İhale konusu ilacın, Sağlık Bakanlığı’nca bütün serilerinin toplatılması durumunda yüklenici, sağlık tesisinin istemine göre ya, iade aldığı ilaçların miktarına ve son ihale fiyatına göre düzenlediği iade dekontunu en geç 1 ay içinde ilgili üniteye teslim eder ya da,
11. Madde hükümleri doğrultusunda hareket edilir. Bu madde sözleşme tarihi dışında da yüklenicinin sorumluluğundadır.
14. Muayene ve tesellüm komisyonları gerek duyduğu zaman ilaçların kabulünde gerekse preparatlarının kullanımı sırasında belirli aralıklarla her seriden yeterli sayıda numune alıp, Refik Saydam Merkez Hıfzıssıhha Başkanlığı’na analiz için gönderecek, analiz ücreti ve
; gönderilecek numune kadar ilaç miktarı yüklenici tarafından karşılanacaktır.
15. Satın alınan ilaçların etiketi üzerinde belirtilen kullanma süresi içerisinde stabilite yönünden bir bozulma olduğu ve bu durum Refik Saydam Merkez Hıfzıssıhha Başkanlığı raporu ile tespit edildiğinde, yüklenici bozulan miktar kadar ilacı 2. maddede belirtilen koşullara uygun olmak şartıyla, 15 gün içerisinde teslim edecek, yapılan tahlil, nakliye, ambalaj vb. bütün giderleri ödemeyi yüklenici kabul ve taahhüt edecektir.
16. Yüklenici, ilaç kutuları üzerindeki barkodların doğru olarak yazılmış olmasını garanti edecek, yanlış yazıldığı kurum yetkililerince düzenlenmiş tutanakla saptanan barkod etiketlerinden dolayı kurumun uğrayacağı zararı karşılamayı önceden kabul ve taahhüt edecektir.
17. Kurumca talep edilmesi halinde yüklenici, Sağlık Bakanlığı’nca onaylanan biyoeşdeğerlilik belgesini de kuruma sunmak durumundadır.
18. Kurum tarafından yazılı sipariş belgesinde istenilmeksizin veya istenilen miktardan fazla gönderilen ilaçların yükleniciye iade edilmesine ilişkin tüm giderler yükleniciye aittir. Bu ilaçlara ait fatura, ödeme kapsamı dışında tutulur,
19. İhale sonuçlandıktan sonra kurumca sipariş yükleniciye mevzuata uygun olarak bildirilen ihtiyaç miktarını gösteren yazılı sipariş formuna dayanılarak yapılır. Sipariş formunun yükleniciye ulaşımından sonraki 10. güne kadar kurum depolarına teslimatı zorunludur.
20. İlaçların kuruma ilaç teslimatı yüklenicinin yetkili elemanlarınca mesai günleri içinde 9.00 - 15.00 saatleri arasında yapılacaktır. Yüklenicinin koli içinde gönderdiği faturanın sorumluluğu kuruma ait değildir. Kargo şirketince yapılan teslimatlarda şirkete yalnız alınan koli sayısına dair onay verilir. Bu onay koli içindeki ilaçları kapsamaz.
21. Malzeme aşağıdaki şartlar dâhilinde teslim edilecektir.
a) Malzemenin teslimi, muayene ve kabul işlemleri mal alımları muayene ve kabul işlemlerine dair yönetmelik hükümlerine göre teslim alınacaktır.
b) Muayene ve kabul işleminin başlayabilmesi için malzemenin muayene kabul komisyonca gösterilecek depoya teslim edilmesi gerekmektedir.
c) Teslimat yüklenici tarafından yapılacaktır.
d) Muayene ve kabul için gerekli numuneler, teslim edilen malzemelerden rasgele seçim yapılarak gerçekleştirilecektir.
e) Muayene ve kabul komisyonu geçici teslimattan sonra kesin teslimat tarihini yükleniciye bildirecektir. Bu tarihte yüklenici yetkilisinin bulunmaması halinde kabuldeki tüm koşulları kabul etmiş sayılır.
Uzm.Dr.İlhami YAP[Cf
“si