İhale No | 1264112 |
Sektör | Tıbbı Cihazlar ve Bakımı |
İdare | Ahi Evran Üniversitesi Eğitim ve Araştırma Hastanesi |
İhale Tipi | Mal Alımı |
İhale Usulü | Açık İhale |
İhale İli | Kırşehir |
İşin İli | Kırşehir |
Yayın Tarihi | 8 Şubat 2017 |
İhale Tarihi | 10 Şubat 2017 11:00 |
Temel
(KDV Hariç...)
- Kamu İhaleleri
- E-İhaleler
- İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
- Doğrudan Temin İhaleleri
- Sınırsız İhale Takibi
- Sınırsız İhale Alarmı
- Günlük İhale Raporu
Kurumsal
(KDV Hariç...)
- Temel Paket Dahil
- AB İhaleleri
- İhale Sonuçları
- Kazanan Firmalar
- İhale Arşivi
- KİK Kararları
- Yasaklı Firma Sorgulama
T.C.SAĞLIK BAKANLIĞI TÜRKİYE KAMU HASTANELERİ KURUMU Kırşehir İli Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreterliği Ahi Evran Üniversitesi Eğitim ve Araştırma Hastanesi
Sayı: 75990205-869 - 136 Konu: Hizmet/Malzeme Alımı
Ahi Evran Üniversitesi Eğitim ve Araştırma Hast. ihtiyacı olan aşağıda cins ve miktarı yazılı Malzeme/Hizmet Doğrudan alım usulü ile ihale edileceğinden vereceğiniz teklif mektubunuzu satınalma birimine fax yada elden ulaştırmanızı rica ederim.
KlİL^KSIZ
tşler^ttî3urYrd‘: ' ’
Hastanemiz Tel: 0386 213 45 15 Dahili: 1878-1879-1898 Hastanemiz Faksı: 0386 213 32 31
e-mail: kirsehireah.salma@saqlik.qov.tr
NOT:Teklif mektupları en geç ia./cL ./2017-Saat: H'.oo
Kadar Satınalma Birimine Ulaştırılmalıdır.
|
BİRİM |
TOPLAM |
||||||
SIRA |
U.B.8. |
MALZEMENİN CİNSİ |
VİARKA MODEL |
MİKTARI |
FİYAT |
FİYAT |
||
|
|
ÂLLERJİ TESTİ APLİKATÖRÜ |
|
1.000 |
ADET |
|
|
|
EKİ: 1 ADET TEKNİK ŞARTNAME |
|
|
TOPLAM = |
|
|
|||
DİKKAT EDİLECEK HUSUSLAR
1- Teklif Birim Fiyatları KDV Hariç ve Türk Lirası olarak verilecektir.
2- Teklif verilmeyecekse gerekçeli nedenin aynı faks mesajı ile tarafımıza bildirilmesi rica olunur.
3- Silinti, kazıntı ve imza kaşe bulunmayan teklifler değerlenirmeye alınmayacaktır.
4- Numune İstenildiği taktirde numune en kısa sürede satınalma birimine gönderilecektir.
5- Teklif Edilen Tıbbi Malzeme, İlaç ve Tıbbi Cihaz Sağlık Bakanlığı Tedavi Hizmetleri Genel Müdürlüğünün 15.06.2007 tarih ve 12813 sayılı 2007/46 numaralı yazısı gereği ürünlerin herbirine ait onaylanmış ürün barkod numarasını olmalıdır.
6- istekliler listedeki bütün kalemlere veya diledikleri kalemlere teklif verebilirler.
7- Sözkonusu alımla ilgili tüm vergi-resim ve harçlar, ulaşım ve sigorta giderleri uhtesinde kalan kişi/firmaya aittir.
8- Firmaların sattıkları ürünlerin UBB kaydı yeterli olmayıp distribütör veya ana bayice alt bayilerinde UBB de tanımlanmış olması gerekmektedir.
9- İdaremiz mal/hizmeti alıp almamakta veya bir kısmını almakta serbesttir. Değerlendirmemiz kalem kalem yapılacaktır. Teklifimize fiyat veren firma bu hükmü kabul etmiş sayılır.Malzemeler Depo teslimidir.
10- Malzemelerin, son kullanma tarihi teslim tarihinden itibaren en az 1 yıl olacaktır.
11- S.U.T. Tabi Malzemelerde teklif edilen ürünlerin fiyatlarının değerlendirilmesinde S.U.T.Fiyatları dikkate alınacaktır.
Teklif veren firma S.U.T.hükümleri gereğince idare tarafından işlem yapılacağını kabul etmiş sayılır.
12- Alımlar Acil ihtiyaçlarımıza yönelik olduğu için kesin sipariş yazımızda belirtilen süre içersinde teslim edilmeyen ürünler için gerekli yasal işlemler yapılacaktır.
13- Uhtesinde Kalan Firma Faturasında Ürünün Son Kullanma Tarihi.Seri Numarası.Lot Numarası.Parti Numarasını Belirtmelidir. Belirtilmeyen Faturalara İşlem Yapılmayacaktır.Firma Teklife Cevap Vermekle Bu Hükmü Kabul Etmiş Sayılacaktır.
14- Alım uhtesinde kalan firma alıma ilişkin olarak düzenleyeceği faturada malzemenin barkod numarası ile SUT Kodunu belirtecektir. Tedarikçi firma bunların SUT hükümleri doğrultusunda doğru eşleştirilmiş olmasından sorumludur. Geri ödeme kurumu barkod ve SUT kodlarının eşleştirilmesi ile ilgili olarak TİTUBB kayıtlarını esas almadığından , hastanemiz idaresi bu kayıtları esas almayacak , anılan kurumun herhangi bir surette malzeme barkod ve SUT kodunun doğru eşleşmediğini tespit ederek geri ödeme yapmaması halinde oluşan zarar nedeniyle idare tarafından da tedarikçi firmaya rücu edilerek, ödeme yapılsa bile tespit edilen zararın tamamı alım yapılan firmadan tahsil edilecektir. Firma teklif vermekle bu hükmü kabul etmiş sayılır.
* TEKNİK ŞARTNAME TÜM MADDELERİNE UYGUN ÜRÜN TEKLİF ETTİĞİMİZİ KABUL VE BEYAN EDERİZ.
İMZA VE KAŞE :
ALLERJİ TESTİ APLİKATÖR TEKNİK ŞARTNAMESİ
1. Aplikatör deri testini uygulamak için üretilmiş olmalıdır.
2. Aplikatör 10 testi aynı anda yapmaya uygun tasarlanmış olmalıdır.
3. Aplikatör her uygulamada standart miktarda antijeni bacaklarının ucunda standart olarak tutmalı ve epidermisin altına vermelidir.
4. Aplikatörler prizmatik plastik 8 iğneli olmalıdır ve stoper durdurucu bulunmalıdır. İstenildiğinde aynı marka ürünün çelik iğnelisi veya 1,6,9 prizmatik ve plastik iğneli modelleri ile değişim yapılmalıdır- hiçbir fiyat farkı gözetmeksizin. İstenildiğinde çocuklarda kullanmak üzere plastik tek iğneli ürünün pediatrik modeli ile değişim sağlanmalıdır.
5. Alleıjenik ekstratm tatbiki için gerekli aplikatörün iğne uçları deriyi delmeli ve hastaya uygulama esnasında acı hissini minimum vermelidir.
6. Aplikatörler steril olmalıdır, steril olduğuna dair ürün kutu etiketi üzerinde renk indikatörü bulunmalıdır. Steril olduğu renk İndikatöründen tayin edilmelidir.
7. Aleıji solüsyonlarının konulacağı yeterli alerji küvetleri ve tepsisi ücretsiz verilmelidir.Tepsiler aplikatör ile birebir uyumlu olmalıdır, alerjen tepsileri istenildiğinde Lego yöntemi ile yan yana 10’lu 20’li 30’lu....vb şekilde istenilen panel sayısı kadar çoğaltılabilmelidir.
8. Aplikatör başlıklarının sırasını ve aplikatör yönünü belirlemek için her başlık üzerinde sıra numarası yazılı olmalıdır.
9. Aplikatörlerin başlıkları arasında 20-25 mm mesafe bulunmalı her alerji testi uygulaması esnasında reaksiyonların karışmasını önlemelidir.
10. Aplikatörlerle birlikte kurum hekimlerimizin seçeceği alerji solüsyonları bedelsiz verilmelidir-aİınacak aplikatör sayısına yetecek miktarda.
11. istenildiğinde hastaya sonuç vermek için alerji sonuç alma analiz ve ölçme programı ve kamerası ile birlikte kurumumuza firma tarafından bedelsiz kurulmalıdır.
12. Deri prick test aplikatörleri Sağlık Bakanlığı Ulusal bilgi bankasında onaylı olmalıdır.
Temel
- EKAP İhaleleri
- Kurum İhaleleri
- Doğrudan Teminler
- İhale Alarmı - Sınırsız
- İhale Takip - Sınırsız
- Çoklu Rapor Alıcısı
- Mobil Uygulama
Kurumsal
- EKAP İhaleleri
- Kurum İhaleleri
- Doğrudan Teminler
- İhale Alarmı - Sınırsız
- İhale Takip - Sınırsız
- Çoklu Rapor Alıcısı
- Mobil Uygulama
- +
- İhale Sonuç İlanları
- İlansız İhale Sonuçları
- Sonuç Alarmları
- KİK Kararları
- Firma ve Rakip Analizleri
- Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
- İhale Öncesi Olası Rakipler
- İdare Analizleri
- Bütçe Tahminleri
- Yüklenicileri
- Yaklaşık Maliyet Analizleri
- Sektör Analizleri
- Sektördeki Öncü Firmalar
- İş Dağılımları
- Pazar Araştırmaları
- Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
- Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
- Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)