İhalePRO’nın yenilenen arayüzü ile tanışın!
Yeni Sürümde İncele

Tıbbi Sarf Malzeme Alımı

İhale No 1245616
Sektör Tıbbı İlaç ve Sarf Malzemeler
İdare Bursa Prof. Dr. Türkan Akyol Göğüs Hastalıkları Hastanesi
İhale Tipi Mal Alımı
İhale Usulü Doğrudan Temin
İhale İli Bursa
İşin İli Bursa
Yayın Tarihi 10 Ocak 2017
İhale Tarihi 13 Ocak 2017 15:00

Temel

1.500 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Kamu İhaleleri
  • E-İhaleler
  • İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
  • Doğrudan Temin İhaleleri
  • Sınırsız İhale Takibi
  • Sınırsız İhale Alarmı
  • Günlük İhale Raporu

Kurumsal

3.000 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Temel Paket Dahil
  • AB İhaleleri
  • İhale Sonuçları
  • Kazanan Firmalar
  • İhale Arşivi
  • KİK Kararları
  • Yasaklı Firma Sorgulama

 

ALLERJİ DERİ PRİCK TESTİ ŞARTNAMESİ.doc
 

T.C.

SAĞLIK BAKANLIĞI

PROF.DR.TÜRKAN AKYOL GÖĞÜS HASTALIKLARI HASTANESİ

TIBBİ MALZEME TEKNİK ŞARTNAMESİ

1-Önerilen tıbbi sarf, cihaz ve kitler T.C İlaç Cihaz Ulusal Bilgi Bankasına (TİTUBB)'da Sağlık Bakanlığı tarafından onaylı olmalıdır.Önerilen tıbbi sarf cihazlara ait T.C İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankasına kayıtlı (TİTUBB) belgesini ve TİTUBB'da Sağlık Bakanlığı tarafından onay belgesini firmalar dosyalarında bulundurmak zorundadır.TİTUBB belgesi ve onayı olmayan tıbbi sarf ve cihazlara ait teklifler reddedilecektir.

2-Önerilen malzemelere ait orijinal ambalaj kutusu üzerinde satıcı firmanın adı,adresi,malzemenin orijinal adı ,seri no,üretim tarihi ve saklama koşullarına ait bilgiler olmalıdır.

3-İhaleyi alan firmalar birimlerdeki çalışmalarda bozuk çıkan sarf malzemelerini eczanenin istemi doğrultusunda 15 gün içerisinde yenisi ile değiştirmelidir.Firmanın bu değişikliği süresi içinde yapmaması veya yapmayacağını bildirmesi durumunda,kurum bu değişikliği kendisi yapacak ve arada oluşabilecek fiyat farkını firmadan tazmin ve tahsil edilecektir.Bu husus firma tarafından yazılı olarak teyit ve taahhüt edilecektir.

4-İhaleyi alan firmalar,ihale süresi geçse bile sarf malzemelerin miadının geçmesine 3 ay kala bildirildiğinde yeni miadlılarla değiştirilmelidir.

5-Teklif mektubunda hangi marka malzeme verileceği açıkça belirtilecektir.İhale uhdesinde kalırsa aynı marka teslim edilecektir.Teklif verdiği ürünün numunesini getirmeyen firma ihale dışı bırakılacaktır.

6-Teklifle beraber üzerinde ihale sıra no ve iştirak eden firmanın isminin yazıldığı birer adet

orijinal numune verilecek ve eczane tarafından kullanım demosu yaptırılıp onay ona göre verilecektir.Firma bu numune ile ilgili olarak herhangi bir talepte bulunmayacaktır,mal tesliminde teslim edilmiş olarak değerlendirmeyecektir.

7-Malzemeler yeni miadlı olacaktır.Steril ambalajında gelen ürünlerin son kullanma tarihleri en az 2 yıl olacaktır.

8-Malzemelerin teslim yeri eczane deposudur.Nakliye ve taşıma ücreti,depo içi istifleme firmaya aittir.Mesai günlerinde 8:30-15:00 arası teslim edilecektir.Kargoyla gelen malzemeler teslim alınmayacaktır.Talep edilen malzemeler en fazla 7 iş günü içerisinde teslim edilmelidir.

9-Gerekli görüldüğü hallerde belirli aralıklarla peyderpey teslimat yapılmalıdır..

10-Tüm dezenfektan ürünler Hastane İnfeksiyon Kontrol Komitesi tarafından onaylanacaktır.

11-Tüm ürünlerin Türkçe kullanım kılavuzları,Türkçe ürün güvenlik bilgi formları ürünlerle birlikte teslim edilmelidir.

ALLERJİ DERİ TEST-PRİCK TEST TEKNİK ŞARTNAMESİ

1-Epidermal deri test yapmaya uygun olmalıdır.

2-Yüksek standartta allerjenlerden oluşmalıdır.

3-Steril olmalıdır.

4-(2-8) santigrat derece arasında saklanmalıdır.

5-Son kullanma tarihi 12 aydan az olmamalıdır.

6-3 mililitrelik cam damlalıklı şişelerde ambalajlanmış olmalıdır.

7-Her şişenin ürün kodu ve ismi, dozajı, son kullanma tarihi, saklama koşulları ve üretici firmanın adı yazmalıdır.

8-İstenildiğinde standardizasyon belgesi sunulabilmelidir.

9-Taşıma işlemi soğuk zincirle olmalıdır.

10-Soğuk zincire uygun olmayan kargolar kesinlikle kabul edilmeyecektir geriye iade edilecektir.

SIRA NO ADI ÖLÇÜ BİRİMİ İSTENİLEN MİKTAR

1- Histamine flk 14

2- Physiological saline flk 13

3- Dermato farinae flk 13

4- D pteronyssınus flk 17

5- G graninees flk 5

6- Grasses cereales flk 20

7- Canis familaris DOG flk 17

8- Felis domestıcus CAT flk 16

9- Trees mix flk 5

10- Yabani ot karışımı flk 22

11- Olive trea flk 15

12- Aternaria flk 17

 

Zekiye YAVUZ Erkan SARKAN Pakize TURAÇ

Başhekim Yard. Müd.Yard. Sor.Hemşire

 

 

Uz.Dr.İbrahim OCAK

Hastane Yöneticisi

 

ALLERJİ DERİ PRİCK TESTİ ALIMI.xls
 
T.C.
SAĞLIK BAKANLIĞI
KAMU HASTANELER KURUMU
Bursa İli Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreterliği
Prof. Dr. Türkan AKYOL Göğüs Hastalıkları Hastanesi
FİYAT TEKLİFİ İSTEME FORMU
                   
              TARİH: 10/01/2017
                   
                   
Siparişi Veren Prof. Dr. Türkan AKYOL Göğüs Hastalıkları Hastanesi
Yetkili Adı Soyadı Mustafa Emre ACARER (Müd. Yard.)
Telefon 0224 368 34 50 -137 (Satın Alma)
Faks 0224 368 34 58 (Satın Alma)
Tedarikçi Firma  
Firma Tel & Faks & E Posta    
Sayın …………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..
Hastanemizin ihtiyacı olan aşağıdaki ürünlerle ilgili fiyat ve teslim şartları ile ilgili teklifinizi göndermenizi rica ederim.
                   
Sıra Marka / Model Malzemenin Adı Miktar Birim Birim Fiyat Toplam Fiyat Teslim Tarihi    
1   Histamine 14 FLAKON          
2   Physiological saline 13 FLAKON          
3   Dermato farinae 13 FLAKON          
4   D pteronyssınus 17 FLAKON          
5   G graninees 5 FLAKON          
6   Grasses cereales 20 FLAKON          
7   Canis familaris DOG 17 FLAKON          
8   Felis domestıcus CAT 16 FLAKON          
9   Trees mix 5 FLAKON          
10   Yabani ot karışımı 22 FLAKON          
11   Olive trea 15 FLAKON          
12   Aternaria 17 FLAKON          
          Toplam Fiyat :    
                   
Teklifin Geçerlilik Süresi  
Ödeme Şekli (Vade) Faturaların kurumumuza giriş tarihine göre Genel Sekreterlik Muhasebe Birimi tarafından sırayla ödeme yapılacaktır.
Nakliye Yükleniciye aittir.
Ambalaj Şekli Yükleniciye aittir.
Sevk Adresi Siteler Mah. Selçukbey Cad. No:129 Yıldırım / BURSA
Diğer İstekler / Şartlar Teklifler 13 /01/2016 tarihi , saat 15,00 kadar verilmiş olmalıdır. SON TEKLİF SAATİNDEN SONRA VERİLEN TEKLİFLER DİKKATE ALINMAYACAKTIR.
Mal Teslim Tarihi  
Not  
LÜTFEN KDV HARİÇ FİYATLARINIZI BELİRTİNİZ
TEKNİK ŞARTNAME EKTEDİR
TEKLİFLERİNİZİ BU FORM ÜZERİNDE DÜZENLEYEREK TESLİM EDİNİZ! AYRI BİR FORM DÜZENLEMEYİNİZ.
                   
Teklif İsteyen Görevli (İsim, İmza, Kaşe) Tedarikçi Firma Onayı (İsim, İmza, Kaşe)
Hüseyin TÜRKOĞLU (Satınalma Memuru)  
Teklifin Değerlendirilmesi (Bu bölüm Satınalma servisi tarafından doldurulacaktır.)
Uygun        

Uygun Değil      
                   
                   
 
 

 

 

 
 
 

Temel

500 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama

Kurumsal

1000 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama
  • +
  • İhale Sonuç İlanları
  • İlansız İhale Sonuçları
  • Sonuç Alarmları
  • KİK Kararları
  • Firma ve Rakip Analizleri
  • Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
  • İhale Öncesi Olası Rakipler
  • İdare Analizleri
  • Bütçe Tahminleri
  • Yüklenicileri
  • Yaklaşık Maliyet Analizleri
  • Sektör Analizleri
  • Sektördeki Öncü Firmalar
  • İş Dağılımları
  • Pazar Araştırmaları
  • Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
  • Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
  • Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)