İhalePRO’nın yenilenen arayüzü ile tanışın!
Yeni Sürümde İncele

2016/227857 - Tıbbi Malzeme, Tıbbi Sarf Malzeme Satın Alınacaktır

İhale No 2016/227857
Sektör Tıbbı İlaç ve Sarf Malzemeler
Tıbbı Cihazlar ve Bakımı
İdare EGE ÜNİVERSİTESİ Uygulama ve Araştırma Hastanesi
Şikayet Bedeli 101.344,00 TL
Yaklaşık Bedel 8.447.946 ile 33.791.911 TL arası
İhale Tipi Mal Alımı
İhale Usulü Açık İhale
İhale İli İzmir
İşin İli İzmir
Yayın Tarihi 21 Haziran 2016
İhale Tarihi 19 Temmuz 2016 10:00

Temel

1.500 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Kamu İhaleleri
  • E-İhaleler
  • İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
  • Doğrudan Temin İhaleleri
  • Sınırsız İhale Takibi
  • Sınırsız İhale Alarmı
  • Günlük İhale Raporu

Kurumsal

3.000 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Temel Paket Dahil
  • AB İhaleleri
  • İhale Sonuçları
  • Kazanan Firmalar
  • İhale Arşivi
  • KİK Kararları
  • Yasaklı Firma Sorgulama

 

TIBBİ MALZEME, TIBBİ SARF MALZEME SATIN ALINACAKTIR

UYGULAMA VE ARAŞTIRMA HASTANESİ YÜKSEKÖĞRETİM KURUMLARI EGE ÜNİVERSİTESİ

MUHTELIF 39 KALEM TIBBİ MALZEME, TIBBİ SARF MALZEME alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2016/227857
1-İdarenin
a) Adresi : ANKARA CAD. 35100 BORNOVA/İZMİR
b) Telefon ve faks numarası : 02323435274 - 02323730083
c) Elektronik Posta Adresi : donersermaye@mail.ege.edu.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu malın

a) Niteliği, türü ve miktarı : MUHTELIF 39 KALEM TIBBİ MALZEME, TIBBİ SARF MALZEME ALIMI
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : Ege Üniversitesi Döner Sermaye İşletme Müdürlüğü Taşınır Kayıt Kontrol Birimi Bornova-İZMİR
c) Teslim tarihi : Sözleşmenin imzalanmasına müteakip verilecek işe başlama talimatının tebliğinden itibaren işe başlanacak ve 15 gün içinde sipariş miktarı teslim edilmek kaydıyla malzemenin tamamı 30.06.2017 tarihine kadar peyderpey teslim edilecektir.


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : Ege Üniversitesi Döner Sermaye İşletme Müdürlüğü (İhale Salonu) Bornova-İZMİR
b) Tarihi ve saati : 19.07.2016 - 10:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği veya serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir veya noter tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren belge, standart forma uygun belge,

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyimini gösteren belgeler:
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kesin kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin % 30 oranından az olmamak üzere ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler veya teknolojik ürün deneyim belgesi.
4.3.2.
4.3.2.1. Yetkili kurum ve kuruluşlara kayıtla ilgili belgeler:

a)1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20., 21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 32.,.33.,.34.,.35.,.36.,. 37.,.38., 39. kalemler için teklif edilen ürün, T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankası’na (TITUBB) kayıtlı olmalıdır. 13., 31. kalemler için teklif edilen ürün, T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankası’na (TITUBB) kayıtlı ve T.C.Sağlık Bakanlığı tarafından onaylı olmalıdır. b) Malzemeyi teklif eden firma; üretici, ithalatçı veya bayi olarak TITUBB da kayıtlı olmalı ve kayıtlı olduğuna dair belgeyi ibraz etmelidir. c) İstekliler, tekliflerini elektronik ortamda www.titubb.org adresinden (İhale Bildirim Yazılımı) hazırlayarak (cd,dısc,usb vb) idareye sunacaklardır.Ayrıca, elektronik ortamda sunacakları teklif cd’sinin bilgisayar çıktısını da alarak teklifleriyle birlikte sunacaklardır. 24. ve 39. kalemleriçin hazırlanan Cd 'de teknik şartnamede belirtilen tip ve ölçülere göre onaylı barkod numaraları belirtilecektir.

4.3.3. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:

İstekliler, İhale Komisyonunca incelenmek üzere; 1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10. kalemler için talep edilen ihale kalemlerinden her biri için en az 5(beş) adet ürün numunesini ve tüm ölçülerin belirtildiği ürünü tanıtan broşür/katalog, vb., 11. kalem için talep edilen ihale kalemine ilişkin en az 10 (on) adet (kırıştırılmaksızın) ürün numunesini, 12., 23., 25., 26., 27. 30., 31. 32., 33., 34., 35. kalemler için talep edilen ihale kalemine ilişkin ilişkin ürün numunelerini, 13., 14., 15., 16. 17., kalemler için talep edilen ihale kalemine ilişkin numunelerini, ve varsa numunenin kullanılması için gerekli araçları, 18., 19., 20., 21., 22. kalemler için talep edilen ihale kalemlerinden herhangi biri için en az 1 (bir) adet ürün numunesini ve tüm ölçülerin belirtildiği ürünü tanıtan broşür/katalog,vb. 24.kalem için talep edilen ölçülerden herhangi biri için en az 1 (bir) adet ürün numunesini, 28., 29. kalemler için talep edilen ihale kalemlerine ilişkin 5 (beş) adet ürün numunesini, 36., 37., 38. kalemler için talep edilen ihale kalemlerinin her biri için en az 1 (bir) paket ürün numunesini, 39. kalem için talep edilen ölçülerden her biri için en az 100'er adet ürün numunesini ve tüm ölçülerin belirtildiği ürünü tanıtan broşür/katalog, vb., komisyon adına teslim alacak olan Malzeme Planlama Birimi’ne (Teklif cetvelinin fiyatsız bir örneği ile birlikte) ihale saatinden bir saat öncesine kadar teslim edeceklerdir. Numuneler için herhangi bir ücret talep edilmeyecek olup, numunelerini, broşür/kataloglarını, numunenin kullanılması için gerekli araçları teslim etmeyen istekliler ihale komisyonunca değerlendirme dışı bırakılacaktır.

4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.

Kamu veya Özel Sağlık Sektörlerine muhtelif tıbbi malzeme, tıbbi sarf malzeme satışı işi benzer iş olarak kabul edilecektir.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açık olup yerli malı teklif eden istekliye ihalenin 20., 35., 2., 19., 21., 7., 3., 26., 28., 36., 5., 29., 38., 4., 15., 25., 10., 6., 37., 31., 14., 12., 13., 16., 17., 24., 1., 9., 22., 8., 18., 11., 23.kısımlarında %1(Bir ) oranında fiyat avantajı uygulanacaktır.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 50 TRY (Türk Lirası) karşılığı Ege Üniversitesi Döner Sermaye İşletme Müdürlüğü Bornova-İZMİR adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Ege Üniversitesi Döner Sermaye İşletme Müdürlüğü Bornova-İZMİR adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 120 (yüz yirmi) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

 

Cetvel Adı Miktar Birim
ENJEKTOR, STERIL, INSULIN, 1CC 700.000 adet
ENJEKTOR, STERIL, SARI IGNE, 2CC 400.000 adet
ENJEKTOR, STERIL, YESIL IGNE, 2CC 900.000 adet
ENJEKTOR, STERIL, SARI IGNE, 10CC 90.000 adet
ENJEKTOR, STERIL, SARI IGNE, 5CC 200.000 adet
ENJEKTOR, STERIL, YESIL IGNE, 10CC 1.600.000 adet
ENJEKTOR, STERIL, SARI IGNE, 20CC 100.000 adet
ENJEKTOR, STERIL, YESIL IGNE, 20CC 300.000 adet
ENJEKTOR, STERIL, YESIL IGNE, 50CC 40.000 adet
ENJEKTOR, STERIL, SIYAH IGNE, 5CC 60.000 adet
KAGIT, STERILIZASYON, PAKETLEME, CREPE 120X120CM 50.000 adet
CER.SUT. NAYLON 10/0 6,15MM CI 3/8 CURVED 30CM (KERATOPLASTI SUTURU) 96 adet
KLIP, LIGASYON, MEDIUM 12.000 kartuş
KLIP, LIGASYON, SMALL 350 kartuş
KLIP, LIGASYON, LARGE 240 kartuş
KLIP, LIGASYON, LARGE, NONABSORBABLE 550 kartuş
KLIP, LIGASYON, XLARGE, NONABSORBABLE 100 kartuş
BALON, PTCA 1,5X9-10MM 60 adet
BALON, PTCA 1,5X20MM 60 adet
BALON, PTCA 2,0X20MM 200 adet
BALON, PTCA 2,5X20MM 200 adet
BALON, KATETER PTCA 4,5X20MM 5 adet
IGNE, SPINAL, QUINCKE UCLU 18G 700 adet
PESSAR, KUP 90 adet
SET, NEBULIZATOR, MASKELI PEDIATRIK 5.000 adet
SET, NEBULIZATOR, MASKELI YETISKIN 10.000 adet
JEL, ULTRASONOGRAFI (EKO-JEL) 1.500 litre
ENJEKTOR, STERIL, YESIL IGNE, 5CC 1.200.000 adet
ENJEKTOR 1CC 10.000 adet
PREZERVATIF 70.000 adet
FORCEPS, YABANCI CISIM CIKARMA, FARE VE TIMSAH DISLI 75 adet
ELEKTROD, EKG, STANDART 500.000 adet
ELEKTROD, EKG, PEDIATRIK(MONITOR ELEKTROD) 8.000 adet
BANT, KOL, HEMOSTATIK 50.000 adet
MASKE, AMELIYAT 700.000 adet
ELDIVEN, TIBBI, KUCUK, NONSTERIL 4.500.000 adet
ELDIVEN, TIBBI, ORTA, NONSTERIL 4.500.000 adet
ELDIVEN, TIBBI, BUYUK, NONSTERIL 2.500.000 adet
MUAYENE, ELDIVENI, NITRIL 60.000 adet
İhale Sonuç İlanlarını Görebilmek İçin Üye Girişi Yapınız Yada Üye Olunuz

Üye Girişi - Üye Ol
İhale Sonuç İlanlarını Görebilmek İçin Üye Girişi Yapınız Yada Üye Olunuz

Üye Girişi - Üye Ol

Temel

500 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama

Kurumsal

1000 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama
  • +
  • İhale Sonuç İlanları
  • İlansız İhale Sonuçları
  • Sonuç Alarmları
  • KİK Kararları
  • Firma ve Rakip Analizleri
  • Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
  • İhale Öncesi Olası Rakipler
  • İdare Analizleri
  • Bütçe Tahminleri
  • Yüklenicileri
  • Yaklaşık Maliyet Analizleri
  • Sektör Analizleri
  • Sektördeki Öncü Firmalar
  • İş Dağılımları
  • Pazar Araştırmaları
  • Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
  • Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
  • Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)