İhale No | 2017/143788 |
Sektör | Tıbbı İlaç ve Sarf Malzemeler |
İdare | Çarşamba Devlet Hastanesi |
Şikayet Bedeli | 50.640,00 TL |
Yaklaşık Bedel | 8.447.946 TL'den küçük |
İhale Tipi | Mal Alımı |
İhale Usulü | Açık İhale |
İhale İli | Samsun |
İşin İli | Samsun |
Yayın Tarihi | 3 Nisan 2017 |
İhale Tarihi | 24 Nisan 2017 10:00 |
Temel
(KDV Hariç...)
- Kamu İhaleleri
- E-İhaleler
- İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
- Doğrudan Temin İhaleleri
- Sınırsız İhale Takibi
- Sınırsız İhale Alarmı
- Günlük İhale Raporu
Kurumsal
(KDV Hariç...)
- Temel Paket Dahil
- AB İhaleleri
- İhale Sonuçları
- Kazanan Firmalar
- İhale Arşivi
- KİK Kararları
- Yasaklı Firma Sorgulama
DEVLET HASTANESİ -ÇARŞAMBA SAĞLIK BAKANLIĞI TÜRKİYE KAMU HASTANELERİ KURUMU
2017 YILI 10 KISIM BEYİN CERRAHİ MALZEME ALIMI alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası | : | 2017/143788 |
1-İdarenin | ||
a) Adresi | : | HELVAÇALI KÖYÜ 55500 ÇARŞAMBA/SAMSUN |
b) Telefon ve faks numarası | : | 3628338080 - 3628340891 |
c) Elektronik Posta Adresi | : | samsundhs5@saglik.gov.tr |
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) | : | https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/ |
2-İhale konusu malın
a) Niteliği, türü ve miktarı | : | 10 KISIM BEYİN CERRAHİ MALZEMESİ MAL ALIMI Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir. |
b) Teslim yeri | : | Çarşamba Devlet Hastanesi Tıbbi Sarf Deposu |
c) Teslim tarihleri | : | Beyin Cerrahi malzemeleri için işe Sözleşme imzalandığı tarihten itibaren başlanır, 31.12.2017 tarihinde sözleşme süresi sona erer. İhale konusu malzemelerin teslimi, sözleşmenin imzalanmasına müteakip peyder pey yapılacaktır. İdarenin talebi doğrultusunda verilen malzeme siparişleri, yüklenicinin kendisine veya tebligat için gösterdiği adrese yapılacak tebliğden itibaren işe başlanacaktır. Sözleşmenin imzalanması ile kapsayan sözleşme süresi boyunca, Malzeme sipariş yazısının (Faks , elden telefon ile)yükleniciye bildirilmesinden itibaren en geç 24 saat içinde hazır bulunulacaktır. Acil vakalarda ise ilgili işlemi/ameliyatı gerçekleştirecek Hekim veya malzemeyle ilgili Taş.Kay. Kont. Yetkilisi tarafından sipariş verildikten sonra en geç 2 saat içerisinde ameliyat yapılması planlanan hasta için (İstenilen malzeme/set veya malzemeler/setler steril olacak şekilde) belirtilen saatte/sürede teslim edilecektir. Sözleşmenin taraflarca imzalanmasından sonra hasta bazlı olarak alınacak malzemeler Sağlık Bakanlığı Strateji Geliştirme Başkanlığınca yayınlanan 2011/54 sayılı Genelgenin ?1. Maddesi: Özelliğinden ve belli süre içinde kullanılma zorunluluğundan dolayı stoklanması ekonomik olmayan ortez, protez, (endoprotez malzemeleri), beyin cerrahi, mikro cerrahi malzemeleri gibi uygulama esnasında hastaya göre belirlenebilen ve hastaya özgü olan ürünlerde stoklu çalışılmayacak olup mal kabulleri buna göre yapılacaktır. hükmü doğrultusunda vaka başına peyder pey teslim edilecektir. Yüklenici ihaleye konu olan malları sipariş tarihinden itibaren ihtara gerek kalmaksızın sipariş formundaki teslim tarihi dahilinde Ameliyathane Servisine firma yetkilisi veya vekalet verdiği temsilcisi tarafından teslim edilecektir. |
3- İhalenin
a) Yapılacağı yer | : | ÇARŞAMBA DEVLET HASTANESİ İHALE SALONU |
b) Tarihi ve saati | : | 24.04.2017 - 10:00 |
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir. |
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
4.3.1. |
4.3.1.1. Yetkili kurum ve kuruluşlara kayıtla ilgili belgeler: |
1.) İsteklilerin ihale tarihi itibariyle T.C. İlaç Ve Tıbbi Cihaz ulusal bilgi bankasına kayıtlı olması ve bu belgenin internet çıktısını teklif zarfı içerisinde sunmaları. |
4.3.2. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman: |
İhaleye katılan istekliler ; İstekliler teklif ettikleri her bir kalem için numunelerini ( Firma Adı, İhale Kalem No; Malzemenin Adı Markası, Malzemenin UBB Kayıt Numarası ve GMDN Kodu ) yazılı olarak firmanın kendi Antetli Kağıdına hazırlayacakları bir tutanakla son teklif verme saatine kadar ilgili idare görevlisine orjinal ambalajında tutanakla teslim edeceklerdir.İstekliler ürün numuneleri üzerine ihalenin hangi kısmının ve kısmın kalemine ait olduğunu ve kaşesini vurarak etiketleyeceklerdir. Son teklif verme saatine kadar numune teslim etmeyen isteklilerin teslim etmediği kalemler ve kısımlara ait teklifleri değerlendirme dışı bırakılacaktır. Numune değerlendirilmesinde Teknik Şartname kriterleri esas alınacaktır. Numuneler denenerek de değerlendirme yapılabilecektir. Tıbbi cihaz kapsamına giren ürünlerin T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankası'na (TİTUBB) kayıtlı ve T.C. Sosyal Güvenlik Kurumu kontrolünden geçmiş olması gerekmektedir. Numuneler yükleniciye Muayane ve Kabul İşlemleri tamamlandıktan, sonra isteklilere ise sözleşme imzalanmasından sonra talepleri doğrultusunda iade edilecektir. İhale kalem sırası ile numune sıra numarası arasındaki uyumsuzluktan firma sorumludur. |
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. Bu ihaleye sadece yerli istekliler katılabilecek olup yerli malı teklif eden yerli istekliye ihalenin tamamında % 15 (on beş) oranında fiyat avantajı uygulanacaktır.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 25 TRY (Türk Lirası) karşılığı ÇARŞAMBA DEVLET HASTANESİ SATIN ALMA BİRİMİ adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar ÇARŞAMBA DEVLET HASTANESİ İHALE SALONU adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 120 (yüz yirmi) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
13. Diğer hususlar:
İhale, Kanunun 38 inci maddesinde öngörülen açıklama istenmeksizin ekonomik açıdan en avantajlı teklif üzerinde bırakılacaktır.
Cetvel Adı | Miktar | Birim |
---|---|---|
POLİAKSİAL VİDA (SUT KODU :102.130) | 500 | adet |
AÇILANDIRILABİLİR GENİŞLEYEN VİDA (SUT KODU: 102.140) | 5 | adet |
LİSTEYSİZ VİDA (SUT KODU :102.145) | 5 | adet |
KANÜLLÜ VİDA (SUT KODU: 102.140) | 5 | adet |
ROD(0-30) (SUT KODU: 102.130) | 5 | adet |
ROD(36-70) (SUT KODU :102.235) | 70 | adet |
MONOAXİAL BAĞLANTI (SUT KODU: 102.300) | 10 | adet |
TRANSVERS MULTİAXİAL BAĞLANTI (SUT KODU:102.310) | 100 | adet |
HA KAPLI POLİAKSİAL VİDA (SUT KODU: 102.130) | 50 | adet |
ROD (SUT KODU :102.230) | 10 | adet |
TRANSVERS BAĞLANTI (SUT KODU: 102.300) | 7 | adet |
PLİF EXPANDABLE TİTANYUM MEKANİZMALI LOMBER PEEK CAGE (SUT KODU:102.751) | 10 | adet |
XLİF CAGE (SUT KODU: 102.765) | 20 | adet |
TLİF CAGE (SUT KODU: 102.755) | 15 | adet |
PEEK (SUT KODU: 103.030) | 30 | adet |
SERVİKAL PEEK CAGE (SUT KODU: 102.700) | 5 | adet |
KEMİK FLEX GREFTİ 15 CC (SUT KODU : SG 1150) | 20 | adet |
KEMİK FLEX GREFTİ 30 CC (SUT KODU: SG 1170) | 20 | adet |
ULTRASONİK KEMİK NEŞTERİ UCU (SUT KODU: 103.107) | 20 | adet |
EPİDUROSKOPİ KATATERİ (SUT KODU : 103.065) | 4 | adet |
EPİDUROSKOPİ GİRİŞİM İĞNESİ (SUT KODU: 103.070) | 4 | adet |
Temel
- EKAP İhaleleri
- Kurum İhaleleri
- Doğrudan Teminler
- İhale Alarmı - Sınırsız
- İhale Takip - Sınırsız
- Çoklu Rapor Alıcısı
- Mobil Uygulama
Kurumsal
- EKAP İhaleleri
- Kurum İhaleleri
- Doğrudan Teminler
- İhale Alarmı - Sınırsız
- İhale Takip - Sınırsız
- Çoklu Rapor Alıcısı
- Mobil Uygulama
- +
- İhale Sonuç İlanları
- İlansız İhale Sonuçları
- Sonuç Alarmları
- KİK Kararları
- Firma ve Rakip Analizleri
- Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
- İhale Öncesi Olası Rakipler
- İdare Analizleri
- Bütçe Tahminleri
- Yüklenicileri
- Yaklaşık Maliyet Analizleri
- Sektör Analizleri
- Sektördeki Öncü Firmalar
- İş Dağılımları
- Pazar Araştırmaları
- Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
- Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
- Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)