İhalePRO’nın yenilenen arayüzü ile tanışın!
Yeni Sürümde İncele

2018/502103 - Tıbbi Malzeme,demirbaş Satın Alınacaktır

İhale No 2018/502103
Sektör Tıbbı İlaç ve Sarf Malzemeler
Tıbbı Cihazlar ve Bakımı
İdare Ordu İl Sağlık Müdürlüğü
Şikayet Bedeli 101.344,00 TL
Yaklaşık Bedel 8.447.946 ile 33.791.911 TL arası
İhale Tipi Mal Alımı
İhale Usulü Açık İhale
İhale İli Ordu
İşin İli Ordu
Yayın Tarihi 16 Ekim 2018
İhale Tarihi 7 Kasım 2018 11:00

Temel

1.500 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Kamu İhaleleri
  • E-İhaleler
  • İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
  • Doğrudan Temin İhaleleri
  • Sınırsız İhale Takibi
  • Sınırsız İhale Alarmı
  • Günlük İhale Raporu

Kurumsal

3.000 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Temel Paket Dahil
  • AB İhaleleri
  • İhale Sonuçları
  • Kazanan Firmalar
  • İhale Arşivi
  • KİK Kararları
  • Yasaklı Firma Sorgulama

TIBBİ MALZEME,DEMİRBAŞ SATIN ALINACAKTIR

İL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ SAĞLIK BAKANLIĞI BAKAN YARDIMCILIKLARI

Müdürlüğümüz Acil Sağlık Hizmetleri (112,Umke ) ve Diğer Birimler için Tıbbi Malzeme,Demirbaş alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2018/502103
1-İdarenin
a) Adresi : BUCAK MAHALLESI IBNI SINA CADDESI NO:18 52200 ORDU MERKEZ/ORDU
b) Telefon ve faks numarası : 4522231429 - 4522234686
c) Elektronik Posta Adresi : ordu@saglik.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu malın

a) Niteliği, türü ve miktarı : 110 kalem Sarf,Demirbaş
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yerleri : İl Sağlık Müdürlüğü 112 Acil Hizmetleri Deposu ve Müdürlük Deposu
c) Teslim tarihi : ** 1-24 arası kalemler (1. ve 24.kalemler dahil) için malzemeler tek seferde teslim edilecek olup teslimat süresi 35 gündür ve malzemeler 112 Acil Sağlık Hizmetleri Depo suna teslim edilecektir. ** 25-99 arası kalemler (25.,26.,27.,29. kalemler hariç ) için malzemeler 2 seferde teslim edilecek olup 1.teslimat sözleşme tarihi itibarıyle başlayacaktır.2. teslimat için malzemeler idarenin belirleyeceği bi tarihte sipariş edilecektir.Her iki sipariş için de teslimat süresi 20 gündür.(Malzemelerin 1 .teslimatta yarısı 2.teslimatta da diğer yarısı teslim edilecektir.) Ürünlerin teslim edileceği depo 112 Acil Sağlık Hizmetleri Depo sudur. ** 25,26,27,29 sıra nolu malzemeler tek seferde teslim edilecek olup teslimat süresi sözleşme tarihi itibarıyle 20 gün olacaktır.Teslim yeri 112 Acil Sağlık Hizmetleri Depo sudur. ** 100-108 arası malzemeler tek seferde teslim edilecek olup teslimat süresi sözleşme tarihi itibarıyle 30 gün olacaktır.Teslim yeri 112 Acil Sağlık Hizmetleri Depo sudur. ** 109. ve 110. sıra nolu malzemeler 2 seferde teslim edilecek olup 1.teslimat sözleşme tarihi itibarıyle başlayacaktır.2. teslimat için malzemeler idarenin belirleyeceği bi sürede sipariş edilecektir.Her iki sipariş için de teslimat süresi 20 gündür.(Malzemelerin 1 .teslimatta yarısı 2.teslimatta da diğer yarısı teslim edilecektir.) Ürünlerin teslim edileceği depo İl Sağlık Müdürlüğü Depo sudur.


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : Ordu İl Sağlık Müdürlüğü -Bucak Mahallesi İbni Sina Cad. No:18 Altınordu
b) Tarihi ve saati : 07.11.2018 - 11:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği veya serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir veya noter tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren belge, standart forma uygun belge,

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyimini gösteren belgeler:
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kesin kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin % 20 oranından az olmamak üzere ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler veya teknolojik ürün deneyim belgesi.
4.3.2.
4.3.2.1. Ürünlerin piyasaya arzına ilişkin belgeler:

a)  Tıbbi Cihaz Yönetmeliği , Vücuda Yerleştirilebilir Aktif Tıbbi Cihaz Yönetmeliği, Vücut Dışında Kullanılan (in vitro) Tıbbi Tanı Cihazları Yönetmeliği  kapsamındaki  tüm malzemelerin TİTUBB/UTS ’da Sağlık Bakanlığı tarafından kayıt işleminin tamamlanmış olması gerekmektedir. Tüm isteklilerin (tedarikçi ya da bayii) TİTUBB /UTS sisteminde kayıtlı olması zorunludur. İstekliler yukarıda bahsedilen kayıt işlemi tamamlanmış UBB/ÜTS numaralarına ait çıktılar veya bu bilgileri içeren dokümanları (Ürünlere ve İsteklilere ait ) ihale dosyasında sunacaktır.İhaleye teklif veren istekli tedarikçi firma (üretici/ithalatçı) ise kendisine ait, bayi ise tedarikçi firma ve bayisi olarak tanımlandığını gösterir TITUBB veya ÜTS kayıtlarını (T.C. Sağlık Bakanlığının ilgili web sitesinden alınan kayıt belgeleri) teklif ettikleri ürün/ürünlere ait TITUBB/ ÜTS kayıtları ile birlikte İhale dosyasında sunacaklardır.

b )İsteklilerin alım tarihi itibariyle teklif ettiği tıbbi cihaz/ ürünün TC. İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankasına ( TİTUBB ) veya Ürün Takip Sistemi (ÜTS) ’ye kayıt bildirim işlemlerini yapmış olması zorunludur. (Ürünü gösteren UBB çıktılarında ürünün sıra numarası sağ üst köşede belirtilecektir.)  Ancak teklif edilen ürün, üreticisi tarafından tıbbi cihaz yönetmelikleri kapsamında belgelendirilmemiş ise ( Tıbbi Cihazlar kapsamında değil ise ) TİTUBB veya ÜTS’ye kayıt ve bildirim işlemi aranmayacak, bu durumda Üretici veya İthalatçının yönetmelik kapsamında olmadığına dair beyanının sunulması yeterli olacaktır.

 c) Alımı yapılacak malzeme ile birlikte verilecek aplikatör, cihaz vb. ürünlerin  UBB/UTS kaydı verilmelidir.
d) Ürün set olarak isteniyorsa sete ait  UBB/UTS  kaydı olmalıdır.  Teknik şartnamede setin parçalarının da UBB / UTS kaydı isteniyorsa, set ile birlikte belirtilen parçaların UBB/UTS kaydı da sunulmalıdır.

e)Satış Merkezi Yetki Belgesi: Tıbbi Cihaz Yönetmelikleri kapsamında  ürün teklif eden istekli, Tıbbi Cihaz Satış, Reklam ve Tanıtım Yönetmeliği  gereği; Satış Merkezi Yetki Belgesini ihale dosyasında sunacaktır.

f) İstekliler, teklif edilen ürünün etiket ve marka adını ,UBB barkod no 'sunu ,  birim fiyat teklif mektubu cetvelinde veya ayrı bir liste olarak teklifleri ile birlikte vereceklerdir.

4.3.2.2. Yetkili kurum ve kuruluşlara kayıtla ilgili belgeler:

İhalede SGK tarafından bedeli karsılanan tıbbi malzemelere ait isteklilerce teklif edilen ürünlerin TİTUBB kayıt numarası MEDULA sistemine kayıtlı olmalıdır. Teklif mektubu veya ekli belgelere ürün numarası (barkodu) yazılmalıdır.

4.3.3. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:

1-24 arasındakı kalemler için (1 ve 24.kalemler dahil );

a) 1,2,3,4,5,6,7,8,9,11,13,15,16,17 sıra nolu kalemler için ihaleden önce veya ihale teklif zarfı ile birlikte teslim tutanağı karşılığında numune idaremiz satınalma birimine teslim edilecektir.(Ürünün Teknik Şartnamedeki detayları çerçevesinde numune hazırlanacaktır. ) b) 10,12,14,18,19,20,21,22,23,24 sıra nolu kalemler için ihaleden önce veya teklif zarfı ile birlikte teslim tutanağı karşılığında  katalog veya görsel belgeleridaremiz satınalma birimine teslim edilecektir. (Ürünün Teknik Şartnamedeki detayları çerçevesinde katalog,görsel vb. belgeler hazırlanacaktır. )

25-110 arasındakı  kalemler için (25 ve 110.kalemler dahil) ;

a) 25-97 arasındakı  kalemler ile  (25 ve 97 nolu kalemler dahil) , 109 ve 110 sıra nolu kalemler için en az 1 adet numune ihaleden önce veya ihale teklif zarfı ile birlikte teslim tutanağı karşılığında  idaremiz satınalma birimine teslim edilecektir. b) 98- 108 arasındakı  kalemler için (98 ve 108 nolu kalemler dahil) ürüne ait teknik özellikleri gösteren katalog,renkli görsel vb. dokümanlar ihaleden önce veya ihale teklif zarfı ile birlikte teslim tutanağı karşılığında  idaremiz satınalma birimine teslim edilecektir.

İhalede teslim edilen numuneler ; İhale Komisyon uzman üyelerince değerlendirilecek olup ,uhdesinde kalem/ürün kalmayan isteklilere numuneleri ,kesinleşen ihale kararından itibaren 1 ay içerisinde geri alınacaktır.Bu sürede geri alınmayan numunler idarenin sorumluluğunda olmayacaktır.Uhdesinde ihale kalan isteklilerin numuneleri sözleşme yapıldıktan itibaren 1 ay içerisinde geri alınacaktır.Bu sürede geri alınmayan numunler idarenin sorumluluğunda olmayacaktır.

Numune ve katalogların üzerinde ihale kayıt nosu, firma adı, malzemenın adı, ve ihale sıra nosu yer almalıdır.

4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.

Kamu veya özel sektörde gerçekleştirilen her türlü tıbbi malzeme alım işi benzer iş olarak kabul edilecektir.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açık olup yerli malı teklif eden istekliye ihalenin tamamında % 15 (yüzde on beş) oranında fiyat avantajı uygulanacaktır.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 100 TRY (Türk Lirası) karşılığı Ordu İl Sağlık Müdürlüğü Satınalma Birimi adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Ordu İl Sağlık Müdürlüğü 4.kat Satınalma Birimi adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 150 (yüz elli) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
13. Diğer hususlar:
İhale, Kanunun 38 inci maddesinde öngörülen açıklama istenmeksizin ekonomik açıdan en avantajlı teklif üzerinde bırakılacaktır.

Cetvel Adı Miktar Birim
DİZLİK-DİRSEKLİK (TAKIM) 25 takım
EL FENERİ 5 adet
İŞ ELDİVENİ 45 çift
KAFA LAMBASI 15 adet
KASK 20 adet
MAT 30 adet
KORUYUCU GÖZLÜK 25 adet
DOME ÇADIR (2 KİŞİLİK-5 MEVSİM) 20 adet
KARTON ATEL SETİ 50 adet
SEDYE (KABUK SEDYE ) 1 adet
UYKU TULUMU 50 adet
MEGAFON (ŞARJLI TİP) 1 adet
ÇOK AMAÇLI LOJİSTİK ÇADIRI 1 adet
KOMUTA ÇADIRI (6 KİŞİLİK-4 MEVSİM) 2 adet
SU GEÇİRMEZ TULUM 15 adet
CAN YELEĞİ 2 adet
YAĞMURLUK 40 adet
KASK(AKSİYON KAMERASI) 1 adet
TAKIM ÇANTASI 1 adet
ŞARJ KİTİ (TAŞINABİLİR ŞARJ ÜNİTESİ) 1 adet
KAZMA,KÜREK,BALTA,BALYOZ,TIRMIK SETİ 2 adet
KAR KÜREĞİ 2 adet
KAR HEDİĞİ 10 çift
DÜRBÜN 2 adet
PULSE OKSİMETRE CİHAZI (PARMAK TİPİ) 50 adet
YETİŞKİN TANSİYON ALETİ 38 adet
ÇOCUK TANSİYON ALETİ 20 adet
VAKUM SEDYE 5 adet
DİJİTAL ATEŞ ÖLÇER 50 adet
EKG KAĞIDI RULO ( 80 MM) 800 adet
EKG KAĞIDI RULO ( 58 MM) 400 adet
BÜYÜK KARE EKG KAĞIDI ( SCHILLER DEFI cihazına uyumlu ) 800 adet
ÖRÜMCEK KEMER 50 adet
AMBU YETİŞKİN SİLİKON ( ÇOK KULLANILABİLİR) 10 adet
AMBU ÇOCUK SİLİKON ( ÇOK KULLANILABİLİR) 10 adet
AIRWAY (küçük) No: 0-1 600 adet
AIRWAY (orta) No: 2-3 800 adet
AIRWAY (büyük) No: 4-5 1.400 adet
HAZNELİ İLAÇ VERME MASKESİ (YETİŞKİN+PEDİATRİK) 6.000 adet
OKSİJEN MASKESİ ( YETİŞKİN+PEDİATRİK) 7.000 adet
INTRAKET No:24 (Sarı) 5.000 adet
INTRAKET No:22 (Mavi) 40.000 adet
INTRAKET No:20 (Pembe) 60.000 adet
INTRAKET No:18 (Yeşil) 5.000 adet
INTRAKET No:16 (Gri) 1.000 adet
ENTÜBASYON TÜPÜ No:3 100 adet
ENTÜBASYON TÜPÜ No:4 200 adet
ENTÜBASYON TÜPÜ No:5 200 adet
ENTÜBASYON TÜPÜ No:6 300 adet
ENTÜBASYON TÜPÜ No:6,5 300 adet
ENTÜBASYON TÜPÜ No:7 500 adet
ENTÜBASYON TÜPÜ No:7,5 700 adet
ENTÜBASYON TÜPÜ No:8 400 adet
ENTÜBASYON TÜPÜ No:8,5 400 adet
FOLEY SONDA (No:10-12-16) 300 adet
ENJEKTÖR 5 cc 10.000 adet
NAZAL OKSİJEN KANÜLÜ (YETİŞKİN) 5.000 adet
NAZAL OKSİJEN KANÜLÜ (ÇOCUK) 700 adet
50 cc Enjektör (Nazogastrik Sonda Uyumlu) 100 adet
NAZOGASTRİK SONDA (10-12) 400 adet
NAZOGASTRİK SONDA (14-18) 400 adet
NAZOGASTRİK SONDA (20) 100 adet
NONSTERİL ELDİVEN (S) 1.300 kutu
NONSTERİL ELDIVEN (M) 6.500 kutu
NONSTERİL ELDIVEN (L) 5.000 kutu
SERVICAL KOLLER NO: 1 1.500 adet
SERVICAL KOLLER NO:2 2.000 adet
SERVICAL KOLLER NO:3 2.000 adet
ELEKTROT (EKG için) 150.000 adet
Kan Glukoz Stribi (15000 Lanset dahil) 15.000 adet
ASPİRATÖR UCU (Yankuer) 500 adet
ASPİRATÖR KATATERİ (8-12) 600 adet
ASPİRATÖR KATATERİ (14-16) 800 adet
ASPİRATÖR KATATERİ (10-18) 600 adet
HASTA ÖRTÜSÜ 70.000 adet
SEDYE ÖRTÜSÜ 70.000 adet
FLASTER 10.000 adet
CESET TORBASI 500 adet
PAMUK 150 top
ALET DEZENFEKTANI 50 bidon
FİLE BANDAJ (No:4-No:5) Baş ve Bacak için 80 paket
ALKOL 300 litre
Kesici-Delici Alet Kutusu Çanta tipi (küçük) 500 adet
Kesici-Delici Alet Kutusu Çanta tipi (büyük) 500 adet
Tıbbi Atık Poşeti (60x30) 500 adet
EKG Jeli 50 adet
BATİKON 50 adet
Tehlikeli Atık Kutu veya Poşeti 300 adet
Cathejell 12,5 gr (tek kullanımlık) 100 adet
Gazlı Bez 50 top
Galoş 250.000 adet
El Dezenfektanı 50 ml (cep tipi) 500 adet
Steril Kompres (tekli paket) 1.000 adet
Oksijen Maskesi Rezervuarlı (yetişkin+pediatrik) 1.500 adet
LMA (No:3-No:4-No:5) 300 adet
Steril Gazlı Bez (100’lük paket) 50 paket
Otomatik Turnike 100 adet
Kombi Tüp No:37 (bayan) 40 adet
Kombi Tüp No:41 (erkek) 40 adet
Temel Yaşam Desteği Mankeni (Yetişkin) 1 adet
Temel Yaşam Desteği Mankeni (Çocuk) 2 adet
Temel Yaşam Desteği Mankeni (Bebek) 2 adet
Yetişkin Entübasyon Mankeni 2 adet
Kemikiçi Uygulama için Bacak Modeli 2 adet
Pnömotoraks Maketi 1 adet
Krikotirotomi Seti 2 adet
Kemik İçi Yol İçin Sürücü 4 adet
Kemik içi Manuel Uygulama için İğne 6 adet
LAMİNELİ MUAYENE MASA ÖRTÜSÜ 3.000 adet
GEBELİK TESTİ 1.500 adet
İhale Sonuç İlanlarını Görebilmek İçin Üye Girişi Yapınız Yada Üye Olunuz

Üye Girişi - Üye Ol
İhale Sonuç İlanlarını Görebilmek İçin Üye Girişi Yapınız Yada Üye Olunuz

Üye Girişi - Üye Ol

Temel

500 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama

Kurumsal

1000 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama
  • +
  • İhale Sonuç İlanları
  • İlansız İhale Sonuçları
  • Sonuç Alarmları
  • KİK Kararları
  • Firma ve Rakip Analizleri
  • Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
  • İhale Öncesi Olası Rakipler
  • İdare Analizleri
  • Bütçe Tahminleri
  • Yüklenicileri
  • Yaklaşık Maliyet Analizleri
  • Sektör Analizleri
  • Sektördeki Öncü Firmalar
  • İş Dağılımları
  • Pazar Araştırmaları
  • Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
  • Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
  • Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)