İhale No | 115448 |
Sektör | Tıbbı İlaç ve Sarf Malzemeler |
İdare | CELAL BAYAR ÜNİVERSİTESİ Araştırma ve Uygulama Hastanesi |
İhale Tipi | Mal Alımı |
İhale Usulü | Doğrudan Temin |
İhale İli | Manisa |
İşin İli | Manisa |
Yayın Tarihi | 24 Mart 2012 |
İhale Tarihi | 26 Mart 2012 16:00 |
Bu ve benzer
yüzlerce ihale ve doğrudan temine vakit harcamadan, kolayca erişmek için ihale takip
hizmetlerimizden birini satın alabilirsiniz.
Temel
1.500 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
(KDV Hariç...)
- Kamu İhaleleri
- E-İhaleler
- İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
- Doğrudan Temin İhaleleri
- Sınırsız İhale Takibi
- Sınırsız İhale Alarmı
- Günlük İhale Raporu
Kurumsal
3.000 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
(KDV Hariç...)
- Temel Paket Dahil
- AB İhaleleri
- İhale Sonuçları
- Kazanan Firmalar
- İhale Arşivi
- KİK Kararları
- Yasaklı Firma Sorgulama
TEKLİF MEKTUBU
Hastanemiz NÖROŞİRURJİ A.B.D. İşine ait satın almanın yapılmasına ihtiyaç duyulmaktadır. Aşağıda cinsi, miktarı, evsafı, teknik ve idari şartları yazılı malzemeler, idaremizce 4734 sayılı Kamu İhale Yasasının 22. maddesine göre satın alınacak olup, fiyat teklifinizi (Kesin Fiyat) en geç 26/03/2012 kadar idaremize vermenizi rica ederim.
**ÖNEMLİ NOT** : (Saat 16:00’dan sonra gelen fiyat teklifleri Dikkate Alınmayacaktır.)
HASTA ADI : ELİF CAN
MAL / İŞE AİT TEKNİK VE İDARİ ŞARTLAR
1)- Teklif edilecek malzemenin lot ve UBB numaralarının mutlaka belirtilmesi gerekmektedir.
2)- Ödemeler malların tesliminden itibaren 180 (yüzseksen) gün içinde yapılacaktır.
3)- Teklifin geçerlilik süresi, idareye teslim tarihinden itibaren 30 Takvim günü olacaktır.
4)- En düşük fiyat ekonomik açıdan en avantajlı teklif olarak değerlendirilerek birim fiyatlar üzerinden teklif esas alınacaktır.
5)- Teklif fiyatları KDV hariç olarak verilcektir.
6)- Mal / İş idareye 24 saat için de teslim edilecektir.
7)- Mal / İş idarece denetim, muayene ve kabul işlemi yapıldıktan sonra teslim alınacaktır.
8)- İdare Mal / İşi alıp almamakta veya bir kısmını almakta serbesttir.
9)- Teklif mektubu, okunup kabul edildiği, teklif edilen bedelin rakam ve yazı ile yazılması, üzerinde kazıntı, silinti ve düzeltme bulunmaması, Ad, Soyadı veya Ticaret unvanı yazılmak suretiyle yetkili kişilerce imzalanmış olmalıdır.
10)- İdare gerektiğinde numune isteyebilecektir.
11)- Teklif mektubu şartnamesinin uygulanmasından doğabilecek ihtilaflar Manisa Mahkemelerinde 4734 sayılı kanun hükümleri dâhilinde çözümlenir.
12)-SUT FİYATLARI ÜZERİNDEN GELEN TEKLİFLER DEĞERLENDİRME DIŞI BIRAKILACAKTIR.
TEL: (236) 233 70 68 / 233 70 69
FAX: (236) 233 71 00
**ÖNEMLİ NOT: Malzeme kullanıldıktan sonra kesilecek olan FATURA nın bir nüshası AŞAĞIDA BELİRTİLEN FAX NUMARALARINA FAX ÇEKİLMESİ GEREKMEKTEDİR.
TIBBİ MALZEME BİRİMİ FAX: 0236- 236 1115
DÖNER SERMAYE İŞLET.MÜD. FAX: 0236 – 233 7100
**ÖNEMLİ: FİYAT TEKLİFİ ATILAN MALZEMELER İÇİN PROFORMA FATURAYA İLGİLİ MALZEMELER İÇİN FİRMA BAYİ NO YAZILACAKTIR.
NOT: TEKNİK ŞARTNAME DÖNER SERMAYE İŞLETME MÜDÜRLÜĞÜNDEN ALINA BİLİR.
NOT:Teklif verilmeden önce şartnamelerin firma tarafından mutlaka görülmesi gerekmektedir.
SATIN ALINACAK MAL / İŞ LİSTESİ
SIRA NO: CİNSİ VE NİTELİĞİ ADETİ
1-AYARLANABİLİR V-P ŞANT SİSTEMİ 1 ADET
PROGRAMLANABİLİR VENTRİKULOPERİTONEAL ŞANT TEKNİK ÜRÜN
ÖZELLİKLERİ
ÖZELLİKLERİ
1. Düz tabanlı olmalıdır.
2. Valf sistemine, BOS örneği alabilmek.sistemin işlerliğini kontrol edebilmek
amaçlı entegre rezervuar sistemi bulunmalıdır.
amaçlı entegre rezervuar sistemi bulunmalıdır.
3. 3T MR uyumlu olmalıdır.
4. Valf gövdesinde , istenilen basınç değerini ayarlamak amacıyla rubi topa
baskı uygulayıp mekanizmayı harekete geçiren bascınç-kontrol mekanizması
bulunmalıdır.
baskı uygulayıp mekanizmayı harekete geçiren bascınç-kontrol mekanizması
bulunmalıdır.
5. Silikon elastomer valf birimi valf meknizmasını içermelidir.
6. Çıkış plastik valf bölümü doğrudan drenaj kataterinin takılması için uç
konnektörü içermelidir.
konnektörü içermelidir.
7. Ani boşalmayı önlemek amacıyla antisifon düzeneği sisteme entegre olmuş
bir şekilde verilmelidir.
bir şekilde verilmelidir.
8. Şant sistemi valf ile beraber ventriküler kateter ve distal kateter ile birlikte
bir takım olmalıdır.
bir takım olmalıdır.
9. Valf gövdesinde, valfi tespit edebilmek için sütur delikleri bulunmalıdır.
10. Programlayıcı 30-210(+) mm H20 aralıklarında ayrı basınç seçeneği
uygulayabilecek şekilde kodlanmış manyetik sinyal yollayabilmelidir.
uygulayabilecek şekilde kodlanmış manyetik sinyal yollayabilmelidir.
11. istenildiği takdirde ürüne ait tasarım inceleme belgesi, uygunluk
deklarasyonu, tam kalite güvence belgesi ve ithalatço firmadan IS01348S
tıbbi cihazlar için genel kurallar standardına ait sertifikasyon belgesi talep
edilebilmelidir.
deklarasyonu, tam kalite güvence belgesi ve ithalatço firmadan IS01348S
tıbbi cihazlar için genel kurallar standardına ait sertifikasyon belgesi talep
edilebilmelidir.
12. UBB kaydı ve Uluslar Arası Kalite Belgeleri olmalıdır.
13. Operasyondan 24 saat önce teslim edilmelidir.
14. Lot numarasıyla birlikte tüm parçalarda barkod numarası (Ulusal Bilgi
Bankası Kod Numarası) bulunması zorunludur. Bir bütün olarak kullanılan
malzemelerde bütünü oluşturan her bir elemanın (plak, vida.çivi, kilit vidası,
nail cap, stern, stern, baş, medüller tıkaç, sentralizer, asetabuler kap, femoral
komponent, tibial komponent, polietilenliner, stern, pegler, metal karnalar,
eksternal ve internal fiksatörü oluşturan her bir eleman ... vb) ayrı bir
barkod numarası olması zorunludur. Barkod numaraları, kullanılan
malzemenin Sosyal Güvenlik Kurumuna (SGK) fatura edilebilmesi açısından
mutlaka faturada gösterilecektir.
Bankası Kod Numarası) bulunması zorunludur. Bir bütün olarak kullanılan
malzemelerde bütünü oluşturan her bir elemanın (plak, vida.çivi, kilit vidası,
nail cap, stern, stern, baş, medüller tıkaç, sentralizer, asetabuler kap, femoral
komponent, tibial komponent, polietilenliner, stern, pegler, metal karnalar,
eksternal ve internal fiksatörü oluşturan her bir eleman ... vb) ayrı bir
barkod numarası olması zorunludur. Barkod numaraları, kullanılan
malzemenin Sosyal Güvenlik Kurumuna (SGK) fatura edilebilmesi açısından
mutlaka faturada gösterilecektir.
15. ihalenin uhdesinde kaldığı firma hastanın ameliyat olduğu gün malzeme
faturasını keserek, faturanın en geç 24 saat içinde hastanemiz ayniyat ve
tıbbi malzeme birimine teslim edecektir.
faturasını keserek, faturanın en geç 24 saat içinde hastanemiz ayniyat ve
tıbbi malzeme birimine teslim edecektir.
16. Yaklaşık maliyet tekliflerinde ve hastanın faturasında SUT Ek-SE'de yer alan
SUT kodları mutlaka yazılacaktır.
SUT kodları mutlaka yazılacaktır.
17. SUT eki Ek-SjE ile Ek-Sj/F'nin bulunduğu 22. Maddenin a.b.c.d,e bentlerindeki
özellikler firma tarafından belirtilmeli ve gerektiğinde ibraz edilmelidir.
özellikler firma tarafından belirtilmeli ve gerektiğinde ibraz edilmelidir.
18. ihaleye teklif veren firmaların uygunluk denetlenmesi amacıyla ürün numunelerini
getirmeleri gerekmektedir.
Temel
500 / 1 yıl
- EKAP İhaleleri
- Kurum İhaleleri
- Doğrudan Teminler
- İhale Alarmı - Sınırsız
- İhale Takip - Sınırsız
- Çoklu Rapor Alıcısı
- Mobil Uygulama
Kurumsal
1000 / 1 yıl
- EKAP İhaleleri
- Kurum İhaleleri
- Doğrudan Teminler
- İhale Alarmı - Sınırsız
- İhale Takip - Sınırsız
- Çoklu Rapor Alıcısı
- Mobil Uygulama
- +
- İhale Sonuç İlanları
- İlansız İhale Sonuçları
- Sonuç Alarmları
- KİK Kararları
- Firma ve Rakip Analizleri
- Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
- İhale Öncesi Olası Rakipler
- İdare Analizleri
- Bütçe Tahminleri
- Yüklenicileri
- Yaklaşık Maliyet Analizleri
- Sektör Analizleri
- Sektördeki Öncü Firmalar
- İş Dağılımları
- Pazar Araştırmaları
- Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
- Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
- Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)