İhalePRO’nın yenilenen arayüzü ile tanışın!
Yeni Sürümde İncele

2017/306505 - Tıbbi (göz)sarf Malzeme Satın Alınacaktır

İhale No 2017/306505
Sektör Tıbbı Cihazlar ve Bakımı
İdare UŞAK KAMU HASTANELERİ BİRLİĞİ
Şikayet Bedeli 50.640,00 TL
Yaklaşık Bedel 8.447.946 TL'den küçük
İhale Tipi Mal Alımı
İhale Usulü Açık İhale
İhale İli Uşak
İşin İli Uşak
Yayın Tarihi 7 Temmuz 2017
İhale Tarihi 1 Ağustos 2017 10:00

Temel

1.500 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Kamu İhaleleri
  • E-İhaleler
  • İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
  • Doğrudan Temin İhaleleri
  • Sınırsız İhale Takibi
  • Sınırsız İhale Alarmı
  • Günlük İhale Raporu

Kurumsal

3.000 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Temel Paket Dahil
  • AB İhaleleri
  • İhale Sonuçları
  • Kazanan Firmalar
  • İhale Arşivi
  • KİK Kararları
  • Yasaklı Firma Sorgulama

 

TIBBİ (GÖZ)SARF MALZEME SATIN ALINACAKTIR

UŞAK İLİ KAMU HASTANELERİ BİRLİĞİ GENEL SEKRETERLİĞİ

GÖZ TIBBİ SARF MALZEME ALIMI İŞİ alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2017/306505
1-İdarenin
a) Adresi : CUMHURİYET MAHALLESİ 1. EMLAK SOKAK NO: 39 64100 UŞAK MERKEZ/UŞAK
b) Telefon ve faks numarası : 2762167000-6512-6516 - 2762238477
c) Elektronik Posta Adresi : ukhbmsb@hotmail.com
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu malın

a) Niteliği, türü ve miktarı : 25 KALEM MAL ALIMI
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : Uşak Kamu Hastaneleri Birliği Uşak Ünv. Tıp Fak. Eğt. ve Arş. Hastanesi
c) Teslim tarihi : Sözleşme imzalanmasına müteakip malzemeler Kamu Hastaneleri Birliği Uşak Üniversitesi Tıp Fakültesi Eğitim ve Araştırma Hastanesi ilgili ambarına 10 parti halinde teslim edilecektir. İlk parti sözleşmenin imzalanmasına müteakip 7 iş günü içerisinde, ikinci parti 2017 Ekim ayının ilk 7 iş günü içerisinde, Üçüncü parti 2017 Aralık ayının ilk 7 iş günü içerisinde, Dördüncü parti 2018 Şubat ayının ilk 7 iş günü içerisinde, Beşinci parti 2018 Nisan ayının ilk 7 iş günü içerisinde , Altıncı parti 2018 Haziran ayının ilk 7 iş günü içerisinde, Yedinci parti 2018 Ağustos ayının ilk 7 iş günü içerisinde, Sekizci parti 2018 Eylül ayının ilk 7 iş günü içerisinde, Dokuzuncu parti 2018 Kasım ayının ilk 7 iş günü içerisinde, Onuncu parti 2019 Şubat ayının ilk 7 iş günü içerisinde, Uşak Üniversitesi Tıp Fakültesi Eğitim Ve Araştırma Hastanesi ilgili ambarına teslim edilecektir. Hastanenin acil ihtiyaçlarının olması halinde İl Stok Koordinasyon Birimi tarafından sipariş verildikten sonra malzemeler 7 iş günü içerisinde Uşak Üniversitesi Tıp Fakültesi Eğitim Ve Araştırma Hastanesi ilgili deposuna teslim edilecektir. Sözleşmenin süresi 31.03.2019 tarihine kadardır.


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : Uşak İli Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreterliği Merkezi Satın Alma Birimi İhale Odası
b) Tarihi ve saati : 01.08.2017 - 10:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1.
4.3.1.1. Yetkili kurum ve kuruluşlara kayıtla ilgili belgeler:

-İstekliler teklif mektuplarında teklif ettikleri kalemlerin ihale sıra numarasını, markasını ve UBB barkod numaralarını belirtileceklerdir.
Teklif edilen sarf malzemeler TİTUBB(Türkiye İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankası) kayıt belgesine haiz olmalı ve TİTUBB’da “Sağlık Bakanlığı  tarafından onaylıdır.”ibaresi bulunmalıdır ve bu husus ihalede de belgelendirilmelidir.Onay tarihi en geç ihale tarihi itibari ile olmalıdır.Teklif veren isteklilere verilmiş yetki  belgesi de teklife eklenecektir.(TİTUBB bayi bilgi formu)

-T.C. Sağlık Bakanlığı İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankası´na kayıt zorunluluğu bulunmayan  Sarf Malzemeler için üretici firma veya ithalatçı firmanın yönetmelik kapsamında olmadığına dair beyanı ya da resmi makamlarca verilen kapsam dışı olduğunu gösteren belgenin sunulması halinde Tıbbi Sarf Malzemelere ait T.C. Sağlık Bakanlığı İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankası´na kayıtlı olduğuna dair belge aranmayacaktır.

-Firmalar teklif ettikleri malzemelere ait UBB ve SUT kodlarını birim fiyat teklif cetvelinde veya ekli bir listede belirteceklerdir. 

4.3.2. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:

-Teklif veren  istekliler ihale dokümanında belirtilen şartlara uygunluğunu teyit etmek amacıyla teklif verecekleri Tıbbi Sarf Malzemeler için  ihale tarih ve saatine kadar teklif etmiş olduğu kalemlere ait numunelerini ihale komisyonuna bir tutanakla  teslim edeceklerdir. Söz konusu numuneler üzerine firma ismini ve ürünün ihaledeki sıra numarasını ve ihale kayıt numarasını belirten etiket yapıştırılacaktır. Alımına çıkılan malzemelerden orijinal ambalajlarında; 

1,2,3,4,8,9,11,13,16,17,18,19,20,21,22,23 ve 24. Kalemler en az 1(bir)'er adet 5,6,7,10,12,14,15 ve 25. Kalemlerden en az 2(iki)'şer adet 

Numune verilecektir.

-Numuneler teknik uzman üyelerce teknik şartnamede belirtilen özelliklere göre incelenecek ve gerek görüldüğü takdirde denenerek değerlendirilecektir. Numune teslim etmeyen isteklilerin numune teslim etmediği kalem/kalemlere ait teklifleri değerlendirmeye alınmayacaktır.

 


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. Bu ihaleye sadece yerli istekliler katılabilecek olup yerli malı teklif eden yerli istekliye ihalenin tamamında % 15 (yüzde on beş ) oranında fiyat avantajı uygulanacaktır.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 100 TRY (Türk Lirası) karşılığı Uşak İli Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreterliği Merkezi Satın Alma Birimi adresinden satın alınabilir.
İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil 110 TRY (Türk Lirası) doküman bedelini Genel Sekreterliğimizin T.Halk Bankası Uşak Şub. TR200001200978200006100047 IBAN nolu hesabına yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler, ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ve adına ihale dokümanı satın alınacak gerçek/tüzel kişiye ait TC Kimlik/Vergi Kimlik numarası bilgisi ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır. İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir. İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz. Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Uşak İli Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreterliği Merkezi Satın Alma Birimi İhale Odası adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (doksan) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
13. Diğer hususlar:
İhale, Kanunun 38 inci maddesinde öngörülen açıklama istenmeksizin ekonomik açıdan en avantajlı teklif üzerinde bırakılacaktır.

 

Cetvel Adı Miktar Birim
GÖZ FOLDABLE AKRİLİK HİDROFİLİK LENS (GZ1015) 500 adet
GÖZ FOLDABLE AKRİLİK HİDROFOBİK LENS (GZ1016) 1.000 adet
GÖZ KAPSÜL GERME HALKASI (GZ1069) 12 adet
GÖZ KOMBİNE VİSKOELASTİK MADDE (DUOVISC) (GZ1062) 1.450 adet
GÖZ MONOLON. NAYLON 10/0 ÇİFT İĞNE (GZ1216) 240 adet
GÖZ MVR KNİFE (GZ1039) 1.000 adet
GÖZ OFTALMİK DRAPE 130 MM*100 MM (GZ1001) 3.000 adet
GÖZ SUBTENON ANESTEZİ KANÜLÜ (GZ1005) 20 adet
GÖZ TRİPAN MAVİSİ (GZ1064) 300 adet
GÖZ ÜÇGEN FAKO BIÇAĞI 3.0 MM (GZ1038) 800 adet
GÖZ İRRİGASYON SOLÜSYONU ( BSS SOL. ) (GZ1058) 1.000 adet
STERİL GÖZ PEDİ ( ROLL- PED) 25.000 adet
LACRİMAL KANÜL (GZ1045) 50 adet
GÖZ POLİGLAKTİN NO : 6/0 Y.İ. SPT. ÇİFT İ.1/4 240 adet
GÖZ CER.SÜT. POLİGLAKTİN NO:8/0 SPT. ÇİFT İĞNE 240 adet
GÖZ PİLLİ KOTER KALEMİ 30 adet
NAZO LACRİMAL KANÜL ENTÜBASYON SETİ (GZ1206) 60 adet
GÖZ FAKO KASET (İNFİNİTY) (GZ1033) 150 adet
GÖZ ÖN VİTREKTOMİ PROBU (GZ1036) 40 adet
HİDRODİSEKSİYON YASSI KANÜL (GZ1053) 40 adet
PMMA SERT LENS 6.5 MM 20-23 50 adet
GÖZ SULCUS LENSİ 20-23 (GZ1018) 50 adet
CYSTOTOME CANNUL 30 adet
FAKO SLEEVE 200 adet
GÖZ ÖN KAMERA LENSİ PMMA 20 adet
İhale Sonuç İlanlarını Görebilmek İçin Üye Girişi Yapınız Yada Üye Olunuz

Üye Girişi - Üye Ol
İhale Sonuç İlanlarını Görebilmek İçin Üye Girişi Yapınız Yada Üye Olunuz

Üye Girişi - Üye Ol

Temel

500 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama

Kurumsal

1000 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama
  • +
  • İhale Sonuç İlanları
  • İlansız İhale Sonuçları
  • Sonuç Alarmları
  • KİK Kararları
  • Firma ve Rakip Analizleri
  • Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
  • İhale Öncesi Olası Rakipler
  • İdare Analizleri
  • Bütçe Tahminleri
  • Yüklenicileri
  • Yaklaşık Maliyet Analizleri
  • Sektör Analizleri
  • Sektördeki Öncü Firmalar
  • İş Dağılımları
  • Pazar Araştırmaları
  • Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
  • Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
  • Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)