İhale No | 2012/54642 |
Sektör | Tıbbı İlaç ve Sarf Malzemeler |
İdare | Uşak Devlet Hastanesi |
İhale Tipi | Mal Alımı |
İhale Usulü | Açık İhale |
İhale İli | Uşak |
İşin İli | Uşak |
Yayın Tarihi | 9 Mayıs 2012 |
İhale Tarihi | 7 Haziran 2012 10:00 |
Temel
(KDV Hariç...)
- Kamu İhaleleri
- E-İhaleler
- İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
- Doğrudan Temin İhaleleri
- Sınırsız İhale Takibi
- Sınırsız İhale Alarmı
- Günlük İhale Raporu
Kurumsal
(KDV Hariç...)
- Temel Paket Dahil
- AB İhaleleri
- İhale Sonuçları
- Kazanan Firmalar
- İhale Arşivi
- KİK Kararları
- Yasaklı Firma Sorgulama
TIBBİ CİHAZ VE TIBBİ SARF MALZEME SATIN ALINACAKTIR
Devlet Hastanesi -uşa k
Tıbbi Cihaz Ve Tıbbi Sarf Malzeme Alımı İşi alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası : 2012/54642
1-İda re nin
a) Adresi : Cumhurıyet Mah. Bahçelı Sok. No: 10 64200 Uşak Merkez Uşak
b) Telefon ve faks numarası : 2762240000 - 2762238477
c) Elektronik Posta Adresi : usakdh@saglik.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği
internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-İha le ko n usu ma l ın
a) Niteliği, türü ve miktarı : İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP'ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : Uşak Devlet Hastanesi Demirbaş Ambarı
c) Teslim tarihi : Sözleşmenin imzalanmasına müteakip 1 gün içinde işe başlanacak olup; Sözleşme imzalayan firmalar 5. kalem de yer alan malzemeyi sözleşmenin imzalanmasına müteakip 10 gün içerisinde ve diğer kalemlerde yer alan cihazları ise 45 gün içerisinde ilgili bölümlerine montajı yapılarak çalışır vaziyette teslim edilecektir.
3- İha lenin
a) Yapılacağı yer : Uşak Devlet Hastanesi Baştabipliği F Blok Satın Alma Birimi İhale
Odası
b) Tarihi ve saati : 07.06.2012 - 10:00
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası
belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre
Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk
ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Satış sonrası servis, bakım ve onarıma ilişkin belgeler:
a) 5. kalem hariç diğer kalemler için teklif verecek olan istekliler teknik servis imkanlarını ve alt yapısını belgeleyecektir. (Teklif edilen cihazların bakım ve onarımını yapabilecek teknik personel veya personellere ait maaş bordrosu ve mesleki yeterliliğini gösteren herhangi bir belge veya eğitim belgesi)
b) 5. kalem hariç diğer kalemler için teklif verecek olan istekliler ihale dosyasında söz konusu cihazların Türkiye ana distribütör firmasının Sanayi ve Ticaret Bakanlığından Alınmış Satış Sonrası Hizmetleri Yeterlilik Belgesini sunacaklardır.
4.3.2.
4.3.2.1. Yetkili kurum ve kuruluşlara kayıtla ilgili belgeler:
Teklif edilen tıbbi malzeme ve tıbbi cihazlar, T.C. İlaç Ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankası´na (TITUBB) kayıt belgesine haiz olmalıdır. TİTUBB Kayıt Bildirim İşlemi Tamamlama tarihi onay tarihi en geç ihale tarihi itibari ile olmalıdır. Teklif veren isteklilere verilmiş yetki belgesi de teklife eklenecektir. ( TITUBB bayi bilgi formu)
4.3.3. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:
a) Tıbbi cihazlar ve tıbbi malzemelere teklif verecek firmalar teknik şartname maddelerine ayrı ayrı ve teknik şartnamedeki sıraya göre cevap vereceklerdir. Bu cevaplar
marka
model cihazların/tıbbi malzemelerin teklifimizin teknik şartnameye uygunluk belgesi başlığı altında teklifle beraber verecektir.
b) Tıbbi cihazlar ve tıbbi malzemelere teklif verecek firmalar teklif ile birlikte cihazların orijinal tanıtım teknik
şartnamedeki her maddenin cevabının bulunabileceği yeterlilikte dokümanları (Katalog vs. ) vermelidir.
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 50 TRY (Türk Lirası) karşılığı Uşak Devlet Hastanesi
Satın Alma Birimi adresinden satın alınabilir.
İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil 57 TRY (Türk Lirası) doküman bedelini Ziraat Bankası Uşak Şubesi Tr
500001000256363570125001 Iban nolu hesba yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler, ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır. İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir. İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz. Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Uşak Devlet Hastanesi Baştabipliği F Blok Satın Alma Birimi İhale
Odası adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3'ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat
vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 100 (Yüz ) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
Cetvel Adı | Miktar | Birim |
---|---|---|
ÜST DÜZEY FAKOEMÜLSİFİKASYON CİHAZI | 1,000 | ADET |
OFTALMİK ULTRASON CİHAZI | 1,000 | ADET |
DİJİTAL LENSMETRE | 2,000 | ADET |
TAŞINABİLİR BİYOMİKROSKOP | 1,000 | ADET |
GÖZLÜK ÇERÇEVESİ | 2,000 | ADET |
GÖZLÜK DENEME KUTUSU | 1,000 | ADET |
OTOREFRAKTOKERATOMETRE CİHAZI | 1,000 | ADET |
PROJEKSİYON EŞELİ (CHART PROJEKTÖR) | 1,000 | ADET |
EL OTOREFRAKTOMETRESİ | 1,000 | ADET |
OFTALMASKOP RETİNOSKOP | 2,000 | ADET |
Temel
- EKAP İhaleleri
- Kurum İhaleleri
- Doğrudan Teminler
- İhale Alarmı - Sınırsız
- İhale Takip - Sınırsız
- Çoklu Rapor Alıcısı
- Mobil Uygulama
Kurumsal
- EKAP İhaleleri
- Kurum İhaleleri
- Doğrudan Teminler
- İhale Alarmı - Sınırsız
- İhale Takip - Sınırsız
- Çoklu Rapor Alıcısı
- Mobil Uygulama
- +
- İhale Sonuç İlanları
- İlansız İhale Sonuçları
- Sonuç Alarmları
- KİK Kararları
- Firma ve Rakip Analizleri
- Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
- İhale Öncesi Olası Rakipler
- İdare Analizleri
- Bütçe Tahminleri
- Yüklenicileri
- Yaklaşık Maliyet Analizleri
- Sektör Analizleri
- Sektördeki Öncü Firmalar
- İş Dağılımları
- Pazar Araştırmaları
- Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
- Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
- Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)