İhalePRO’nın yenilenen arayüzü ile tanışın!
Yeni Sürümde İncele

2017/460919 - Tıbbi Cihaz Ve Tıbbi Demirbaş Satın Alınacaktır

İhale No 2017/460919
Sektör Tıbbı Cihazlar ve Bakımı
İdare BURSA ULUDAĞ ÜNİVERSİTESİ Sağlık Uygulama ve Araştırma Merkezi
Şikayet Bedeli 152.021,00 TL
Yaklaşık Bedel 33.791.911 ile 253.439.417 TL arası
İhale Tipi Mal Alımı
İhale Usulü Açık İhale
İhale İli Bursa
İşin İli Bursa
Yayın Tarihi 28 Eylül 2017
İhale Tarihi 2 Kasım 2017 10:00

Temel

1.500 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Kamu İhaleleri
  • E-İhaleler
  • İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
  • Doğrudan Temin İhaleleri
  • Sınırsız İhale Takibi
  • Sınırsız İhale Alarmı
  • Günlük İhale Raporu

Kurumsal

3.000 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Temel Paket Dahil
  • AB İhaleleri
  • İhale Sonuçları
  • Kazanan Firmalar
  • İhale Arşivi
  • KİK Kararları
  • Yasaklı Firma Sorgulama

 

TIBBİ CİHAZ VE TIBBİ DEMİRBAŞ SATIN ALINACAKTIR

SAĞLIK UYGULAMA VE ARAŞTIRMA MERKEZİ YÜKSEKÖĞRETİM KURUMLARI ULUDAĞ ÜNİVERSİTESİ

44 Kalem Tıbbi Cihaz ve Tıbbi Demirbaş Alımı alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2017/460919
1-İdarenin
a) Adresi : GÖRÜKLE IZMIR YOLU 16059 GÖRÜKLE NİLÜFER/BURSA
b) Telefon ve faks numarası : 2242954192 - 2242953984
c) Elektronik Posta Adresi : dsim@uludag.edu.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu malın

a) Niteliği, türü ve miktarı : 44 KALEM TIBBİ CİHAZ VE TIBBİ DEMİRBAŞ ALIMI
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : ULUDAĞ ÜNİVERSİTESİ SAĞLIK UYGULAMA VE ARAŞTIRMA MERKEZ MÜDÜRLÜĞÜ TAŞINIR KONTROL KAYIT BİRİMİNE TESLİM EDİLECEKTİR.
c) Teslim tarihi : Yüklenici, alım konusu malların teslim programına uygun olarak Cihazı talep eden Bölüme teslimini sağlamak için sözleşme imzalama tarihinde malların teminine başlayacaktır. Yüklenici, sözleşmenin imzalanmasına müteakip 60 (altmış) takvim günü içinde cihazın montajı tamamlanmış ve cihaz çalışır halde teslim edilmiş olacaktır.


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : ULUDAĞ ÜNİVERSİTESİ SAĞLIK UYGULAMA VE ARAŞTIRMA MERKEZ MÜDÜRLÜĞÜ BAŞHEKİMLİK TOPLANTI SALONU GÖRÜKLE KAMPÜSÜ NİLÜFER/BURSA
b) Tarihi ve saati : 02.11.2017 - 10:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1.3. İhale konusu malın satış faaliyetinin yerine getirilebilmesi için ilgili mevzuat gereğince alınması zorunlu izin, ruhsat veya faaliyet belgesi veya belgeler:

İstekliler, teklif edilecek ürünler Sağlık Bakanlığının belirlediği Tıbbi Cihaz Yönetmeliği (93/42/EEC MDD), Vücuda Yerleştirilebilir Aktif Tıbbi Cihazlar Yönetmeliği (90/385/EEC AIMDD) ve Vücut Dışında Kullanılan (In Vıtro) Tıbbi Tanı Cihazları Yönetmeliği (98/79/EC IVDD) kapsamındaki ürünler ise Sağlık Bakanlığı tarafından onaylandığını belirtir belgeleri ihale dosyasında teklifleriyle birlikte idareye sunmalıdır. Her bir belgeye ait olduğu ihaledeki sıra numarası yazılacaktır. Ayrıca UBB ürün kodları tekliflerde yazılı olmalıdır.
Eğer teklif edilen ürün yukarıda belirtilen direktifler kapsamında değil ise, istekliler teklif ettiği ürünlerin "Sağlık Bakanlığının belirlediği Tıbbi Cihaz Yönetmeliği (93/42/EEC MDD), Vücuda Yerleştirilebilir Aktif Tıbbi Cihazlar Yönetmeliği (90/385/EEC AIMDD) ve Vücut Dışında Kullanılan (In Vıtro) Tıbbi Tanı Cihazları Yönetmeliği (98/79/EC IVDD)" kapsamında olmadığında dair yazılı beyanlarını teklif zarfında sunacaklardır.
Yükleniciler sözleşme sırasında, yukarıda belirtilen direktifler kapsamında üzerinde kalmış bulunan malzemenin adını, birim fiyatını, markasını, ubb barkod no.sunu ve ürünün tedarikçisi ise firma tanımyacı no'su,bayi ise bayi kodunu ve bir ürüne ait farklı özellikler olması durumunda da (ebat, genişlik, uzunluk vs....) bu malzemelere ait ubb barkod no.sunu da açıklama kısmında belirterek http://212.174.130.231/IBY/Publish.htm den hazırlayacakları dosyayı dıgıtal ortamda (cd, dısc, usb vb.) idareye sunacaklardır. Dıgıtal ortamda hazırlanan dosyanın, idarenin kontrolü açısından rapor çıktısı da sunulacaktır.

Tıbbi Cihaz Yönetmeliği 11. maddesine göre Radyasyon yayan cihazlar sistem ve işlem paketi kapsamında piyasaya arz eden imalatçılar TS EN ISO 13485 belgesine sahip olmalıdır.


4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Yetkili satıcılığı veya imalatçılığı gösteren belgeler:
a) İmalatçı ise imalatçı olduğunu gösteren belge veya belgeler,
b) Yetkili satıcı veya yetkili temsilci ise yetkili satıcı ya da yetkili temsilci olduğunu gösteren belge veya belgeler,
c) Türkiye’de serbest bölgelerde faaliyet gösteriyor ise yukarıdaki belgelerden biriyle birlikte sunduğu serbest bölge faaliyet belgesi.
İsteklilerin yukarıda sayılan belgelerden, kendi durumuna uygun belge veya belgeleri sunması yeterli kabul edilir. İsteklinin imalatçı olduğu aşağıdaki belgeler ile tevsik edilir.

a) İstekli adına düzenlenen Sanayi Sicil Belgesi
b) İsteklinin üyesi olduğu meslek odası tarafından istekli adına düzenlenen kapasite raporu,
c) İsteklinin kayıtlı olduğu meslek odası tarafından istekli adına düzenlenen imalat yeterlik belgesi,

ç) İsteklinin adına veya ünvanına düzenlenmiş olan teklif ettiği mallara ilişkin yerli malı belgesi veya teknolojik ürün deneyim belgesi,
d) İsteklinin tıbbi cihaz üreticisi, OEM (Original Equipment Manafaturer-Orjinal Malzeme Üreticisi) tarzı ürün ürettirmek suretiyle üretici niteliğini kazanmış ise bu üretime ilişkin belge
e) İsteklinin alım konusu malı ürettiğine ilişkin olarak ilgili mevzuat uyarınca yetkili kurum ve kuruluşlarca düzenlenen ve isteklinin üretici veya imalatçı olduğunu gösteren belge.
İstekli imalatçı olduğunu yukarıdaki belgelerden birini sunarak tevsik edecektir.

4.3.2. Satış sonrası servis, bakım ve onarıma ilişkin belgeler:

İSTEKLİ OLABİLECEKLER TÜRK STANDARTLARI ENSTİTÜSÜ (TSE) TARAFINDAN ONAYLI HİZMET YETERLİLİK BELGESİ VEYA GÜMRÜK VE TİCARET BAKANLIĞI TARAFINDAN ONAYLI SATIŞ SONRASI HİZMET YETERLİLİK BELGESİNİ SUNMAK ZORUNDADIRLAR.
CİHAZLAR FABRİKASYON VE MONTAJ HATALARINA KARŞI 2 (İKİ) YIL ÜCRETSİZ GARANTİLİ OLACAKTIR. AYRICA GARANTİ SÜRESİNİN BİTİMİNDEN İTİBAREN ÜCRETİ MUKABİL EN AZ 8 (SEKİZ) YIL YEDEK PARÇA VE SERVİS GARANTİSİ OLACAKTIR.
(SATIŞ SONRASI HİZMET YETERLİLİK BELGESİNİN GEÇERLİLİK SÜRESİ EN AZ 2 (iki) YIL OLMALIDIR.)

4.3.3.
4.3.3.1. Yetkili kurum ve kuruluşlara kayıtla ilgili belgeler:

İstekliler teklif dosyalarında, Sosyal Güvenlik Kurumunun veya Sağlık Bakanlığı Bilgi Bankasına kayıt edilmiş distribitör ve/veya ana bayice alt bayilerin de belgelerini bulundurmak zorundadırlar.
Bayiler teklif ettikleri ürünlerin satışı konusunda ana firma tarafından geçerli bayilik tarihine sahip olmalıdır ve geçerli bayilik tarihleri belgelendirilmelidir. Bayilik tarihlerinde oluşacak herhangi bir güncelleme/değişiklik idareye ibraz edilmelidir. Teklif edilen malzemenin UBB barkodunun TITUBB kayıtlarında Sağlık Bakanlığı kayıt veya SGK onay tarihi belirtilmelidir.

4.3.4. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:

a) İstekliler, teklif ettikleri ürünlerin teknik özelliklerinin ayrıntılı olarak belirtildiği “Teknik Şartnameye Uygunluk Belgesi” düzenleyerek ihale dosyasında sunacaklardır. Teknik Şartnameye Uygunluk belgelerinde, her özellik için bu özelliğin teknik dokümanın hangi sayfasında olduğu belirtilmeli, aynı zamanda teknik dokuman üzerinde ilgili özellik teknik şartnamenin hangi maddesi ise, işaretlenerek gösterilmelidir.

b) Katalog: İstekliler teklif ettikleri cihazlar ve malzemeler ile ilgili teknik şartnamede istenen özelliklerin görülebileceği; katalog, broşür, fotoğraf, teknik doküman, kullanım kitabı v.b. gibi belgeleri teklif dosyasında sunmak zorundadır.Teknik şartnameye uygunluk belgesinde verilen yanıtlar, belgeler ile cihaz ve malzeme ile ilgili katalog, broşür, fotoğraf, teknik doküman, kullanım kitabı v.b. gibi belgeler arasında tam uyumlu ve anlaşılır olmak zorundadır. Başka bir dilde sunulan teknik dokümanlar noter onaylı Türkçe tercümesi ile birlikte verilmesi halinde geçerli sayılacaktır. Bu durumda teklifin veya belgenin yorumlanmasında Türkçe tercüme esas alınır.

c) Demonstrasyon: İhale komisyonu gerekli gördüğü takdirde tüm cihazlar için demonstrasyon isteyebilir. İstekliler, demonstrasyon yazısını tebliğ tarihini izleyen 5 (beş) iş günü içerisinde teklif etmiş olduğu bire bir aynı özelliklerini taşıyan cihazın yurt içinde kurulu ve faal olarak çalışan bir klinikte (Devlet Hastanesi, Eğitim Araştırma Hastanesi, Üniversite Hastanesi veya Özel Hastane) demonstrasyonu istenebilir. Demonstrasyon işlemlerinin sonucunda, teknik şartnamede belirtilen maddelere uygun olmayan (cihaz üzerinde gösterilmeyen özellikler nedeniyle) cihazlar için isteklilerin teklifi değerlendirme dışı bırakılacaktır. Demonstrasyon ile ilgili tüm giderler (ulaşım, konaklama, vb.) isteklilere aittir.

 


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açık olup yerli malı teklif eden istekliye ihalenin tamamında % 1 (yüzde bir ) oranında fiyat avantajı uygulanacaktır.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 150 TRY (Türk Lirası) karşılığı ULUDAĞ ÜNİVERSİTESİ SAĞLIK UYGULAMA VE ARAŞTIRMA MERKEZ MÜDÜRLÜĞÜ SATIN ALMA BİRİMİ GÖRÜKLE KAMPÜSÜ NİLÜFER/BURSA adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar ULUDAĞ ÜNİVERSİTESİ SAĞLIK UYGULAMA VE ARAŞTIRMA MERKEZ MÜDÜRLÜĞÜ SATIN ALMA BİRİMİ GÖRÜKLE KAMPÜSÜ NİLÜFER/BURSA adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (doksan) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
13. Diğer hususlar:
İhale, Kanunun 38 inci maddesinde öngörülen açıklama istenmeksizin ekonomik açıdan en avantajlı teklif üzerinde bırakılacaktır.

 

Cetvel Adı Miktar Birim
AMELİYAT MASASI 5 adet
ÇİVİLİ BAŞLIK SİSTEMİ 1 adet
ANESTEZİ CİHAZI 2 adet
HASTABAŞI MONİTÖRÜ (TRANSPORTA UYGUN) 2 adet
FİBEROPTİK LED IŞIKLI LARİNGOSKOP (ÜÇ BEYTLİ NO:3-4-5) 4 adet
ULTRA İNCE SEMİ RİJİT ÜRETERO-RENOSKOP SETİ 1 adet
HOLTER TANSİYON SİSTEMİ 4 adet
BUHAR ALETİ 5 adet
HAVA OKSİJEN KARIŞTIRICI 2 adet
İNFANT FLOW DRİVER (CPAP CİHAZI) 1 adet
KÜVOZ 3 adet
RADYANT ISITICILI RESÜSİTASYON ÜNİTELİ AÇIK YATAK 1 adet
DİLATASYON İÇİN BUJİ SETİ 1 adet
KAÇAK TEST CİHAZI 1 adet
BİYOMİKROSKOP 2 adet
EŞEL 5 adet
HERTEL EKZOFLATALMOMETRE 2 adet
PRİZMA CETVELİ (ŞAŞILIK MUAYENESİ İÇİN) 1 adet
STEREOPSİS KARTLARI (TNO,TİTMUS,LANG) 1 adet
TONOPEN 2 adet
NEBULİZATÖR CİHAZI 20 adet
İMMİTANSMETRE 1 adet
KLİNİK Abr+VEMP 1 adet
KLİNİK OAE (OTOAKUSTİK EMİSYON) 1 adet
ODYOMETRE CİHAZI VE SERBEST ALAN DÜZENEĞİ 1 adet
REM CİHAZI 1 adet
TARAMA ABR-OAE 1 adet
DOĞUM MASASI 2 adet
FETAL MONİTÖR CİHAZI 3 adet
JİNEKOLOJİK MASA 3 adet
BATARYALI KESİCİ DELİCİ OYUCU SİSTEM 1 adet
RITIM HOLTER CİHAZI 2 adet
EVENT RECORDER (OLAY KAYDEDİCİ) 3 adet
TANSİYON HOLTER SİSTEMİ 1 adet
HASTABAŞI MONİTÖRÜ 25 adet
DEFİBRİLATÖR 5 adet
EKG CİHAZI 20 adet
VENTİLATÖR 6 adet
HASTABAŞI MONİTÖRÜ 5 adet
VENTİLATÖR (YB VENTİLATÖR) 3 adet
VENTİLATÖR (YÜKSEK FREKANSLI ÜST DÜZEY YB VENTİLATÖRÜ) 1 adet
KAN SAKLAMA DOLABI 2 adet
MAMOGRAFİ 1 adet
İhale Sonuç İlanlarını Görebilmek İçin Üye Girişi Yapınız Yada Üye Olunuz

Üye Girişi - Üye Ol
İhale Sonuç İlanlarını Görebilmek İçin Üye Girişi Yapınız Yada Üye Olunuz

Üye Girişi - Üye Ol

Temel

500 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama

Kurumsal

1000 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama
  • +
  • İhale Sonuç İlanları
  • İlansız İhale Sonuçları
  • Sonuç Alarmları
  • KİK Kararları
  • Firma ve Rakip Analizleri
  • Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
  • İhale Öncesi Olası Rakipler
  • İdare Analizleri
  • Bütçe Tahminleri
  • Yüklenicileri
  • Yaklaşık Maliyet Analizleri
  • Sektör Analizleri
  • Sektördeki Öncü Firmalar
  • İş Dağılımları
  • Pazar Araştırmaları
  • Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
  • Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
  • Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)