İhalePRO’nın yenilenen arayüzü ile tanışın!
Yeni Sürümde İncele

2016/329304 - Tıbbi Cihaz Ve Demirbaş Malzeme Satın Alınacaktır

İhale No 2016/329304
Sektör Tıbbı İlaç ve Sarf Malzemeler
İdare Aydın Halk Sağlığı Müdürlüğü
Şikayet Bedeli 50.640,00 TL
Yaklaşık Bedel 8.447.946 TL'den küçük
İhale Tipi Mal Alımı
İhale Usulü Açık İhale
İhale İli Aydın
İşin İli Aydın
Yayın Tarihi 22 Ağustos 2016
İhale Tarihi 6 Eylül 2016 10:00

Temel

1.500 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Kamu İhaleleri
  • E-İhaleler
  • İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
  • Doğrudan Temin İhaleleri
  • Sınırsız İhale Takibi
  • Sınırsız İhale Alarmı
  • Günlük İhale Raporu

Kurumsal

3.000 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Temel Paket Dahil
  • AB İhaleleri
  • İhale Sonuçları
  • Kazanan Firmalar
  • İhale Arşivi
  • KİK Kararları
  • Yasaklı Firma Sorgulama

 

TIBBİ CİHAZ VE DEMİRBAŞ MALZEME SATIN ALINACAKTIR

AYDIN HALK SAĞLIĞI MÜDÜRLÜĞÜ SAĞLIK BAKANLIĞI TÜRKİYE HALK SAĞLIĞI KURUMU

KARPUZLU İLÇE ENTEGRE HASTANESİ İÇİN TIBBİ CİHAZ VE DEMİRBAŞ MALZEME ALIMI alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2016/329304
1-İdarenin
a) Adresi : EFELER MAHALLESİ 1421 SOKAK NO:1 09100 MERKEZ AYDIN MERKEZ/AYDIN
b) Telefon ve faks numarası : 2562270166 - 2562122059
c) Elektronik Posta Adresi : aydin@aydinhsm.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu malın

a) Niteliği, türü ve miktarı : 22 KALEM KARPUZLU İLÇE ENTEGRE HASTANESİ İÇİN TIBBİ CİHAZ VE DEMİRBAŞ MALZEME ALIMI
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : Aydın Halk Sağlığı Müdürlüğü Ambar Birimi
c) Teslim tarihi : Sözleşme imzalandıktan sonra malzemeler Sipariş edilen malzemeler 20 gün içerisinde teslim edilecektir. Fakat İdare isterse teslim süreleri ve miktarları üzerinde değişiklik yapabilir. Özel durumlarda (acil bir malzeme gerektiği anda ) yüklenici firma hiçbir mazeret beyan etmeksizin istenilen malzemeleri 5 (beş) gün içerisinde teslim etmek zorundadır. Malın teslimine ait fatura mal tesliminden sonra kesilecektir. Teslimat aşamasında doğabilecek her türlü zarar, nakliye ve taşıma giderleri firma tarafından karşılanacaktır. Teslim edilen malzemeye ait fatura, malzemeyi alan sorumlu kişiye verilecektir. Mal teslimi mesai saatleri içerisinde yapılacak, mesai saatleri dışında ve hafta sonları mal teslimi yapılmayacaktır.


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : Aydın Halk Sağlığı Müdürlüğü Toplantı Salonu
b) Tarihi ve saati : 06.09.2016 - 10:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.3. İhale konusu malın satış faaliyetinin yerine getirilebilmesi için ilgili mevzuat gereğince alınması zorunlu izin, ruhsat veya faaliyet belgesi veya belgeler:

İstekliler teklif verdikleri Malzemelerin T.C İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankası'na (TİTUBB) kayıtlı ve Sağlık Bakanlığı tarafından onaylı olduğunu gösterir ürün numarasını  (barkod-ubb) ihale sıra numaraları belirtilerek yazılı olarak teklifleri ile birlikte vereceklerdir. İsteklinin, teklif edilen ürünün tedarikçi firmasının bayii olduğuna dair TİTUBB kayıt veya bildirimi olacaktır. Teklif edilen malzemeye ait barkod numaraları, firma ve bayi tanımlayıcı numaralarının ihale teklif zarfında bulunması zorunlu olup, barkod numaraları, firma ve bayi tanımlayıcı numaralarını belirtmeyen isteklilerin teklifleri değerlendirme dışı bırakılacaktır. "Sağlık Bakanlığı tarafından Onaylıdır." ibaresi bulunmayan ürünlerin alımı yapılmayacaktır. Firmalar teklif verdikleri ürüne ait TİTUB veya UBB kaydı yok ise kapsam dışı olduğunu belgelendirilecekdir. Firmalar teklif ettikleri her ürüne ilişkin olarak yetki belgesini ihale dosyasına koyacaklardır.

 


4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:

1-Teklif Edilen Malzemelerin numuneleri veya katalogları;  ihale listesinin kaçıncı kalemine ait olduğu, isim ve sıra nosu açıkça belirtilerek, ihale saatine kadar komisyona teslim edilecektir. Numune-katalog teslimatı, 3 nüsha Numune/Katalog Teslim Tutanağı düzenlenerek yapılacaktır. (1 nüshası, isteklide kalacak, 1 nüshası teslim alan teknik üyede kalacak, 1 nüshası da teklif dosyasına konulmak üzere alınacaktır).
 İhale saatinden sonra getirilen numune veya katalog teslim alınmayacaktır.Teklif verilen kalemler için en az 1 (bir) adet numune verilecektir.Numune veya katalog   olmayan kalemler değerlendirilmeye alınmayacaktır.  Numune değerlendirme esnasında gerekli görülen kalemlerde  ek  numune istenebilecek ve numuneler en geç 3 (üç) iş günü içinde numuneyi değerlendiren komisyona teslim edilecektir. Süresi içinde getirilmeyen numuneler değerlendirme dışı bırakılacaktır. Katalog üzerinde değerlendirilemeyen ürünler için  numune istenecektir.
2-Teklif verilen tüm kalemler için teknik şartnameye uygunluk belgeleri teklif zarfında sunulmalıdır.Teknik şartnameye uygunluk belgesinde ürünün markası, modeli açık olarak belirtilecek ve belgenin her sayfası yetkili imzası ile firma kaşesi taşıyacaktır. Türkçe olmayan tüm dökümanlar uygulama yönetmeliğindeki hususlar çerçevesinde tercüme ve onay işlemlerini yaptırmak zorundadır. Teknik şartnamede belirtilen tüm özellikler kataloglar üzerinde birebir gösterilmelidir. Katalogların türkçe dışında herhangi bir dilde olması durumunda bu özellikler hem katalogta hemde onaylı tercümede ayrı ayrı gösterilmek zorundadır. Teknik şartnamede talep edilen özellikler kataloglar üzerinde işaretlenmelidir.

 

 


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 50 TRY (Türk Lirası) karşılığı Aydın Halk Sağlığı Müdürlüğü Satınalma Birimi adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Aydın Halk Sağlığı Müdürlüğü Satınalma Birimi adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (doksan) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

 

Cetvel Adı Miktar Birim
ACİL MÜDAHALE SEDYESİ 6 adet
SEDYE 1 adet
SERVİS YATAĞI 12 adet
DOĞUM MASASI 1 adet
MUAYENE MASASI 2 adet
İLAÇ ARABASI 4 adet
MALZEME ARABASI 3 adet
EKG CİHAZI 1 adet
DEFİBRİLATÖR 2 adet
NEBULİZATÖR 2 adet
DİSTİLE SU CİHAZI (12 Lt) 1 adet
BOYUNLUK (YETİŞKİN) 1 takım
ŞİŞME ATEL 1 takım
TRAVMA TAHTASI 1 adet
HASTA TEKERLEKLİ SANDALYE 4 adet
ALET TAŞIMA ARABASI 1 adet
MAKAS 8 adet
PENSET 8 adet
PENS 8 adet
BASKÜL 1 adet
ATEŞ ÖLÇER 1 adet
VÜCUT KOMPOZİSYON ANALİZ CİHAZI 1 adet

Temel

500 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama

Kurumsal

1000 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama
  • +
  • İhale Sonuç İlanları
  • İlansız İhale Sonuçları
  • Sonuç Alarmları
  • KİK Kararları
  • Firma ve Rakip Analizleri
  • Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
  • İhale Öncesi Olası Rakipler
  • İdare Analizleri
  • Bütçe Tahminleri
  • Yüklenicileri
  • Yaklaşık Maliyet Analizleri
  • Sektör Analizleri
  • Sektördeki Öncü Firmalar
  • İş Dağılımları
  • Pazar Araştırmaları
  • Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
  • Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
  • Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)