İhale No | 2012/164968 |
Sektör | Tıbbı İlaç ve Sarf Malzemeler |
İdare | Aydın Devlet Hastanesi |
İhale Tipi | Mal Alımı |
İhale Usulü | Açık İhale |
İhale İli | Aydın |
İşin İli | Aydın |
Yayın Tarihi | 22 Kasım 2012 |
İhale Tarihi | 21 Aralık 2012 14:00 |
Temel
(KDV Hariç...)
- Kamu İhaleleri
- E-İhaleler
- İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
- Doğrudan Temin İhaleleri
- Sınırsız İhale Takibi
- Sınırsız İhale Alarmı
- Günlük İhale Raporu
Kurumsal
(KDV Hariç...)
- Temel Paket Dahil
- AB İhaleleri
- İhale Sonuçları
- Kazanan Firmalar
- İhale Arşivi
- KİK Kararları
- Yasaklı Firma Sorgulama
TIBBİ CİHAZ SATIN ALINACAKTIR
Sa ğ lık B a ka nlığ ı M üst eşa rlık Ay d ın De v let H a st a nesi
14 Kısım Tıbbi Cihaz alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile
ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası : 2012/164968
1-İda re nin
a) Adresi : Hasan Efendi Mah. Gençlik Cad. No:13 09100 Aydın Merkez/Aydın
b) Telefon ve faks numarası : 2562139000 - 2562254620
c) Elektronik Posta Adresi : salma@adh.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği
internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-İha le ko n usu ma l ın
a) Niteliği, türü ve miktarı : İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAPta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yerleri : Hastanemizin İlgili Birimleri
c) Teslim tarihi : Sözleşme tarihi ile işe başlanacak olup, cihazlar 30 (Otuz) gün içerisinde Hastanemize çalışır durumda teslim edilecektir.
3- İha lenin
a) Yapılacağı yer : Aydın Devlet Hastanesi Konferans Salonu
b) Tarihi ve saati : 21.12.2012 - 14:00
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası
belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre
Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği veya yeminli mali müşavir ya da
serbest muhasebeci mali müşavir veya noter tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren belge, standart forma uygun belge,
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.2.1 Bankalardan temin edilecek belgeler
Teklif edilen bedelin % 10 dan az olmamak üzere istekli tarafından belirlenecek tutarda bankalar nezdindeki kullanılmamış nakdi kredisini veya gayrinakdi kredisini ya da üzerinde kısıtlama bulunmayan mevduatını gösterir banka referans mektubu,
Bu kriter mevduat ve kredi tutarları toplanmak ya da birden fazla banka referans mektubu sunularak sağlanabilir.
4.2.2. İsteklinin ihalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait yıl sonu bilançosu veya eşdeğer belgeleri:
a) İlgili mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma zorunluluğu olan istekliler yıl sonu bilançosunu veya bilançonun gerekli kriterlerin sağlandığını gösteren bölümlerini,
b) İlgili mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma zorunluluğu olmayan istekliler, yıl sonu bilançosunu veya bilançonun gerekli kriterlerin sağlandığını gösteren bölümlerini ya da bu kriterlerin sağlandığını göstermek üzere yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir tarafından standart forma uygun olarak düzenlenen belgeyi sunar.
Sunulan bilanço veya eşdeğer belgelerde;
a) Cari oranın (dönen varlıklar/kısa vadeli borçlar) en az 0,75 olması, b) Öz kaynak oranının (öz kaynaklar/toplam aktif) en az 0,15 olması,
c) Kısa vadeli banka borçlarının öz kaynaklara oranının 0,50den küçük olması ve belirtilen üç kriterin birlikte sağlanması zorunludur.
Yukarıda belirtilen kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde, son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanmadığına bakılır.
4.2.3. İş hacmini gösteren belgeler:
a) İhalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait toplam ciroyu gösteren gelir tablosu,
b) Taahhüt altında devam eden mal satışlarının gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen mal satışlarının parasal tutarını gösteren, ihalenin yapıldığı yıldan önceki yılda düzenlenmiş faturalar,
Bu belgelerden birinin sunulması yeterlidir.
Bu belgelerdeki tutarların, toplam ciro için, isteklinin teklif edeceği bedelin % 25 inden, taahhüt altında devam eden işlerin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen işlere ilişkin mal satışlarının parasal tutarının ise teklif edilen bedelin % 15 inden az olmaması gerekir. Bu kriterlerden herhangi birini sağlayan ve sağladığı kritere ilişkin belgeyi sunan istekli yeterli kabul edilir.
Bu kriterleri bir önceki yılda sağlayamayan istekliler, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde belgeleri sunulan son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanmadığına bakılır.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyim belgeleri:
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kesin kabul işlemleri tamamlanan ve Teklif edilen bedelin % 25 oranından az olmamak üzere ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler,
4.3.2. Satış sonrası servis, bakım ve onarıma ilişkin belgeler:
1. Cihaz (sistem) en az 2 yıl garantili olacak ve bu garanti üretici veya Türkiye temsilcisi veya varsa yetki verilen satıcı firma tarafından verilecektir. Garanti süresince bakım, onarım ve yedek parçadan hiçbir ücret talep edilmeyecektir. Arıza bildiriminden sonra en geç 48 saat içinde cihaza müdahale edilecek, parça değişimi
söz konusu değil veya söz konusu değişimi gereken parçanın yurt içinden temin edileceği durumlarda en geç 72 saat içinde bütün fonksiyonlarıyla çalışır hale getirilecektir. Değiştirilmesi gereken parçanın yurt dışından
temini söz konusu veya oluşan arızanın tespiti için yurt dışından bir test ve ölçüm aracının gerekmesi durumunda, (4735 Sayılı Kamu İhale Sözleşmeleri Kanunda belirtilen mücbir sebepler dışında) belgelenmek kaydı ile firmanın yazılı talebi ve idarenin yazılı onayı ile arızanın giderilmesi için duruma göre idarece ek süre verilebilir veya firma geçici olarak aynı model ve özellikte çalışır durumda bir cihazı Kuruma verecektir. 72
saat içersinde bütün fonksiyonları ile çalıştırılamayan cihaz aynı model ve özellikte bir cihaz ile
değiştirilecektir. Firma bu hususa uymazsa her gün için sözleşme bedelinin % 0,01 (onbindebir) oranında ceza ödeyecektir. Arızalı geçen süre garanti süresinden sayılmayacaktır. Garanti süresince cihaza ait yıllık kalibrasyonlar ücretsiz olarak yapılacaktır.
2. Teklif veren firmalar söz konusu cihaz için teknik servis imkanlarını ve teknik alt yapı durumunu belgeleyeceklerdir. (Teknik personel sayısı, bakım onarım imkanlar, eğitim belgeleri v.b.)
3. Garanti bitiminden sonra en az 8 yıl süre ile ücreti karşılığında yedek parça sağlamayı üretici veya temsilci veya varsa yetki verilen satıcı firma kabul edecek ve yedek parçaların ileriye dönük döviz bazında fiyatlı parça (devre kartları v.b. gibi) listelerini teklif dosyasında belgelendireceklerdir.
4. Teklif veren firma garanti süresi içerisinde cihaza üçer aylık periyotlarda bakım yapacağını belgeleyecek ve bu hususu teklif dosyasında belirtecektir.
5. Teklif veren firma garanti sonu yıllık bakım ücretini yedek parça hariç ve dahil olmak üzere cihazın kontrol
periyotlarını ve cihazda yapılacak işlemleri belirterek döviz cinsinden belirteceklerdir.
6. Cihaz için verilecek parça hariç bakım ücreti cihaz bedelini %3 ünü parça dahil (cihazda kullanılan her türlü yedek parça malzeme dahil) bakım ücreti cihaz bedelinin %6 sını geçmeyecektir.
7. Teklif veren firma cihazda garanti sonu değişmesi muhtemel yedek parçaları ve hızlı devreden yedek parçaları katalog nolarını ve isimlerini belirterek garanti sonu 5 (beş) yıl geçerli olmak kaydı ile fiyatlarını döviz cinsinden belirteceklerdir.
4.3.3.
4.3.3.1. Yetkili kurum ve kuruluşlara kayıtla ilgili belgeler:
a) Sosyal Güvenlik Kurumu Başkanlığının 25/05/2007 tarih ve 26532 mükerrer Sayılı Resmi Gazetede yayınlanan; Sosyal Güvenlik Kurumu Uygulama Tebliğinin 20.1 Tıbbi Malzeme bedellerinin ödenmesi için T.C. ilaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankasına kayıtlı olması gerekmektedir, kaydı bulunmayan malzemeler ile ilgili teklifler red edilecektir.
b) Sağlık Bakanlığı Tedavi Hizmetleri Genel Müdürlüğünün 2008/36 Sayılı Genelgesinde de belirtildiği üzere T.C. İlaç ve Tıbbi cihaz ulusal bilgi Bankasına (TİTUBB) kayıtlı olması ve alımı yapılacak tıbbi cihazların TİTUBB da Sağlık Bakanlığı tarafından onaylı olması şartı aranacaktır. Teklif veren firmalar bu hususu belgeleyecektir.
4.3.4. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:
1. Teklif veren firmalar şartname maddelerine ayrı ayrı şartnamedeki sıraya göre cevap vereceklerdir. Bu cevaplar
marka
model
cihazı teklifimizin Şartnameye Uygunluk Belgesi başlığı altında teklif veren firmanın başlık kağıdına yazılmış ve yetkili kişi tarafından imzalanmış olmalıdır. Teknik Şartnamede istenilen özelliklerin herhangi bir dökümanda görülebileceği belirtilecek ve doküman üzerinde teknik şartname maddesi işaretlenmiş olacaktır. Bu cevaplar orijinal dökümanları ile karşılaştırıldığında herhangi bir farklılık bulunursa firma değerlendirme dışı bırakılacaktır.
2. Şartnameye uygunluk belgesi hazırlamayan ve şartnamede istenilen özellikleri sağlamayan firma teklifleri red edilecektir.
3. Satıcı firma cihazları ücretsiz olarak monte edecek ve tüm malzeme ve aksesuarları ile çalışır durumda teslim edecektir. Montaj için gerekli tüm malzeme ve masraflar firma tarafından karşılanacaktır.
4. İhaleyi alan firma cihazların kullanımı, bakımı ve olası arızalarının giderilmesi ile kalibrasyonuna ilişkin eğitimli personeli tarafından idarenin belirleyeceği sayıda hastane personeline yeteri kadar ücretsiz eğitim
vereceklerdir. Ayrıca cihazın montaj yapılacağı yerdeki personele kullanım ve bakımı hakkında ücretsiz eğitim verilecektir. Bu husus teklif dosyasında firma tarafından belirtilecektir.
5. Cihazın çalışmasını ve nasıl kullanılacağını, cihazın bütün işlevlerini ayrıntılarıyla anlatan, cihazla birlikte
kullanılacak disposable malzeme ve diğer aksesuarlar hakkında bilgi veren bunların kullanılma esaslarını açıklayan işletmeye yönelik orijinal İngilizce ve Türkçe dokuman paketi verilecektir.
6. Teklif değerlendirme komisyonu gerekli gördüğü hallerde demonstrasyon isteyebilir. Demonstrasyonun
nerede yapılacağı idare tarafından firmaya yazılı olarak bildirilecektir.
7. Satıcı firma, teklifi ile birlikte cihazın tıbbi ve teknik özelliklerinin görülebileceği orijinal gerekli teknik dökümanları vermelidir.
8. İhale uhdesinde kalan firma, cihazın teslimi sırasında cihaz için orijinal kullanım, bakım, onarım ve teknik servis için gerekli dökümanlardan birer takım verecektir. Ayrıca 1(bir) adet Türkçe kullanım kılavuzu ile cihazın mekanik, elektrik ve elektronik devre şemalarını içeren servis manueli verilecektir.
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.Bu ihalede benzer iş olarak Kamu veya Özel Sektöre gerçekleştirilen tıbbi cihaz satışı işi kabul
edilecektir.
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 100 TRY (Türk Lirası) karşılığı Aydın Devlet Hastanesi
Satınalma Birimi adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Aydın Devlet Hastanesi Satınalma Birimi adresine elden teslim
edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat
vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (Doksan) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
Cetvel Adı | Miktar | Birim |
---|---|---|
HASTABAŞI MONİTÖRÜ | 13 | ADET |
MERKEZİ SİSTEM MONİTÖR CİHAZI | 2 | ADET |
TRANSPORT MONİTÖR | 3 | ADET |
EKG CİHAZI (Monitörlü – Sehpalı) | 9 | ADET |
TRANSPORT VENTİLATÖR | 3 | ADET |
DEFİBRİLATÖR (SEHPALI) | 10 | ADET |
PERFÜZÖR ENJEKTÖR POMPASI | 13 | ADET |
OTOMATİK VENTİLATÖRLÜ MONİTÖRLÜ ANESTEZİ CİHAZI | 2 | ADET |
BPAP CİHAZI | 3 | ADET |
BPAP ST CİHAZI | 2 | ADET |
FETAL EL DOPPLER CİHAZI (LCD EKRANLI) | 15 | ADET |
FETAL MONİTÖR (NST) CİHAZI | 14 | ADET |
MOBİL SU ARITMA CİHAZI | 1 | ADET |
CERRAHİ ALET YIKAMA CİHAZI | 1 | ADET |
ELEKTROKOTER CİHAZI | 2 | ADET |
Temel
- EKAP İhaleleri
- Kurum İhaleleri
- Doğrudan Teminler
- İhale Alarmı - Sınırsız
- İhale Takip - Sınırsız
- Çoklu Rapor Alıcısı
- Mobil Uygulama
Kurumsal
- EKAP İhaleleri
- Kurum İhaleleri
- Doğrudan Teminler
- İhale Alarmı - Sınırsız
- İhale Takip - Sınırsız
- Çoklu Rapor Alıcısı
- Mobil Uygulama
- +
- İhale Sonuç İlanları
- İlansız İhale Sonuçları
- Sonuç Alarmları
- KİK Kararları
- Firma ve Rakip Analizleri
- Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
- İhale Öncesi Olası Rakipler
- İdare Analizleri
- Bütçe Tahminleri
- Yüklenicileri
- Yaklaşık Maliyet Analizleri
- Sektör Analizleri
- Sektördeki Öncü Firmalar
- İş Dağılımları
- Pazar Araştırmaları
- Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
- Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
- Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)