İhalePRO’nın yenilenen arayüzü ile tanışın!
Yeni Sürümde İncele

2012/123287 - Tıbbi Cihaz Satın Alınacaktır

İhale No 2012/123287
Sektör Tıbbı Cihazlar ve Bakımı
İdare Afyonkarahisar Sandıklı Devlet Hastanesi
İhale Tipi Mal Alımı
İhale Usulü Açık İhale
İhale İli Afyonkarahisar
İşin İli Afyonkarahisar
Yayın Tarihi 12 Eylül 2012
İhale Tarihi 1 Ekim 2012 14:00

Temel

1.500 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Kamu İhaleleri
  • E-İhaleler
  • İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
  • Doğrudan Temin İhaleleri
  • Sınırsız İhale Takibi
  • Sınırsız İhale Alarmı
  • Günlük İhale Raporu

Kurumsal

3.000 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Temel Paket Dahil
  • AB İhaleleri
  • İhale Sonuçları
  • Kazanan Firmalar
  • İhale Arşivi
  • KİK Kararları
  • Yasaklı Firma Sorgulama


TIBBİ CİHAZ SATIN ALINACAKTIR
Sa ndı kl ı D ev let H a st a nesi
2 Kalem Tıbbi Cihaz alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası : 2012/123287
1-İda re nin
a) Adresi : Ece Mahallesi İstasyon Cd. No:95 03500 Sandıklı/Afyonkarahisar
b) Telefon ve faks numarası : 2725125177 - 2725127396
c) Elektronik Posta Adresi : afyonkarahisardhs11@saglik.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği
internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-İha le ko n usu ma l ın
a) Niteliği, türü ve miktarı : İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP’ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : Sandıklı Devlet Hastanesi
c) Teslim tarihi : Sözleşmenin İmzalanmasını Müteakip 30 Takvim Günüdür.
3- İha lenin
a) Yapılacağı yer : Sandıklı Devlet Hastanesi Toplantı Salonu
b) Tarihi ve saati : 01.10.2012 - 14:00
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası
belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre
Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.3. İhale konusu malın satış faaliyetinin yerine getirilebilmesi için ilgili mevzuat gereğince alınması zorunlu
izin, ruhsat veya faaliyet belgesi veya belgeler:
Teklif edilen cihazlar ve teklif veren firmalar sağlık bakanlığı t.c.ilaç ve tıbbi cihaz ulusal bilgi bankasına(tıtubb) kayıtlı ve onaylı olmalıdır. Cihazların tıtubb'a kayıtlı olduğu belgeler ile istekli yetkili satıcı ise yetkili satıcı tıtubb kayıt belgesini,istekli yetkili bayi ise yetkili bayi tıtubb kayıt belgesini teklifi ekinde sunacaktır.bu belgelerin her sayfası kaşeli ve imzalı olması şartı ile bilgisayar çıktısı olarak sunulması mümkündür.
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Satış sonrası servis, bakım ve onarıma ilişkin belgeler:
İstekli teklif ettiği cihazlar ile ilgili satış sonrası hizmetleri yeterlilik belgesinin aslını yada idarece onaylı örneğini teklif dosyası ekinde sunacaktır. ''Satış sonrası hizmetleri yeterlilik belgesi” nin geçerlilik süresi 2 (iki) yıldır. Cihazın Garanti kapsamında olduğu süre boyunca cihazların katoloğunda belirtilen periyotlarda (aylık, 3 aylık, 6 aylık gibi periyotlarda) yedek parça dahil her türlü servis, bakım ve onarım hizmetinin garanti kapsamında yetkili firma tarafından ücretsiz olarak verilecektir.Aday veya istekli firmalar kendi taahhütleri ile birlikte yetkili üretici ve/veya ithalatçı firmaların taahhüdünü de sunarak söz konusu hizmetlerin bu taahhütler doğrultusunda garanti süresince yetkili servis tarafından ücretsiz olarak yapılmasını sağlayacaktır. Garanti
süresi bitiminden sonra ise yedek parça dahil ve hariç olmak üzere fiyatlar ayrı ayrı belirtilerek, katalogta belirtilen periyotlarda servis bakım ve onarım hizmetlerinin ücreti karşılığında verileceğine dair aday veya istekliler kendi taahhütleri ile birlikte yetkili üretici ve/veya ithalatçı firmaların taahhütünüde vereceklerdir.Kullanılan yedek parçalarda en az 2 yıl garanti kapsamında olacaktır.Garanti sonrası yedek parça ihtiyacının karşılanmasında teklif edilen cihaza ait Teknik Şema, yedek parçalar ile ömürlü parçaların adını, kullanım ömrünü, garanti süresini, fiyatını ve idarece belirlenecek diğer bilgileri içeren listeyi Türk Lirası ve Döviz bazında vereceklerdir.bu fiyatlar toplam cihaz bedelinin %100 'ünü geçmeyecektir.Bu listede yer alan yedek parçaların cihazın kullanım ömrü boyunca taahhüt edilen fiyatları geçmemek üzere temin edileceğine dair istekli kendi taahhütü ile birlikte üretici/ithalatçı firmanında taahhütünü verecektir.
İstenen tüm taahhütnameler sözleşme imzalama aşamasında idareye teslim edilecektir.
4.3.2.
4.3.2.1. Ürünlerin piyasaya arzına ilişkin belgeler:
Teklif Veren Firmalar Ve Teklif Edilen Ürünlere Ait Sağlık Bakanlığı Tıtubb Belgeleri Teklif Ekinde
Sunulacaktır.
Teklif Edilen Cihazların Garanti Süresi Sonrası En Az 10 Yıl Süreli Yedek Parça Ve Servisi Bulunmalıdır.Bu Durum Üretici Yada İthalatçı Firma Tarafından Da Yerine Getirilmelidir. İstekli Bunu Sağladığına Dair Yazılı Beyanını Teklifi Ekinde Sunacaktır.
4.3.2.2. Yetkili kurum ve kuruluşlara kayıtla ilgili belgeler:
Teklif Veren Firmalar Ve Teklif Edilen Ürünlere Ait Sağlık Bakanlığı Tıtubb Belgeleri Teklif Ekinde
Sunulacaktır
4.3.3. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:
İstekli teklif ettiği cihazlara ait tanıtıcı broşür, katalog vb. Dökümanları teklifi ekinde sunacaktır.bu dökümanların türkçe hazırlanmış olması gereklidir.yabancı dilde sunulan belgeler ancak türkçe tercümelerinin de sunulması halinde geçerli kabul edilir.ihale komsiyonu değerlendirmelerini orjinal belgeler üzerinden yapar.bu nedenle sunulan belgelerin tamamı orjinal olmalıdır.fotokopi,faks vb. Şekilde sunulan belgeler değerlendirmeye alınmaz .
istekli teklif ettiği cihazlar ile ilgili idarece hazırlanan teknik şartnamelerin her bir maddesine ayrı ayrı olmak üzere ''şartnameye uygunluk '' belgesi düzenleyecekler,her sayfası kaşeli ve onaylı olarak teklif ekinde sunacaklardır.
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 100 TRY (Türk Lirası) karşılığı Sandıklı Devlet Hastanesi
Satınalma Servisi adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Sandıklı Devlet Hastanesi Satınalma Servisi adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların
çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat
vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (Doksan) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

Cetvel Adı Miktar Birim
RİJİT REKTOSİGMOİDESKOP SETİ 1 ADET
TAM OTOMATİK CERRAHİ ALET YIKAMA DEZENFEKSİYON VE KURUTMA CİHAZI (ÇİFT KAPILI) 1 ADET
İhale Sonuç İlanlarını Görebilmek İçin Üye Girişi Yapınız Yada Üye Olunuz

Üye Girişi - Üye Ol
İhale Sonuç İlanlarını Görebilmek İçin Üye Girişi Yapınız Yada Üye Olunuz

Üye Girişi - Üye Ol

Temel

500 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama

Kurumsal

1000 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama
  • +
  • İhale Sonuç İlanları
  • İlansız İhale Sonuçları
  • Sonuç Alarmları
  • KİK Kararları
  • Firma ve Rakip Analizleri
  • Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
  • İhale Öncesi Olası Rakipler
  • İdare Analizleri
  • Bütçe Tahminleri
  • Yüklenicileri
  • Yaklaşık Maliyet Analizleri
  • Sektör Analizleri
  • Sektördeki Öncü Firmalar
  • İş Dağılımları
  • Pazar Araştırmaları
  • Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
  • Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
  • Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)