İhalePRO’nın yenilenen arayüzü ile tanışın!
Yeni Sürümde İncele

2017/628968 - Tıbbi Cihaz Satın Alınacaktır

İhale No 2017/628968
Sektör Tıbbı Cihazlar ve Bakımı
İdare Uşak İl Sağlık Müdürlüğü
Şikayet Bedeli 50.640,00 TL
Yaklaşık Bedel 8.447.946 TL'den küçük
İhale Tipi Mal Alımı
İhale Usulü Açık İhale
İhale İli Uşak
İşin İli Uşak
Yayın Tarihi 12 Aralık 2017
İhale Tarihi 27 Aralık 2017 10:00

Temel

1.500 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Kamu İhaleleri
  • E-İhaleler
  • İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
  • Doğrudan Temin İhaleleri
  • Sınırsız İhale Takibi
  • Sınırsız İhale Alarmı
  • Günlük İhale Raporu

Kurumsal

3.000 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Temel Paket Dahil
  • AB İhaleleri
  • İhale Sonuçları
  • Kazanan Firmalar
  • İhale Arşivi
  • KİK Kararları
  • Yasaklı Firma Sorgulama

 

TIBBİ CİHAZ SATIN ALINACAKTIR

UŞAK İL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ

HİDROJEN PEROKSİT STERİLİZASYON CİHAZI ALIMI İŞİ alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2017/628968
1-İdarenin
a) Adresi : CUMHURİYET MAHALLESİ 1. EMLAK SOKAK NO: 39 64100 - MERKEZ/UŞAK
b) Telefon ve faks numarası : 2762167000 - 6512-6516 - 2762238477
c) Elektronik Posta Adresi : usak.maliisler@saglik.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu malın

a) Niteliği, türü ve miktarı : 1 KALEM HİDROJEN PEROKSİT STERİLİZASYON CİHAZI ALIMI İŞİ - MAL ALIMI
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : Uşak Kamu Hastaneleri Birliği Uşak Üniversitesi Tıp Fakültesi Eğitim ve Araştırma Hastanesi İlgili Birimi
c) Teslim tarihi : Sözleşme imzalanmasına müteakip 1 gün içinde işe başlanacak olup ihale konusu cihaz 45 gün içerisinde Uşak Kamu Hastaneleri Birliği Uşak Üniversitesi Tıp Fakültesi Eğitim ve Araştırma Hastanesi İlgili Birimine montajı yapılarak çalışır vaziyette teslim edilecektir.


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : Cumhuriyet Mahallesi 1. Emlak Sokak No:39 UŞAK / Merkezi Satınalma İhale Odası
b) Tarihi ve saati : 27.12.2017 - 10:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Satış sonrası servis, bakım ve onarıma ilişkin belgeler:

Teklif verecek firmalar, garanti bitiminden sonra 10 yıl geçerli değişmesi muhtemel yedek parçaların fiyat listesini teklif ile birlikte sunmalıdır.

4.3.2.
4.3.2.1. Standarda ilişkin belgeler:

1. Teklif edilen cihazın, tasarım ve üretim aşamasında sistemle uyumlu olduğunu belgeleyen, Akredite bağımsız denetim kuruluşları tarafından verilmiş EN ISO 13485 : 2003 kalite belgesi teklif ile birlikte verilecektir.

2. Sistem sarf malzemeleri ile birlikte bütünü üzerinden valide edilip dökümante edilmiş ve üretildiği ülkedeki resmi otorite tarafından (FDA gibi) onaylanmış olmalıdır. Bunu belgeleyen evraklar ihale dosyası ekinde verilecektir.

3. Teklif edilecek olan cihazın yılda en az bir defa EN ISO 14937 standartlarına uygun validasyonu yapılabilmelidir. Validasyonun yapılabilmesi için cihazın sterilizasyon validasyon testi bulunmalı ve içeriği ihale dosyasında belgelenmelidir. Bu standarda uygun validasyon yapacak olan kişiler sertifikalı olmalı ve sertifikalarında teklif edilecek olan sistemlere dair validasyon yapabileceği belgelenmelidir ve ihale dosyasında sunulmalıdır. 

4. Cihaz lümen çapı 0,7 milimetreden büyük 850 milimetreye kadar uzunlukta, metal olmayan (polietilen veya teflon) lümenli tıbbi malzemelerin sterilizasyonunu eksiksiz olarak sağlamalıdır. İstekliler bu konuyla ilgili klinik çalışmaları ve bu konuda garanti verildiğine dair akredite veya uluslar arası kabul görmüş kurumlardan (FDA gibi) onaylı olmalı ve onay belgerini teklifle birlikte ihale dosyasında sunmalıdır.

5. Tekrar kullanılabilir özelliğe sahip malzeme üreticileri tarafından sterilizasyon malzeme uygunluğu onaylanmış olmalıdır. Bu durum ya bir veri tabanından üretici marka ve kod bilgileri girilerek uygunluğun anlık tespiti sağlanmalı ve bununla ilgili belge ihale dosyasında bulunmalıdır.

6. Lümenli malzemelere etkisi valide edilmiş ve bağımsız denetim kuruluşları tarafından denetlenerek dökümante edilmiş olmalıdır. Firmalar, ihale dosyasında validasyon dökümanlarının bir örneğini incelenmek üzere vereceklerdir. Bu doğrultuda lümenli malzemeler için kullanım tablosu verilmelidir. 

7. Cihazın en az 2 programı olmalı ve mevcut tüm programları ile, en uzun süreli programda bile sterilizasyonu en fazla 60 dakikada yapabilmelidir. Kayıtlı ve valide olan bu 2 programdan ayrı, cihazın fleksible skopları sterilize edecek 3. Bir özel program olmalıdır. Bu durum ihale dosyasında belgelenebilmelidir. 

8. Sistemin insan ve hayvan prion’larına karşı etkinliği bilimsel klinik çalışmalar veya uluslar arası kabul görmüş bilimsel makaleler ile dökümante edilmiş olmalıdır. Prionlara karşı etkinliği ile ilgili belgeler teklifle birlikte ihale dosyasında sunulmalıdır. 

4.3.2.2. Yetkili kurum ve kuruluşlara kayıtla ilgili belgeler:

Teklif edilen Hidrojen Peroksit Gaz Sterilizatörü ve sarf malzemeler T.C. İlaç Ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankası´na (TITUBB) kayıt belgesine haiz olmalı ve TITUBB´da "Sağlık Bakanlığı tarafından onaylıdır.'' ibaresi bulunmalıdır ve bu husus ihalede de belgelendirilmelidir. Sağlık Bakanlığı onay tarihi en geç ihale tarihi itibari ile olmalıdır. Teklif veren isteklilere verilmiş yetki belgesi de teklife eklenecektir. (TITUBB bayi bilgi formu)

Tıbbi Cihaz Yönetmeliği, Vücuda Yerleştirilebilir Aktif Tıbbi Cihaz Yönetmeliği ve Vücut Dışında Kullanılan Tıbbi Tanı Cihazları Yönetmeliği kapsamı dışındaki ürün teklif edilecekse, bu ürünün söz konusu yönetmeliklerin kapsamı dışında olduğuna dair üreticinin/ithalatçının “KAPSAM DIŞI” yazılı beyanı yeterli olacaktır.

4.3.3. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:

a) İstekli firmalar teklif edilen cihazın dokümanında belirtilen şartlara uygunluğunu teyit etmek için ayrıntılı teknik bilgilerin yer aldığı katalog, prospektüs, tanıtıcı belge vb. dokümanın teklif dosyası içerisinde verilmesi gerekmektedir.
b)  İstekli firmalar cihazın hangi ........marka, ........model ve tip olduğunu belirterek şartname maddelerine sırasına göre tek tek ve Türkçe olarak cevap verilen şartnameye uygunluk belgelesini teklifle birlikte mutlaka verecektir. Bu uygunluk belgesi, firmanın antetli kağıdına yazılmış olacak, firma yetkilisinin imzası ve firma kaşesi belgenin her sayfasında bulunacaktır. Şartname uygunluk belgesinde verilen cevaplar firmanın vermiş olduğu doküman, prospektüs veya katalogların hangi sayfa ve satırında olduğu şartnameye uygunluk belgesinde yazılacak, döküman üzerinde açıklanarak şartname maddesi yazılıp işaretle belirtilecektir. Madde sıra numarasına göre "evet-hayır" "okundu-anlaşıldı" ifadeleri yerine her maddeye uygun cevaplar verilecektir.

 


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. Bu ihaleye sadece yerli istekliler katılabilecek olup yerli malı teklif eden yerli istekliye ihalenin tamamında % 15 (yüzde on beş) oranında fiyat avantajı uygulanacaktır.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 50 TRY (Türk Lirası) karşılığı Cumhuriyet Mahallesi 1. Emlak Sokak No:39 UŞAK / Merkezi Satınalma İhale Odası adresinden satın alınabilir.
İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil 60 TRY (Türk Lirası) doküman bedelini Uşak İl Sağlık Müdürlüğü Döner Sermaye Saymanlığının Halk Bankası Uşak Şubesi TR 64 0001 2009 7820 0006 1000 31 IBAN Nolu hesabına yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler, ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ve adına ihale dokümanı satın alınacak gerçek/tüzel kişiye ait TC Kimlik/Vergi Kimlik numarası bilgisi ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır. İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir. İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz. Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Cumhuriyet Mahallesi 1. Emlak Sokak No:39 UŞAK / Merkezi Satınalma İhale Odası adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 60 (altmış) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
13. Diğer hususlar:
İhale, Kanunun 38 inci maddesinde öngörülen açıklama istenmeksizin ekonomik açıdan en avantajlı teklif üzerinde bırakılacaktır.

 

Cetvel Adı Miktar Birim
HİDROJEN PEROKSİT STERİLİZASYON CİHAZI ALIMI İŞİ 1 adet

Temel

500 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama

Kurumsal

1000 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama
  • +
  • İhale Sonuç İlanları
  • İlansız İhale Sonuçları
  • Sonuç Alarmları
  • KİK Kararları
  • Firma ve Rakip Analizleri
  • Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
  • İhale Öncesi Olası Rakipler
  • İdare Analizleri
  • Bütçe Tahminleri
  • Yüklenicileri
  • Yaklaşık Maliyet Analizleri
  • Sektör Analizleri
  • Sektördeki Öncü Firmalar
  • İş Dağılımları
  • Pazar Araştırmaları
  • Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
  • Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
  • Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)