İhalePRO’nın yenilenen arayüzü ile tanışın!
Yeni Sürümde İncele
İhale No 2015/163402
Sektör Tıbbı Cihazlar ve Bakımı
İdare BİLECİK KAMU HASTANELERİ BİRLİĞİ
Şikayet Bedeli 101.344,00 TL
Yaklaşık Bedel 8.447.946 ile 33.791.911 TL arası
İhale Tipi Mal Alımı
İhale Usulü Açık İhale
İhale İli Bilecik
İşin İli Bilecik
Yayın Tarihi 8 Aralık 2015
İhale Tarihi 18 Ocak 2016 14:00

Temel

1.500 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Kamu İhaleleri
  • E-İhaleler
  • İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
  • Doğrudan Temin İhaleleri
  • Sınırsız İhale Takibi
  • Sınırsız İhale Alarmı
  • Günlük İhale Raporu

Kurumsal

3.000 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Temel Paket Dahil
  • AB İhaleleri
  • İhale Sonuçları
  • Kazanan Firmalar
  • İhale Arşivi
  • KİK Kararları
  • Yasaklı Firma Sorgulama

 

TIBBİ CİHAZ SATIN ALINACAKTIR

BİLECİK İLİ KAMU HASTANELERİ BİRLİĞİ GENEL SEKRETERLİĞİ

TIBBİ CİHAZ ALIMI alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2015/163402
1-İdarenin
a) Adresi : ERTUĞRULGAZİ MH. ESER SK. 11100 BİLECİK MERKEZ/BİLECİK
b) Telefon ve faks numarası : 2282100254 - 2282100252
c) Elektronik Posta Adresi : khb11.malihizmet@saglik.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu malın

a) Niteliği, türü ve miktarı : 36 KALEM TIBBİ CİHAZ ALIMI
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yerleri : Genel Sekreterliğimize bağlı sağlık tesislerimiz; Bilecik Devlet Hastanesi, Bozüyük Devlet Hastanesi, Söğüt Devlet Hastanesi, Osmaneli MSÇ Devlet Hastanesi, Bozüyük Diş Protez Tedavi Merkezi teslim edeceklerdir.
c) Teslim tarihleri : Sözleşmenin imzalanmasına müteakip herhangi bir tebligata gerek kalmaksızın yüklenici uhdesinde kalan cihazları 30 gün içerisinde çalışır vaziyette ilgili sağlık tesisine teslim edecektir.


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : Bilecik İli Kamu Hastaneler Birliği Genel Sekreterliği Ertuğrulgazi Mh. Eser Sk. No:Bila / BİLECİK
b) Tarihi ve saati : 08.01.2016 - 14:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği veya serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir veya noter tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren belge, standart forma uygun belge,

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyimini gösteren belgeler:
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kesin kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin % 20 oranından az olmamak üzere ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler veya teknolojik ürün deneyim belgesi.
4.3.2. Yetkili satıcılığı veya imalatçılığı gösteren belgeler:
a) İmalatçı ise imalatçı olduğunu gösteren belge veya belgeler,
b) Yetkili satıcı veya yetkili temsilci ise yetkili satıcı ya da yetkili temsilci olduğunu gösteren belge veya belgeler,
c) Türkiye’de serbest bölgelerde faaliyet gösteriyor ise yukarıdaki belgelerden biriyle birlikte sunduğu serbest bölge faaliyet belgesi.
İsteklilerin yukarıda sayılan belgelerden, kendi durumuna uygun belge veya belgeleri sunması yeterli kabul edilir. İsteklinin imalatçı olduğu aşağıdaki belgeler ile tevsik edilir.

a) İstekli adına düzenlenen Sanayi Sicil Belgesi,

b)İsteklinin üyesi olduğu meslek odası tarafından aday veya istekli adına düzenlenen Kapasite Raporu,
c)  İsteklinin kayıtlı olduğu meslek odası tarafından aday veya istekli adına düzenlenen İmalat Yeterlik Belgesi,
ç) İsteklinin adına veya unvanına düzenlenmiş olan teklif ettiği mallara ilişkin yerli malı belgesi veya teknolojik ürün deneyim belgesi,
d) Tıbbi cihaz üreticisi, OEM (OriginalEquipmentManafacturer – Orijinal Malzeme Üreticisi) tarzı ürün ürettirmek suretiyle üretici niteliğini kazanmış ise bu üretime ilişkin sözleşme,
e) İsteklinin alım konusu malı ürettiğine ilişkin olarak ilgili mevzuat uyarınca yetkili kurum veya kuruluşlarca düzenlenen ve aday veya isteklinin üretici veya imalatçı olduğunu gösteren belgeler.
İstekliler imalatçı olduğunu yukarıdaki belgelerden birini sunarak tevsik edecektir.

İsteklinin yetkili satıcı veya yetkili temsilci ise yetkili satıcı ya da yetkili temsilci olduğu gösteren belge veya belgeler ise şunlardır:

a) istekli eğer ithalatçı ise, üretici tarafından verilen distribütörlük belgesini sunacaktır.

b) istekli bayi ise hem distribütöre ait yetki belgesini hem de bayilik belgesini sunacaktır.

4.3.3. Satış sonrası servis, bakım ve onarıma ilişkin belgeler:

Cihazlar teknik şartnamelerinde belirtilen süre dahilinde üretici ve Türkiye temsilci veya satıcı firma tarafından ayrı ayrı verilecektir.

Süresi belirtilmeyen cihazlar en az 2 (iki) yıl garanti süresi olacaktır.

8.Kısım Argon Lazer ve 9.Kısım Digital Fundus Kamera için en az 5 (beş) yıl garanti süresi olacaktır


Garanti süresince, sistemin kataloglarında belirtilen sürelerde ve arıza durumlarında her türlü servis, bakım, onarım, kalibrasyon, yedek parça, işçilik, yazılım güncelleme ve ulaşım için hiçbir ücret talep edilmeyecektir. Kullanılacak olan yedek parçalar garanti kapsamında olacaktır. Garanti içinde cihazın bozuk olduğu süreler garanti süresine eklenecektir.
Teknik servise arıza bildiriminde bulunulduğunda mesai gün ve saatleri dahilinde en geç 6 saat içerisinde müdahale edilecek, yedek parça gerekmeyen durumlarda müdahaleden en geç 1 gün içerisinde cihaz çalışır durumda teslim edilecektir. Yedek parça gerektiğinde müdahaleden sonra en geç 3 iş günü içerisinde cihaz çalışır teslim edilecektir. İthal izni gerektiren yedek parça değişimi durumunda belgelenmesi kaydıyla geçen süre bu süreye eklenecektir. Bu süre 10  günü geçmeyecektir, geçtiği takdirde Kurum’un yasalardan doğan hakları saklı kalacaktır. Firma tarafından garanti süresince en az 6 ayda bir periyodik bakım yapılacaktır. Cihazın kullanma klavuzunda 6 aydan kısa sürede periyodik bakım yapılması gerektiği belirtilen cihazlar kullanma belirtilen süreler dikkate alınarak periyodik bakım işlemi firma tarafından gerçekleştirilecektir.
Garanti bitim süresinden sonra yüklenici ve yurt içindeki distribütör (dağıtıcı) veya üretici firma tarafından 10 (on) yıl süresince yedek parça, ücreti karşılığında temin edilecektir. Ücreti karşılığında satın alınan ve cihaza takılan tüm yedek parçalar en az 2 yıl garantili olacaktır.
Sistem en az yıllık % 95 uptime ( cihaz aktif faaliyet süresi ) olacak şekilde çalışacaktır. Bu süreye ulaşılamaması halinde, ulaşılamayan her süre için garanti ve bakım zamanına iki kat süre eklenecektir. Uptime süresi 365 gün üzerinden hesaplanacaktır
Satıcı firma teslim ettiği cihazların idareye teslim ettiği tarihten kullanım hatası dışında garanti süresi içinde kalmak kaydıyla 1 yıl içerisinde aynı arızanın 3 (üç) ten fazla tekrarlanması veya farklı arızaların 5 (beş) den fazla meydana gelmesi durumunda bu arızaların maldan yararlanamama sonucunu ortaya çıkardığından yüklenici firma ayıplı malı ücret talep etmeden yenisi ile değiştirmekle yükümlüdür. Bu şekilde yapılacak değiştirme işlemlerinde yeni cihazın kurulum ücreti firma tarafından karşılanacaktır.
Garanti süresi bitiminden sonrası ise yedek parça dahil ve hariç olmak üzere katologta belirtilen periyotlardaki servis bakım ve onarım hizmetlerinin fiyatları ayrı ayrı teklif dosyasında sunacaklardır.

Garanti süresi bitiminden sonra teklif edilen cihaza ait tüm yedek parçalar ile ömürlü parçaların adını, kullanım ömrünü, garanti süresini ve fiyatını türk lirası veya döviz bazında vereceklerdir. Yedek parçalar ve ömürlü parçalar  için teklif edilecek  rayiç  fiyatlar   uygun   olacak olup toplam cihazın % 170 geçmeyecektir. Numune değerlendirmesinde bu hususda göz önünde bulundurulacaktır. İstekli tarafından listede belirtilmeyen yedek yada ömürlük parçalar ücretsiz değiştirecektir.tüm cihazlar için ayrı ayrı taahhüt edilecek ve teklif dosyasında komisyona sunulacaktır.

Tıbbi cihazların garanti süresinde ve bitiminden sonra yapılacak olan bakımlarda cihazların aktif faaliyet süresi en az  % 95 olacaktır. Bu süreye ulaşılmaması halinde ulaşılmayan her süre için garanti ve bakım sürelerine iki kat süre eklenecektir. Bu durum isteklilerce teklif dosyasında taahhüt edilecektir.

4.3.4.
4.3.4.1. Ürünlerin piyasaya arzına ilişkin belgeler:

a)Teklif edilen ürünler Tıbbi Cihaz Yönetmeliği kapsamında ise;
1-Teklif edilen cihaz/ürün veya sisteme ait; ürün barkod numarasını içeren TİTUBB çıktısı,
2-Teklif edilen cihaz/ürün veya sisteme ait; firma tanımlayıcı barkod numarasını içeren TİTUBB çıktısı,
3-Teklif veren istekli bayi ise ayrıca TİTUBB yetkili bayi çıktısı sunulacaktır.

b)Teklif edilen ürünler Tıbbi Cihaz Yönetmeliği kapsamında değil ise;
1- Teklif edilen  cihaz/ürün veya sisteme ait; “ürünlerin kapsam dışı olduğuna dair üretici veya ithalatçı beyanı”
2-Kapsam dışı  cihaz/ürün veya sisteme teklif veren imalatçı ise imalatçı olduğunu gösteren belgeler.
3-Kapsam dışı cihaz/ürün veya sisteme teklif veren yetkili satıcı ise; yetkili satıcı olduğunu gösteren belgeler,

4-Ayrıca idarece gerek görüldüğünde TİTUBB’dan  “UBB kaydına gerek yoktur” onaylı yazı istenecektir.

4.3.4.2. Yetkili kurum ve kuruluşlara kayıtla ilgili belgeler:

Üretici veya İmalatçı firmaya ait​

1-  TS EN ISO 13485 BELGESİ (sadece radyasyon yayan cihazlar için)

2- TS EN ISO IEC 17020 BELGESİ  (sadece radyasyon yayan cihazlar için)

3- Satış Sonrası Hizmet Yeterlilik Belgesi ( 2yıl Geçerli olmalıdır.)

 

 

4.3.5. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:

1. Demo: Tekliflerin değerlendirilmesi aşamasında ihale komisyonu; teklif edilen cihazların ihale dokümanında belirtilen şartlara uygunluğunu teyit etmek amacıyla tebliğ tarihinden itibaren 10 (on) gün içinde cihazlar için demostrasyon yapmalarını isteyebilir. Demostrasyon  idarenin ve isteklinin mutabık olduğu yerde yapılacaktır. Teknik şartname  ve  diğer  dokümanlar göz önünde bulundurularak yapılacak olan demostrasyon için gerekli olan teçhizat ve masraflar İstekli tarafından karşılanacaktır. Demo sonucu ilgili cihazın teknik şartname maddelerini karşılanmadığı veya uygun olmadığı belirlendiği takdirde istekli firmanın o kalem için vermiş olduğu teklifi değerlendirilmeye alınmayacaktır.

2. Cihaz  ile ilgili tüm teknik dokümanlar orijinal olarak teklifle birlikte verilecektir. Verilen dokümanların dili Türkçe olmalıdır. Türkçe olmayan dokümanlar, yeminli bir tercüman tarafından Türkçeye çevrilmiş olarak orjinalleri ile verilmelidir. Teknik şartname maddeleri; Katalog üzerinde, teknik dokümanlarda veya ihale dosyasında sunulan diğer klavuz vb. dokumanlar üzerinde yazılıp işaretlenecektir. Sunulan dokümanlar üzerinde teknik şartname maddelerinin işaretlenmediği veya gösterilmediği belirlendiği takdirde istekli firmanın o kalem için vermiş olduğu teklifi değerlendirilmeye alınmayacaktır.

3. İstekli kuracağı sistemin/cihazın/cihazların hangi marka, model ve tip olduğunu belirterek şartname maddelerine sırasına göre tek tek ve Türkçe olarak cevap verilen teknik şartnameye uygunluk belgesini teklifi ile birlikte verecektir. Uygunluk belgesi imzalı ve kaşeli olacaktır. Şartnameye uygunluk belgesinde verilen cevapların orijinal doküman, prospektüs, kullanma klavuzları vb. dokümanların veya katalogların hangi sayfa ve satırında olduğu yazılacaktır. Madde sıra numarasına göre "evet-hayır" "okundu-anlaşıldı" ifadeleri yerine her maddeye ayrıntılı uygun cevaplar verilecektir. Teknik Şartnameye Uygunluk Belgesi ile tıbbi cihazların orjinal kataloğu, broşürü, prospektüsü, kullanma klavuzları vb. dokümanları karşılaştırıldığında her hangi bir farklılık bulunmayacaktır. Bulunduğu takdirde istekli firmanın o kalem için vermiş olduğu teklifi değerlendirilmeye alınmayacaktır.

.

4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.

Sağlık Bakanlığının 2012/30 sayılı İhalelerde Mesleki ve Teknik Yeterlilik Kriterlerinin Düzenlenmesi konulu genelgesinde belirtilen A GRUBU - Teşhis ve Tedavi Amaçlı Tıbbi Cihazlar satışına ilişkin kamu veya sağlık hizmeti sunan özel sağlık işletmelerine tek sözleşmeye dayalı yapılan işler benzer iş olarak kabul edilecektir


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açık olup yerli malı teklif eden istekliye ihalenin tamamında % 1 (bir) oranında fiyat avantajı uygulanacaktır.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 50 TRY (Türk Lirası) karşılığı Bilecik İli Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sektereliği Merkezi Satınalma Birimi adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Bilecik İli Kamu Hastaneler Birliği Genel Sekreterliği Ertuğrulgazi Mh. Eser Sk. No:Bila / BİLECİK adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 120 (yüz yirmi) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

 

Cetvel Adı Miktar Birim
EKG CİHAZI 9 adet
FLEXİBLE SİSTO ÜRETERORENOSKOP 2 adet
TAŞ KIRMA LAZER SİSTEMİ(HOLMİYUM LAZER) 2 adet
RADYOFREKANS CİHAZI (POLİKLİNİK İÇİN) 1 adet
AMELİYAT MASASI 1 adet
AMELİYAT MASA LAMBASI 1 adet
PLAZMA ERİTME CİHAZI 1 adet
NST 3 adet
ARGON LAZER (göz ameliyatları için) 1 adet
DİGİTAL FUNDUS KAMERA 1 adet
MEDİKAL MONİTÖR 2 adet
DİJİTAL TAŞINABİLİR PERİAPİKAL RÖNTGEN CİHAZI 1 adet
MUFLA KAYNATMA, YIKAMA CİHAZI 2 adet
AKRİLİK HAZIRLAMA KABİNİ 1 adet
BASINÇLI POLİMERİZASYON 1 adet
VAKUMLU CİLA MOTORU 1 adet
DENTAL ALÇI KESME MAKİNASI 2 adet
DİŞ TEKNİSYENİ MASALARI 3 adet
OTOMOTİK MUM ERİTME CİHAZI 1 adet
TÜNEL FOTOTERAPİ 1 adet
ESWT 1 adet
CPM (CONTİNUOUS PASSİVE MOTİON) 1 adet
RADYOFREKANS CİHAZI 1 adet
HOTPACK KAZANI 1 adet
ULTRASONİK YIKAMA CİHAZI 16 LİTRE 1 adet
RİTİM HOLTER (3 KANALLI) 1 adet
YENİDOĞAN PULSMETRE 1 adet
DEFİBRİLATÖR 5 adet
BİPAP 3 adet
ODİOMETRİ 1 adet
YENİDOĞAN İŞİTME TARAMA CİHAZI 1 adet
DERMATOLOJİK AMAÇLI ELEKTROKOTER 1 adet
IŞINLI FOTOPLAK 1 adet
MUM ERİTME KABI 3 adet
HASTA YIKAMA SEDYESİ 2 adet
KAN KATETERİ SIYIRMA PENSİ 1 adet
KAN KATETERİ KAPAMA CİHAZI MASA ÜSTÜ ELEKTRİKLİ 1 adet
ASPİRASYON CİHAZI 6 adet
İhale Sonuç İlanlarını Görebilmek İçin Üye Girişi Yapınız Yada Üye Olunuz

Üye Girişi - Üye Ol
İhale Sonuç İlanlarını Görebilmek İçin Üye Girişi Yapınız Yada Üye Olunuz

Üye Girişi - Üye Ol

Temel

500 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama

Kurumsal

1000 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama
  • +
  • İhale Sonuç İlanları
  • İlansız İhale Sonuçları
  • Sonuç Alarmları
  • KİK Kararları
  • Firma ve Rakip Analizleri
  • Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
  • İhale Öncesi Olası Rakipler
  • İdare Analizleri
  • Bütçe Tahminleri
  • Yüklenicileri
  • Yaklaşık Maliyet Analizleri
  • Sektör Analizleri
  • Sektördeki Öncü Firmalar
  • İş Dağılımları
  • Pazar Araştırmaları
  • Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
  • Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
  • Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)