İhalePRO’nın yenilenen arayüzü ile tanışın!
Yeni Sürümde İncele

Tıbbi Cihaz Onarımı

İhale No 2315828
Sektör Tıbbı Cihazlar ve Bakımı
İdare Bursa Yüksek İhtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesi
İhale Tipi Hizmet Alımı
İhale Usulü Doğrudan Temin
İhale İli Bursa
İşin İli Bursa
Yayın Tarihi 24 Eylül 2021
İhale Tarihi 27 Eylül 2021 14:30

Temel

1.500 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Kamu İhaleleri
  • E-İhaleler
  • İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
  • Doğrudan Temin İhaleleri
  • Sınırsız İhale Takibi
  • Sınırsız İhale Alarmı
  • Günlük İhale Raporu

Kurumsal

3.000 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Temel Paket Dahil
  • AB İhaleleri
  • İhale Sonuçları
  • Kazanan Firmalar
  • İhale Arşivi
  • KİK Kararları
  • Yasaklı Firma Sorgulama

 

f/0 û

TEKLİF İSTEME FORMU

Tarih             : 24/09/2021

Teklif No      :

Siparişi Veren

: Sağlık Bilimleri Üniversitesi Bursa Yüksek İhtisas Eğitim ve Araştırma

Hastanesi

Yetkili Adı Soyadı

 

Muhtesin ÖZDOGAN (Satmalma Memuru )

Telefon

 

0224 294 42 70

Faks

 

0(224) 294 44 76 - 366 63 93- sevketyilmazdogrudantemin@gmail.com

Tedarikçi Firma

 

 

Firma Tel & Faks & E Posta

 

 

Yetkili Adı Soyadı

 

 

         

 


 

Sayın............................................................

Hastanemizin ihtiyacı olan aşağıdaki ürünlerle ilgili fiyat ve teslim şartları ile ilgili teklifinizi göndermenizi rica ederim.___________

Sıra

Marka

Mode!

Malzemenin Adı

Miktar

Birim

Bîrim

Fiyat

Toplam

Fiyat

Teslim

Tarihi

1

 

HİTACHİ MARKA ULTRASYON CİHAZININ PROB VE KABLOSU ONARIMI İŞİ

1

ADET

 

 

 

TOPLAM FİYAT :

 

 

 


 

TEKLİFİN GEÇERLİLİK SÜRESİ

 

ÖDEME ŞEKLİ (VADE)

:Faturalar kurumumuza giriş tarihinden itibaren Bursa il Sağlık Müdürlüğü Muhasebe birimince sırayla ödenecektir. Mal alımlarında ödeme süresi ortalama 380 gündür. Yapm ve Hizmet alımlarında ödeme süresi ortalama 60 gündür.

NAKLİYE

: Nakliye ve Depoya Taşıma İşi Firmaya Aittir.

AMBALAJ ŞEKLİ

: Üretici Firmaya Aittir.

SEVK ADRESİ

: Mimar Sinan Mah. Emniyet Cad. Yıldırım/BURSA

DİĞER İSTEKLER / ŞARTLAR

: Teklifler 27/09/2021 tarihi, saat 14:30:00 kadar verilmiş olmalıdır. SON

TEKLİF SAATİNDEN SONRA VERİLEN TEKLİFLER DİKKATE

ALINMAYACAKTIR!

MAL TESLİM TARİHİ

 

NOT

 

LÜTFEN KDV HARİÇ FİYATLARINIZI BELİRTİNİZ!

 

TEKLİFLERİNİZİ BU FORM ÜZERİNDE DÜZENLEYEREK TESLİM EDİNİZ! AYRI BİR FORM

DÜZENLEMEYİNİZ!

 


 

Teklif İsteyen Görevli (İsim,İmza,Kaşe)

Tedarikçi Firma Onayı (İsim,İmza,Kaşe)

Muhjtesin^Zf^ĞAN

Teklifin Değerlendirilmesi (B u b^^nS^ınalm a Servisi Jarafından doldurulacaktır)

 

 

Uygun

Uygun Değil

 


 

Not: Teklif edilen ürünün raıarka/model, ÜTS, UBB ve Firma tanımlayıcı no veya Bayi numarası belirtilmesi zorunludur.

F.23.002.01

 

 

 

T.C.

17 J

SAĞLIK BAKANLIĞI

 

TÜRKİYE KAMU HASTANELERİ KURUMU

T.C. S3gjti''C Bakanları

Kw<T»y

Bursa İl Sağlık Müdürlüğü

 

Yüksek İhtikas Eğitim Ve Araştırma Hastanesi

 


 

ULTRASON PROBU VE KABLOSUNUN ONARIMI TEKNİK ŞARTNAMESİ

1.     ültrason cihazı, Hitachi marka Aloka Prosound 7 model cihazda kullanılan convex ve lineer propların ve kablolarının onarımı yapılacak ve onarılan ve değişen parçalar orijinal olmalı, yaşanacak her hangi bir soruna karşı bir yıl garantili olmalıdır.

2.     İlgili cihazların değişecek parçaları; 1)Convex prob UST-9130 :acoustic head 2)Lineer prob UST-5412: acoustic head

3.     Firmanın TSE yeterlilik belgesi olmalı A sınıfı cihazlarda 12426 yeterlilik belgesine ve firmanın ISO-9001-2015 belgesine sahip olmalıdır.

4.     Tamirat esnasında kullanılacak her türlü yedek parça yüklenici firmaya aittir.

5.     Prob ve kablo tamirleri cihazı tamir edebilme yeteneğine sahip firma yada kişiler tarafından yapılmalıdır. İstenildiğinde belgeleri sunabilmesidir.

6.     Probların ve kabloların tamiri yapıldıktan sonra kullanıcılar tarafından çalışırlığı test edildikten sonra muayenesi kabul edilecektir.

7.     Garanti süresi içerisinde arızalan ve yüklenici firmaya teslim edilen probların onarım süreleri garanti süresine eklenir.

8.     Cihazın onarımı ve bakımı yapılan yerlerine ilişkin, ayrı ayrı detaylı servis raporu yazılması gerekmektedir.

9.     Problar üzerinde bulunan marka model ve seri numarası gibi yazıların yapılan işlemler sonucu silinmemesi gerekmektedir.

10.  Onarımı yapılan probların kuruma kargo ile teslim edilmesi durumunda kargodan kaynaklanabilecek sorunlar yüklenici firmaya aittir.

11.  Fatura teknik servisimize gönderilmemelidir ilgili birim olan muayene komisyonuna yollanmalıdır proplar ile birlikte gönderilen fatura teslim alınmayacak geri yollanacaktır.

 


 

 

Temel

500 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama

Kurumsal

1000 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama
  • +
  • İhale Sonuç İlanları
  • İlansız İhale Sonuçları
  • Sonuç Alarmları
  • KİK Kararları
  • Firma ve Rakip Analizleri
  • Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
  • İhale Öncesi Olası Rakipler
  • İdare Analizleri
  • Bütçe Tahminleri
  • Yüklenicileri
  • Yaklaşık Maliyet Analizleri
  • Sektör Analizleri
  • Sektördeki Öncü Firmalar
  • İş Dağılımları
  • Pazar Araştırmaları
  • Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
  • Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
  • Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)