İhale No | 2315828 |
Sektör | Tıbbı Cihazlar ve Bakımı |
İdare | Bursa Yüksek İhtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesi |
İhale Tipi | Hizmet Alımı |
İhale Usulü | Doğrudan Temin |
İhale İli | Bursa |
İşin İli | Bursa |
Yayın Tarihi | 24 Eylül 2021 |
İhale Tarihi | 27 Eylül 2021 14:30 |
Temel
(KDV Hariç...)
- Kamu İhaleleri
- E-İhaleler
- İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
- Doğrudan Temin İhaleleri
- Sınırsız İhale Takibi
- Sınırsız İhale Alarmı
- Günlük İhale Raporu
Kurumsal
(KDV Hariç...)
- Temel Paket Dahil
- AB İhaleleri
- İhale Sonuçları
- Kazanan Firmalar
- İhale Arşivi
- KİK Kararları
- Yasaklı Firma Sorgulama
f/0 û |
TEKLİF İSTEME FORMU |
Tarih : 24/09/2021 Teklif No : |
||
Siparişi Veren |
: Sağlık Bilimleri Üniversitesi Bursa Yüksek İhtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesi |
|||
Yetkili Adı Soyadı |
|
Muhtesin ÖZDOGAN (Satmalma Memuru ) |
||
Telefon |
|
0224 294 42 70 |
||
Faks |
|
0(224) 294 44 76 - 366 63 93- sevketyilmazdogrudantemin@gmail.com |
||
Tedarikçi Firma |
|
|
||
Firma Tel & Faks & E Posta |
|
|
||
Yetkili Adı Soyadı |
|
|
||
|
Sayın............................................................
Hastanemizin ihtiyacı olan aşağıdaki ürünlerle ilgili fiyat ve teslim şartları ile ilgili teklifinizi göndermenizi rica ederim.___________
Sıra |
Marka Mode! |
Malzemenin Adı |
Miktar |
Birim |
Bîrim Fiyat |
Toplam Fiyat |
Teslim Tarihi |
1 |
|
HİTACHİ MARKA ULTRASYON CİHAZININ PROB VE KABLOSU ONARIMI İŞİ |
1 |
ADET |
|
|
|
TOPLAM FİYAT : |
|
|
|
TEKLİFİN GEÇERLİLİK SÜRESİ |
|
ÖDEME ŞEKLİ (VADE) |
:Faturalar kurumumuza giriş tarihinden itibaren Bursa il Sağlık Müdürlüğü Muhasebe birimince sırayla ödenecektir. Mal alımlarında ödeme süresi ortalama 380 gündür. Yapm ve Hizmet alımlarında ödeme süresi ortalama 60 gündür. |
NAKLİYE |
: Nakliye ve Depoya Taşıma İşi Firmaya Aittir. |
AMBALAJ ŞEKLİ |
: Üretici Firmaya Aittir. |
SEVK ADRESİ |
: Mimar Sinan Mah. Emniyet Cad. Yıldırım/BURSA |
DİĞER İSTEKLER / ŞARTLAR |
: Teklifler 27/09/2021 tarihi, saat 14:30:00 kadar verilmiş olmalıdır. SON TEKLİF SAATİNDEN SONRA VERİLEN TEKLİFLER DİKKATE ALINMAYACAKTIR! |
MAL TESLİM TARİHİ |
|
NOT |
|
LÜTFEN KDV HARİÇ FİYATLARINIZI BELİRTİNİZ! |
|
|
|
TEKLİFLERİNİZİ BU FORM ÜZERİNDE DÜZENLEYEREK TESLİM EDİNİZ! AYRI BİR FORM DÜZENLEMEYİNİZ! |
|
Teklif İsteyen Görevli (İsim,İmza,Kaşe) |
Tedarikçi Firma Onayı (İsim,İmza,Kaşe) |
Muhjtesin^Zf^ĞAN Teklifin Değerlendirilmesi (B u b^^nS^ınalm a Servisi Jarafından doldurulacaktır) |
|
|
Uygun Uygun Değil |
|
Not: Teklif edilen ürünün raıarka/model, ÜTS, UBB ve Firma tanımlayıcı no veya Bayi numarası belirtilmesi zorunludur.
F.23.002.01
|
|
|
T.C. |
17 J |
SAĞLIK BAKANLIĞI |
|
TÜRKİYE KAMU HASTANELERİ KURUMU |
T.C. S3gjti''C Bakanları Kw<T»y |
Bursa İl Sağlık Müdürlüğü |
|
Yüksek İhtikas Eğitim Ve Araştırma Hastanesi |
|
ULTRASON PROBU VE KABLOSUNUN ONARIMI TEKNİK ŞARTNAMESİ
1. ültrason cihazı, Hitachi marka Aloka Prosound 7 model cihazda kullanılan convex ve lineer propların ve kablolarının onarımı yapılacak ve onarılan ve değişen parçalar orijinal olmalı, yaşanacak her hangi bir soruna karşı bir yıl garantili olmalıdır.
2. İlgili cihazların değişecek parçaları; 1)Convex prob UST-9130 :acoustic head 2)Lineer prob UST-5412: acoustic head
3. Firmanın TSE yeterlilik belgesi olmalı A sınıfı cihazlarda 12426 yeterlilik belgesine ve firmanın ISO-9001-2015 belgesine sahip olmalıdır.
4. Tamirat esnasında kullanılacak her türlü yedek parça yüklenici firmaya aittir.
5. Prob ve kablo tamirleri cihazı tamir edebilme yeteneğine sahip firma yada kişiler tarafından yapılmalıdır. İstenildiğinde belgeleri sunabilmesidir.
6. Probların ve kabloların tamiri yapıldıktan sonra kullanıcılar tarafından çalışırlığı test edildikten sonra muayenesi kabul edilecektir.
7. Garanti süresi içerisinde arızalan ve yüklenici firmaya teslim edilen probların onarım süreleri garanti süresine eklenir.
8. Cihazın onarımı ve bakımı yapılan yerlerine ilişkin, ayrı ayrı detaylı servis raporu yazılması gerekmektedir.
9. Problar üzerinde bulunan marka model ve seri numarası gibi yazıların yapılan işlemler sonucu silinmemesi gerekmektedir.
10. Onarımı yapılan probların kuruma kargo ile teslim edilmesi durumunda kargodan kaynaklanabilecek sorunlar yüklenici firmaya aittir.
11. Fatura teknik servisimize gönderilmemelidir ilgili birim olan muayene komisyonuna yollanmalıdır proplar ile birlikte gönderilen fatura teslim alınmayacak geri yollanacaktır.
Temel
- EKAP İhaleleri
- Kurum İhaleleri
- Doğrudan Teminler
- İhale Alarmı - Sınırsız
- İhale Takip - Sınırsız
- Çoklu Rapor Alıcısı
- Mobil Uygulama
Kurumsal
- EKAP İhaleleri
- Kurum İhaleleri
- Doğrudan Teminler
- İhale Alarmı - Sınırsız
- İhale Takip - Sınırsız
- Çoklu Rapor Alıcısı
- Mobil Uygulama
- +
- İhale Sonuç İlanları
- İlansız İhale Sonuçları
- Sonuç Alarmları
- KİK Kararları
- Firma ve Rakip Analizleri
- Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
- İhale Öncesi Olası Rakipler
- İdare Analizleri
- Bütçe Tahminleri
- Yüklenicileri
- Yaklaşık Maliyet Analizleri
- Sektör Analizleri
- Sektördeki Öncü Firmalar
- İş Dağılımları
- Pazar Araştırmaları
- Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
- Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
- Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)