İhale No | 2312866 |
Sektör | Tıbbı Cihazlar ve Bakımı |
İdare | Bursa Yüksek İhtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesi |
İhale Tipi | Hizmet Alımı |
İhale Usulü | Doğrudan Temin |
İhale İli | Bursa |
İşin İli | Bursa |
Yayın Tarihi | 20 Eylül 2021 |
İhale Tarihi | 22 Eylül 2021 14:00 |
Temel
(KDV Hariç...)
- Kamu İhaleleri
- E-İhaleler
- İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
- Doğrudan Temin İhaleleri
- Sınırsız İhale Takibi
- Sınırsız İhale Alarmı
- Günlük İhale Raporu
Kurumsal
(KDV Hariç...)
- Temel Paket Dahil
- AB İhaleleri
- İhale Sonuçları
- Kazanan Firmalar
- İhale Arşivi
- KİK Kararları
- Yasaklı Firma Sorgulama
> * -- * / * f *' ' ' S, |
|
Tarih : 20/09/2021 |
TEKLİF İSTEME FORMU |
|
|
|
|
Teklif No : |
|
SiparişrVeren |
: Sağlık Bilimleri Üniversitesi Bursa Yüksek İhtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesi |
■ Yetkili Adı Soyadı |
: Murat TAKDİM (Satınalma Birim Sorumlusu ) |
Telefon |
:02242944264 |
Faks |
: 0(224) 294 44 76 - 366 63 93- sevketyilmazdogrudantemin@gmail.com |
•Tedarikçi Firma |
|
Firma Tel & Faks & E Posta |
|
Yetkili Adı Soyadı |
|
|
Sayın..........................................................................................................................................................
Hastanemizin İhtiyacı olan aşağıdaki ürünlerle ilgili fiyat ve teslim şartlan ile ilgili teklifinizi göndermenizi rica eden m.
| Sıra i |
Marka Model |
Malzemenin Adı |
Miktar |
Bîrim |
Birim Fiyat |
Toplam Fiyat |
Teslim Tarihi |
! . ı.... |
|
HASTABAŞ1 MONİTÖRÜ CİHAZI ONARIM İŞİ |
1 |
ADET |
|
|
|
1 t" |
|
TOPLAM FİYAT : |
|
|
|
TEKLİFİN GEÇERLİLİK SÜRESİ |
|
: ÖDEME ŞEKLİ (VADE) |
:Faturalar kurumumuza giriş tarihinden itibaren Bursa il Sağlık Müdürlüğü Muhasebe birimince sırayla ödenecektir. Mal alanlarında ödeme süresi ortalama 380 gündür. Yapm ve Hizmet alımlarında ödeme süresi ortalama 60 gündür. |
NAKLİYE |
: Nakliye ve Depoya Taşıma İşi Firmaya Aittir. |
AMBALAJ ŞEKLİ |
: Üretici Firmaya Aittir. |
SEVK ADRESİ |
: Mimar Sinan Mah. Emniyet Cad. Yıldırım/BURSA |
DİĞER İSTEKLER / ŞARTLAR |
: Teklifler 22/09/2021 tarihi, saat 11:00:00 kadar verilmiş olmalıdır. SON TEKLİF SAATİNDEN SONRA VERİLEN TEKLİFLER DİKKATE ALINMAYACAKTIR! |
MAL TESLİM TARİHİ |
|
NOT |
|
LÜTFEN KDV HARİÇ FİYATLARINIZI BELİRTİNİZ! |
|
|
|
TEKLİFLERİNİZİ BU FORM ÜZERİNDE DÜZENLEYEREK TESLİM EDİNİZ! AYRI BİR FORM DÜZENLEMEYİNİZ! |
|
Teklif İsteyen Görevli (İsim,İmza,Ka$e) |
Tedarikçi Firma Onayı (İs i m,İmza,Kaşe) |
Murat TAKDİM Satmalına Birim Sorumlps^ |
|
|
Uygun Uygun Değil |
|
F 23.002.01
JML |
T.C. SAĞLIK BAKANLIĞI TÜRKÎYE KAMU HASTANELERİ KURUMU |
Ctv |
|
TC. Sa§ltk Bakaniîgı TV*My* Kikimj M»MUHVJCar1 Kurunu |
Bursa İl Sağlık Müdürlüğü Yüksek îhtisas Eğitim Ve Araştırma Hastanesi |
|
HASTABASI MONİTÖR MODÜL ONARIM! TEKNİK ŞARTNAMESİ
1. Hastabaşt monitörü , Spacelaps marka QUBE model cihaz modül onarımı yapılacaktır.
2. Hastabaşı monitörü modülde onarılan ve değişen parçalar orijinal olmalıdır.
3. Hastabaşı monitörü onarılan modülde EKG. Board kart ile NIBP unit board kart birlikte
sorunsuz çalışabilmelidir. f
4. Hastabaşı monitörü modülde onarılan ve değişen parçalar, yaşanacak her hangi bir soruna karşı bir yıl garantili olmalıdır.
5. Tamirat esnasında kullanılacak her türlü yedek parça yüklenici firmaya aittir.
6. Hastabaşı monitörü modülü tamir edebîlmey^yeteneğine sahip firma yada kişiler tarafından yapılmalıdır. İstenildiğinde belgeleri sunabilmelidir.
i
7. Hastabaşı monitörü modülün tamiri yapıldıktan sonra çalışırlığı test edildikten sonra muayenesi kabul edilecektir.
8. Garanti süresi içerisinde arızalan ye yüklenici firmanın takmış olduğu parçalar dahil arıza durumunda onarım süreleri garanti süresine eklenir.
9. Onarımı yapılan cihazın kuruma kargo ile teslim edilmesi durumunda kargodan
kaynaklanabilecek sorunlar yüklenici firmaya aittir.
10. Fatura teknik servisimize gönderilmemelidir ilgili birim olan muayene komisyonuna
yoltanmalıdır.Cihaz ile birlikte gönderilen fatura teslim alınmayacak geri yollanacaktır.
)
|