İhalePRO’nın yenilenen arayüzü ile tanışın!
Yeni Sürümde İncele

Tıbbi Cihaz Onarımı

İhale No 1731620
Sektör Tıbbı Cihazlar ve Bakımı
İdare Mudanya Devlet Hastanesi
İhale Tipi Mal Alımı
İhale Usulü Doğrudan Temin
İhale İli Bursa
İşin İli Bursa
Yayın Tarihi 2 Kasım 2018
İhale Tarihi 5 Kasım 2018 17:00

Temel

1.500 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Kamu İhaleleri
  • E-İhaleler
  • İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
  • Doğrudan Temin İhaleleri
  • Sınırsız İhale Takibi
  • Sınırsız İhale Alarmı
  • Günlük İhale Raporu

Kurumsal

3.000 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Temel Paket Dahil
  • AB İhaleleri
  • İhale Sonuçları
  • Kazanan Firmalar
  • İhale Arşivi
  • KİK Kararları
  • Yasaklı Firma Sorgulama

 

T.C.

BURSA VALİLİĞİ İL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ Mudanya Devlet Hastanesi

TEKLİF MEKTUBU

 

 

 

Metin Kutusu: 18345202.11.2018

 

 

 

 

 

 

Sayın İLGİLİ

İdaremizin ihtiyacı olan cins ve miktarı yazılı (2) kalem RÖNTGEN CİHAZLARI (YEDEK PARÇA HARİÇ) PERİYODİK BAKIM ONARIM HİZMET ALIMI alımı işi 4734 Sayılı Kamu İhale Kanunu uyarınca doğrudan temin yoluyla alınacaktır.     K.D.V. hariç birim fiyatlarının karşılarına yazılarak 05.11.2018 tarihi saat 17:00'ye kadar

bursadhs7.satinalma@saglik.gov.tr adresine kaşelenip imzalanarak tarafımıza bildirilmesini rica ederiz.

Sıra

No

Malın / İşin Cinsi

Miktar

Birimi

Birini Fiyat

Toplam Fiyat

1

Periyodik Bakım ve Onarım Hizmeti (Yedek Parça Hariç)((JUMONG MODEL YERDEN STATİFLİ RÖNTGEN CİHAZI))

4

BAKIM

 

 

2

Periyodik Bakım ve Onarım Hizmeti (Yedek Parça Hariç)((JUMONG MODEL TAVAN STATİFLİ RÖNTGEN CİHAZI BAKİM VE ONARIM HİZMET ALIMI))

4

BAKIM

 

 

Toplam

 

 

 

 
 

ı ürkan tALRERTÜRK

ıviuaanya Devl&Vtestonesı Sşıbrmm

 

 

 

 

Tepedevrcnt Mevkii Aydınpınar Malı. Sarı Cad. Mudanya/BIJRSA Mudanya BURSA Telefon: 0224 280 16 00 Faks: 0224 280 16 95

Metin Kutusu: ı/ıe-posta: bursadlıs7.satinalma@saglik.gov.tr/ Elektronik ağ: http://mudanyadli.saglik.gov.tr/

 

u

Bursa li Sağlık Müdürlüğü

KOD 1 İMİ.F.003 |                                              | Sayfa 1/3

1-   IŞIN TANIMI

 

Bursa İl Sağlık Müdürlüğü


 

 

 

 

 

Metin Kutusu: KODMetin Kutusu: IMI.F.003Sayfa 2 / 3

 

 

 

3.2     Firma, sistemin bakım ve kalibrasyonu için gerekebilecek her türlü aleti kendisi temin edecektir. Kalibratör cihazlarının en son yapılan kalibrasyon zamanı gösteren cihazlara ait sertifika fotokopisini Hastane teknik servisine teslim edecektir.

3.3     Firma öncelikle arızalı parçanın onarımı yoluna gidecek, eğer parçasının onarımı mümkün değilse Kurumdan yenisini almasını talep edecektir.

3.4     Yüklenici firma cihazların arıza durumunda yada peridyodik bakımda değişmesi gereken parçaların listesini ve orijinal teknik şartnamesini hastaneye, firmaların açık adres yada kaşesini taşıyan servis bakım belgeleriyle birlikte verecek, arızalı parçalar kurum onayı alındıktan sonra değişecektir.

3.5          Bakım sırasında değişmesi gereken parçaların yerine orijnal parçalar kullanılacaktır. Değişmesi gereken parça ve sarf malzemeler idare tarafından tedarik edilecek, değiştirilen yedek parçaların arızalı olanlarının tamamı hastane teknik servisine tutanakla teslim edilecektir.

3.6         Bakım ve kontrollerden sonra firma teknisyeni tarafından düzenlenerek imzalanmış üç nüsha SERVÎS FORMU ile birlikte ekinde bir suret Test Prosedürüne uygun TÜRKÇE yazılmış “KORUYUCU BAKIM FORMU” (CIIECK - LİST) şeklinde Hastane teknik sorumlusuna teslim edilecektir. Servis formunun; ikinci sureti hastane teknik komisyonuna yada teknik servis sorumlusuna teslim edilecektir, üçüncü nüsha firmanın kendisinde kalacak ilk nüshası hak ediş talebi yapıırken faturayla birlikte idareye (muayne kabul birimine) sunulacaktır. Sonradan doldurularak gönderilen servis formları kabul edilmeyecektir.

3.7      Yüklenici firma teknisyenleri, bakıma yada arızaya geldiğinde hastane teknik servisi bilgisi dahilinde cihazlara müdahale edilecektir.

3.8      Yüklenici firma yıl içerisinde yapacağı bakımları, kurum tarafından belirlenen yıllık bakım planı tarihlerinde uyacak ve belirlenen tarihten 3(üç) işgünü öncesi kurum teknik sorumlusuna gelineceği yönünde bilgi verecektir.

3.9       Hastane idaresi tarafından temin edilen parça ve sarf malzemeler idarenin belirleyeceği tarihte, firma tarafından cihaza ücretsiz taklılacaktır.

3.10     Cihaz arızasmın bildirimini takiben, firma en geç şehir içi 2(iki) saat, şehir dışı 8(sekiz) saat içerisinde arızaya müdahale edecek, yedek parça ihtiyacı olmaması halinde ise en geç 4(döı[1]t) işgünü içerisinde arızayı giderecektir. Onarım belirtilen süre içerisinde tamamlanmadığı takdirde, idari şartnamede belirtilen cezai müeyyide uygulanacaktır.

3.11     Yüklenici firma, kurumun yedek parça teminini tamamlamasını takip eden en geç 2(iki) işgünü içinde yedek parçaları değiştirecektir. Belirtilen süre içinde değiştirilmediği takdirde, idari şartnamede belirtilen cezai müeyyide uygulanacaktır.

3.12     Arızalı cihazlar kurum dışına çıkarılmayacak, yerinde tamir edilmesi için gerekli yer kurum tarafından sağlanacaktır. Ancak her türlü alet firma tarafından temin edilecektir.

3.13     İdarenin bilgisi dahilinde herhangi bir sebeple bakım yapılamayan cihazlar için ücret ödenmeyecektir.

 

u

Bursa İl Sağlık Müdürlüğü

KOD | İMİ.F.003 1                                                                                                                                                                                                                                                           1 Sayfa 3/3

4-      TEKLİF DOSYASINDA İSTENEN BELGELER :

4.1       Bakım-onarım yapacak firma, “Yetkili Servisler-Tıbbi Cihazlar İçin Kurallar” kriterlerine sahip, TSE tarafından verilen “TSE Hizmet Yeterlilik Belgesi” veya cihazların üretici firması tarafından verilmiş ilgili cihazlara ait özel bakım-onarım yetki belgesini sunmalıdır.

4.2     Üretici firmalar için, Sanayi ve Ticaret Bakanlığı “Satış Sonrası Hizmet Yeterlilik Belgesi”ni sunacaktır.

4.3    Firma; teknik servis hizmetinde çalıştıracağı teknik personelin isim, unvan listesi ve eğitim sertifikalarını ihale dokümanında sunacak ve aynı zamanda ihale sonucuna göre hastane teknik servisine bakım ve arızada görevlendireceği personelin, isim, unvan listesi, diploma veya eğitim sertifikalarının fotokopilerini verecektir.

4.4      Firmalar teklif verdikleri cihazların her periyodik bakım döneminde yapacakları işlemlerle ilgili, üretici firmanın Cihaz Manuel Test Prosedürüne uygun TÜRKÇE yazılmış “KORUYUCU BAKIM FORMU” (CHECK - LİST) ve yıllık bakım programını teklif dosyasında bulunduracaklardır. Gerektiğinde ihale komisyonu örnek koruyucu bakım formlarını Hastane Teknik Servisine incelettirecektir.

4.5      Bkım-onarım hizmetini yapacak olan teknik servis elemanlarının, bakım onarım yapacakları cihaz gruplarını kapsayan yeterli teknik eğitimi aldıklarını ve yetkilendirildiklerine dair belge ve eğitim sertifikalarını sunacaklardır.

4.6      Bakım anlaşmalı firmalar, arızalı tespit edilen malzemelerin hastane tarafından temini yapılması sırasında her türlü talep için (sarf, yedek veya arızalı parça, yazılım programı gibi) fiyat vermek zorundadır. Firmalar parçaları temin edebileceklerine dair tahahhiitte bulunmalıdır. Teklif ile birlikte bakım onarmda gerekli olabilecek tüm yedek parçaların fiyat listesini TL cinsinden ihale dosyasına ekleyecektir. Fiyatlar, sözleşme bitimine kadar geçerliliğini koruyacaktır. (Yurtdışı endeksli parçalar firmanın gerekçe raporlarına göre, fiyatları Merkez Bankası döviz kuru üzerinden baz alınacaktır.)

4.7    Teknik şartnamede yer alan cihaz gruplarıyla ilgili olarak daha önce yapmış olduğu veya halen devam etmekte olan bakım onarım işlerine ait devlet kuruluşlarından alınmış referanslarını tekifleri ile birlikte sunacaktır.

 

u

Metin Kutusu: Sayfa 1 / 3Bursa il Sağlık Müdürlüğü

KOD I IMI.F.003

1-    IŞIN TANIMI

Mudanya Devlet Hastanesi Klinikleri’nde kullanılan ve aşağıda bakım kapsamamı belirtilen cihazların yapılacak periyodik bakım ve onarım işidir.

Bakım Yapılacak Tıbbi Cihazların Periyodik Bakım İçerikleri:

•         Arızalı olsun yasa olmasın, sözleşme siiersi içinde 4 dönem cihazın genel bakımları yapılacaktır.

•         Her bir bakımda öncelikli olarak;

Cihazın iç ve dış temizliği,

Kumanda paneli ve elektrik panosu,

Zemine monte statifler ve aparatlar,

Tavana asılı statifler ve aparatlar,

Hasta masası,

Dijital sistem dedektör (panel) kontrolleri,

Yazılım güncellemeleri,

Görüntü sistemi,

X ışın tüpü,

Tüp taşıyıcı statif,

Dedektör taşıyıcı statif,

Jeneratör iç ve dış temizliği ve bakımı,

Firma, hizmetin aksamadan sürdürülmesini teminen uzak bağlantı ile giderilebilecek nitelikteki arızalarda teknik personeli ile bağlanmalı ve arızayı gidermelidir. İdare, uzak bağlantı için gereken internet altyapısını sağlayacaktır.

2-    ŞARTNAMENİN KAPSAMI:

2.1  Bakım hizmeti, düzenli koruyucu bakım, tam bakım, kalibrasyon, arıza giderimi (onarım), gerekiyorsa kuramca firmadan veya piyasadan temin edilen parça değiştirme işlemlerini kapsamaktadır.

2.2  Firma, bakım-onarım hizmetini başka bir firmaya devredemez.

2.3  Cihazın ilk bakımı, sözleşme tarihi itibariyle 10 iş günü içinde yapılacaktır.

3-    GENEL ONARIM ve PERİYODİK BAKIM KAPSAMI :

3.1  Firma teknik elemanları sözleşme süresi içerisinde, normal mesai saatleri içinde (haftaiçi 08:00-17:00 arası) üreticinin test prosedürlerine uygun olarak cihazların genel bakımını yapacaktır. Arıza gibi acil durumlar dışında resmi tatil günlerinde, Cumartesi

-      Pazar günleri gelinmeyecektir. Mesai saatleri dışında oluşacak arızalarda hastane takdir hakkını kullanıp firmayı sonraki günün mesai başlangıcında çağırabilir. Bunu yazılı ya da sözlü bildirim ile yapabilir. Firma sonraki iş gününün ilk 2 saatinde arızaya müdahale etmez ise vaktinde gelmemiş sayılır ve durum tutanakla kayıt altına alınarak firmaya cezai işlem uygulanması istenir.


 

 

Bursa İl Sağlık Müdürlüğü


 

 

 

 

 

Metin Kutusu: İMİ.F.003Metin Kutusu: KODSayfa 2/3 |

 

 

 

3.2  Firma, sistemin bakım ve kalibrasyonu için gerekebilecek her türlü aleti kendisi temin edecektir. Kalibratör cihazlarının en son yapılan kalibrasyon zamanı gösteren cihazlara ait sertifika fotokopisini Hastane teknik servisine teslim edecektir.

3.3  Firma öncelikle arızalı parçanın onarımı yoluna gidecek, eğer parçasının onarımı mümkün değilse Kurumdan yenisini almasını talep edecektir.

3.4   Yüklenici firma cihazların arıza durumunda yada peridyodik bakımda değişmesi gereken parçaların listesini ve orijinal teknik şartnamesini hastaneye, firmaların açık adres yada kaşesini taşıyan servis bakım belgeleriyle birlikte verecek, arızalı parçalar kurum onayı alındıktan sonra değişecektir.

3.5      Bakım sırasında değişmesi gereken parçaların yerine orijnal parçalar kullanılacaktır. Değişmesi gereken parça ve sarf malzemeler idare tarafından tedarik edilecek, değiştirilen yedek parçaların arızalı olanlarının tamamı hastane teknik servisine tutanakla teslim edilecektir.

3.6     Bakım ve kontrollerden sonra firma teknisyeni tarafından düzenlenerek imzalanmış üç nüsha SERVİS FORMU ile birlikte ekinde bir suret Test Prosedürüne uygun TÜRKÇE yazılmış “KORUYUCU BAKIM FORMU” (CHECK - LİST) şeklinde Hastane teknik sorumlusuna teslim edilecektir. Servis formunun; ikinci sureti hastane teknik komisyonuna yada teknik servis sorumlusuna teslim edilecektir, üçüncü nüsha firmanın kendisinde kalacak ilk nüshası hak ediş talebi yapı irken faturayla birlikte idareye (muayne kabul birimine) sunulacaktır. Sonradan doldurularak gönderilen servis formları kabul edilmeyecektir.

3.7   Yüklenici firma teknisyenleri, bakıma yada arızaya geldiğinde hastane teknik servisi bilgisi dahilinde cihazlara müdahale edilecektir.

3.8   Yüklenici firma yıl içerisinde yapacağı bakımları, kurum tarafından belirlenen yıllık bakım planı tarihlerinde uyacak ve belirlenen tarihten 3(üç) işgünü öncesi kurum teknik sorumlusuna gelineceği yönünde bilgi verecektir.

3.9    Hastane idaresi tarafından temin edilen parça ve sarf malzemeler idarenin belirleyeceği tarihte, firma tarafından cihaza ücretsiz taklılacaktır.

3.10  Cihaz arızasının bildirimini takiben, firma en geç şehir içi 2(iki) saat, şehir dışı 8(sekiz) saat içerisinde arızaya müdahale edecek, yedek parça ihtiyacı olmaması halinde ise en geç 4(dört) işgünü içerisinde arızayı giderecektir. Onarım belirtilen süre içerisinde tamamlanmadığı takdirde, idari şartnamede belirtilen cezai müeyyide uygulanacaktır.

3.11  Yüklenici firma, kurumun yedek parça teminini tamamlamasını takip eden en geç 2(iki) işgünü içinde yedek parçaları değiştirecektir. Belirtilen süre içinde değiştirilmediği takdirde, idari şartnamede belirtilen cezai müeyyide uygulanacaktır.

3.12  Arızalı cihazlar kurum dışına çıkarılmayacak, yerinde tamir edilmesi için gerekli yer kurum tarafından sağlanacaktır. Ancak her türlü alet firma tarafından temin edilecektir.

3.13   İdarenin bilgisi dahilinde herhangi bir sebeple bakım yapılamayan cihazlar için ücret ödenmeyecektir.

 

o

Bursa İl Sağlık Müdürlüğü

| KOD | İMİ.F.003 |                                                                                                                                                                                                                                                                       1 Sayfa 3/3

4-    TEKLİF DOSYASINDA İSTENEN BELGELER :

4.1    Bakım-onarım yapacak firma, “Yetkili Servisler-Tıbbi Cihazlar İçin Kurallar” kriterlerine sahip, TSE tarafından verilen “TSE Hizmet Yeterlilik Belgesi” veya cihazların üretici firması tarafından verilmiş ilgili cihazlara ait özel bakım-onarım yetki belgesini sunmalıdır.

4.2  Üretici firmalar için, Sanayi ve Ticaret Bakanlığı “Satış Sonrası Hizmet Yeterlilik Belgesi”ni sunacaktır.

4.3  Firma; teknik servis hizmetinde çalıştıracağı teknik personelin isim, unvan listesi ve eğitim sertifikalarını ihale dokümanında sunacak ve aynı zamanda ihale sonucuna göre hastane teknik servisine bakım ve arızada görevlendireceği personelin, isim, unvan listesi, diploma veya eğitim sertifikalarının fotokopilerini verecektir.

4.4   Firmalar teklif verdikleri cihazların her periyodik bakım döneminde yapacakları işlemlerle ilgili, üretici firmanın Cihaz Manuel Test Prosedürüne uygun TÜRKÇE yazılmış “KORUYUCU BAKIM FORMU” (CHECK - LİST) ve yıllık bakım programını teklif dosyasında bulunduracaklardır. Gerektiğinde ihale komisyonu örnek koruyucu bakım formlarını Hastane Teknik Servisine incelettirecektir.

4.5   Bkım-onarım hizmetini yapacak olan teknik servis elemanlarının, bakım onarım yapacakları cihaz gruplarını kapsayan yeterli teknik eğitimi aldıklarını ve yetkilendirildiklerine dair belge ve eğitim sertifikalarını sunacaklardır.

4.6   Bakım anlaşmalı firmalar, arızalı tespit edilen malzemelerin hastane tarafından temini yapılması sırasında her türlü talep için (sarf, yedek veya arızalı parça, yazılım programı gibi) fiyat vermek zorundadır. Firmalar parçaları temin edebileceklerine dair tahahhütte bulunmalıdır. Teklif ile birlikte bakım onarmda gerekli olabilecek tüm yedek parçaların fiyat listesini TL cinsinden ihale dosyasına ekleyecektir. Fiyatlar, sözleşme bitimine kadar geçerliliğini koruyacaktır. (Yurtdışı endeksli parçalar firmanın gerekçe raporlarına göre, fiyatları Merkez Bankası döviz kuru üzerinden baz alınacaktır.)

4.7  Teknik şartnamede yer alan cihaz gruplarıyla ilgili olarak daha önce yapmış olduğu veya halen devam etmekte olan bakım onarım işlerine ait devlet kuruluşlarından alınmış referanslarını tekifleri ile birlikte sunacaktır.

 

Mudanya Devlet Hastanesi Acil Röntgen Birimi’nde kullanılan ve aşağıda bakım kapsaman belirtilen cihazların yapılacak periyozdik bakım ve onarım işidir.

Bakım Yapılacak Tıbbi Cihazların Periyodik Bakım İçerikleri:

•         Arızalı olsun yasa olmasın, sözleşme süersi içinde 4 dönem cihazın genel bakımları yapılacaktır.



[1]     Her bir bakımda öncelikli olarak;

Cihazın iç ve dış temizliği,

Kumanda paneli ve elektrik panosu,

Zemine monte statifler ve aparatlar,

Tavana asılı statifler ve aparatlar,

Hasta masası,

-          Dijital sistem dedektör (panel) kontrolleri,

Yazılım güncellemeleri,

Görüntü sistemi,

X ışın tüpü,

-          Tüp taşıyıcı statif,

-          Dedektör taşıyıcı statif,

Jeneratör iç ve dış temizliği ve bakımı,

Firma, hizmetin aksamadan sürdürülmesini teminen uzak bağlantı ile giderilebilecek nitelikteki arızalarda teknik personeli ile bağlanmalı ve arızayı gidermelidir. İdare, uzak bağlantı için gereken internet altyapısını sağlayacaktır.

2-       ŞARTNAMENİN KAPSAMI:

2.1    Bakım hizmeti, düzenli koruyucu bakım, tam bakım, kalibrasyon, arıza giderimi (onarım), gerekiyorsa kurumca firmadan veya piyasadan temin edilen parça değiştirme işlemlerini kapsamaktadır.

2.2    Firma, bakım-onarım hizmetini başka bir firmaya devredemez.

2.3    Cihazın ilk bakımı, sözleşme tarihi itibariyle 10 iş günü içinde yapılacaktır.

3-       GENEL ONARIM ve PERİYODİK BAKIM KAPSAMI :

3.1     Firma teknik elemanları sözleşme süresi içerisinde, normal mesai saatleri içinde (haftaiçi 08:00-17:00 arası) üreticinin test prosedürlerine uygun olarak cihazların genel bakımını yapacaktır. Arıza gibi acil durumlar dışında resmi tatil günlerinde, Cumartesi

-      Pazar günleri gelinmeyecektir. Mesai saatleri dışında oluşacak arızalarda hastane takdir hakkını kullanıp firmayı sonraki günün mesai başlangıcında çağırabilir. Bunu yazılı ya da sözlü bildirim ile yapabilir. Firma sonraki iş gününün ilk 2 saatinde arızaya müdahale etmez ise vaktinde gelmemiş sayılır ve durum tutanakla kayıt altına alınarak firmaya cezai işlem uygulanması istenir.

Temel

500 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama

Kurumsal

1000 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama
  • +
  • İhale Sonuç İlanları
  • İlansız İhale Sonuçları
  • Sonuç Alarmları
  • KİK Kararları
  • Firma ve Rakip Analizleri
  • Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
  • İhale Öncesi Olası Rakipler
  • İdare Analizleri
  • Bütçe Tahminleri
  • Yüklenicileri
  • Yaklaşık Maliyet Analizleri
  • Sektör Analizleri
  • Sektördeki Öncü Firmalar
  • İş Dağılımları
  • Pazar Araştırmaları
  • Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
  • Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
  • Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)