İhalePRO’nın yenilenen arayüzü ile tanışın!
Yeni Sürümde İncele

Tıbbi Cihaz Onarım

İhale No 2014344
Sektör Tıbbı Cihazlar ve Bakımı
İdare Bursa Yüksek İhtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesi
İhale Tipi Hizmet Alımı
İhale Usulü Doğrudan Temin
İhale İli Bursa
İşin İli Bursa
Yayın Tarihi 21 Şubat 2020
İhale Tarihi 25 Şubat 2020 10:00

Temel

1.500 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Kamu İhaleleri
  • E-İhaleler
  • İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
  • Doğrudan Temin İhaleleri
  • Sınırsız İhale Takibi
  • Sınırsız İhale Alarmı
  • Günlük İhale Raporu

Kurumsal

3.000 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Temel Paket Dahil
  • AB İhaleleri
  • İhale Sonuçları
  • Kazanan Firmalar
  • İhale Arşivi
  • KİK Kararları
  • Yasaklı Firma Sorgulama

 


 

Siparişi Veren

: Sağlık Bilimleri Üniversitesi Bursa Yüksek İhtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesi

Yetkili Adı Soyadı

: Metin AKYUZ (Satınalma Memuru )

Telefon

: 0(224) 294 42 67

Faks

: 0(224) 294 44 76 - 366 63 93- sevketyihnazdogrudantemin@gmail.com

Tedarikçi Firma

 

Firma Tel & Faks & E Posta

 

Yetkili Adı Soyadı

 

Sayın............................................................

Hastanemizin ihtiyacı olan aşağıdaki ürünlerle ilgili fiyat ve teslim şartları ile ilgili teklifinizi göndermenizi rica ederim.


 

Sıra

Marka

Model

Malzemenin Adı

Miktar

Birim

Birim

Fiyat

Toplam

Fiyat

Teslim

Tarihi

1

 

Cerrahi Motor Ataçmanı Onarımı (Medtronic Marka)

1

ADET

 

 

 

TOPLAM FİYAT :

 

 

 

TEKLİFİN GEÇERLİLİK SÜRESİ

 

ÖDEME ŞEKLİ (VADE)

•.Faturalar kurumumuza giriş tarihinden itibaren Bursa İl Sağlık Müdürlüğü Muhasebe birimince sırayla ödenecektir. Mal alımlarında ödeme süresi ortalama 180 gündür. Yapm ve Hizmet alımlarında ödeme süresi ortalama 60 gündür.

NAKLİYE

: Nakliye ve Depoya Taşıma İşi Firmaya Aittir.

AMBALAJ ŞEKLİ

: Üretici Firmaya Aittir.

SEVK ADRESİ

: Mimar Sinan Mah. Emniyet Cad. Yıldırım/BURSA

DİĞER İSTEKLER / ŞARTLAR

: Teklifler 25/02/2020 tarihi, saat lOlOOlOO kadar verilmiş olmalıdır. SON

TEKLİF SAATİNDEN SONRA VERİLEN TEKLİFLER DİKKATE ALINMAYACAKTIR!

MAL TESLİM TARİHİ

 

NOT

 

LÜTFEN KDV HARİÇ FİYATLARINIZI BELİRTİNİZ!

Teknik Şartname Ektedir!

TEKLİFLERİNİZİ BU FORM ÜZERİNDE DÜZENLEYEREK TESLİM EDİNİZ! AYRI BİR FORM

DÜZENLEMEYİNİZ!

 

Teklif isteyen Görevli (Isim,Imza,Kaşe)

Tedarikçi Firma Onayı (İsim,İmza,Kaşe)

Metin AR'YT ^

 

Satmalına İMemuru

 

Teklifin Değerlendirilmesi (Bu bölüm Satınalma Servisi tarafından doldurulacaktır)

Uygun Uygun Değil

 

 

 

/ «i

T.C.

Cy)

SAĞLIK BAKANLIĞI

 

Bursa II Sağlık Müdürlüğü

TC. SagtüıK o o Kan lig!

TuriUye Komu

S.B.U. Bursa Yüksek İhtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesi

Mjı%(ı»<v*kırı KUTVMttO

 

CERRAHİ ALET ONARIM VE BAKIM TEKNİK ŞARTNAMESİ

1.     Onarım yapacak firma aletin arızasını bedelsiz olarak ve karumumuz bünyesinde tespit ettikten sonra onarım fiyat teklifinde bulunacaktır.

2.      Arızalı parçaların tespiti ve değişimi yapıldığında çıkan parçaların tamamı onarımı yapılan alet ile birlikte hastane Klinik mühendislik birmine teslim edilmelidir.

3.      Değişen (arızalı) parçaların isimleri ve kodlan parça üzerine etiketlenmelidir.

4.      Değişen parçalar en az 6 ay garanti kapsamında olmalıdır.

5.      Servis raporunuzda arızalı parçalar kullanım ömrüne veya kullanıcı hatasına bağlı olarak arızalandı ise detaylı belirtilmelidir.

6.      Arızalı tespit edilen parçalar daha önceki arızalarda değiştirilmiş garantili parçalar ise kullanım hatasına bağlı garanti dışı kalması durumunda servis raporunda kesinlikle belirtilmelidir.

7.      Arıza onarımı sonrası alet hakkında detaylı servis raporu yazılmalıdır ve cihaz ile birlikte teknik servisimize gönderilmelidir.

8.      Onarım sonrasında aletlerin çalışabilirlik uygunluğu kullanılan birim ve Klinik Mühendislik biriminin onayı alındıktan sonra verilecektir.

9.      Onarımı yapılamayan Cerrahi aletler Teknik servis raporu ve üst yazıyla aletlerin marka, model ve seri numaralan belirtilerek yazılacaktır.

10. Orijinal malzeme kullanılmadığı tespit edilen ürünler tespit edilirse onarımı yapan firma aynı üründen vermek zorundadır ve muadil ürün kesinlikle kabul edilmeyecektir.

11. Onarım teklifi verecek olan firma tüm kalemlere teklif vermelidir. Kısmi teklifler kabul edilmeyecektir.

 

*

 

 

T.C.

UU

SAĞLIK BAKANLIĞI

 

BURSA İL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ

Sîtkaniıç,'

TiKkJyi* K»<trvj

Ktinmu

S.B.Ü. Bursa Yüksek İhtisas Eğitim Ve Araştırma Hastanesi

 

Üretim

Tarihi/Miadı/Garantisi

Malzemenin teslim tarihinden itibaren en az “2 yıl” miadı olmalıdır. Malzemenin tesliminden sonra kurumda kullanımı esnasında son kullanma tarihine “3 (üç) ay” kala olan malzemeler yeni miadlı (en az 2 yıl) malzemelerle değiştirilmelidir.

Yedek parçanın 1 yıl garantisi olmalıdır.

Diğer Hususlar

1. 1. 07.06.2011 tarih ve 27957 sayılı Resmi Gazete” de yayınlanan Tıbbi Cihaz Yönetmeliği”nde tıbbi cihaz tanımı yapılmıştır. Bu yönetmeliğe göre tıbbi cihaz kapsamında bulunan tüm ürünlerin sağlık tesislerine temini sırasında TİTUBB barkod bilgisinin aranması zorunludur. İstenilen ürünün "Tıbbi Cihaz Yönetmeliği"nin 3.maddesinin (o) bendi kapsamında “T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankası (TİTUBB) kaydı bulunmalıdır. UBB kapsam dışı olduğu belirtilen parçalar için TİTCK'dan görüş istenerek sağlık tesisimize bilgi verilecek ve faturada açıklayıcı olarak yer alacaktır.

2. Faturada cihazın/malzemenin/ürünün adı teknik şartnamedeki ile aynı olmalıdır.

3-                        Faturalarda           TİTUBB bilgisi mevcut olmalıdır.

4- UBB kaydı ürün için firma teklifle birlikte Satış Yeri Yeterlilik Belgesi de beyan edecektir.

Onarım

1-  En az 6 ay onarım garantisi olmalıdır.

2-  Onarım işine işçilik bedeli ve eğer değiştiyse yedek parça faturada ayrı olarak yazmalıdır.

 

 

           
   

Tarih Teklif No

 
     

: 21/02/2020

 
 

TEKLİF İSTEME FORMU

 
 
 

 

 

 

Siparişi Veren

: Sağlık Bilimleri Üniversitesi Bursa Yüksek İhtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesi

Yetkili Adı Soyadı

 

Metin AKYUZ (Satınalma Memuru )

Telefon

 

0(224) 294 42 67

1 aks

 

0(224) 294 44 76 - 366 63 93- sevketyilmazdogrudantemin(2!gmail.com

! edarikçi Firma

 

 

1 irma Tel & Faks & E Posta

 

 

Yetkili Adı Soyadı

 

 

Sayın............................................................

I lastanemizin ihtiyacı olan aşağıdaki ürünlerle ilgili fiyat ve teslim şartları ile ilgili teklifinizi göndermenizi rica ederim.


 

Sıra

Marka

Model

Malzemenin Adı

Miktar

Birim

Birim

Fiyat

Toplam

Fiyat

Teslim

Tarihi

1

 

GASTROSKOPİ CİHAZI ONARIMI İŞİ

1

ADET

 

 

 

TOPLAM FİYAT :

 

 

 

TEKLİFİN GEÇERLİLİK SÜRESİ

 

ÖDEME ŞEKLİ (VADE)

:Faturalar kurumumuza giriş tarihinden itibaren Bursa İl Sağlık Müdürlüğü Muhasebe birimince sırayla ödenecektir. Mal alımlarında ödeme süresi ortalama 180 gündür. Yapm ve Hizmet alımlarında ödeme süresi ortalama 60 gündür.

NAKLİYE

: Nakliye ve Depoya Taşıma İşi Firmaya Aittir.

AMBALAJ ŞEKLİ

: Üretici Firmaya Aittir.

SEVK ADRESİ

: Mimar Sinan Mah. Emniyet Cad. Yıldırım/BURSA

DİĞER İSTEKLER / ŞARTLAR

: Teklifler 25/02/2020 tarihi, saat lOlOOlOO kadar verilmiş olmalıdır. SON

TEKLİF SAATİNDEN SONRA VERİLEN TEKLİFLER DİKKATE ALINMAYACAKTIR!

MAL TESLİM TARİHİ

 

NOT

 

LÜTFEN KDV HARİÇ FİYATLARINIZI BELİRTİNİZ!

Teknik Şartname Ektedir!

TEKLİFLERİNİZİ BU FORM ÜZERİNDE DÜZENLEYEREK TESLİM EDİNİZ! AYRI BİR FORM

DÜZENLEMEYİNİZ!

 

Teklif İsteyen Görevli (İşinruİmza,Kaşe)

Tedarikçi Firma Onayı (İsim,İmza,Kaşe)

J4

 

Metin fâÖYÜfi

 

S at ı na 1 m a M&n uru

 

Teklifin Değerlendirilmesi (Bu bölüm Satınalma Servisi tarafından doldurulacaktır)

Uygun Uygun Değil

 

 

 

/

T.C.

L y jk

SAĞLIK BAKANLIĞI

 

Bursa 11 Sağlık Müdürlüğü

.•

rKkıyo Karimi ^noteri

Yüksek ihtisas Eğitim Ve Araştırma Hastanesi

 

PENTAX MARKA EG-2990K MODEL GASTROSKOPİ CİHAZI ONARIM TEKNİK ŞARTNAMESİ

1.     Gastroskopinin onarımı ve bakımı yapılan yerlerinden yaşanacak herhangi bir soruna karşı bir yıl garantili olmalıdır.

2.     Garanti süresi içerisinde arızalan ve yüklenici firmaya teslim edilen Gastroskopinin onarım süreleri garanti süresine eklenir.

3.     Gastroskopinin onarımı ve bakımı yapılan yerlerine ilişkin, ayrı ayrı detaylı servis raporu yazılması gerekmektedir.

4.     Gastroskopinin üzerlerinde bulunan marka model ve seri numarası gibi yazıların yapılan işlemler sonucu silinmemesi gerekmektedir.

5.     Servis raporunuzda Arızalı parçalar kullanım ömrüne veya kullanıcı hatasına bağlı olarak arızalandı ise detaylı belirtilmelidir.

6.     Arızalı tespit edilen parçalar daha önceki arızalarda değiştirilmiş garantili parçalar ise kullanım hatasına bağlı garanti dışı kalması durumunda servis raporunda kesinlikle belirtilmelidir.

7.     Onarımı yapılan Gastroskopinin kuruma kargo ile teslim edilmesi durumunda kargodan kaynaklanabilecek sorunlar yüklenici firmaya aittir.

8.     Fatura teknik servisimize gönderilmemelidir ilgili birim olan muayene komisyonuna yollanmalıdır Gastroskopi ile birlikte gönderilen fatura teslim alınmayacak geri yollanacaktır.

9.     Onarımı yapılan Gastroskopi kullanılan birimin onayı alındıktan sonra uygunluğu verilecektir.

10.   Belirtilen maddelerin yerine getirilmemesi durumunda, cihazın arızasının giderildiğine dair muayene kabul komisyon biriminde uygunluğu verilmeyecektir.

11.   Cihazın kurumumuz bünyesinden onarım işini üstlenecek firmaya teslim tarihinden itibaren 10 iş günü içerisinde arızayı giderecektir.(Arızanın giderilmesi için yurt dışından parça temini gerektiği durumlarda bu husus geçerli değildir).Arızanın giderilememesi durumunda cihaz yerine konsinye cihaz birimimize teslim edilecektir.

 

*

 

/

T.C.

 

SAĞLIK BAKANLIĞI

 

BURSA İL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ

t. V*. VV.J ‘ • ■ I

I lu>vyî»K»ftv HjA.uiart'û’l^l Ku?m</wi

S.B.U. Bursa Yüksek İhtisas Eğitim Ve Araştırma Hastanesi

 

Üretim

Tarihi/Miadı/Garantisi

Malzemenin teslim tarihinden itibaren en az “2 yıl” miadı olmalıdır. Malzemenin tesliminden sonra kurumda kullanımı esnasında son kullanma tarihine "3 (üç) ay” kala olan malzemeler yeni miadlı (en az 2 yıl) malzemelerle değiştirilmelidir.

Yedek parçanın 1 yıl garantisi olmalıdır.

Diğer Hususlar

1. 1. 07.06.2011 tarih ve 27957 sayılı Resmi Gazete" de yayınlanan Tıbbi Cihaz Yönetmeliğinde tıbbi cihaz tanımı yapılmıştır. Bu yönetmeliğe göre tıbbi cihaz kapsamında bulunan tüm ürünlerin sağlık tesislerine temini sırasında TİTUBB barkod bilgisinin aranması zorunludur. İstenilen ürünün "Tıbbi Cihaz Yönetmeliğinin 3.maddesinin (o) bendi kapsamında “T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankası (TİTUBB) kaydı bulunmalıdır. UBB kapsam dışı olduğu belirtilen parçalar için TİTCK’dan görüş istenerek sağlık tesisimize bilgi verilecek ve faturada açıklayıcı olarak yer alacaktır.

2. Faturada cihazın/malzemenin/ürünün adı teknik şartnamedeki ile aynı olmalıdır.

3-                        Faturalarda           TİTUBB bilgisi mevcut olmalıdır.

4-  UBB kaydı ürün için firma teklifle birlikte Satış Yeri Yeterlilik Belgesi de beyan edecektir.

Onarım

1- En az 6 ay onarım garantisi olmalıdır.

2- Onarım işine işçilik bedeli ve eğer değiştiyse yedek parça faturada ayrı olarak yazmalıdır.

 

 

Temel

500 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama

Kurumsal

1000 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama
  • +
  • İhale Sonuç İlanları
  • İlansız İhale Sonuçları
  • Sonuç Alarmları
  • KİK Kararları
  • Firma ve Rakip Analizleri
  • Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
  • İhale Öncesi Olası Rakipler
  • İdare Analizleri
  • Bütçe Tahminleri
  • Yüklenicileri
  • Yaklaşık Maliyet Analizleri
  • Sektör Analizleri
  • Sektördeki Öncü Firmalar
  • İş Dağılımları
  • Pazar Araştırmaları
  • Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
  • Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
  • Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)