İhalePRO’nın yenilenen arayüzü ile tanışın!
Yeni Sürümde İncele

Tıbbı Cihaz

İhale No 2248933
Sektör Tıbbı Cihazlar ve Bakımı
İdare Bursa Yüksek İhtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesi
İhale Tipi Mal Alımı
İhale Usulü Doğrudan Temin
İhale İli Bursa
İşin İli Bursa
Yayın Tarihi 7 Temmuz 2021
İhale Tarihi 9 Temmuz 2021 10:00

Temel

1.500 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Kamu İhaleleri
  • E-İhaleler
  • İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
  • Doğrudan Temin İhaleleri
  • Sınırsız İhale Takibi
  • Sınırsız İhale Alarmı
  • Günlük İhale Raporu

Kurumsal

3.000 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Temel Paket Dahil
  • AB İhaleleri
  • İhale Sonuçları
  • Kazanan Firmalar
  • İhale Arşivi
  • KİK Kararları
  • Yasaklı Firma Sorgulama

 

*%^J Uf/*j

TEKLİF İSTEME FORMU

Tarih : 07/07/2021 Teklif No :

Siparişi Veren

: Sağlık Bilimleri Üniversitesi Bursa Yüksek İhtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesi

Yetkili Adı Soyadı

: Metin AKYUZ (Satmalına Memuru )

Telefon

: 0224 294 42 67

Faks

: 0(224) 294 44 76 - 366 63 93- sevketyilmazdogrudantemin(S)gmail.coın

Tedarikçi Firma

 

Firma Tel & Faks & E Posta

 

Yetkili Adı Soyadı

 

Hastanemizin ihtiyacı olan aşağıdaki ürünlerle ilgili fiyat ve teslim şartları ile ilgili teklifinizi göndermenizi rica ederim.

       

 

 

Marka

Model

Malzemenin Adı

Miktar

Birim

Birim

Fiyat

Toplam

Fiyat

Teslim

Tarihi

1

 

NON STERİL OPAKL1 GAZ TAMPON (8x18 cm )

100000

ADET

 

 

 

TOPLAM FİYAT :

 

 

 

TEKLİFİN GEÇERLİLİK SÜRESİ

 

ÖDEME ŞEKLİ (VADE)

:Faturalar kurumumuza giriş tarihinden itibaren Bursa İl Sağlık Müdürlüğü Muhasebe birimince sırayla ödenecektir. Mal alımlarında ödeme süresi ortalama 380 gündür. Yapm ve Hizmet alımlarında ödeme süresi ortalama 60 gündür.

NAKLİYE

: Nakliye ve Depoya Taşıma İşi Firmaya Aittir.

AMBALAJ ŞEKLİ

: Üretici Firmaya Aittir.

SEVK ADRESİ

: Mimar Sinan Mah. Emniyet Cad. Yıldırım/BURSA

DİĞER İSTEKLER / ŞARTLAR

: Teklifler 09/07/2021 tarihi, saat 12l00:00 kadar verilmiş olmalıdır. SON

TEKLİF SAATİNDEN SONRA VERİLEN TEKLİFLER DİKKATE ALINMAYACAKTIR!

MAL TESLİM TARİHİ

 

NOT

 

LÜTFEN KDV HARİÇ FİYATLARINIZI BELİRTİNİZ!

Teknik Şartname Ektedir!

TEKLİFLERİNİZİ BU FORM ÜZERİNDE DÜZENLEYEREK TESLİM EDİNİZ! AYRI BİR FORM

DÜZENLEMEYİNİZ!

 

Teklif İsteyen Görevli (İsim,İmza,Kaşe)

Tedarikçi Firma Onayı (İsim,İmza,Kaşe)

MetinJ^YÜZ Satmalına 'Memuru

M

 

leklifın Değerlendirilmesi (Bu bölüm Saiınalma Servisi tarafından doldurulacaktır)

Uygun Uygun Değil

 

Not: Teklif edilen ürünün marka/model, ÜTS, UBB ve Firma tanımlayıcı no veya Bayi numarası belirtilmesi zorunludur.

Metin Kutusu: T.C. SAĞLIK BAKANLIĞI!

 
  Metin Kutusu: T.C.
BURSA VALİLİĞİ İL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ Sağlık Bilimleri Üniversitesi Yüksek İhtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesi

NON STERİL OPAKLI GAZ TAMPON (8 cm X 18 cm ±0,5)

1.        8cmxl8cm ±0,5cm ebatlarında Gaz Kompres 12 Kat Gaz Hidrofilden imal edilmiş olup ve kenarlarından serbest lifler vermeyecek şekilde (Cerrahi Katlama) olacaktır.

2.         İmal edildiği Gaz Hidrofil tek kat üzerinden sayıldığında 1 cm2 'de 20 tel olup ? % 100 Pamuk ipliğinden dokunmuş olacaktır.

3.         Gaz Kompres ipliği ince olmayıp, beyaz, temiz, kokusuz ve tam Hidrofil olacaktır.

4.         Yırtık ve kaçık olmamalı, kenarlarından iplik sarkmamalıdır. Ürün opak madde içermelidir.

5.         Emicilik özelliği iyi olmalıdır.

6.         Gaz Kompresler düzgün istiflenmiş ambalajlarda nonsteril olarak teslim edilecektir.

7.         Malzemeler teslim esnasında hasar görmeyecek şekilde ambalajlanmalı hasar gören ambalajların değişimi firma tarafından sağlanmalıdır

8.         Dış ambalaj üzerinde Gaz Kompresin Tipi, miktarı, son kullanma tarihi. Üretici firma adı açık olarak belirtilmelidir.

9.         İmalatta Kullanılan Gaz Hidrofilin Sağlık Bakanlığı Ruhsat belgesi ibraz edilecektir.

10.     Teklif edilen ürün TSE (TS 14079) uygun ve CE belgeli olacaktır.

11.      Gaz kompresler 100 veya 200 adetlik ambalajlarda olmalıdır.

12.     Teklif veren firmanın üretici firmadan alınmış Yetki Belgesi olacaktır. Teslim edilmiş olan ürün ile ilgili gerekli görüldüğü takdirde TSE ve R.S.Hıfzısıhha Ens. Numune gönderilip muayene ücretleri teklif veren firma tarafından karşılanacaktır.

13.     Ambalajın üzerinde açıklayıcı etiket olmalı, etikette malzemenin tipi, son kullanma tarihi, üretici firma adı açık olarak belirtilmelidir

14.     Teklif verilen firma orijinal numunelerini teslim edecek, teslim edilen numunelere göre uygunluk verilecektir.

15.     Teklif edilen ürünün TC.İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankası'na Kayıtlı olmalıdır.

16.      Değerlendirme için şartnamede belirtilen özelikleri taşıyan 100 lük ambalajında 1 paket ürün numune olarak bırakılmalıdır.


 

 

: 07/07/2021

Metin Kutusu: Tarihteklif isteme formu

Teklif No

Siparişi Veren

: Sağlık Bilimleri Üniversitesi Bursa Yüksek İhtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesi

Yetkili Adı Soyadı

: Metin AKYÜZ (Satmalına Memuru )

Telefon

: 0224 294 42 67

Faks

: 0(224) 294 44 76 - 366 63 93- sevketyilmazdogrudantemin@gmail.com

Tedarikçi Firma

 

Firma Tel & Faks & E Posta

 

Yetkili Adı Soyadı

 

Sayın............................................................................................................................................................

Hastanemizin ihtiyacı olan aşağıdaki ürünlerle ilgili fiyat ve teslim şartları ile ilgili teklifinizi göndermenizi rica ederim.


 

Sıra

Marka

Model

Malzemenin Adı

Miktar

Birim

Birim

Fiyat

Toplam

Fiyat

Teslim

Tarihi

1

 

Optik Bakım ve Bakım İşi

4

ADET

 

 

 

TOPLAM FİYAT :

 

 

 

TEKLİFİN GEÇERLİLİK SÜRESİ

 

ÖDEME ŞEKLİ (VADE)

:Faturalar kurumumuza giriş tarihinden itibaren Bursa İl Sağlık Müdürlüğü Muhasebe birimince sırayla ödenecektir. Mal atımlarında ödeme süresi ortalama 380 gündür. Yapm ve Hizmet atımlarında ödeme süresi ortalama 60 gündür.

NAKLİYE

: Nakliye ve Depoya Taşıma İşi Firmaya Aittir.

AMBALAJ ŞEKLİ

: Üretici Firmaya Aittir.

SEVK ADRESİ

: Mimar Sinan Mah. Emniyet Cad. Yıldırım/BURSA

DİĞER İSTEKLER / ŞARTLAR

: Teklifler 09/07/2021 tarihi, saat 10:00:00 kadar verilmiş olmalıdır. SON

TEKLİF SAATİNDEN SONRA VERİLEN TEKLİFLER DİKKATE ALINMAYACAKTIR!

MAL TESLİM TARİHİ

 

NOT

 

LÜTFEN KDV HARİÇ FİYATLARINIZI BELİRTİNİZ!

Teknik Şartname Ektedir!

TEKLİFLERİNİZİ BU FORM ÜZERİNDE DÜZENLEYEREK TESLİM EDİNİZ! AYRI BİR FORM

DÜZENLEMEYİNİZ!

 

Teklif İsteyen Görevli (İsim,İmza,Kaşe)

Tedarikçi Firma Onayı (İsim,İmza,Kaşe)

Metin AK

ÜZ

 

Satınalnia^M e

m uru

 

ö/iF

 

 

Teklifin Değerlendirilmesi (Bu bölüm Şimnalma Servisi tarafından doldurulacaktır)

Uygun

 

 

Uygun Değil

 

Not: Teklif edilen ürünün marka/model, ÜTS, UBB ve Firma tanımlayıcı no veya Bayi numarası belirtilmesi zorunludur.

 

-¥*

 

Doküman Kodu:

F.23.028.00

/

 

ilk Yayın Tarihi:

03.11.2011

 

İHTİYAÇ TESPİT TUTANAĞI

Revizyon Tarihi:

-

TurKiy^ Kumv

Revizyon No:

0

Kı.h ırnvy

 

Sayfa No:

1

 

29.06.202

TUTANAK

Birimimizin, ekte İhtiyaç Tespit Cetveli’nde yazılı hizmete aşağıda yazılı gerekçelerden dolayı ACİL ihtiyacı vardır.

Temini için gerekli işlemlerin yapılmasını arz ederiz.

GEREKÇE:

S.B.Ü. Bursa Yüksek İhtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesi Üroloji Ameliyatlarında kullanılmakta olan Dört (4) adet Optik arızalı olduğu Klinik mühendislik birimimize bildirilmiştir. Onarımı klinik mühendislik birimimizce yapılamamaktadır.

Aletler biriminde sıklıkla kullanılmakta olup, hizmette aksamalara meydan vermemek için ACİL servisine yaptırılması hususunda;

Gereğinin yapılmasını bilgilerinize arz ederiz.

ONARIM YAPILACAK CİHAZ

BİRİM

MİKTAR

Optik Onarım İşi

Adet

4

 

 

w

 

/

T.C.

t i

SAĞLIK BAKANLIĞI

 

Bursa II Sağlık Müdürlüğü

T-M. {t K ^

S.B.U. Bursa Yüksek İhtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesi

 

 

 

 

OPTİK ONARIM VE BAKIM TEKNİK ŞARTNAMESİ

1.      Onarım yapacak firma aletin arızasım bedelsiz olarak ve kurumumuz bünyesinde tespit ettikten sonra onarım fiyat teklifinde bulunacaktır.

2.      Arızalı parçaların tespiti ve değişimi yapıldığında çıkan parçaların tamamı onarımı yapılan alet ile birlikte hastane Klinik mühendislik birmine teslim edilmelidir.

3.      Değişen (arızalı) parçaların isimleri ve kodları parça üzerine etiketlenmelidir.

4.      Değişen parçalar en az 6 ay garanti kapsamında olmalıdır.

5.      Servis raporunuzda arızalı parçalar kullanım ömrüne veya kullanıcı hatasına bağlı olarak arızalandı ise detaylı belirtilmelidir.

6.      Arızalı tespit edilen parçalar daha önceki arızalarda değiştirilmiş garantili parçalar ise kullanım hatasına bağlı garanti dışı kalması durumunda servis raporunda kesinlikle belirtilmelidir.

7.      Arıza onarımı sonrası alet hakkında detaylı servis raporu yazılmalıdır ve cihaz ile birlikte teknik servisimize gönderilmelidir.

8.      Onarım sonrasında aletlerin çalışabilirlik uygunluğu kullanılan birim ve Klinik Mühendislik biriminin onayı alındıktan sonra verilecektir.

9.      Onarımı yapılamayan Cerrahi aletler Teknik servis raporu ve üst yazıyla aletlerin marka, model ve seri numaraları belirtilerek yazılacaktır.

10.  Orijinal malzeme kullanılmadığı tespit edilen ürünler tespit edilirse onarımı yapan firma aynı üründen vermek zorundadır ve muadil ürün kesinlikle kabul edilmeyecektir.

11. Onarım teklifi verecek olan firma tüm kalemlere teklif vermelidir. Kısmi teklifler kabul edilmeyecektir.

jüo oüfsa Yüksek İhtisas EAH. Murat TAKAAy Sicil No: MMŞ51Ö7 BiydmedikauMühendisi

 

 

 

i

T.C

v J

SAĞLIK BAKANLIĞI

 

BURSA İL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ

jas.'îKi.

S.B.U. Bursa Yüksek İhtisas Eğitim Ve Araştırma Hastanesi

 

Üretim

Tarihi/Miadı/Garantisi

Malzemenin teslim tarihinden itibaren en az “2 yıl” miadı olmalıdır. Malzemenin tesliminden sonra kurumda kullanımı esnasında son kullanma tarihine “3 (üç) ay” kala olan malzemeler yeni miadlı (en az 2 yıl) malzemelerle değiştirilmelidir.

Yedek parçanın 1 yıl garantisi olmalıdır.

Diğer Hususlar

1. 1. 07.06.2011 tarih ve 27957 sayılı Resmi Gazete" de yayınlanan Tıbbi Cihaz Yönetmeliğinde tıbbi cihaz tanımı yapılmıştır. Bu yönetmeliğe göre tıbbi cihaz kapsamında bulunan tüm ürünlerin sağlık tesislerine temini sırasında TİTUBB barkod bilgisinin aranması zorunludur. İstenilen ürünün "Tıbbi Cihaz Yönetmeliği"nin 3.maddesinin (o) bendi kapsamında “T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankası (TİTUBB) kaydı bulunmalıdır. UBB kapsam dışı olduğu belirtilen parçalar için TİTCK'dan görüş istenerek sağlık tesisimize bilgi verilecek ve faturada açıklayıcı olarak yer alacaktır.

2. Faturada cihazın/malzemenin/ürünün adı teknik şartnamedeki ile aynı olmalıdır.

3-                       Faturalarda       TİTUBB bilgisi mevcut olmalıdır.

4- UBB kaydı ürün için firma teklifle birlikte Satış Yeri Yeterlilik Belgesi de beyan edecektir.

Onarım

1-En az 6 ay onarım garantisi olmalıdır.

2- Onarım işine işçilik bedeli ve eğer değiştiyse yedek parça faturada ayrı olarak yazmalıdır.

 

 

i                                   SAĞLIK BİLİMLERİ ÜNİVERSİTESİ

Metin Kutusu: ('İÜ! —TTT
m
M
| BURSA YÜKSEK İHTİSAS EĞİTİM VE ARAŞTIRMA HASTANESİ

Metin Kutusu: TUTANAK FORMU ? JşU i

Doküman Kodu: KU.PR.Qlft-              Yayın Tarihi: 10.12.2010 [Revizyon Tarihi: 12.06. 2020 Ş Revizy~No:05 ~ f Sayfa No7

 

       
 

lı.

tk Pîl !jf ■ ■jK

 
   

Jl8~oÇ>.<lrQj Tarih:....... /..../....

 
 
 

 

 

 

(,Ob‘ 0-0 tj         Kr/ cLe_ wrolcÇ^

3oVpr>VcxPın^J°v                                           £»ıA)oV-^- c^o,r2L Cx                                       d «<L.Ş

/: O                       !q                                                            ^

^ 11 Ut s ’ / r^a-Aer rYNûTfeö, 35 teA-i (_l o^e.^ / * »cU-v

r-crlte 30" en> , 2cdu^ oHrvv^ n-o3o%,v ve- lct.^4- u^ortjı^      botvjAc<^>-h^r'.

1-te-ovV- "^be/t^P [1]

/^s i<

 

 

 

 

Metin Kutusu: 5Metin Kutusu: e»r •-

_ji i1" “A-;—~ C-V *1 .'S ' '

1 f

_)                 -ivv^sV-o^

ofV;

3 o

0^'X

^o°

OçA'-^

'io-

Op^

3 D

 

2. .VAÛo 1

Z.VKMÇ

jJcKY^<zjr~

KJVe 1 1 ^

01 A^. p S

ol pu ^

ı? V

'Z'hOl.S'lU

51.L,

Ivlo. i, tio sı su vJAtît,3oA ^_ı A'l~(*'}oA fO;

1100^8,1^30

1 oo'£b% 3 S İ

siırs

3o5. 30,0'UL

VA

R -

^ <-A

/'v „ v~ v

(jz> O'"' ^ ^ '- (^>e=> ~ '-<■ .vV -* “^0 V <Oorw'V^

 

 

 

 

 

Tutanak formunu doîto^ii^                            göre^ani; Kim,

 

! i

ı

TEKLİF İSTEME FORMU

Tarih : 07/07/2021 Teklif No :

Siparişi Veren

: Sağlık Bilimleri Üniversitesi Bursa Yüksek İhtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesi

Yetkili Adı Soyadı

 

Metin AKYUZ (Satmalına Memuru )

Telefon

 

0224 294 42 67

Faks

 

0(224) 294 44 76 - 366 63 93- sevketyilmazdogrudantemin@gmail.com

Tedarikçi Firma

 

 

Firma Tel & Faks & E Posta

 

 

Yetkili Adı Soyadı

 

 

         

Sayın...........................................................................................................................................................


 

Hastanemizin ihtiyacı olan aşağıdaki ürünlerle ilgili fiyat ve teslim şartlan ile ilgili teklifinizi göndermenizi rica ederim.

 

                               
   

Marka

Model

 
     

Birim

Fiyat

 
 

Toplam

 
 

Teslim

Tarihi

 
 

Sıra

 
     

Malzemenin Adı

 
       

Miktar

 
 

Birim

 
 
 
 
 
 
 
 

 

               
 

1

 
 

BATARYA (VENTİLATÖR CİHAZI İÇİN)

 
     

TAKIM

ADET

 
 
 
   

OKSİJEN SENSÖRÜ

 
 
 

 

Metin Kutusu: 3Metin Kutusu: ADETKARE FAN

 

 

 

TOPLAM FİYAT

TEKLİFİN GEÇERLİLİK SÜRESİ

 

ÖDEME ŞEKLİ (VADE)

:Faturalar kurumumuza giriş tarihinden itibaren Bursa İl Sağlık Müdürlüğü Muhasebe birimince sırayla ödenecektir. Mal alımlarında ödeme süresi ortalama 380 gündür. Yapm ve Hizmet atımlarında ödeme süresi ortalama 60 gündür.

NAKLİYE

: Nakliye ve Depoya Taşıma İşi Firmaya Aittir.

AMBALAJ ŞEKLİ

: Üretici Firmaya Aittir.

SEVK ADRESİ

: Mimar Sinan Mah. Emniyet Cad. Yıldırım/BURSA

DİĞER İSTEKLER / ŞARTLAR

: Teklifler 09/07/2021 tarihi, saat 12:00:00 kadar verilmiş olmalıdır. SON

TEKLİF SAATİNDEN SONRA VERİLEN TEKLİFLER DİKKATE ALINMAYACAKTIR!

MAL TESLİM TARİHİ

 

NOT

 

LÜTFEN KDV HARİÇ FİYATLARINIZI BELİRTİNİZ!

Teknik Şartname Ektedir!

TEKLİFLERİNİZİ BU FORM ÜZERİNDE DÜZENLEYEREK TESLİM EDİNİZ! AYRI BİR FORM

DÜZENLEMEYİNİZ!

 

Teklif İsteyen Görevli (İsim,İmza,Kaşe)

Tedarikçi Firma Onayı (İsim,İmza,Kaşe)

V

V

Metip'C

^KYÜZ

 

Satmalın^

mi em uru

 

Teklifin Değerlendirilmesi (Bu bölüm Satifialma Servisi tarafından doldurulacaktır)

Uygun

 

 

Uygun Değil

 

Not: Teklif edilen ürünün marka/model, ÜTS, UBB ve Firma tanımlayıcı no veya Bayi numarası belirtilmesi zorunludur.

 

 

 

Doküman Kodu:

F.23.023.00

 

 

İlk Yayın Tarihi:

03.11.2011

a Ç ?!

İHTİYAÇ TESPİT TUTANAĞI

Revizyon Tarihi:

-

 

Revizyon No:

0

 

 

Sayfa No:

1

 

23.06.2021

TUTANAK

Birimimizin, ekte İhtiyaç Tespit Cetveli’nde yazılı malzemeye aşağıda yazılı gerekçelerden dolayı ACİL ihtiyacı vardır.

Temini için gerekli işlemlerin yapılmasını arz ederiz.

GEREKÇE:

S.B.Ü. Bursa Yüksek İhtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesi Bursa kalp Merkezi Yoğunbakım biriminde kullanılmakta olan Draeger marka Evita-2 Dura model ve Evita-4 model Ventilatör cihazlarının Yetkili firması tarafından periyodik balcım esansında sarf olan malzemelerin (Batarya, 02 sensörü ) arızalı olduğu ve Evita-2 dura model ventilatörlerin fan arızası verdiği tespit edildi. Yetkili ve Bakım Anlaşmalı firması tarafından yapılan kontrollerde ilgili parçaların ömrünü tamamladığı tespit edilmiş olup yenisi ile değiştirilmesi gerekmektedir.

temini hususunda;

Gereğinin yapılmasını bilgilerinize arz ederiz.

Gereken Malzeme

BİRİM

MİKTAR

Batarya

Takım

9

Oksijen sensörü

Adet

9

Fan

Adet

4

 

 

           
   

S.B^rBıursa YükseWfSS>a.- (ji^Tfıeclikal ?eknikeri

 
   

S.B.Ü. Bursa Yüksek İhtisas Eğt. veAfla^Hastanesi Nûfg^pfc&ÇMİRCİ

Biyomedikal Teknikeri

 
 

Âti UYGUN

Sonjrr+Hi,.

 
 
 

 

 

 

 

 

 


T.C.

 

SAĞLIK BAKANLIĞI

 

Bursa II Sağlık Müdürlüğü

 

S.B.U. Bursa Yüksek İhtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesi

 

DRAEGER MARKA EVİTA-2 DURA MODEL VE EVİTA-4 MODEL VENTİLATÖR CİHAZINA UYGUN BATARYA TEKNİK ŞARTNAMESİ

1.  Batarya Draeger marka Evita-2 Dura model ve Evita-4 model ventilatör cihazında

kullanıma uygun olmalı, orijinal veya dengi malzeme olmalıdır.

2.   Her cihaz için 1 Takım olacaktır.

3.   12 volt 3,4 Ah/20 HR olacaktır

4.   Parça takıldıktan sonra 7 gün test edildikten sonra uygunluk verilecektir.

5.  Çıkan parça klinik mühendislik birimimize teslim edilmelidir.

6.   Parça en az 1 yıl garantili olmalıdır.Parçanın garanti durumu teklif verirken

belirtilmedir ve Cihaza takıldığında servis raporundada belirtilmelidir.

7.   Parça orijinal ambalajında olmalıdır.

8.   Ürün CE belgeli olmalıdır ve ürünün üzerinde belirtilmedir.

9.   Parça Ulusal Bilgi Bankasında kayıtlı olmalıdır.

10. Fatura Klinik mühendislik birimimize gönderilmemelidir. İlgili birim olan muayene kabul komisyonuna gönderilmelidir. Parça ile gönderilen fatura teslim alınmayıp geri gönderilecektir.


 

 

 

 

 

 

Metin Kutusu: S.B.Ü. BMetin Kutusu: Yüksekjmısas nesi DZÇELİK
Teknikeri

I ı Yûksok tatisas

AK UYGUM

Btyorredtos-I Sc'tın^'su s.acı. Bursa Yüksek İhtisas Bıyomedikal Teknikeri

 

/ *N

 

!4 /// ,': Nr('.' *

T.C.

 

SAĞLIK BAKANLIĞI

 

Bursa İl Sağlık Müdürlüğü

l'^’ * * y

S.B.U. Bursa Yüksek İhtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesi

 

DRAEGER MARKA EVİTA-2 DURA MODEL VE EVİTA-4 MODEL VENTİLATÖR CİHAZINA UYGUN OKSİJEN SENSÖRÜ TEKNİK ŞARTNAMESİ

1.   02 Sensörü Draeger marka Evita-2 Dura model ve Evita-4 model ventilatör cihazında kullanıma uygun olmalı, orijinal veya dengi malzeme olmalıdır.

2.   Oksijen sensörü Güncel tarihli olacaktır. Ve 1 yıl miatlı olacaktır.

3.   Ölçüm aralığı %0-100, Doğruluk +/- %2 Sinyal çıkışı 10-14 Mv, Doğrusallık Tam

ölçeğin +/-%2 Olacaktır ambalajındada belirtilecektir.

4.   Parça takıldıktan sonra 7 gün test edildikten sonra uygunluk verilecektir.

5.   Oksijen sensörleri ambalajında olacaktır.

6.   Parça en az 1 yıl garantili olmalıdır.Parçanın garanti durumu teklif verirken belirtilmedir ve Cihaza takıldığında servis raporundada belirtilmelidir.

7.   Parça orijinal ambalajında olmalıdır.

8.   Ürün CE belgeli olmalıdır ve ürünün üzerinde belirtilmedir.

9.   Parça Ulusal Bilgi Bankası'nda kayıtlı olmalıdır.

10.  Fatura Klinik mühendislik birimimize gönderilmemelidir. İlgili birim olan muayene kabul komisyonuna gönderilmelidir. Parça ile gönderilen fatura teslim alınmayıp geri gönderilecektir.


Drâger


- i < MİMİ 8aWMl|e»


«m» KE msomİ s»^


g. CSQx«-c-m- _1


 

 

               
   

S.B.Ü. Bursa Yüksek İhtisas Eğt. ve ArarHastanesi Nt*^fett^MİRCİ

Biyomedikal Teknikeri

 
 

Yüksek tetiase «fit.

 
     

S.B.ü

 
       

Yüksekli tisas nesi ZÇELİK

’ekniker i

 
 
 
 

 

 

■ "iT* "*

 

f

; *:// 0 -tf. *

T.C.

im

SAĞLIK BAKANLIĞI

 

Bursa II Sağlık Müdürlüğü

* *..**

S.B.U. Bursa Yüksek İhtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesi

 

DRAEGER MARKA EVİTA-2 DURA MODEL VENTİLATÖR CİHAZINA UYGUN FAN TEKNİK ŞARTNAMESİ

1.  Fan Draeger marka Evita-2 Dura model ventilatör cihazında kullanıma uygun olmalı , orijinal veya dengi malzeme olmalıdır.

2.   Fan 12 Volt dc 60Ma 0,7W olacaktır.

3.   Fan 4x4x1 cm olacaktır.

4.   Parça takıldıktan sonra 7 gün test edildikten sonra uygunluk verilecektir.

5.   Çıkan parça klinik mühendislik birimimize teslim edilmelidir.

6.   Parça en az 1 yıl garantili olmalıdır.Parçanın garanti durumu teklif verirken belirtilmedir ve Cihaza takıldığında servis raporundada belirtilmelidir.

7.   Parça orijinal ambalajında olmalıdır.

8.   Ürün CE belgeli olmalıdır ve ürünün üzerinde belirtilmedir.

9.   Parça Ulusal Bilgi Bankasında kayıtlı olmalıdır.

10. Fatura Klinik mühendislik birimimize gönderilmemelidir. İlgili birim olan muayene kabul komisyonuna gönderilmelidir. Parça ile gönderilen fatura teslim alınmayıp geri gönderilecektir.

 

 

 

/ i4 i V / *

T.C.

i* 1

SAĞLIK BAKANLIĞI

 

BURSA İL SAĞLIK MUDURLUGU

 

S.B.U. Bursa Yüksek İhtisas Eğitim Ve Araştırma Hastanesi

 

Üretim

Tarihi/Miadı/Garantisi

Malzemenin teslim tarihinden itibaren en az “2 yıl” miadı olmalıdır. Malzemenin tesliminden sonra kurumda kullanımı esnasında son kullanma tarihine "3 (üç) ay” kala olan malzemeler yeni miadlı (en az 2 yıl) malzemelerle değiştirilmelidir.

Yedek parçanın 1 yıl garantisi olmalıdır.

Diğer Hususlar

1. 1. 07.06.2011 tarih ve 27957 sayılı Resmi Gazete" de yayınlanan Tıbbi Cihaz Yönetırıeliği"ndc tıbbi cihaz tanımı yapılmıştır. Bu yönetmeliğe göre tıbbi cihaz kapsamında bulunan tüm ürünlerin sağlık tesislerine temini sırasında TİTUBB barkod bilgisinin aranması zorunludur. İstenilen ürünün "Tıbbi Cihaz Yönetmeliği"nin 3.maddesinin (o) bendi kapsamında “T.C. ilaç ve Tıbbi Cihaz Ulusa! Bilgi Bankası (TİTUBB) kaydı bulunmalıdır. ÜBB kapsam dışı olduğu belirtilen parçalar için TİTCK'dan görüş istenerek sağlık tesisimize bilgi verilecek ve faturada açıklayıcı olarak yer alacaktır.

2. Faturada cihazın/maizemenin/ürünün adı teknik şartnamedeki ile aynı olmalıdır

3-Faturalarda TİTUBB bilgisi mevcut olmalıdır.

4~ UBB kaydı ürün için firma teklifle birlikte Satış Yeri Yeterlilik Belgesi de beyan edecektir.

Onarım

1- En az 6 ay onarım garantisi olmalıdır.

2- Onarım işine işçilik bedeli ve eğer değiştiyse yedek parça faturada ayrı olarak yazmalıdır.

 

 



[1]_ ^_g_rını cevaplayacak şekilde doldurmaya lütfen dikkat ediniz.

Temel

500 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama

Kurumsal

1000 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama
  • +
  • İhale Sonuç İlanları
  • İlansız İhale Sonuçları
  • Sonuç Alarmları
  • KİK Kararları
  • Firma ve Rakip Analizleri
  • Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
  • İhale Öncesi Olası Rakipler
  • İdare Analizleri
  • Bütçe Tahminleri
  • Yüklenicileri
  • Yaklaşık Maliyet Analizleri
  • Sektör Analizleri
  • Sektördeki Öncü Firmalar
  • İş Dağılımları
  • Pazar Araştırmaları
  • Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
  • Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
  • Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)