İhalePRO’nın yenilenen arayüzü ile tanışın!
Yeni Sürümde İncele

Tıbbi Cihaz

İhale No 2217256
Sektör Tıbbı Cihazlar ve Bakımı
İdare Bursa Yüksek İhtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesi
İhale Tipi Hizmet Alımı
İhale Usulü Doğrudan Temin
İhale İli Bursa
İşin İli Bursa
Yayın Tarihi 26 Nisan 2021
İhale Tarihi 28 Nisan 2021 15:00

Temel

1.500 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Kamu İhaleleri
  • E-İhaleler
  • İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
  • Doğrudan Temin İhaleleri
  • Sınırsız İhale Takibi
  • Sınırsız İhale Alarmı
  • Günlük İhale Raporu

Kurumsal

3.000 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Temel Paket Dahil
  • AB İhaleleri
  • İhale Sonuçları
  • Kazanan Firmalar
  • İhale Arşivi
  • KİK Kararları
  • Yasaklı Firma Sorgulama

 

           
   

Tarih Teklif No

 
 

26/04/2021

 
 
 
 
 
 

 

 

V *. ~T * S

Siparişi Veren

: Sağlık Bilimleri Üniversitesi Bursa Yüksek İhtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesi

Yetkili Adı Sovadı

 

Muhtesin ÖZDOGAN (Satınalma Memuru )

Telefon

 

0224 294 42 70

Faks

 

0(224) 294 44 76 - 366 63 93- sevketyilmazdogrudantemin@gmail.com

Tedarikçi Firma

 

 

Finna Tel & Faks & E Posta

 

 

Yetkili Adı Soyadı

 

 


 


 

Sayın...........................................................................................................................................................

Hastanemizin ihtiyacı olan aşağıdaki ürünlerle ilgili fiyat ve teslim şartlan ile ilgili teklifinizi göndermenizi rica ederim.

Sıra

Marka

Model

Malzemenin Adı

Miktar

Birim

Birim

Fiyat

Toplam

Fiyat

Teslim

Tarihi

1

 

CERRAHİ ALET ONARIMI VE BAKIM İŞİ

55

ADET

 

 

 

TOPLAM FİYAT :

 

1

 


 

TEKLİFİN GEÇERLİLİK SÜRESİ

 

ÖDEME ŞEKLİ (VADE)

•.Faturalar kurumumuza giriş tarihinden itibaren Bursa İl Sağlık Müdürlüğü Muhasebe birimince sırayla ödenecektir. Mal alımlarında ödeme süresi ortalama 380 gündür. Yapm ve Hizmet alımlarında ödeme süresi ortalama 60 gündür.

NAKLİYE

: Nakliye ve Depoya Taşıma İşi Firmaya Aittir.

AMBALAJ ŞEKLİ

: Üretici Firmaya Aittir.

SEVK ADRESİ

: Mimar Sinan Mah. Emniyet Cad. Yıldırım/BURSA

DİĞER İSTEKLER / ŞARTLAR

: Teklifler 28/04/2021 tarihi, saat 15:00:00 kadar verilmiş olmalıdır. SON

TEKLİF SAATİNDEN SONRA VERİLEN TEKLİFLER DİKKATE

ALINMAYACAKTIR!

MAL TESLİM TARİHİ

 

NOT

 

LÜTFEN KDV HARİÇ FİYATLARINIZI BELİRTİNİZ!

Numunelerinizi Tekliflerinizle Beraber Teslim Etmeniz Gerekmektedir! Teknik Şartname Ektedir!

TEKLİFLERİNİZİ BU FORM ÜZERİNDE DÜZENLEYEREK TESLİM EDİNİZ! AYRI BİR FORM

DÜZENLEMEYİNİZ!

 


 

Teklif İsteyen Görevli (İsjrfn,İmza,Kase)

Tedarikçi Firma Onayı (İsim,İmza,Kaşe)

Muhilsin ^DOGLAN^

Sat^TaWa-McmuVu .

Teklifin Değerlendirilmesi (Bu bölüm Satınalma Scrvjisi taraflıdan doldurulacaktır)

Uygun

Uygun Değil

 


 

Not: Teklif edilen ürünün marka/model, ÜTS, UBB ve Firma tanımlayıcı no veya Bayi numarası belirtilmesi zorunludur.

F.23.002.01

/

T.C.

TC Sogiık Bokonlsğı

SAĞLIK BAKANLIĞI

Bursa İl Sağlık Müdürlüğü

S.B.Ü. Bursa Yüksek İhtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesi

KtXMmtı

 


 

CERRAHİ ALET ONARIM VE BAKIM
TEKNİK ŞARTNAMESİ

1.     Onarım yapacak firma aletin anzasım bedelsiz olarak ve kurumumuz bünyesinde tespit ettikten sonra onarım fiyat teklifinde bulunacaktır.

2.     Arızalı parçaların tespiti ve değişimi yapıldığında çıkan parçaların tamamı onanmı yapılan alet ile birlikte hastane Klinik mühendislik birmine teslim edilmelidir.

3.     Değişen (arızalı) parçaların isimleri ve kodlan parça üzerine etiketlenmelidir.

4.     Değişen parçalar en az 6 ay garanti kapsamında olmalıdır.

5.     Servis raporunuzda anzalı parçalar kullanım ömrüne veya kullanıcı hatasına bağlı olarak anzalandı ise detaylı belirtilmelidir.

6.     Arızalı tespit edilen parçalar daha önceki anzalarda değiştirilmiş garantili parçalar ise kullanım hatasına bağlı garanti dışı kalması durumunda servis raporunda kesinlikle belirtilmelidir.

7.     Anza onanmı sonrası alet hakkında detaylı servis raporu yazılmalıdır ve cihaz ile birlikte teknik servisimize gönderilmelidir.

8.     Onanm sonrasında aletlerin çalışabilirlik uygunluğu kullanılan birim ve Klinik Mühendislik biriminin onayı alındıktan sonra verilecektir.

9.     Onanmı yapılamayan Cerrahi aletler Teknik servis raporu ve üst yazıyla aletlerin marka, model ve seri numaralan belirtilerek yazılacaktır.

10. Orijinal malzeme kullanılmadığı tespit edilen ürünler tespit edilirse onanmı yapan firma aynı üründen vermek zorundadır ve muadil ürün kesinlikle kabul edilmeyecektir.

11. Onanm teklifi verecek olan firma tüm kalemlere teklif vermelidir. Kısmi teklifler kabul edilmeyecektir.

 


 

*

 

/ ®İ

T.C.

ı yi

SAĞLIK BAKANLIĞI

 

BURSA İL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ

TC Sağlık Bakanlığı

T<YWy* kwny

KD*t<y»)w« Kjxı«mu

S.B.Ü. Bursa Yüksek İhtisas Eğitim Ve Araştırma Hastanesi

 


 

Üretim

Tarihi/Miadı/Garantisi

Malzemenin teslim tarihinden itibaren en az “2 yıl” miadı olmalıdır. Malzemenin tesliminden sonra kurumda kullanımı esnasında son kullanma tarihine “3 (üç) ay” kala olan malzemeler yeni miadlı (en az 2 yıl) malzemelerle değiştirilmelidir.

 

Yedek parçanın 1 yıl garantisi olmalıdır.

Diğer Hususlar

1. 1. 07.06.2011 tarih ve 27957 sayılı Resmi Gazete" de yayınlanan Tıbbi Cihaz Yönetmeliği"nde tıbbi cihaz tanımı yapılmıştır. Bu yönetmeliğe göre tıbbi cihaz kapsamında bulunan tüm ürünlerin sağlık tesislerine temini sırasında TİTUBB barkod bilgisinin aranması zorunludur. İstenilen ürünün "Tıbbi Cihaz Yönetmeliğinin 3.maddesinin (o) bendi kapsamında “T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankası (TİTUBB) kaydı bulunmalıdır. UBB kapsam dışı olduğu belirtilen parçalar için TİTCK’dan görüş istenerek sağlık tesisimize bilgi verilecek ve faturada açıklayıcı olarak yer alacaktır.

 

2. Faturada cihazm/malzemenin/ürünün adı teknik şartnamedeki ile aynı olmalıdır.

 

3-Faturalarda TİTUBB bilgisi mevcut olmalıdır.

 

4- UBB kaydı ürün için firma teklifle birlikte Satış Yeri Yeterlilik Belgesi de beyan edecektir.

Onarım

1- En az 6 ay onarım garantisi olmalıdır.

2-         Onarım işine işçilik bedeli ve eğer değiştiyse yedek parça faturada ayrı olarak yazmalıdır.

) Burat YüKsek İhtisas E AK

Murat TAM AÇ

Sicil hlOrMWl6167

 


 

 


 

 

 



 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Metin Kutusu: f *xf'5S"v>v * 
/- Z®''	*	j.'V,
{‘^6rP«ı
 * *	1
;	I	SAĞLIK BİLİMLERİ ÜNİVERSİTESİ
1 BURSA YÜKSEK İHTİSAS EĞİTİM VE ARAŞTIRMA HASTANESİ
	i İ -	TUTANAK FORMU
 İm	l
Doküman Kodu: KU.FR.ÖŞ-	| Yayın Tarihi: 10.12.2010	| Revizyon Tarihi: 12.06. 2020 | Revizyon No:05	Sayfa No: 1/1
•: il''' .i
m-

Metin Kutusu: Tarih:m

pu

İ'*V ■ :Y

.        C6' OU'                        HcxHK^£_                                  OorNelf^-Kcn

•i

^c* j^U^<z^c -Wl-M U     -p<^rkv^4^r                  ci^   İ OoAaY

UıCv bcil^lc^'                     i^panrvN^v^Lfodur .

 
 

%^Vlcr-T'U<SL_

 

Metin Kutusu: 	İ...
>■*-■*-* N,	[	I	SAĞLIK BİLİMLERİ ÜNİVERSİTESİ
| BURSA YÜKSEK İHTİSAS EĞİTİM VE ARAŞTIRMA HASTANESİ
J	C£? fcl^î
*%Xİi
Vt * r*X	1	i	TUTANAK FORMU
s? ■
Doküman Kodu: KU.FRT	İr'	| Yayın Tarihi: 10.12.2010	| Revizyon Tarihi: 12.06. 2020 j Revizyon No:05	Sayfa No: 1/!
Tarife:    

Metin Kutusu: İ'
i
I
Ş X0^' 0 Ofll 4cr'W^ci^                  O^e^aikcA^

SaVoM^d*                    foör^-Ut. eVceLt^' ^ o^)

M:

f                        '                        i                 »_+) çvrov Cvak^

bd^dC^ ;                                                                   ^

yel^o -tbızr^-


<L

 

 
  Metin Kutusu: /A#sr%*
*'&Y ^ >?/*/	- !	I	SAĞLIK BİLİMLERİ ÜNİVERSİTESİ
1 BURSA YÜKSEK İHTİSAS EĞİTİM VE ARAŞTIRMA HASTANESİ
	A
:	1	TUTANAK FORMU
P
Doküman Kodu: KU.FR.ÖM-	| Yayın Tarihi: 10.12.20i0	| Revizyon Tarihi: 12.06. 2020 } Revizyon No:05	f Sayfa No: I/i

T arîlA/2-Q^.l2o/L

Lot^Mc/v ^ ıX^> ^                                        K-S-^ AA

1                          1^)3££&!-!^İ l . c?oo &s3^a>>^^N Me^JA

A- ^<2-cL^!s3l^2A^ V^cAaAJ1 N3c3'-<-A^

s' &Orkk*X Vs.o&li ^ tJkfec-

c>DSt^^ a^cAo^ vrv 4 ^>U pĞAjeA

                                            N                                 *

^ JOoİ^V. K^McA^AT^ A.l^Ay*=>

(f^>. ıN^Q-^'L-^/v^ lyv.

^ H^(k1 <L A-Öev^                                         4e^

£>s OA^ûS^ <W^L>                                  ^<SP

A-                                                     cA-A

tf"L_ ’AjJpA ^            AeA^o

^                          e ju3o^>                                 ^ Ue*u

o^.                      iöu AoW-

j^,fc

^ eW ik-kS$ ^ '«r^'

 
 

^fVSCC- J&>caA<>£> _^oWv

O^cded- odiı^                                  o c/£,tcv( cdok-^^jLA 4u'Ao^/r»£><d£^f

L^jtcıA^'O kl&Jh^} ^^d'V'iVV'epi'                      Qlj* ?Ux'r*'ûlzd~u'             lyNo

-feYYi.' n                                      f

(j^4İCç*fiA*- )ocâır4 Jrfy il'Vh l                                                                     ~^sYif<r~ h^k-tn.

^nOiftrv'i           ti e_                                           )J^çı{r)r&->                              '] }lc.ndj2o'/?‘9) jj^/lar^L^

C^Ci l fyfcîi                      if)/LO$p{ r~T^:-,f ^ &Lzr<eJ^

           
 
   
      Metin Kutusu: ||	TtxY\x^..iC^I QoX{
ll
"■k:
y C&r&kj	i yed	î	Ulu il ar ıt
A M) ÖicLf	UCUİU/Y	O İ^CLJ-,
 
 

1L( Aîit:

 

 
 

Sayın...........................................................................................................................................................

Hastanemizin ihtiyacı olan aşağıdaki ürünlerle ilgili fiyat ve teslim şartları ile ilgili teklifinizi göndermenizi rica ederim.

Sıra

Marka

Model

Malzemenin Adı

Miktar

Birim

Birim

Fiyat

Toplam

Fiyat

Teslim

Tarihi

1

 

KARBONDİOKSİT INSÜFLATÖR CİHAZI ONARIM1 İŞİ

1

ADET

 

 

 

TOPLAM FİYAT :

 

 

 


 

TEKLİFİN GEÇERLİLİK SÜRESİ

 

ÖDEME ŞEKLİ (VADE)

:Faturalar kurumumuza giriş tarihinden itibaren Bursa İl Sağlık Müdürlüğü Muhasebe birimince sırayla ödenecektir. Mal alımlarında ödeme süresi ortalama 380 gündür. Yapm ve Hizmet alımlarında ödeme süresi ortalama 60 gündür.

NAKLİYE

: Nakliye ve Depoya Taşıma İşi Firmaya Aittir.

AMBALAJ ŞEKLİ

: Üretici Firmaya Aittir.

SEVK ADRESİ

: Mimar Sinan Mah. Emniyet Cad. Yıldırım/BURSA

DİĞER İSTEKLER / ŞARTLAR

: Teklifler 28/04/2021 tarihi, saat 15:00:00 kadar verilmiş olmalıdır. SON

TEKLİF SAATİNDEN SONRA VERİLEN TEKLİFLER DİKKATE

ALINMAYACAKTIR!

MAL TESLİM TARİHİ

 

NOT

:                                                                                                        _________________________ J

LÜTFEN KDV HARİÇ FİYATLARINIZI BELİRTİNİZ!

 

TEKLİFLERİNİZİ BU FORM ÜZERİNDE DÜZENLEYEREK TESLİM EDİNİZ! AYRI BİR FORM

DÜZENLEMEYİNİZ!

 


 

Teklif İsteyen Görevli (İsim,frnza,Kaşe)

Tedarikçi Firma Onayı (İsim,İmza,Kaşe)

Muhtesir

Satmalı

_

Ö2d)ĞÂn

 

Teklifin Değerlendirilmesi (Bu bölüm S

atmalına Servisi tarafn^landoldurulacaktır)

Uygun

Uygun Değil

 


 

 

T.C.

SAĞLIK BAKANLIĞI

Bursa İl Sağlık Müdürlüğü
Yüksek İhtisas Eğitim Ve Araştırma Hastanesi

KARBONDİOKSİT İNSÜFLATÖR CİHAZI ONARIM İŞİ TEKNİK ŞARTNAMESİ
Konu: Hastanemiz Ana Bina Üroloji Ameliyathanesinde kullanılan Richard Wolf marka.

2235001 model, 1100418405 seri nolu karbondioksit insüflatör cihazı onarım işi teknik

şartnamesidir.

t. 1. Arıza tespiti yüklenici firma tarafından yapılacak olup insüflatör dahilinde bulunan arızalar giderilecektir.

2.      İlgili cihaz onarımı ve bakımı yapılan yerlerinden yaşanacak herhangi bir soruna karşı 1 yıl garantili olmalıdır.

3.      Garanti süresi içerisinde arızalanan ve yüklenici firmaya teslim edilen cihaz onarım süreleri garanti süresine eklenir.

4.      Cihazın onarımı ve bakımı yapılan yerlerine ilişkin, ayrı ayrı detaylı servis raporu yazılması gerekmektedir.

5.      Cihazı üzerinde bulunan marka model ve seri numarası gibi yazıların yapılan işlemler sonucu silinmemesi gerekmektedir.

6.      Fatura Klinik Mühendislik Hizmetlerine gönderilmemelidir. İlgili birim olan muayene komisyonuna gönderilmelidir. Cihaz ile birlikte gönderilen fatura teslim alınmayacak

*

j yüklenici firmaya geri iade edilecektir.

7.      Onarımı yapılan cihazın, kullanılan birimin ve Klinik Mühendislik onayı alındıktan sonra uygunluğu verilecektir.

8.      Bakım onarım işi sonucu çıkacak olan arızalı parçalar kurumumuz bünyesine teslim edilecektir.

 

 

 

 

 
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A) Üretim

*        Tarihi/Miadı/Gara

;         ntisi

1.      Ollarımda takılan malzeme miatlı malzeme ise teslim tarihinden itibaren en az “2 yıl” miadı olmalıdır. Malzemenin tesliminden sonra kurumda kullanımı esnasında son kullanma tarihine “3 (üç) ay” kala olan malzemeler yeni miadlı (en az 2 yıl) malzemelerle değiştirilmelidir.

2.      Takılan yedek parçanın 1 yıl garantisi olmalıdır.

B) Diğer Hususlar

1.      07.06.2011 tarih ve 27957 sayılı Resmi Gazete" de

yayınlanan Tıbbi Cihaz Yönetmeliğinde tıbbi cihaz tanımı yapılmıştır. Bu yönetmeliğe göre tıbbi cihaz kapsamında bulunan tüm ürünlerin sağlık tesislerine temini sırasında ÜTS barkod bilgisinin aranması zorunludur.              İstenilen ürünün     "Tıbbi                         Cihaz

Yönetmeliği"nin 3.maddesinin (o) bendi kapsamında “T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz Ürün Takip Sistemi (ÜTS) kaydı bulunmalıdır. ÜTS kapsam dışı olduğu belirtilen parçalar için TİTCK'dan görüş istenerek sağlık tesisimize bilgi verilecek ve faturada açıklayıcı olarak yer alacaktır.

2.      Faturada cihazın/malzemenin/ürünün adı teknik şartnamedeki ile aynı olmalıdır.

3.      Faturalarda ÜTS bilgisi mevcut olmalıdır.

4.      ÜTS kaydı ürün için fırına teklifle birlikte Satış Yeri Yeterlilik Belgesi de beyan edecektir.

C) Onarım

1.      En az 1 yıl onarım garantisi olmalıdır.

2.      Onarım işine işçilik bedeli ve eğer değiştiyse yedek parça faturada ayrı olarak yazmalıdır.

3.      Cihaz onarım için yüklenici firmaya gitmesi gerektiği durumda; cihazın yüklenici firmaya gitmesi ve yüklenici firmadan hastaneye gelmesi esnasında kargolamada oluşabilecek hasarlardan yüklenici firma sorumludur. Kargolama ücretleri yükleniciye aittir.

 


 

 

 

 

 

 

•SöU Bursa Yüksek İhtisas E.A.H.

Murat TAM AÇ

Sicil No: MM65167
3iyomfedi!*al Mühendisi

, tr' Xü,


Arastan

Sağlık Biljr'r leri l Bursa Yüks^fîbt.Eğt

BivOJinAHtlAl/^

 

       
   
 
 
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ASPİRATÖR CİHAZI EGZOS ÇIKIŞ KAPAĞI

1.      Yedek parça Üzümcü marka Novela model cerrahi aspiratör cihazına uyumlu olmalıdır.

2.      Yedek parça orijinal olmalıdır.

3.      Üretim hatalarına karşı 1 (bir) yıl garantili olmalıdır.

4.      Parçanın uygunluğu Klinik Mühendislik Hizmetleri Birimi tarafından verilecektir.

5.     
Parçanın faturası Klinik Mühendislik Birimimize gönderilmemelidir ilgili birim olan Muayene Kabul Birimine yollanmalıdır. Aksi durumda fatura teslim alınmayacak; yüklenici firmaya geri yollanacaktır.

Metin Kutusu: tıpasian ŞU-Clı
iık Bilini lerlüniversites', 'üksek mt.Eğtve Arş.Hast crocdikei Tekniker:
kU bursa YüKsektMisasEAH

Murat TAMAv

Sicil No: MM65167

 

           
 

A) Üretim

T arihi/Miadı/Gara ntisi

1.     Malzemenin teslim tarihinden itibaren en az “2 yıl” miadı olmalıdır. Malzemenin tesliminden sonra kurumda kullanımı esnasında son kullanma tarihine “3 (üç) ay” kala olan malzemeler yeni miadlı (en az 2 yıl) malzemelerle değiştirilmelidir.

2.      Yedek parçanın 1 yıl garantisi olmalıdır.

• B) Diğer Hususlar

1.      07.06.2011 tarih ve 27957 sayılı Resmi Gazete" de

yayınlanan Tıbbi Cihaz Yönetmeliğinde tıbbi cihaz tanımı yapılmıştır. Bu yönetmeliğe göre tıbbi cihaz kapsamında bulunan tüm ürünlerin sağlık tesislerine temini sırasında ÜTS barkod bilgisinin aranması zorunludur.              İstenilen ürünün     "Tıbbi                         Cihaz

Yönetmeliği"nin 3.maddesinin (o) bendi kapsamında “T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz Ürün Takip Sistemi (ÜTS) kaydı bulunmalıdır. ÜTS kapsam dışı olduğu belirtilen parçalar için TİTCK'dan görüş istenerek sağlık tesisimize bilgi verilecek ve faturada açıklayıcı olarak yer alacaktır.

2.      Faturada cihazın/malzemenin/ürünün adı teknik şartnamedeki ile aynı olmalıdır.

3.      Faturalarda ÜTS bilgisi mevcut olmalıdır.

4.      ÜTS kaydı ürün için firma teklifle birlikte Satış Yeri Yeterlilik Belgesi de beyan edecektir.

5.      Malzemenin yüklenici firmadan hastaneye gelmesi esnasında kargolamada oluşabilecek hasarlardan yüklenici firma sorumludur. Kargolama ücretleri yükleniciye aittir.

 

 
 
   

5Uöu(sa'<«^»sgEAH^

Murat "AMAÇ

Sicil No: MM651CT

 
     
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
 

! Sayın...........................................................................................................................................................

! Hastanemizin ihtiyacı olan aşağıdaki ürünlerle ilgili fiyat ve teslim şartlan ile ilgili teklifinizi göndennenızı rica i ederim.

Sıra

Marka

Model

Malzemenin Adı

Miktar

Birim

Birim

Fiyat

Toplam

Fiyat

Teslim

Tarihi

1

 

AT AÇMAN ONARIM VE BAKIM ( Medtronic Midas Motora Uyumlu )İŞİ

2

ADET

 

 

 

TOPLAM FİYAT :

 

 

 


 

TEKLİFİN GEÇERLİLİK SÜRESİ

 

ÖDEME ŞEKLİ (VADE)

:FaturaIar kurumumuza giriş tarihinden itibaren Bursa İi Sağlık Müdürlüğü Muhasebe birimince sırayla ödenecektir. Mal alımlarında ödeme süresi ortalama 380 gündür. Yapm ve Hizmet alımlarında ödeme süresi ortalama 60 gündür.

NAKLİYE

: Nakliye ve Depoya Taşıma İşi Firmaya Aittir.

AMBALAJ ŞEKLİ

: Üretici Firmaya Aittir.

SEVK ADRESİ

: Mimar Sinan Mah. Emniyet Cad. Yıldırım/BURSA

DİĞER İSTEKLER / ŞARTLAR

: Teklifler 28/04/2021 tarihi, saat 14:30:00 kadar verilmiş olmalıdır. SON

TEKLİF SAATİNDEN SONRA VERİLEN TEKLİFLER DİKKATE

ALINMAYACAKTIR!

MAL TESLİM TARİHİ

I

NOT

 

LÜTFEN KDV HARİÇ FİYATLARINIZI BELİRTİNİZ!

 

TEKLİFLERİNİZİ BU FORM ÜZERİNDE DÜZENLEYEREK TESLİM EDİNİZ! AYRI BİR FORM

DÜZENLEMEYİNİZ!

 


 

Teklif İsteyen Görevli (İsim,İmza,Kaşe)

Tedarikçi Firma Onayı (İsim,İmza,Kaşe)

Muht^ÜTP^DOĞVl y Satmalına Memuru

r

 

Teklifin Değerlendirilmesi (Bu bölüm Satınalma Servisi tarafın

lan doldurulacaktır)

Uygun

Uygun Değil

 


 

 

/ «1

T.C.

W

TC Soğîîlk Saksnîığ!

Tı>rk'îytt Kornu

SAĞLIK BAKANLIĞI

Bursa İl Sağlık Müdürlüğü

S.B.Ü. Bursa Yüksek İhtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesi

KacforMtfeır] Kunm»

 


 

AT AÇMAN ONARIM VE BAKIM
TEKNİK ŞARTNAMESİ

1.      Onarım yapacak firma aletin anzasmı bedelsiz olarak ve kurumumuz bünyesinde tespit ettikten sonra onarım fiyat teklifinde bulunacaktır.

2.      Arızalı parçaların tespiti ve değişimi yapıldığında çıkan parçaların tamamı onanmı yapılan alet ile birlikte hastane Klinik mühendislik birmine teslim edilmelidir.

3.      Değişen (anzalı) parçaların isimleri ve kodlan parça üzerine etiketlenmelidir.

4.      Değişen parçalar en az 6 ay garanti kapsamında olmalıdır.

5.      Servis raporunuzda anzalı parçalar kullanım ömrüne veya kullanıcı hatasma bağlı olarak anzalandı ise detaylı belirtilmelidir.

6.      Anzalı tespit edilen parçalar daha önceki anzalarda değiştirilmiş garantili parçalar ise kullanım hatasına bağlı garanti dışı kalması durumunda servis raporunda kesinlikle belirtilmelidir.

7.      Anza onanmı sonrası alet hakkında detaylı servis raporu yazılmalıdır ve cihaz ile birlikte teknik servisimize gönderilmelidir.

8.      Onanm sonrasında aletlerin çalışabilirlik uygunluğu kullanılan birim ve Klinik Mühendislik biriminin onayı alındıktan sonra verilecektir.

9.      Onanmı yapılamayan Cerrahi aletler Teknik servis raporu ve üst yazıyla aletlerin marka, model ve seri numaralan belirtilerek yazılacaktır.

10.  Orijinal malzeme kullanılmadığı tespit edilen ürünler tespit edilirse onanmı yapan firma aym üründen vermek zorundadır ve muadil ürün kesinlikle kabul edilmeyecektir.

11.  Onanm teklifi verecek olan firma tüm kalemlere teklif vermelidir. Kısmi teklifler kabul edilmeyecektir.

 

*

 

(J

T.C.

%u

SAĞLIK BAKANLIĞI

 

BURSA İL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ

TC. Soğlîk Bakanlığı

T1 nrt<l*T» Kamo

Ha*wrinf Kurunu

S.B.Ü. Bursa Yüksek İhtisas Eğitim Ve Araştırma Hastanesi

 


 

Üretim

Tarihi/Miadı/Garantisi

Malzemenin teslim tarihinden itibaren en az “2 yıl” miadı olmalıdır. Malzemenin tesliminden sonra kurumda kullanımı esnasında son kullanma tarihine “3 (üç) ay” kala olan malzemeler yeni miadlı (en az 2 yıl) malzemelerle değiştirilmelidir.

 

Yedek parçanın 1 yıl garantisi olmalıdır.

Diğer Hususlar

1. 1. 07.06.2011 tarih ve 27957 sayılı Resmi Gazete" de yayınlanan Tıbbi Cihaz Yönetmeliği"nde tıbbi cihaz tanımı yapılmıştır. Bu yönetmeliğe göre tıbbi cihaz kapsamında bulunan tüm ürünlerin sağlık tesislerine temini sırasında TİTUBB barkod bilgisinin aranması zorunludur. İstenilen ürünün "Tıbbi Cihaz Yönetmeliğinin 3.maddesinin (o) bendi kapsamında T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankası (TİTUBB) kaydı bulunmalıdır. UBB kapsam dışı olduğu belirtilen parçalar için TİTCK'dan görüş istenerek sağlık tesisimize bilgi verilecek ve faturada açıklayıcı olarak yer alacaktır.

 

2. Faturada cihazın/malzemenin/ürünün adı teknik şartnamedeki ile aynı olmalıdır.

 

3-Faturalarda TİTUBB bilgisi mevcut olmalıdır.

 

4- UBB kaydı ürün için firma teklifle birlikte Satış Yeri Yeterlilik Belgesi de beyan edecektir.

 

1- En az 6 ay onarım garantisi olmalıdır.

Onarım

2- Onarım işine işçilik bedeli ve eğer değiştiyse yedek parça faturada ayrı olarak yazmalıdır.

 


 


 

 

 

 

Tarih            : 26/04/2021

 

TEKLİF İSTEME FORMU

 

'''f

 

Teklif No      :

 


 

Siparişi Veren

: Sağlık Bilimleri Üniversitesi Bursa Yüksek İhtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesi

Yetkili Adı Soyadı

: Muhtesin ÖZDOGAN (Satmalına Memuru )

Telefon

: 0224 294 42 70

Faks

: 0(224) 294 44 76 - 366 63 93- sevketyilmazdogrudantemin@gmail.com

Tedarikçi Firma

 

Firma Tel & Faks & E Posta

.

Yetkili Adı Soyadı

 

Sayın...........................................................................................................................................................

Hastanemizin ihtiyacı olan aşağıdaki ürünlerle ilgili fiyat ve teslim şartları ile ilgili teklifinizi göndermenizi rica ederim.

 


 

Sıra

Marka

Model

Malzemenin Adı

Miktar

Birim

Birim

Fiyat

Toplam

Fiyat

Teslim

Tarihi

1

 

OPTİK ONARIM VE BAKIM İŞİ

7

ADET

 

 

 

TOPLAM FİYAT :

 

 

 


 

TEKLİFİN GEÇERLİLİK SÜRESİ

 

ÖDEME ŞEKLİ (VADE)

rFaturalar kurumumuza giriş tarihinden itibaren Bursa İl Sağlık Müdürlüğü Muhasebe birimince sırayla ödenecektir. Mal alımlarında ödeme süresi ortalama 380 gündür. Yapm ve Hizmet alımlarında ödeme süresi ortalama 60 gündür.

NAKLİYE

: Nakliye ve Depoya Taşıma İşi Firmaya Aittir.

AMBALAJ ŞEKLİ

: Üretici Firmaya Aittir.

SEVK ADRESİ

: Mimar Sinan Mah. Emniyet Cad. Yıldırım/BURSA

DİĞER İSTEKLER / ŞARTLAR

: Teklifler 28/04/2021 tarihi, saat 15:30:00 kadar verilmiş olmalıdır. SON

TEKLİF SAATİNDEN SONRA VERİLEN TEKLİFLER DİKKATE

ALINMAYACAKTIR!

MAL TESLİM TARİHİ

 

NOT

 

LÜTFEN KDV HARİÇ FİYATLARINIZI BELİRTİNİZ!

 

TEKLİFLERİNİZİ BU FORM ÜZERİNDE DÜZENLEYEREK TESLİM EDİNİZ! AYRI BİR FORM

DÜZENLEMEYİNİZ!

 


 

Teklif İsteyen Görevli (İsim,İmza,Kaşe)

Tedarikçi Firma Onayı (İsim,İmza,Kaşe)

MuhtesiftÖZÖOĞAN

Satmalma Memuru

r^ \

----------------------

Teki itin Değerlendirilmesi (Bu bölüm Satınalma Serviki taralından doldurulacaktır)

Uygun

Uygun Değil

 


 

 

 

 

 

Metin Kutusu: / «d 	T.C.
ZJ
TC Sağlık Bakanlığı
Turtaya KOTU	SAĞLIK BAKANLIĞI
Bursa İl Sağlık Müdürlüğü
S.B.Ü. Bursa Yüksek İhtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesi
Kîrvî-reVMori Kt .urumu
OPTİK ONARIM VE BAKIM TEKNİK ŞARTNAMESİ

1.      Onarım yapacak firma aletin anzasmı bedelsiz olarak ve kurumumuz bünyesinde tespit ettikten sonra onanm fiyat teklifinde bulunacaktır.

2.      Arızalı parçaların tespiti ve değişimi yapıldığında çıkan parçaların tamamı onanmı yapılan alet ile birlikte hastane Klinik mühendislik birmine teslim edilmelidir.

3.      Değişen (arızalı) parçaların isimleri ve kodlan parça üzerine etiketlenmelidir.

4.      Değişen parçalar en az 6 ay garanti kapsamında olmalıdır.

5.      Servis raporunuzda anzalı parçalar kullanım ömrüne veya kullanıcı hatasına bağlı olarak anzalandı ise detaylı belirtilmelidir.

6.      Arızalı tespit edilen parçalar daha önceki anzalarda değiştirilmiş garantili parçalar ise kullanım hatasına bağlı garanti dışı kalması durumunda servis raporunda kesinlikle belirtilmelidir.

7.      Anza onanmı sonrası alet hakkında detaylı servis raporu yazılmalıdır ve cihaz ile birlikte teknik servisimize gönderilmelidir.

8.      Onarım sonrasında aletlerin çalışabilirlik uygunluğu kullanılan birim ve Klinik Mühendislik biriminin onayı alındıktan sonra verilecektir.

9.      Onanmı yapılamayan Cerrahi aletler Teknik servis raporu ve üst yazıyla aletlerin marka, model ve seri numaralan belirtilerek yazılacaktır.

10.  Orijinal malzeme kullanılmadığı tespit edilen ürünler tespit edilirse onanmı yapan firma aym üründen vermek zorundadır ve muadil ürün kesinlikle kabul edilmeyecektir.

11. 
Onanm teklifi verecek olan firma tüm kalemlere teklif vermelidir. Kısmi teklifler kabul edilmeyecektir.

 

*

/ ®<

 

T.C.

 

SAĞLIK BAKANLIĞI

 

BURSA İL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ

taSöğiık Etekonhğı

7trt<Y» Korno

S.B.Ü. Bursa Yüksek İhtisas Eğitim Ve Araştırma Hastanesi

Kwıwr»u

 


 

Üretim

T arihi/Miadı/Garantisi

Malzemenin teslim tarihinden itibaren en az “2 yıl” miadı olmalıdır. Malzemenin tesliminden sonra kurumda kullanımı esnasında son kullanma tarihine “3 (üç) ay” kala olan malzemeler yeni miadlı (en az 2 yıl) malzemelerle değiştirilmelidir.

 

Yedek parçanın 1 yıl garantisi olmalıdır.

Diğer Hususlar

1. 1. 07.06.2011 tarih ve 27957 sayılı Resmi Gazete" de yayınlanan Tıbbi Cihaz Yönetmeliği"nde tıbbi cihaz tanımı yapılmıştır. Bu yönetmeliğe göre tıbbi cihaz kapsamında bulunan tüm ürünlerin sağlık tesislerine temini sırasında TİTUBB barkod bilgisinin aranması zorunludur. İstenilen ürünün "Tıbbi Cihaz Yönetmeliğinin 3.maddesinin (o) bendi kapsamında “T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankası (TİTUBB) kaydı bulunmalıdır. UBB kapsam dışı olduğu belirtilen parçalar için TlTCK’dan görüş istenerek sağlık tesisimize bilgi verilecek ve faturada açıklayıcı olarak yer alacaktır.

 

2. Faturada cihazın/malzemenin/ürünün adı teknik şartnamedeki ile aynı olmalıdır.

 

3-Faturalarda TİTUBB bilgisi mevcut olmalıdır.

 

4- UBB kaydı ürün için firma teklifle birlikte Satış Yeri Yeterlilik Belgesi de beyan edecektir.

 

1- En az 6 ay onarım garantisi olmalıdır.

Onarım

2- Onarım işine işçilik bedeli ve eğer değiştiyse yedek parça faturada ayrı olarak yazmalıdır.

 


 

 

 

 

 

 

 
 

ourse YüKsek ihtisas E.A K

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

S.No

Adet

Aletin Adr

Markası

Serî No

Kodu

Sorunları

Birim

1

L

 

_L S.-Ur't

 

■HO-cî

±(       C-> «-r t-AjA.V a A.oV

0 f-V ûcs€.^

2

V

 

_V.. S.VorV

Sfci'iıl

 

              ^ W* VA

Oc Vope cU

3

t

3o°

_]UaJl ıs

.

 

 

O rV o,^>

4

L

 

hhl 4 S

Si SL . L'iû^

7o. o'L'

 

-----  —__

UroU-"

5

L

 

 

is-ro.Lfo'

1 O

 

^ o l o‘; •'

6

L

 

XA.oûf>-

 

*AoW

—            r>

.r

7

1

 

V-- S ©r3

 

 

- i-

-ao'U'

8

 

 

 

 

 

0

 

9

 

 

 

 

 

 

 

10

 

 

 

 

 

 

 

11

 

______

—7 _ _ C

ı r~ 7—

(

 

 

12

 

 

J f

) t

 

 

 

13

 

 

7        r

 

 

 

 

14

 

 

T

 

 

 

 

15

 

 

 

 

 

 

 

16

 

^kh3n t

Wti"i k . .

 

 

 

 

17

 

n Saflık Bilimlej

)ç ÜRK

ÖniuffRflbsf

 

 

 

 

18

 

Bursa MuksEfCMı

 

 

 

 

 

19

 

 

 

 

 

 

 

20

 

 

 

 

 

 

 

21

 

 

 

 

 

 

 

22

 

 

 

 

 

 

 

23

 

 

 

 

 

 

 

24

 

 

 

 

 

 

 

25

 

 

 

 

 

 

 

26

 

 

 

 

 

 

 

27

 

 

 

 

 

 

 

28

 

 

 

 

 

 

 

29

 

 

 

 

 

 

 

30

 

 

 

 

 

 

 

31

 

 

 

 

 

 

 

32

 

 

 

 

 

 

 

33

 

 

 

 

 

 

 

34

 

 

 

 

 

 

 

35

 

 

 

 

 

 

 

36

 

 

 

 

 

 

 

37

 

 

 

 

 

 

 

38

 

 

 

 

 

 

 

39

 

 

 

 

 

 

 

 


 

 

Temel

500 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama

Kurumsal

1000 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama
  • +
  • İhale Sonuç İlanları
  • İlansız İhale Sonuçları
  • Sonuç Alarmları
  • KİK Kararları
  • Firma ve Rakip Analizleri
  • Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
  • İhale Öncesi Olası Rakipler
  • İdare Analizleri
  • Bütçe Tahminleri
  • Yüklenicileri
  • Yaklaşık Maliyet Analizleri
  • Sektör Analizleri
  • Sektördeki Öncü Firmalar
  • İş Dağılımları
  • Pazar Araştırmaları
  • Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
  • Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
  • Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)