İhale No | 2217256 |
Sektör | Tıbbı Cihazlar ve Bakımı |
İdare | Bursa Yüksek İhtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesi |
İhale Tipi | Hizmet Alımı |
İhale Usulü | Doğrudan Temin |
İhale İli | Bursa |
İşin İli | Bursa |
Yayın Tarihi | 26 Nisan 2021 |
İhale Tarihi | 28 Nisan 2021 15:00 |
Temel
(KDV Hariç...)
- Kamu İhaleleri
- E-İhaleler
- İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
- Doğrudan Temin İhaleleri
- Sınırsız İhale Takibi
- Sınırsız İhale Alarmı
- Günlük İhale Raporu
Kurumsal
(KDV Hariç...)
- Temel Paket Dahil
- AB İhaleleri
- İhale Sonuçları
- Kazanan Firmalar
- İhale Arşivi
- KİK Kararları
- Yasaklı Firma Sorgulama
V *. ~T * S
|
|
Sayın...........................................................................................................................................................
Hastanemizin ihtiyacı olan aşağıdaki ürünlerle ilgili fiyat ve teslim şartlan ile ilgili teklifinizi göndermenizi rica ederim.
Sıra |
Marka Model |
Malzemenin Adı |
Miktar |
Birim |
Birim Fiyat |
Toplam Fiyat |
Teslim Tarihi |
1 |
|
CERRAHİ ALET ONARIMI VE BAKIM İŞİ |
55 |
ADET |
|
|
|
TOPLAM FİYAT : |
|
1 |
|
TEKLİFİN GEÇERLİLİK SÜRESİ |
|
ÖDEME ŞEKLİ (VADE) |
•.Faturalar kurumumuza giriş tarihinden itibaren Bursa İl Sağlık Müdürlüğü Muhasebe birimince sırayla ödenecektir. Mal alımlarında ödeme süresi ortalama 380 gündür. Yapm ve Hizmet alımlarında ödeme süresi ortalama 60 gündür. |
NAKLİYE |
: Nakliye ve Depoya Taşıma İşi Firmaya Aittir. |
AMBALAJ ŞEKLİ |
: Üretici Firmaya Aittir. |
SEVK ADRESİ |
: Mimar Sinan Mah. Emniyet Cad. Yıldırım/BURSA |
DİĞER İSTEKLER / ŞARTLAR |
: Teklifler 28/04/2021 tarihi, saat 15:00:00 kadar verilmiş olmalıdır. SON TEKLİF SAATİNDEN SONRA VERİLEN TEKLİFLER DİKKATE ALINMAYACAKTIR! |
MAL TESLİM TARİHİ |
|
NOT |
|
LÜTFEN KDV HARİÇ FİYATLARINIZI BELİRTİNİZ! |
|
Numunelerinizi Tekliflerinizle Beraber Teslim Etmeniz Gerekmektedir! Teknik Şartname Ektedir! |
|
TEKLİFLERİNİZİ BU FORM ÜZERİNDE DÜZENLEYEREK TESLİM EDİNİZ! AYRI BİR FORM DÜZENLEMEYİNİZ! |
|
Teklif İsteyen Görevli (İsjrfn,İmza,Kase) |
Tedarikçi Firma Onayı (İsim,İmza,Kaşe) |
Muhilsin ^DOGLAN^ Sat^TaWa-McmuVu . |
— |
Teklifin Değerlendirilmesi (Bu bölüm Satınalma Scrvjisi taraflıdan doldurulacaktır) |
Uygun Uygun Değil |
|
Not: Teklif edilen ürünün marka/model, ÜTS, UBB ve Firma tanımlayıcı no veya Bayi numarası belirtilmesi zorunludur.
F.23.002.01
/ |
T.C. |
TC Sogiık Bokonlsğı |
SAĞLIK BAKANLIĞI Bursa İl Sağlık Müdürlüğü S.B.Ü. Bursa Yüksek İhtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesi |
KtXMmtı |
|
CERRAHİ ALET ONARIM VE BAKIM
TEKNİK ŞARTNAMESİ
1. Onarım yapacak firma aletin anzasım bedelsiz olarak ve kurumumuz bünyesinde tespit ettikten sonra onarım fiyat teklifinde bulunacaktır.
2. Arızalı parçaların tespiti ve değişimi yapıldığında çıkan parçaların tamamı onanmı yapılan alet ile birlikte hastane Klinik mühendislik birmine teslim edilmelidir.
3. Değişen (arızalı) parçaların isimleri ve kodlan parça üzerine etiketlenmelidir.
4. Değişen parçalar en az 6 ay garanti kapsamında olmalıdır.
5. Servis raporunuzda anzalı parçalar kullanım ömrüne veya kullanıcı hatasına bağlı olarak anzalandı ise detaylı belirtilmelidir.
6. Arızalı tespit edilen parçalar daha önceki anzalarda değiştirilmiş garantili parçalar ise kullanım hatasına bağlı garanti dışı kalması durumunda servis raporunda kesinlikle belirtilmelidir.
7. Anza onanmı sonrası alet hakkında detaylı servis raporu yazılmalıdır ve cihaz ile birlikte teknik servisimize gönderilmelidir.
8. Onanm sonrasında aletlerin çalışabilirlik uygunluğu kullanılan birim ve Klinik Mühendislik biriminin onayı alındıktan sonra verilecektir.
9. Onanmı yapılamayan Cerrahi aletler Teknik servis raporu ve üst yazıyla aletlerin marka, model ve seri numaralan belirtilerek yazılacaktır.
10. Orijinal malzeme kullanılmadığı tespit edilen ürünler tespit edilirse onanmı yapan firma aynı üründen vermek zorundadır ve muadil ürün kesinlikle kabul edilmeyecektir.
11. Onanm teklifi verecek olan firma tüm kalemlere teklif vermelidir. Kısmi teklifler kabul edilmeyecektir.
* |
|
/ ®İ |
T.C. |
ı yi |
SAĞLIK BAKANLIĞI |
|
BURSA İL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ |
TC Sağlık Bakanlığı T<YWy* kwny KD*t<y»)w« Kjxı«mu |
S.B.Ü. Bursa Yüksek İhtisas Eğitim Ve Araştırma Hastanesi |
|
Üretim Tarihi/Miadı/Garantisi |
Malzemenin teslim tarihinden itibaren en az “2 yıl” miadı olmalıdır. Malzemenin tesliminden sonra kurumda kullanımı esnasında son kullanma tarihine “3 (üç) ay” kala olan malzemeler yeni miadlı (en az 2 yıl) malzemelerle değiştirilmelidir. |
|
Yedek parçanın 1 yıl garantisi olmalıdır. |
Diğer Hususlar |
1. 1. 07.06.2011 tarih ve 27957 sayılı Resmi Gazete" de yayınlanan Tıbbi Cihaz Yönetmeliği"nde tıbbi cihaz tanımı yapılmıştır. Bu yönetmeliğe göre tıbbi cihaz kapsamında bulunan tüm ürünlerin sağlık tesislerine temini sırasında TİTUBB barkod bilgisinin aranması zorunludur. İstenilen ürünün "Tıbbi Cihaz Yönetmeliğinin 3.maddesinin (o) bendi kapsamında “T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankası (TİTUBB) kaydı bulunmalıdır. UBB kapsam dışı olduğu belirtilen parçalar için TİTCK’dan görüş istenerek sağlık tesisimize bilgi verilecek ve faturada açıklayıcı olarak yer alacaktır. |
|
2. Faturada cihazm/malzemenin/ürünün adı teknik şartnamedeki ile aynı olmalıdır. |
|
3-Faturalarda TİTUBB bilgisi mevcut olmalıdır. |
|
4- UBB kaydı ürün için firma teklifle birlikte Satış Yeri Yeterlilik Belgesi de beyan edecektir. |
Onarım |
1- En az 6 ay onarım garantisi olmalıdır. 2- Onarım işine işçilik bedeli ve eğer değiştiyse yedek parça faturada ayrı olarak yazmalıdır. |
) Burat YüKsek İhtisas E AK Murat TAM AÇ Sicil hlOrMWl6167 |