İhalePRO’nın yenilenen arayüzü ile tanışın!
Yeni Sürümde İncele

Tıbbi Cihaz

İhale No 2149383
Sektör Tıbbı Cihazlar ve Bakımı
İdare Bursa Yüksek İhtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesi
İhale Tipi Hizmet Alımı
İhale Usulü Doğrudan Temin
İhale İli Bursa
İşin İli Bursa
Yayın Tarihi 24 Kasım 2020
İhale Tarihi 26 Kasım 2020 14:00

Temel

1.500 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Kamu İhaleleri
  • E-İhaleler
  • İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
  • Doğrudan Temin İhaleleri
  • Sınırsız İhale Takibi
  • Sınırsız İhale Alarmı
  • Günlük İhale Raporu

Kurumsal

3.000 / 1 yıl
(KDV Hariç...)
  • Temel Paket Dahil
  • AB İhaleleri
  • İhale Sonuçları
  • Kazanan Firmalar
  • İhale Arşivi
  • KİK Kararları
  • Yasaklı Firma Sorgulama

 

TEKLİF İSTEME FORMU

Tarih

: 24/11/2020

Teklif No

:

 

Siparişi Veren

: Sağlık Bilimleri Üniversitesi Bursa Yüksek İhtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesi

Yetkili Adı Soyadı

:  Erdinç ADIYAMAN  (Satınalma Memuru )

Telefon

: 224 294 42 71

Faks

: 0(224) 294 44 76 - 366 63 93- sevketyilmazsatinalma@gmail.com

Tedarikçi Firma

:

Firma Tel & Faks & E Posta

:

Yetkili Adı Soyadı

:

 

Sayın ……………………………………………………………………………………………………………….

Hastanemizin ihtiyacı olan aşağıdaki ürünlerle ilgili fiyat ve teslim şartları ile ilgili teklifinizi göndermenizi rica ederim.

 

Sıra

Marka

Model

Malzemenin Adı

Miktar

Birim

Birim Fiyat

Toplam Fiyat

Teslim Tarihi

1

 

BELİMED MARKA WD200 MODEL YIKAMA CİHAZININ YILLIK BAKIM ONARIM HİZMETİ ALIMI (4 AYLIK 3 DÖNEM)

2

ADET

 

 

 

2

 

STEELCO MARKA DS 600/2 MODEL YIKAMA CİHAZININ YILLIK BAKIM ONARIM HİZMETİ ALIMI (4 AYLIK 3 DÖNEM)

1

ADET

 

 

 

3

 

SORDİNA MARKA SNCCK MODEL OTOKLAV CİHAZININ YILLIK BAKIM ONARIM HİZMETİ ALIMI (4 AYLIK 3 DÖNEM)

1

ADET

 

 

 

 

TOPLAM FİYAT :

 

 

                     

 

TEKLİFİN GEÇERLİLİK SÜRESİ

:

ÖDEME ŞEKLİ (VADE)

:Faturalar kurumumuza giriş tarihinden itibaren  Bursa İl Sağlık Müdürlüğü  Muhasebe birimince sırayla ödenecektir. Mal alımlarında ödeme süresi ortalama 300 gündür. Yapm ve Hizmet alımlarında ödeme süresi ortalama 60 gündür.

NAKLİYE

: Nakliye ve Depoya Taşıma İşi Firmaya Aittir.

AMBALAJ ŞEKLİ

: Üretici Firmaya Aittir.

SEVK ADRESİ

: Mimar Sinan Mah. Emniyet Cad. Yıldırım/BURSA

DİĞER İSTEKLER / ŞARTLAR

: Teklifler 26/11/2020 tarihi, saat 14:00:00 kadar verilmiş olmalıdır.  SON TEKLİF SAATİNDEN SONRA VERİLEN TEKLİFLER DİKKATE ALINMAYACAKTIR!

LÜTFEN KDV HARİÇ FİYATLARINIZI BELİRTİNİZ!

 

 

 

TEKLİFLERİNİZİ BU FORM ÜZERİNDE DÜZENLEYEREK TESLİM EDİNİZ! AYRI BİR FORM DÜZENLEMEYİNİZ!

 

     

 

Teklif İsteyen Görevli (İsim,İmza,Kaşe)

Tedarikçi Firma Onayı (İsim,İmza,Kaşe)

 

 Erdinç ADIYAMAN

Satınalma Memuru

 

Teklifin Değerlendirilmesi (Bu bölüm Satınalma Servisi tarafından doldurulacaktır)

Uygun

Uygun Değil

 

Teklif formuyla birlikte

1-      Yetki Belgesi

2-      Başka kurumlara kesilmiş örnek fatura (Mukayese İçin Şart)

3-      Teknik Şartnamenin 6. Maddesinde İstenilen Evrakları da Eksiksiz Olarak Göndermeniz gerekmektedir.

 

T.C.

SAĞLIK BAKANLIĞI

S.B.Ü. BURSA YÜKSEK İHTİSAS EĞİTİM VE ARAŞTIRMA HASTANESİ

i

SORDINA MARKA SNCCCK MODEL OTOKLAV CİHAZININ
PERİYODİK BAKIM VE ONARIM HİZMETLERİ (YEDEK PARÇA/MAL ALIMI HARİÇ)

TEKNİK ŞARTNAMESİ

1.      İŞİN YERİ: S.B.Ü. Bursa Yüksek İhtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesi ve Ek Binaları

2.      İŞİN SÜRESİ: 01.01.2021-31.12.2021

3.      İŞİN TANIMI: S.B.Ü. Bursa Yüksek İhtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesi muhtelif birimlerinde kullanılan ve aşağıda teknik özellikleri ve bakım kapsamları belirtilen cihazların yıllık periyodik bakım ve onarım işidir.

SORDINA

SNCCCK

OTOKLAV CİHAZI

1 ADET

3 DÖNEM

 


 

Bakım Yapılacak Tıbbi Cihazların Periyodik Bakım İçerikleri Sordina Marka Otoklav Cihazı

© Arızalı olsun yada olmasın ; sözleşme süresi içinde 3 dönem cihazın genel bakımları yapılacaktır. Her bir bakımda öncelikli olarak;

V      Cihazın iç ve dış temizliği yapılacaktır T Su arıtma sistemi kontrolü ve bakımı

V      Kumanda paneli ve elektrik panosu

V      Basın kontrolleri

V      Sıcaklık kontrolleri

V      İşlemci kontrolleri

V      Vakum kontrolü

V      Emniyet kontrolü T Kapak kontrolü

V      Selenoid Cehk -valf kontrolleri yapılacaktır

V      PLC yazılım desteği verilecektir.

4.      ŞARTNAMENİN KAPSAMI:

4.1.       Bakım hizmeti, düzenli koruyucu bakım, tam bakım, kalibrasyon, arıza giderimi (onarım), gerekiyorsa kurumca firmadan veya piyasadan temin edilen parça değiştirme işlemlerini kapsamaktadır.

4.2.      Firma, bakım-onarım hizmetini başka bir firmaya devredemez.

5.      GENEL ONARIM VE PERİYODİK BAKIM KAPSAMI:

5.1.      

           
   
     
 
 

Firma teknik elemanları sözleşme süresi içerisinde, normal mesai saatleri içerisinde (hafta içi 08:00 ile 17:00 arası) üreticinin test prosedürlerine uygun olarak cihazların genel bakımını yapacaktır. Arıza gibi acil durumlar dışında Resmi tatil günlerinde, Pazar günleri gelinmeyecektir. Mesai saatleri dışında oluşacak arızalarda hastane takdir hakkını kullanıp firmayı sonraki günün mesai başlangıcında çağırabilir. Bunu yazılı ya da sözlü bildirim ile yapabilir. Firma sonraki iş gününün ilk 2 saatinde arızaya müdahale etmez ise vaktinde

gelmemiş sayılır ve durum tutanakla kayıt altına alınarak firmaya cezai işlem uygulanması istenir.

5.2.     Firma, sistemin bakım ve kalibrasyonu için gerekebilecek her türlü aleti kendisi temin edecektir. Kalibratör cihazlarının en son yapılan kalibrasyon zamanı gösteren cihazlara ait sertifika fotokopisini Hastane teknik servisine teslim edecektir.

5.3.     Firma öncelikle arızalı parçanın onarımı yoluna gidecek, eğer parçasının onarımı mümkün değilse kurumdan yenisini almasını talep edecektir.

5.4.     Yüklenici firma cihazların arıza durumunda ya da periyodik bakımda değişmesi gereken parçaların listesini ve orijinal teknik şartnamesini hastane idaresine firmaların açık adres yada kaşesini taşıyan servis bakım belgeleriyle birlikte verecek, arızalı parçalar kurum onayı alındıktan sonra değiştirilecektir.

5.5.     Bakım sırasında değiştirilmesi gereken parçaların yerine orijinal parçalar kullanılacaktır. Değişmesi gereken parça ve sarf malzemeler idare tarafından tedarik edilecek, değiştirilen yedek parçaların arızalı olanlarının tamamı hastane teknik servisine tutanakla teslim edilecektir.

5.6.     Bakım ve kontrollerden sonra firma teknisyeni tarafından düzenlenerek imzalanmış üç nüsha SERVİS FORMU ile birlikte ekinde bir suret Test prosedürlerine Uygun TÜRKÇE yazılmış “KORUYUCU BAKIM FORMU” (CHECK - LIST ) şeklinde Hastane Klinik Mühendislik Birimine teslim edecektir. Servis formunun; ikinci sureti hastane teknik komisyonuna ya da Klinik Mühendislik Sorumlusuna teslim edilecektir, üçüncü nüsha firmanın kendisinde kalacak ilk nüshası hak ediş talebi yapılırken faturayla birlikte idareye (muayene kabul birimine) sunulacaktır. Sonradan doldurularak gönderilen servis formları kabul edilmeyecektir.

5.7.     Yüklenici firma teknisyenleri, bakıma ya da arızaya geldiğinde hastane teknik servisi bilgisi dahilinde cihazlara müdahale edecektir.

5.8.     Yüklenici firma yıl içerisinde yapacağı bakımları, kurum tarafından belirlenen yıllık bakım planı tarihlerine uyacak ve belirtilen tarihten 3 (üç) iş günü öncesi kurum teknik servis sorumlusuna gelineceği yönde bilgi vereceklerdir.

5.9.     Hastane idaresi tarafından temin edilen parça ve sarf malzemeler idarenin belirleyeceği tarihte, firma tarafından cihaza ücretsiz takılacaktır.

5.10.    Cihaz anzasmın bildirimini takiben, firma en geç şehir içi 4 (dört) saat, şehir dışı 8(sekiz) saat içerisinde arızaya müdahale edecek, yedek parça ihtiyacı olmaması halinde ise en geç 2 (iki) iş günü içerisinde arızayı giderecektir. Onarım belirtilen süre içerisinde tamamlanmadığı takdirde, idari şartnamede belirtilen cezai müeyyide uygulanacaktır.

5.11.    Yüklenici Firma, kurumun yedek parça teminini tamamlamasını takip eden en geç iki iş günü içinde yedek parçaları değiştirecektir, belirtilen süre içerisinde değiştirilmediği takdirde, idari şartnamede belirtilen cezai müeyyide uygulanacaktır

5.12.    Arızalı cihazlar kurum dışına çıkarılmayacak, yerinde tamir edilmesi için gerekli yer kurum tarafından sağlanacaktır. Ancak her türlü alet firma tarafından temin edilecektir.

5.13.    Bakım anlaşması kapsamında olan cihazların ilgili hastaneler (Sağlık Bilimleri Üniversitesi Bursa Yüksek İhtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesi ve bağlı Ketsel Polikliniği, Dörtçelik Ruh Sağlığı ve Hastalıkları Ek Binası, Kalp Merkezi Ek Binası, Nilüfer Ek Binası) arasında yer değişikliğinde, demontaj ve montaj işlemleri yüklenici firma gözetiminde yapılacak, artı bir servis ücreti talebinde bulunulmayacaktır.

5.14.    İdarenin bilgisi dahilinde herhangi bir sebeple bakım yapılmayan cihazlar için ücret ödenmeyecektir.

5.15.   

           
    Metin Kutusu: SBÜ Bursa YüKs=>- Jlıtısc.-
     
 

Bakım anlaşmalı firma kullanıcıya “Kullanıcı Eğitimi” klinik mühendislik birimde çalışan personele “Teknik Servis Müdahale Eğitimi” verecek ve sertifîkalandıracaktır.

5.16.      Firma.bahsi geçen cihazların aktif çalışma süresinin (up-time)” Strateji Geliştirme Bakanlığının 13.07.2012 tarih ve 94 sayılı 2012/30 genelgesinde belirtilen ideal oranda (%95) olması gerekmektedir" ibaresine göre hareket edecektir. Aksi takdirde geçen her süre için bakım süresine iki kat süre eklenecektir.

5.17.      Yüklenici, 7 Haziran 2011 tarihli, 27957 sayılı Resmi Gazetede yayınlanan "Tıbbi Cihaz Yönetmeliğimin 23.maddesinde -“(2) Kurulum, kalite,kontrol testleri,kalibrasyon veya bakım- onarım gerektiren tıbbi cihazlarda söz konusu işlemler imalatçının öngördüğü şekilde gerçekleştirilir” ibaresine göre bakım,onarım,kalibrasyon faaliyetlerini gerçekleştirecektir.

5.18.      Yüklenicinin arıza tespitine istinaden hastane idaresi tarafından alımı gerçekleştirilen yedek parça yüklenici tarafından hastanenin belirlediği tarihte takılacaktır. Yedek parçanın değişimi durumunda cihaz aynı arızaya devam ediyorsa yedek parça farklı bir firmadan temin edilmiş olsa dahi yedek parça yükleniciye teslim edilir ve yedek parça fiyatı (kdv dahil) bakım- onarım anlaşmasının hak edişinden kesilir.

5.19.    Arızalı .Depoya kaldırılan, veya idare tarafından kararla kullanılmayan veya revizyon gerekli olan cihazların bakımı yapılmayacak. Firma Bakımı yapılamayan cihazlara ücret talep etmeyecektir.

5.20.      Yazılım güncelleme işlemleri firma tarafından yapılmalı, gerekli şifreler(kullamcı,servis) yüklenici firma tarafından temin edilmelidir.

5.21.      Bakım anlaşması kapsamında cihazların her birisine basınçlı kap testi aşağıdaki hususlar çerçevesinde bakım anlaşmalı firma tarafından sağlanacaktır.

© Test yapacak firma 2014/68 EU Basınçlı kaplar yönetmeliği belgesine sahip olmalıdır.

•   2014/68/EU basınçlı kaplar yönetmeliğinde Hidrostatik test yapma belgesi sahip yetkili

personeller tarafından yapılmalıdır. Bu durum personelin sertifikası ile belgelendirilmelidir.

© Yapılacak olan test cihazlarının kalibrasyon belgeleri güncel tarihli olmalıdır. Raporun ekinde sunulmalıdır.

o Test yapım yeri cihazın kurumda çalışır olduğu yerde yapılacak olup testin için gerekli bağlantıların firma tarafından yapılması gerekmektedir.

0        Rapor hazırlanmasında 2014/68 /EU basınçlı kaplar yönetmeliğine göre hazırlanmalı içeriğin detayları kuruma bilgilendirilmelidir.

6.TEKLİF DOSYASINDA İSTENEN BELGELER:

6.1.Bakım-onarım yapılacak firma, teklif verdiği ilgili cihazlar grubunu kapsayan, TS 12426 standardı “Yetkili Servisler-Tıbbi cihazlar İçin Kurallar” kriterlerine sahip. TSE tarafından verilen “TSE Hizmet Yeterlilik Belgesi” veya Cihazların Üretici firması tarafından verilmiş ilgili cihazlara ait özel bakım-onarım yetki belgesini sunmalıdır

1     "            |

"              1                                 *                               I

6.2.Üretici firmalar için. Sanayi ve Ticaret Bakanlığı “Satış Sonrası Hizmet Yeterlilik Belgesini” sunacaktır.

6.3.Firma teknik servis hizmetinde çalıştıracağı teknik personel isim, unvan listesi ve eğitim sertifikalarını ihale dokümanında sunacak ve aynı zamanda ihale sonucuna göre hastane teknik servisine bakım ve arızada görevlendireceği personelin isim, unvan listesi, diploma veya eğitim sertifikaların fotokopilerini verecektir. Sözleşme süresi içinde personel değişikliği olması durumunda idareye yazılı olarak bilgi verecektir.

6.4.Firmalar teklif verdikleri cihazların her periyodik bakım döneminde yapacakları işlemlerle ilgili, üretici firmanın Cihaz manuel Test prosedürlerine Uygun Türkçe yazılmış “KORUYUCU BAKIM FORMUNU” (CHECK - LIST ) ve yıllık bakım programını teklif dosyasında bulunduracaklardır, gerektiğinde ihale komisyonu örnek koruyucu bakım formlarını Hastane Teknik Servisine incelettirecektir.

6.5.Bakım-onarım hizmetini yapacak olan teknik servis elemanlarının bakım onarım yapacakları cihazları kapsayan yeterli teknik eğitimi aldıklarını ve yetkilendirildiklerine dair belge ve eğitim sertifikalarını sunacaklardır.

6.6.Bakım anlaşmalı Firmalar, arızalı tespit edilen malzemelerin hastane tarafından temini yapılması sırasında her türlü talep için (sarf,yedek veya arızalı parça, yazılım program gibi) fiyat vermek zorundadır .Firmalar parçaları temin edebileceklerine dair taahhütte bulunmalıdır. Teklif ile birlikte bakım onarımmda gerekli olabilecek tüm yedek parçaların fiyat listesini, TL cinsinden ihale dosyasına ekleyecektir. Fiyatlar, sözleşme bitimine kadar geçerliliğini koruyacaktır.(Yurtdışı endeksli parçalar firmanın gerekçe raporlarına göre, fiyatları merkez bankası döviz kuru üzerinden baz alınacaktır)

6.7.Bakım anlaşma kapsamında hizmeti sunacak teknik servis sağlayıcılarının ve bu kuruluşlarda görev yapan ilgili teknik personelin ÜTS’ de kayıtlı olmalıdır.


 

 

T.C.

SAĞLIK BAKANLIĞI

S.B.Ü. BURSA YÜKSEK İHTİSAS EĞİTİM VE ARAŞTIRMA HASTANESİ

STEELCO MARKA DS600/2 MODEL YIKAMA CİHAZINININ
PERİYODİK BAKIM VE ONARIM HİZMETLERİ
(YEDEK PARÇA/MAL ALIMI HARİÇ)

TEKNİK ŞARTNAMESİ

1.      İŞİN YERİ: S.B.Ü. Bursa Yüksek İhtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesi ve Ek Binaları

2.      İŞİN SÜRESİ: 01.01.2021-31.12.2021

3.      İŞİN TANIMI: S.B.Ü. Bursa Yüksek İhtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesi muhtelif birimlerinde kullanılan ve aşağıda teknik özellikleri ve bakım kapsamları belirtilen cihazların yıllık periyodik bakım ve onarım işidir.

STEELCO

DS 600/2

___________________

YIKAMA CİHAZI

1 ADET

3 DÖNEM

_______________ 1

 


 

Bakım Yapılacak Tıbbi Cihazların Periyodik Bakım İçerikleri STEELCO Marka DS 600/2 model Yıkama Cihazı

Arızalı olsun yada olmasın ; sözleşme süresi içinde 3 dönem cihazın genel bakımları yapılacaktır. Her bir bakımda öncelikli olarak;

® Cihazın iç ve dış temizliği yapılacaktır ® Su arıtma sistemi kontrolü ve bakımı

®        Kumanda paneli ve elektrik panosu

©        Basınç kontrolleri

©        Sıcaklık kontrolleri

®        İşlemci kontrolleri

®        Vakum kontrolü

®        Emniyet kontrolü

®        Kapak kontrolü

4.      ŞARTNAMENİN KAPSAMI:

4.1.      Bakım hizmeti, düzenli koruyucu bakım, tam bakım, kalibrasyon, arıza giderimi (onarım), gerekiyorsa kurumca firmadan veya piyasadan temin edilen parça değiştirme işlemlerini kapsamaktadır.

4.2.      Firma, bakım-onarım hizmetini başka bir firmaya devredemez.

5.      GENEL ONARIM VE PERİYODİK BAKIM KAPSAMI:

5.1.     

           
     
 
 

Firma teknik elemanları sözleşme süresi içerisinde, normal mesai saatleri içerisinde (hafta içi 08:00 ile 17:00 arası) üreticinin test prosedürlerine uygun olarak cihazların genel bakımını yapacaktır. Arıza gibi acil durumlar dışında Resmi tatil günlerinde, Pazar günleri gelinmeyecektir. Mesai saatleri dışında oluşacak arızalarda hastane takdir hakkını kullanıp firmayı sonraki günün mesai başlangıcında çağırabilir. Bunu yazılı ya da sözlü bildirim ile yapabilir. Firma sonraki iş gününün ilk 2

saatinde arızaya müdahale etmez ise vaktinde gelmemiş sayılır ve durum tutanakla kayıt altına alınarak firmaya cezai işlem uygulanması istenir.

5.2.     Firma, sistemin bakım ve kalibrasyonu için gerekebilecek her türlü aleti kendisi temin edecektir. Kalibratör cihazlarının en son yapılan kalibrasyon zamanı gösteren cihazlara ait sertifika fotokopisini Hastane teknik servisine teslim edecektir.

5.3.     Firma öncelikle arızalı parçanın onarımı yoluna gidecek, eğer parçasının onarımı mümkün değilse kurumdan yenisini almasını talep edecektir.

5.4.     Yüklenici firma cihazların arıza durumunda ya da periyodik bakımda değişmesi gereken parçaların listesini ve orijinal teknik şartnamesini hastane idaresine firmaların açık adres yada kaşesini taşıyan servis bakım belgeleriyle birlikte verecek, arızalı parçalar kurum onayı alındıktan sonra değiştirilecektir.

5.5.     Bakım sırasında değiştirilmesi gereken parçaların yerine orijinal parçalar kullanılacaktır. Değişmesi gereken parça ve sarf malzemeler idare tarafından tedarik edilecek, değiştirilen yedek parçaların arızalı olanlarının tamamı hastane teknik servisine tutanakla teslim edilecektir.

5.6.     Bakım ve kontrollerden sonra firma teknisyeni tarafından düzenlenerek imzalanmış üç nüsha SERVİS FORMU ile birlikte ekinde bir suret Test prosedürlerine Uygun TÜRKÇE yazılmış “KORUYUCU BAKIM FORMU” (CHEK - LIST ) şeklinde Hastane Klinik Mühendislik Birimine teslim edecektir. Servis formunun; ikinci sureti hastane teknik komisyonuna ya da Klinik Mühendislik Sorumlusuna teslim edilecektir, üçüncü nüsha firmanın kendisinde kalacak ilk nüshası hak ediş talebi yapılırken faturayla birlikte idareye (muayene kabul birimine) sunulacaktır. Sonradan doldurularak gönderilen servis formları kabul edilmeyecektir.

5.7.     Yüklenici firma teknik personeli, bakıma ya da arızaya geldiğinde hastane biyomedikal birimi bilgisi dahilinde cihazlara müdahale edecektir.

5.8.     Yüklenici firma yıl içerisinde yapacağı bakımları, kurum tarafından belirlenen yıllık bakım planı tarihlerine uyacak ve belirtilen tarihten 3 (üç) iş günü öncesi kurum teknik servis sorumlusuna gelineceği yönde bilgi vereceklerdir.

5.9.     Flastane idaresi tarafından temin edilen parça ve sarf malzemeler idarenin belirleyeceği tarihte, firma tarafından cihaza ücretsiz takılacaktır.

5.10.    Cihaz arızasınm bildirimini takiben, firma en geç şehir içi 2 (iki) saat, şehir dışı 8(sekiz) saat içerisinde arızaya müdahale edecek, yedek parça ihtiyacı olmaması halinde ise en geç 2 (iki) iş günü içerisinde arızayı giderecektir. Onarım belirtilen süre içerisinde tamamlanmadığı takdirde, idari şartnamede belirtilen cezai müeyyide uygulanacaktır.

5.11.    Yüklenici Firma, kurumun yedek parça teminini tamamlamasını takip eden en geç iki iş günü içinde yedek parçaları değiştirecektir, belirtilen süre içerisinde değiştirilmediği takdirde, idari şartnamede belirtilen cezai müeyyide uygulanacaktır

5.12.     Arızalı cihazlar kurum dışına çıkarılmayacak, yerinde tamir edilmesi için gerekli yer kurum tarafından sağlanacaktır. Ancak her türlü alet firma tarafından temin edilecektir.

5.13.     Bakım anlaşması kapsamında olan cihazların ilgili hastaneler (Sağlık Bilimleri Üniversitesi Bursa Yüksek İhtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesi ve bağlı Ketsel Polikliniği, Dörtçelik Ruh Sağlığı ve Hastalıkları Ek Binası, Kalp Merkezi Ek Binası, Nilüfer Ek Binası) arasında yer değişikliğinde, demontaj ve montaj işlemleri yüklenici firma gözetiminde yapılacak, artı bir servis ücreti talebinde bulunulmayacaktır.

5.14.    İdarenin bilgisi dahilinde herhangi bir sebeple bakım yapılmayan cihazlar için ücret ödenmeyecektir.

5.15.    Bakım anlaşmalı firma kullanıcıya “Kullanıcı Eğitimi” klinik mühendislik birimde çalışan personele “Teknik Servis Müdahale Eğitimi” verecek ve sertifıkalandıracaktır.


 

5.16.    Firma,bahsi geçen cihazların aktif çalışma süresinin (up-time)” Strateji Geliştirme Bakanlığının 13.07.2012 tarih ve 94 sayılı 2012/30 genelgesinde belirtilen ideal oranda (%95) olması gerekmektedir” ibaresine göre hareket edecektir. Aksi takdirde geçen her süre için bakım süresine iki kat süre eklenecektir.

5.17.    Yüklenici, 7 Haziran 2011 tarihli, 27957 sayılı Resmi Gazetede yayınlanan “Tıbbi Cihaz Yönetmeliğinin 23.maddesinde “(2) Kurulum, kalite, kontrol testleri, kalibrasyon veya bakım- onarım gerektiren tıbbi cihazlarda söz konusu işlemler imalatçının öngördüğü şekilde gerçekleştirilir” ibaresine göre bakım, onarım, kalibrasyon faaliyetlerini gerçekleştirecektir.

5.18.    Yüklenicinin arıza tespitine istinaden hastane idaresi tarafından alımı gerçekleştirilen yedek parça yüklenici tarafından hastanenin belirlediği tarihte takılacaktır. Yedek parçanın değişimi durumunda cihaz aynı arızaya devam ediyorsa yedek parça farklı bir firmadan temin edilmiş olsa dahi yedek parça yükleniciye teslim edilir ve yedek parça fiyatı (kdv dahil) bakım- onarım anlaşmasının hak edişinden kesilir.

6. TEKLİF DOSYASINDA İSTENEN BELGELER:

6.1.        Bakım-onarım yapılacak firmasının, teklif verdiği cihazların grubunu kapsayan TSE tarafından verilen “12426 TSE Hizmet Yeterlilik Belgesi” veya cihazları kapsayan teknik müdahale sertifikası belgesini sunmalıdır.

6.2.    Üretici firmalar için, Sanayi ve Ticaret Bakanlığı “Satış Sonrası Hizmet Yeterlilik Belgesini” sunacaktır.

6.3.    Firma teknik servis hizmetinde çalıştıracağı teknik personel isim, unvan listesi ve eğitim sertifikalarını ihale dokümanında sunacak ve aynı zamanda ihale sonucuna göre hastane teknik servisine bakım ve arızada görevlendireceği personelin isim, unvan listesi, diploma veya eğitim sertifikaların fotokopilerini verecektir. Sözleşme süresi içinde personel değişikliği olması durumunda idareye yazılı olarak bilgi verecektir.

6.4.    Firmalar teklif verdikleri cihazların her periyodik bakım döneminde yapacakları işlemlerle ilgili, üretici firmanın Cihaz manuel Test prosedürlerine Uygun Türkçe yazılmış “KORUYUCU BAKIM FORMUNU” (CHEK - LIST ) ve yıllık bakim programını teklif dosyasında bulunduracaklardır, gerektiğinde ihale komisyonu örnek koruyucu bakım formlarını Hastane Teknik Servisine incelettirecektir.

6.5.    Bakım-onarım hizmetini yapacak olan teknik servis elemanlarının bakım onarım yapacakları cihazları kapsayan yeterli teknik eğitimi aldıklarım ve yetkilendirildiklerine dair belge ve eğitim sertifikalarını sunacaklardır

6.6.    Bakım anlaşmalı Firmalar, arızalı tespit edilen malzemelerin hastane tarafından temini yapılması sırasında her türlü talep için (sarf ,yedek veya arızalı parça, yazılım program gibi) fiyat vermek zorundadır .Firmalar parçaları temin edebileceklerine dair taahhütte bulunmalıdır. Teklif ile birlikte bakım onarımında gerekli olabilecek tüm yedek parçaların fiyat listesini, TL cinsinden ihale dosyasına ekleyecektir. Fiyatlar, sözleşme bitimine kadar geçerliliğini koruyacaktır.(Yurtdışı endeksli parçalar firmanın gerekçe raporlarına göre, fiyatları merkez bankası döviz kuru üzerinden baz alınacaktır)

6.7.   

       
   
 

Bakım anlaşma kapsamında hizmeti sunacak teknik servis sağlayıcılarının ve bu kuruluşlarda görev yapan ilgili teknik personelin ÜTS' de kayıtlı olmalıdır.

T.C.

SAĞLIK BAKANLIĞI

S.B.Ü. BURSA YÜKSEK İHTİSAS EĞİTİM VE ARAŞTIRMA HASTANESİ

BELIMED MARKA W D 200 MODEL YIKAMA CİHAZININ
PERİYODİK BAKIM VE ONARIM HİZMETLERİ (YEDEK PARÇA/MAL ALIMI HARİÇ)

TEKNİK ŞARTNAMESİ

1.      İŞİN YERİ: S.B.Ü. Bursa Yüksek İhtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesi ve Ek Binaları

2.      İŞİN SÜRESİ: 01.01.2021-31.12.2021

3.      İŞİN TANIMI: S.B.Ü. Bursa Yüksek İhtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesi muhtelif birimlerinde kullanılan ve aşağıda teknik özellikleri ve bakım kapsamları belirtilen cihazların yıllık periyodik bakım ve onarım işidir.

BELİMED

W D 200

YIKAMA CİHAZI

2 ADET

3 DÖNEM

 


 

Bakım Yapılacak Tıbbi Cihazların Periyodik Bakım İçerikleri BELİMED marka W D 200 model yıkama cihazı

Arızalı olsun ya da olmasın; sözleşme süresi içinde 3 dönem cihazın genel bakımları yapılacaktır. Her bir bakımda öncelikli olarak,

S Kurutma hattında bulunan hepa filtre, ön filtre kontrolü

S Yıkama kabininde bulunan dozaj pompalar ve dozaj pompa hortumları kontrolü S Kapı contaları kontrolü S Dozaj lama kalibrasyon doğrulaması S Avrupa standardı program ayarları kontrolü S Cihaz su giriş hortumları filtrelerin kontrolü S Cihaz su giriş valfları kontrolü S Cihaz atık su gider valfı kontrolü S Cihaz ısı ve basınç probları kontrolü S Yıkama ve kurutma hattı termostat kontrolü S Sıcak su ,soğuk su,deionize su bağlantı kontrolü S Elektrik hattı genel kontrolü S Kapı klit mekanizma kontrolü

S Dozaj lama hattında bulunan flowmetrelerin kontrolü

4.      ŞARTNAMENİN KAPSAMI:

4.1.     Bakım hizmeti, düzenli koruyucu bakım, tam bakım, kalibrasyon, arıza giderimi (onarım), gerekiyorsa kurumca firmadan veya piyasadan temin edilen parça değiştirme işlemlerini kapsamaktadır.

4.2.     Firma, bakım-onarım hizmetini başka bir firmaya devredemez.

5.      GENEL ONARIM VE PERİYODİK BAKIM KAPSAMI:

5.1.    

           
   
   
 
 

Firma teknik elemanları sözleşme süresi içerisinde, normal mesai saatleri içerisinde (hafta içi 08:00 ile 17:00 arası) üreticinin test prosedürlerine uygun olarak cihazların genel bakımını yapacaktır. Arıza gibi acil durumlar dışında Resmi tatil günlerinde, Pazar günleri gelinmeyecektir. Mesai saatleri dışında oluşacak arızalarda hastane takdir hakkını kullanıp firmayı sonraki günün mesai

başlangıcında çağırabilir. Bunu yazılı ya da sözlü bildirim ile yapabilir. Firma sonraki iş gününün ilk 2 saatinde arızaya müdahale etmez ise vaktinde gelmemiş sayılır ve durum tutanakla kayıt altına alınarak firmaya cezai işlem uygulanması istenir.

5.2.     Firma, sistemin bakım ve kalibrasyonu için gerekebilecek her türlü aleti kendisi temin edecektir. Kalibratör cihazlarının en son yapılan kalibrasyon zamanı gösteren cihazlara ait sertifika fotokopisini Hastane teknik servisine teslim edecektir.

5.3.     Firma öncelikle arızalı parçanın onarımı yoluna gidecek, eğer parçasının onarımı mümkün değilse kurumdan yenisini almasını talep edecektir.

5.4.     Yüklenici firma cihazların arıza durumunda ya da periyodik bakımda değişmesi gereken parçaların listesini ve orijinal teknik şartnamesini hastane idaresine firmaların açık adres yada kaşesini taşıyan servis bakım belgeleriyle birlikte verecek, arızalı parçalar kurum onayı alındıktan sonra değiştirilecektir.

5.5.     Bakım sırasında değiştirilmesi gereken parçaların yerine orijinal parçalar kullanılacaktır. Değişmesi gereken parça ve sarf malzemeler idare tarafından tedarik edilecek, değiştirilen yedek parçaların arızalı olanlarının tamamı hastane teknik servisine tutanakla teslim edilecektir.

5.6.     Bakım ve kontrollerden sonra firma teknisyeni tarafından düzenlenerek imzalanmış üç nüsha SERVİS FORMU ile birlikte ekinde bir suret Test prosedürlerine Uygun TÜRKÇE yazılmış “KORUYUCU BAKIM FORMU” (CHEK - LİST )' şeklinde Hastane Klinik Mühendislik Birimine teslim edecektir. Servis formunun; ikinci sureti hastane teknik komisyonuna ya da Klinik Mühendislik Sorumlusuna teslim edilecektir, üçüncü nüsha firmanın kendisinde kalacak ilk nüshası hak ediş talebi yapılırken faturayla birlikte idareye (muayene kabul birimine) sunulacaktır. Sonradan doldurularak gönderilen servis formları kabul edilmeyecektir.

5.7.     Yüklenici firma teknisyenleri, bakıma ya da arızaya geldiğinde hastane teknik servisi bilgisi dahilinde cihazlara müdahale edecektir.

5.8.     Yüklenici firma yıl içerisinde yapacağı bakımları, kurum tarafından belirlenen yıllık bakım planı tarihlerine uyacak ve belirtilen tarihten 3 (üç) iş günü öncesi kurum teknik servis sorumlusuna gelineceği yönde bilgi vereceklerdir.

5.9.     Hastane idaresi tarafından temin edilen parça ve sarf malzemeler idarenin belirleyeceği tarihte, firma tarafından cihaza ücretsiz takılacaktır.

5.10.    Cihaz arızasının bildirimini takiben, firma en geç şehir içi 4 (dört) saat, şehir dışı 8(sekiz) saat içerisinde arızaya müdahale edecek, yedek parça ihtiyacı olmaması halinde ise en geç 2 (iki) iş günü içerisinde arızayı giderecektir. Onarım belirtilen süre içerisinde tamamlanmadığı takdirde, idari şartnamede belirtilen cezai müeyyide uygulanacaktır.

5.11.    Yüklenici Firma, kurumun yedek parça teminini tamamlamasını takip eden en geç iki iş günü içinde yedek parçaları değiştirecektir, belirtilen süre içerisinde değiştirilmediği takdirde, idari şartnamede belirtilen cezai müeyyide uygulanacaktır

5.12.     Arızalı cihazlar kurum dışına çıkarılmayacak, yerinde tamir edilmesi için gerekli yer kurum tarafından sağlanacaktır. Ancak her türlü alet firma tarafından temin edilecektir.

5.13.     Bakım anlaşması kapsamında olan cihazların ilgili hastaneler (Sağlık Bilimleri Üniversitesi Bursa Yüksek İhtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesi ve bağlı Ketsel Polikliniği, Dörtçelik Ruh Sağlığı ve Hastalıkları Ek Binası, Kalp Merkezi Ek Binası, Nilüfer Ek Binası) arasında yer değişikliğinde, demontaj ve montaj işlemleri yüklenici firma gözetiminde yapılacak, artı bir servis ücreti talebinde bulunulmayacaktır.

5.14.    İdarenin bilgisi dahilinde herhangi bir sebeple bakım yapılmayan cihazlar için ücret ödenmeyecektir.



 

5.15.     Bakım anlaşmalı firma kullanıcıya ‘"Kullanıcı Eğitimi’' klinik mühendislik birimde çalışan personele “Teknik Servis Müdahale Eğitimi” verecek ve sertifıkalandıracaktır.

5.16.     Firma,bahsi geçen cihazların aktif çalışma süresinin (up-time)” Strateji Geliştirme Bakanlığının 13.07.2012 tarih ve 94 sayılı 2012/30 genelgesinde belirtilen ideal oranda (%95) olması gerekmektedir” ibaresine göre hareket edecektir. Aksi takdirde geçen her süre için bakım süresine iki kat süre eklenecektir.

5.17.     Cihazın balcım süresince bir kez hepa filtre, ön filtre ve hortum değişimleri yüklenici tarafından yapılacaktır. Hastane yıl içerisinde cihazlara filtre veya hortum değişimi yaptırmaz ise malzemeler sözleşme bitiminde hastaneye teslim edilecektir.

5.13. Yüklenici, 7 Haziran 2011 tarihli, 27957 sayılı Resmi Gazetede yayınlanan “Tıbbi Cihaz Yönetmeliğimin 23.maddesinde “(2) Kurulum, kalite, kontrol testleri, kalibrasyon veya bakım- onarım gerektiren tıbbi cihazlarda söz konusu işlemler imalatçının öngördüğü şekilde gerçekleştirilir” ibaresine göre balcım, onarım,kalibrasyon faaliyetlerini gerçekleştirecektir.

5.19.     Yüklenicinin arıza tespitine istinaden hastane idaresi tarafından alımı gerçekleştirilen yedek parça yüklenici tarafından hastanenin belirlediği tarihte takılacaktır. Yedek parçanın değişimi durumunda cihaz aynı arızaya devam ediyorsa yedek parça farklı bir firmadan temin edilmiş olsa dahi yedek parça yükleniciye teslim edilir ve yedek parça fiyatı (kdv dahil) bakım- onarım anlaşmasının hak edişinden kesilir.

6. TEKLİF DOSYASINDA İSTENEN BELGELER:

6.1.     Bakım-onarım yapılacak firma, teklif verdiği ilgili cihazlar grubunu kapsayan, TS 12426 standardı “Yetkili Servisler-Tıbbi cihazlar İçin Kurallar” kriterlerine sahip, TSE tarafından verilen “TSE Hizmet Yeterlilik Belgesi” veya ilgili cihazları kapsayan teknik müdahale sertifikası sunmalıdır.

6.2.     Üretici firmalar için, Sanayi ve Ticaret Bakanlığı “Satış Sonrası Hizmet Yeterlilik Belgesini” sunacaktır.

6.3.    Firma teknik servis hizmetinde çalıştıracağı teknik personel isim, unvan listesi ve eğitim sertifikalarını ihale dokümanında sunacak ve aynı zamanda ihale sonucuna göre hastane teknik servisine bakım ve arızada görevlendireceği personelin isim, unvan listesi, diploma veya eğitim sertifikaların fotokopilerini verecektir. Sözleşme süresi içinde personel değişikliği olması durumunda idareye yazılı olarak bilgi verecektir.

6.4.     Firmalar teklif verdikleri cihazların her periyodik bakım döneminde yapacakları işlemlerle ilgili, üretici firmanın Cihaz manuel Test prosedürlerine Uygun Türkçe yazılmış “KORUYUCU BAKIM FORMUNU” (CHEK - LIST ) ve yıllık bakım programını teklif dosyasında bulunduracaklardır, gerektiğinde ihale komisyonu örnek koruyucu bakım formlarını Hastane Teknik Servisine incelettirecektir.

6.5.    Bakım-onarım hizmetini yapacak olan teknik servis elemanlarının bakım onarım yapacakları cihazları kapsayan yeterli teknik eğitimi aldıklarını ve yetkilendirildiklerine dair belge ve eğitim sertifikalarını sunacaklardır

6.6.    Bakım anlaşmalı Firmalar, arızalı tespit edilen malzemelerin hastane tarafından temini yapılması sırasında her türlü talep için (sarf .yedek veya arızalı parça, yazılım program gibi) fiyat vermek zorundadır .Firmalar parçaları temin edebileceklerine dair taahhütte bulunmalıdır. Teklif ile birlikte bakım onarımında gerekli olabilecek tüm yedek parçaların fiyat listesini, TL cinsinden ihale dosyasına ekleyecektir. Fiyatlar, sözleşme bitimine kadar geçerliliğini koruyacaktır.(Yurtdışı endeksli parçalar firmanın gerekçe raporlarına göre, fiyatları merkez bankası döviz kuru üzerinden baz alınacaktır)

6.7.    Bakım anlaşma kapsamında hizmeti sunacak teknik servis sağlayıcılarının ve bu kuruluşlarda görev yapan ilgili teknik personelin ÜTS' de kayıtlı olmalıdır.

 

 

 

 

 

 

Temel

500 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama

Kurumsal

1000 / 1 yıl
  • EKAP İhaleleri
  • Kurum İhaleleri
  • Doğrudan Teminler
  • İhale Alarmı - Sınırsız
  • İhale Takip - Sınırsız
  • Çoklu Rapor Alıcısı
  • Mobil Uygulama
  • +
  • İhale Sonuç İlanları
  • İlansız İhale Sonuçları
  • Sonuç Alarmları
  • KİK Kararları
  • Firma ve Rakip Analizleri
  • Müşteriler, İş Bitirme Bilgileri, Kırım Oranları
  • İhale Öncesi Olası Rakipler
  • İdare Analizleri
  • Bütçe Tahminleri
  • Yüklenicileri
  • Yaklaşık Maliyet Analizleri
  • Sektör Analizleri
  • Sektördeki Öncü Firmalar
  • İş Dağılımları
  • Pazar Araştırmaları
  • Üst Yüklenici ve Alt Yüklenici Araştırması
  • Rakip/Firma – İdare – Sektör Özel Takibi
  • Haftalık İstihbarat Raporu (PDF)