İhale No | 2142697 |
Sektör | Tıbbı Cihazlar ve Bakımı |
İdare | Bursa Muammer Ağım Gemlik Devlet Hastanesi |
İhale Tipi | Mal Alımı |
İhale Usulü | Doğrudan Temin |
İhale İli | Bursa |
İşin İli | Bursa |
Yayın Tarihi | 12 Kasım 2020 |
İhale Tarihi | 19 Kasım 2020 18:00 |
Temel
(KDV Hariç...)
- Kamu İhaleleri
- E-İhaleler
- İlanlı, İlansız Tüm İhaleler
- Doğrudan Temin İhaleleri
- Sınırsız İhale Takibi
- Sınırsız İhale Alarmı
- Günlük İhale Raporu
Kurumsal
(KDV Hariç...)
- Temel Paket Dahil
- AB İhaleleri
- İhale Sonuçları
- Kazanan Firmalar
- İhale Arşivi
- KİK Kararları
- Yasaklı Firma Sorgulama
|
|||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||
SAĞLIK BAKANLIĞI GEMLİK DEVLET HASTANESİ
WEİNMANN MARKA MEDUMAT ST MODEL VENTİLATÖR CİHAZININ
PERİYODİK BAKİM VE ONARIM HİZMETLERİ (YEDEK PARÇA/MAL ALIMI HARİÇ)
TEKNİK ŞARTNAMESİ
1. İŞİN YERİ: Gemlik Devlet Hastanesi
2. İŞİN SÜRESİ: 01.01.2021-31.12.2021
3. İŞİN TANIMI: Gemlik Devlet Hastanesi muhtelif birimlerinde kullanılan ve aşağıda teknik özellikleri ve bakım kapsamları belirtilen cihazların yıllık periyodik bakım ve onarım işidir.
MARKA |
MODEL |
TANIM |
KÜNYE NO |
ADET |
DÖNEft |
VVEİNMANN |
MEDUMAT ST |
VENTİLATÖR / RESPİRATÖR CİHAZLARI, MEKANIh TAŞINABİLİR VENTİLATÖR CİHAZI) |
1011152208 |
1 |
1 |
|
Bakım Yapılacak Tıbbi Cihazların Periyodik Bakını İçerikleri WEİNMANN marka MEDUMAT ST-Model Ventilatör cihazları
Arızalı olsun yada olmasın ; sözleşme süresi içinde 1 dönem cihazın genel bakımları yapılacaktır. Her bir bakımda öncelikli olarak,
V Kuru hava basıncı,
V Oksijen basıncı
V Display kol ayarı
V Modül rack kolu ayarı
V Vent enginee fan filtre temizliği ve kontrolü
V Display unit fan filtre temizliği ve kontrolü
V Exhalation valve assembly kontrolü
V Gas inlet fılter(02-Air)kontrolii
V Batarya testi
V Servis kalibrasyonu ve testlerinin yapılması
V User kalibrasyonlarının yapılması
V Checkout prosedürün tamamlanması
V Bakım kitlerinin değişimi
4.1. Bakım hizmeti, düzenli koruyucu bakım, tam bakım, arıza giderimi (onarım), gerekiyorsa kurumca firmadan veya piyasadan temin edilen parça değiştirme işlemlerini kapsamaktadır.
4.2. Firma, bakım-onarım hizmetini başka bir firmaya devredemez.
GENEL ONARIM VE PERİYODİK BAKİM KAPSAMI:
5.1. Firma teknik elemanları sözleşme süresi içerisinde, normal mesai saatleri içerisinde (hafta içi 08:00 ile 17:00 arası) üreticinin test prosedürlerine uygun olarak cihazların genel bakımını yapacaktır. Arıza gibi acil durumlar dışında Resmi tatil günlerinde, Pazar günleri gelinmeyecektir. Mesai saatleri dışında oluşacak arızalarda hastane takdir hakkını kullanıp firmayı sonraki günün mesai başlangıcında çağırabilir. Bunu yazılı ya da sözlü bildirim ile yapabilir. Firma sonraki iş gününün ilk 2 saatinde arızaya müdahale etmez ise vaktinde
gelmemiş sayılır ve durum tutanakla kayıt altına alınarak firmaya cezai işlem uygulanması istenir.
5.2. Firma, sistemin bakım için gerekebilecek her tiirlii aleti kendisi temin edecektir. Kalibratör cihazlarının en son yapılan kalibrasyon zamanı gösteren cihazlara ait sertifika fotokopisini Hastane teknik servisine teslim edecektir.
5.3. Firma öncelikle arızalı parçanın onanını yoluna gidecek, eğer parçasının onanını mümkün değilse kurumdan yenisini almasını talep edecektir.
5.4. Yüklenici firma cihazların arıza durumunda ya da periyodik bakımda değişmesi gereken parçaların listesini ve orijinal teknik şartnamesini hastane idaresine firmaların açık adres yada kaşesini taşıyan servis bakım belgeleriyle birlikte verecek, arızalı parçalar kurum onayı alındıktan sonra değiştirilecektir.
5.5. Bakım sırasında değiştirilmesi gereken parçaların yerine orijinal parçalar kullanılacaktır. Değişmesi gereken parça ve sarf malzemeler idare tarafından tedarik edilecek, değiştirilen yedek parçaların arızalı olanlarının tamamı hastane teknik servisine tutanakla teslim edilecektir.
5.6. Bakım ve kontrollerden sonra firma teknisyeni tarafından cihaz künye numaraları yazılı olarak düzenlenerek imzalanmış üç nüsha SERVİS FORMU ile birlikte ekinde bir suret Test prosedürlerine Uygun TÜRKÇE yazılmış "KORUYUCU BAKIM FORMU" (CHECK - LIST ) şeklinde Hastane Klinik Mühendislik Birimine teslim edecektir. Servis formunun; ikinci sureti hastane teknik komisyonuna ya da Klinik Mühendislik Sorumlusuna teslim edilecektir, üçüncü nüsha firmanın kendisinde kalacak ilk nüshası hak ediş talebi yapılırken faturayla birlikte idareye (muayene kabul birimine) sunulacaktır. Sonradan doldurularak gönderilen servis formları kabul edilmeyecektir.
5.7. Yüklenici firma teknisyenleri, bakıma ya da arızaya geldiğinde hastane teknik servisi bilgisi dahilinde cihazlara müdahale edecektir. Yapılan müdahaleleri gösterir teknik servis formları cihaz künye numaraları baz alınarak yapılacaktır.
5.8. Yüklenici firma yıl içerisinde yapacağı bakımları, kurum tarafından belirlenen yıllık bakım planı tarihlerine uyacak ve belirtilen tarihten 3 (üç) iş günü öncesi kurum teknik servis sorumlusuna gelineceği yönde bilgi vereceklerdir.
5.9. Hastane idaresi tarafından temin edilen parça ve sarf malzemeler idarenin belirleyeceği tarihte, firma tarafından cihaza ücretsiz takılacaktır.
5.10. Cihaz arızasımn bildirimini takiben, firma en geç şehir içi 4 (dört) saat, şehir dışı 8(sekiz) saat içerisinde arızaya müdahale edecek, yedek parça ihtiyacı olmaması halinde ise en geç 2 (iki) iş günü içerisinde arızayı giderecektir. Onarım belirtilen süre içerisinde tamamlanmadığı takdirde, idari şartnamede belirtilen cezai müeyyide uygulanacaktır.
5.11. Yüklenici Firma, kurumun yedek parça teminini tamamlamasını takip eden en geç iki iş günü içinde yedek parçaları değiştirecektir, belirtilen süre içerisinde değiştirilmediği takdirde, idari şartnamede belirtilen cezai müeyyide uygulanacaktır
5.12. Arızalı cihazlar kurum dışına çıkarılmayacak, yerinde tamir edilmesi için gerekli yer kurum tarafından sağlanacaktır. Ancak her türlü alet firma tarafından temin edilecektir. Kurum içinde amiri mümkün değilse hizmetin aksamaması için firma tamir süresince yedek bir cihaz bırakarak hizmetin devamını sağlayacaktır ve ek bir ücret talep etmeyecektir. Ayrıca görüntüler yedeklenerek idareye teslim edilecektir.
5.13. İdarenin bilgisi dahilinde herhangi bir sebeple bakım yapılmayan cihazlar için ücret ödenmeyecektir.
5.14.